• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Van niczym kamper. Firma z Gdańska buduje specjalne moduły kempingowe

mJ
19 czerwca 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Akcyza od busów przerabianych na kampery odroczona

W czwartek w salonie Toyota Walder w ChwaszczynieMapka odbyła się prezentacja produktu firmy Escape Vans, która specjalizuje się w przerabianiu standardowych vanów w... samochody kempingowe. Wszystko za sprawą tzw. Escape Boxów, czyli funkcjonalnych zabudów.



Firma Escape Vans, która na lokalnym rynku działa od trzech lat, oferuje swoim klientom wynajem przygotowanych już kamper-vanów, ale również projektuje zabudowy kempingowe pod wybrane pojazdy.

Vany zamieniają się w kampery dzięki dopasowanemu i rozkładanemu modułowi, który wkłada się do bagażnika. Kompaktowe skrzynie dostępne są w różnych rozmiarach i wariantach - od prostego łóżka po w pełni wyposażony moduł, który pasuje do większości vanów oferowanych na rynku.

Klient do wyboru ma trzy rodzaje wykończenia skrzyni: dąb, jesion lub orzech.

  • Po otwarciu tylnej klapy mamy dostęp do dwóch wysuwanych szuflad.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
- Stworzyliśmy kampery Escape Vans z myślą o pasjonatach ekscytujących podróży i niezależności. Nasze kamper-vany są zaprojektowane tak, aby były równie funkcjonalne jak samochód kempingowy. Pojazdy posiadają wyposażenie w najwyższym standardzie oraz innowacyjne systemy bezpieczeństwa. Mamy nowatorskie podejście do naszych projektów i korzystamy z wielu głęboko przemyślanych i praktycznych rozwiązań tak, aby zapewnić komfortową przestrzeń mieszkalną, dającą maksimum możliwości podczas podróży - tłumaczy Katarzyna Smola z Escape Vans.
Firma Escape Vans do prezentacji swoich produktów wykorzystała Toyotę Proace Verso w najdłuższej dostępnej wersji nadwozia Long. Ten ośmioosobowy van mierzy 5309 mm długości. Instalacja modułu wymagała demontażu trzeciego rzędu siedzeń.

Wynajem kamperów w Trójmieście


  • Jedna z szuflad kryje kuchenkę gazową i lodówkę.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
Po otwarciu tylnej klapy mamy dostęp do dwóch wysuwanych skrzyń. W jednej z nich znajduje się lodówka, dwupalnikowa kuchenka gazowa zasilania ogólnodostępnymi kartuszami, trzy szuflady i niewielki blat do przygotowania posiłków. Druga szuflada pełni rolę dużego schowka, a także miejsca dla rozkładanego zlewu. Woda czysta pobierana jest z 23-litrowego zbiornika.

Lodówka, pompa wody czy ładowarka USB znajdująca się w tylnej części zabudowy mogą być zasilane z gniazda zapalniczki, ale również - tam gdzie to możliwe - z sieci elektrycznej. Istnieje możliwość podłączenia paneli fotowoltaicznych.

  • Rozkładane łóżko dla dwóch osób.
  • Prezentacja modułu Escape Box w modelu Toyota Proace Verso.
Dwuosobowe, blisko 2-metrowe łóżko rozkłada się w szybki i prosty sposób. Dzięki specjalnym poszerzeniom wykorzystuje się maksymalną szerokość auta. Rozłożenie łóżka wymaga złożenia drugiego rzędu foteli i zamontowania schowanej za nim płyty.

Escape Box składa się w sumie z ośmiu elementów, które po złożeniu mocowane są pasami transportowymi do oryginalnych punktów mocowania ładunku w samochodzie.

Istnieje możliwość zamówienia dodatkowego miejsca do spania w postaci namiotu dachowego, a także rozkładanej markizy.

Moduły budowane są w Gdańsku, a czas realizacji zamówienia wynosi od trzech do sześciu tygodni. Cena zabudowy Escape Boxa to 28 tys. zł. Wynajem kamper-vana to koszt 400 zł za dobę.

Co kryje w sobie kamper?

mJ

Miejsca

Opinie (97) ponad 10 zablokowanych

  • Najważniejsze pytanie.

    Ile to waży? Moja wersja medium ma 800 kg ładowności, nie wiem czy long ma więcej. Czy takie przeróbki nie zaszkodzą badaniu technicznemu?

    • 6 0

  • Pomysł świetny ale cena dość zaporowa.

    Tak na szybko na znanym portalu aukcyjnym znalazłem używanego Fiata Scudo z podobną zabudową za 39.600. Cały samochód. Ford Transit L1H1 z zabudową Westfalia kosztuje 32.750. W tym świetle podana w artykule cena za samą zabudowę wydaje się być bardzo wysoka. Niemniej jednak pomysł jest ciekawy.

    • 9 1

  • Pomysłowe, ale praktyczniejsza i tańsza opcja to

    zwykły bus bez przeróbek + duży namiot.

    • 16 0

  • z racji, ze nie mozna wszedzie zaparkowac kamperem (1)

    doszli do wniosku, ze lepiej przebudowac vany i furgony. sam tez zlecilem taka przebudowe. z zewnatrz zwyczajny blaszak z brygadowa kabina L3 H2 a wewnatrz pelnoprawny kamper z sypialnia, kuchnia i lazienka. koszt zakupu + przerobki min.3 razy nizszy niz zakup kampera tej samej marki

    • 23 1

    • fajnie jak jest biały bo brak dopłaty za kolor i jednak nie łapie tak temperatury od słońca

      no i campervanem można sobie jeździć jak normalnym autem

      • 4 0

  • Mam taki box do VW Caddy Long

    ale zrobił mi to stolarz, wg mojego projektu. Nie jest może zbyt piękny (sklejka), ani zbyt skomplikowany, ale cena to kilkaset zł (bez dodatków typu lodowka).

    • 59 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Okrągły znak z czerwoną obwódką i białym tłem oznacza:

 

Najczęściej czytane