- 1 Mała uliczka, duży problem (243 opinie)
- 2 Odliczanie sekund na skrzyżowaniach. Za czy przeciw? (321 opinii)
- 3 Alkoholowa mapa Polski (11 opinii)
- 4 Ktoś "przeparkował" wrak... bez kół (119 opinii)
- 5 Plichta przejmie salon Kia w Gdańsku (41 opinii)
- 6 15 mln dofinansowania na prace na Puckiej (70 opinii)
Przewrócona ciężarówka z kurczakami sparaliżowała obwodnicę
Skutki kolizji z udziałem ciężarówki
W nocy z niedzieli na poniedziałek na obwodnicy w rejonie Matarni przewróciła się ciężarówka. Pojazd kilka godzin blokował ruch na ekspresówce w kierunku Gdyni.
Aktualizacja godz. 9:59. Obwodnica została odblokowana. Ruch odbywa się już wszystkimi pasami w kierunku Gdyni.
Tuż przed godz. 2 w poniedziałek na Obwodnicy Trójmiasta - w rejonie Matarni, nitka do Gdyni - przewróciła się ciężarówka.
- Ze wstępnych ustaleń wynika, że doszło do awarii tylnej osi w pojeździe ciężarowym. Co ważne, nikomu nic się nie stało. Kierowcy został zatrzymany dowód rejestracyjny, ponadto kierujący dostał mandat za spowodowanie zagrożenia na drodze. Trwa usuwanie towaru z jezdni i z rozbitego pojazdu - mówi Karina Kamińska, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Gdańsku.
Pojazd przewoził kurczaki do sklepów.
Co ciekawe, działania straży zakończyły się o godz. 3 w nocy. W kompetencji ratowników nie leży jednak usuwanie towaru z rozbitego pojazdu. Opróżnianie ciężarówki oraz jej stawianie na koła obecnie odbywa się na koszt właściciela pojazdu. To z tego powodu usuwanie skutków przedłużyło się na godziny porannego szczytu, co zresztą nadal wywołuje paraliż.
Do dyspozycji kierowców jest tylko łącznica zjazdowa do ul. Słowackiego. Korek o poranku sięgał maksymalnie Kowal.
Opinie (223) 10 zablokowanych
-
2018-12-03 09:46
Miasto Budynia i jego słuzb "działa".... (7)
od nocy blokuje obwodnicę, spadnie deszcz lub śnieg i też będzie katastrofa
- 14 12
-
2018-12-03 09:50
(6)
Nie popisuj się swoją głupotą.
Budyń nie ma nic wspólnego z S6...
Zaskoczony?
Niestety większość takich jak ty ma też prawa wyborcze- 12 0
-
2018-12-03 12:41
szkoda ze mieszkancy mają tyle wspólnego ze durnia wybierają.
I to nawet trzech buraków którzy dbają o swój interes a nie o mieszkańców. O 5 godzinie już powinno być pozamiatane. Tak działają miasta w świecie tylko nie pachołki deweloperów i durnych mieszkańców.
- 0 2
-
2018-12-03 17:55
co do głupoty to wyjdz z PRL (2)
Powinny być w gotowości służby które z OC sprawcy udrażniały by obwodnicę główną arterię. Kilka na cale trójmiasto. Moze strażacy z dodatkowym sprzętem. Najłatwiej: n ie moja droga nie mój problem. Poco jest taki prezydent jak nie od rozwiązywania takich problemów. Czas był tym 3 nierobom kopa w d*pę zasadzić.
- 0 1
-
2018-12-03 18:03
To jest droga wojewódzka oszołomie (1)
Do Derlicha pisz skargę
- 1 0
-
2018-12-03 21:37
niech piszą frajerzy co stali na obwodnicy
mam w d*pie obwodnicę bo nie muszę nią do pracy jechać. Nie muszę was przekonywać ze Gdańsk to zad*pie w którym nikt za nic nie odpowiada postoicie sobie na przystankach skm, mzk na drogach w korkach. Tak ma być i jest super i będzie jeszcze lepiej. wiwat budyń wiwat kudłaty wiwat szczur. wiwat zadowolone ciasne rozumki.
- 0 0
-
2018-12-03 18:03
Szkoda pary na bezmózgowe trolle (1)
Jak jest wypadek na A1 to też od Budynia i Miasta będą wymagać usunięcia pojazdu.
- 0 0
-
2018-12-03 21:53
Akurat na A1 służby są
A po co jest prezydent? Od zasiadania w radach nadzorczych czy od pomocy mieszkańcom i organizowania sprawnego działania miasta? Ci co w korkach stali są zadowoleni ze miasto nie działa bo to nie mój problem? Problem był i to poważny. Spore straty nawet dla tego miasta. Uważam że powinno być kilka firm które by sprawnie w Trójmieście usuwały takie zatory. Od tego jest OC kierowcy i za akcję była by kasa. I od bezmózgów to mnie nie wyzywaj bo nie wmówisz mi ze to co jest jest normalne.
- 0 0
-
2018-12-03 09:53
Dostac mandat za awarie pojazdu... (3)
Tylko polska tak katuje ludzi. To tak jak by da. Mandat czlowiekowi za przejscie na czerwonym swietle bo ucieka z palacego sie autobusu
- 31 6
-
2018-12-03 12:12
(2)
Bzdura, tatuśku. Ucieka z płonącego autobusu to stan wyższej konieczności - ratowania życia - i nawet, jeśli jakiś policjant wystawiłby mandat, to każdy sąd go uchyli. A tutaj mamy karę za spowodowanie zagrożenia na drodze na zasadzie ryzka (poguglaj)
- 2 0
-
2018-12-03 13:37
Gugle to dla mnie takie samo zrodlo incormacji (1)
Co smietnik kolo dworca. Chodzi mi o to, ze to nie byl blad kierowcy a awaria spowodowana pewnie wadliwie wykonanym podzespolem. Wiec nie rozumiem dlaczego kierowca zostal ukarany skoro stwierdzono ze to nie jego wina a peknietej osi. To tak jak karac pracownika biurowego bo sie procesor w kompie spalil.
- 2 0
-
2018-12-03 21:03
a moze przycyzna byla inna
np os pekla bo byla przegnita a wlasciciel mial to kompletnie gdzies?
a kierowca stwierdizl ze sze fjest jego bogiem i ma gdzies ze niesprawnym szrotem na miasto wyjechal- 0 0
-
2018-12-03 09:54
A konsekwencje? Właściciel bezkarny za opieszałość? (7)
Dzień dobry mimo wszystko.
Trójmiasto w godzinach szczytu sparaliżowane, tysiące (chyba się nie mylę?) ludzi cierpi stojąc w korkach. Ileś spraw nie załatwionych: ktoś tam nie zdążył na samolot, pociąg. Ktoś tam nie zdąży na badania na które czekał 5 lat. Inny nie stawi się w sądzie. I co w tych przypadkach? Kto napisze "usprawiedliwienie"? Sąd się ulituje, samolot poczeka, a badania bedą na "cito"? G@@no.
Gość zapłaci parę cebulionów mandatu i jest wolny. To nic że inni cierpią. Nie ma winnych.
A spróbujcie dochodzić odszkodowania... od kogo? Kto Wam udzieli informacji o sprawcy? Policja, ubezpieczalnia? Niee.. przecież nie jesteście stroną, bo RODO.
Prawnik do kogo ma wysłać pozew o odszkodowanie?
Straty duże, winnego nie ma. Od godziny 3-ciej w nocy do 09.00 właścicielowi "nie udało się" posprzątać obwodnicy... no bo co mu zrobią? Nic.- 49 3
-
2018-12-03 09:58
Masz rację.
Ale bardziej mnie przeraża to wyrachowane chamstwo, że ktoś puszcza jakiegoś kilkudziesięciotonowego szrota w trasę...
Dobrze, że się tragedią nie skończyło.- 16 0
-
2018-12-03 10:44
zamknij się krzykaczu
- 1 2
-
2018-12-03 11:01
winny jest ! (2)
winny chyba jest ! to kierowca ciężarówki ...dostał mandat
Właściciel samochodu ciężarowego ma też kłopoty , duże kłopoty
Naprawa auta , być może odpowiedzialność za ładunek !
Całkiem możliwe że właściciel ciężarówki bazę ma na drugim końcu Polski
Sciągnąć samochód zastępczy o 2 czy 3 w nocy to chyba nie takie proste
Dodatkowo trzeba jeszcze przeładować towar !
Może pretensje skierować do naszych włodarzy , obwodnica zapchana od lat
Trasa Kaszubska od lat w fazie projektu ! ! !
Jakoś dziwnym cudem decydenci są pozbawieni umiejętności przewidywania
drogi parkingi
bo samochodów będzie przybywać ! ! !- 3 5
-
2018-12-03 12:14
Nie tyle "naszych włodarzy", co "generalnej dyrekcji".
- 2 1
-
2018-12-03 13:07
wypadki się zdarzają i zdarzać będą. Tylko w takim średniowiecznym mieście jest jeszcze pospolite ruszenie.
- 0 1
-
2018-12-03 13:15
Chleba i igrzysk.
Ty byś najlepiej zamordował faceta. I to publicznie.
- 0 1
-
2018-12-03 17:41
po to jest OC
Awarie i wypadki zawsze będą. Pytaj 3 prezydentów nierobów gdzie jest szybka służba dbająca o główną arterię trójmiasta. o 5 powinno być pozamiatane i z OC zapłacone.
- 1 1
-
2018-12-03 10:03
Mam nadzieję że... (10)
kiedyś, jakaś firma prawnicza podejmie się podjąć sprawę pozwu zbiorowego przeciw sprawcy wypadku i wyciągnie odszkodowania dla wszystkich stojących w korku. Jak raz zapłaci odszkodowanie z własnej kieszeni bo polisa OC tego nie obejmie to następnym razem będzie grzecznie jechał a nie jak idiota.
- 15 6
-
2018-12-03 10:09
Na pewno tak się stanie, wygrają od sprawcy mnóstwo pieniędzy i będziecie bogaczami.
- 5 0
-
2018-12-03 10:19
Mam nadzieję, że będziesz kiedyś mieć wypadek bo ci np. przewód hamulcowy pęknie i zabijesz dziecko (7)
albo kobietę w ciąży. Zobaczymy jak wtedy będziesz płakać jak cię w więzieniu zapinać będą
- 4 11
-
2018-12-03 11:08
(1)
Przewody hamulcowe się sprawdza w ASO, a nie u Zenka
- 1 0
-
2018-12-03 22:11
w ASO pracują tacy co by u zenka nie zarobili.
Jak ktoś ma olej w głowie to w ASO nie siedzi.
- 0 0
-
2018-12-03 11:08
Tu nie chodzi o wypadek psychopato, ale o sposób działania po wypadku. (3)
Nikomu nic się nie stało, nie ma potrzeby wzywania prokuratora więc dlaczego na 8 godzin wstrzymuje się ruch na kluczowej drodze Trójmiasta i Pomorza ? Za straty związane z tym korkiem kupiłbyś kilka takich kontenerów wypełnionych drobiowym mięsem.
- 9 1
-
2018-12-03 11:24
A ja nie mówię o samym wypadku tylko czemu bogu winny jest ten kierowca (2)
skoro oś pękła to co on jest winny, ze wszyscy na niego naskakują ? A to, że stoicie w korku do mam osobiście w d... a nawet w D... Zwalacie winę na ludzi którzy nie mają na to wpływu. A przewód hamulcowy nawet wydający się sprawny na przeglądzie następnego dnia moze być już niesprawny. Są rzeczy na które czasem nie ma się wpływu a was w szkołach nauczyli patrzeć czarno-biało i dlatego jest jak jest. Gdyby wszyscy co stali w tym korku podnieśli d*py i pomogli temu człowiekowi to po 20 min. a może nawet po 10 można by było objechać tego dostawczaka.
- 1 6
-
2018-12-03 12:18
(1)
Zapisz się, tatuśku, na jakieś wykłady z podstaw prawa na Uniwersytecie Trzeciego Wieku, to ci wyjaśnią!
- 0 1
-
2018-12-03 13:39
Takie prawo nalezy zmienic. Jakie panstwo takie prawo
- 1 0
-
2018-12-03 16:57
Swoje marzenia nocne zostaw dla siebie.
- 0 1
-
2018-12-03 13:47
.... i znając życie i polską codzienność ....
wtedy pozwany pozwał by pozywających o to że zrobili korek i on nie mógł dojechać kurczaków pozbierać :P
- 0 1
-
2018-12-03 10:21
Jutro wtorkowy kubełek w KFC prawie za darmo. (1)
- 10 0
-
2018-12-03 10:58
To idź już zajmij kolejkę
- 2 0
-
2018-12-03 10:22
Moje piardy strasznie śmierdzą w pokoju a jest zimno na zewnątrz i okna nie mogę otworzyć !
i jak tu żyć ?!?!?! ja się pytam ?!?!
- 4 6
-
2018-12-03 10:23
"Co ważne, nikomu nic się nie stało." A kogo obchodzi czy komuś coś się stało. Ważne, że droga zablokwana.
- 3 4
-
2018-12-03 10:34
Wszyscy mądrzy. (5)
Spróbujcie będąc w Gdańsku, zorganizować przeładunek towaru i sprzątanie ulicy, w takim Krakowie na przykład. To powinny zrobić służby miejskie "z urzędu" i wystawić rachunek właścicielowi firmy. Chłopaki i tak przez większość czasu zbijają bąki.
Kwestie mandatu dla kierowcy przemilczę (a potem zdziwienie, że naród nie szanuje policji).- 29 4
-
2018-12-03 11:10
Masz rację
Nareszcie głos rozsądku.
- 4 0
-
2018-12-03 11:27
(1)
Co mają służby miejskie do drogi krajowej?
- 1 5
-
2018-12-03 12:00
Myślę, że kolega zastosował tutaj skrót myślowy. Zamiast "służby miejskie" można wstawić "odpowiednie służby". Nie zmienia to faktu, że ten komentujący ma rację i tak ta procedura powinna wyglądać.
- 9 0
-
2018-12-03 13:34
Tylko S6 nie należy do miasta. (1)
- 0 0
-
2018-12-03 21:42
nie moje małpy nie mój cyrk?
tylko frajerstwo stało godzinami bo aglomeracji nie stać na służby. Polak to jedna po tej komunie durny jest.
- 0 0
-
2018-12-03 10:36
I nic się nie zmieni... (3)
Tak to jest jak sobie ludzie dali kit wcisnąc i jak posłuszne ze strachu głosowali na Adamowicza.
- 11 6
-
2018-12-03 12:11
(2)
Co ma Adamowicz do drogi krajowej nr 6???
- 2 0
-
2018-12-03 12:37
nic, oczywiście, ale dowalić można :D
- 0 0
-
2018-12-03 12:38
ale mieszkańcy trójmiasta powinni mieć do 3 durniów.
Droga łącząca może być 7 godzin zablokowana bo trzech miast nie stać na dwa wozy ratownicze. Dalej wybierajcie miernoty. Jak by to deweloper miał ten teren przejąć to w godzinę by tam koparki stały.
- 1 0
-
2018-12-03 10:38
Czy to musi trwać 8 godzin ?! Tysiące ludzi stoi w korkach, zawalają robotę, terminy, setki litrów benzyny się wypala, (4)
bo ktoś mięso przenosi w skrzynkach na środku jezdni. Serio ? Zepchnąć na pobocze pługiem i odblokować drogę ! Niech się ubezpieczyciel martwi o resztę. Przejeżdżałem tam o 8:30 i ta ciężarówka wciąż stała w poprzek drogi ! To jest skandal ! Ktoś powinien za to odpowiedzieć.
- 25 4
-
2018-12-03 10:44
a teraz powiedz mi tak szczerze, kogo to obchodzi, że ludzie w korku stoją ? ale tak szczerze bez agresji (3)
bo mnie to wisi. 35 lat mieszkam w Gdańsku i jakoś mi to wszystko wisi a od 15 lat ani razu do pracy się nie spóźniłem. Więc jakie tu są problemy ? jedna ul. zablokowana to jadę inną. A dlaczego nikt nie pomógł temu biedakowi z ciężarówki uprzątnąć towaru ? pewnie wszyscy siedzieli i się gapili. Nie zdziwię się jak jeszcze na niego trąbili. Takie mamy skretyniałe społeczeństwo.
- 1 8
-
2018-12-03 10:57
Mam blisko do pracy, wisi mi, że ktoś z Elbląga nie zdążył na samolot i jeszcze mu powiem, że jest kretynem !
- takie mamy społeczeństwo. Droga ma swojego zarządcę, a firma transportowa ubezpieczyciela. Przejezdność drogi jest priorytetem. Nie ma ofiar to wrak z mięsem zepchnąć na pobocze i udrożnić przejazd niezwłocznie.
- 4 0
-
2018-12-03 12:57
i co jeszcze mieszkańcy maja robić?
może rządzić za budynia Kudłatego czy szczura? Te 3 głąby nie mogą zorganizować takiej służby? trójmiasta na to nie stać? Ile kosztuje utrzymanie ECS może to zamienić na garaż dla służb miejskich.
- 0 0
-
2018-12-03 13:38
No tak, właśnie alternatywy...
Nie ma w Trójmieście alternatywnych dróg. obwodnica stoi to wszystko stoi.
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.