- 1 Kredkami w kierowców przy przejściu (97 opinii)
- 2 Rondo w Kowalach i niezrozumiały wyjazd (27 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (317 opinii)
- 4 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (25 opinii)
- 5 Pod prąd uciekał przed policją (280 opinii)
- 6 Spore zainteresowanie Pomorskimi Targami Autokosmetyki (29 opinii)
17 lat temu zakończyła się produkcja pierwszej generacji Forda Puma. Teraz, po kilkunastoletniej przerwie, model wrócił na rynek w zupełnie nowej odsłonie. Reaktywowana Puma przeistoczyła się w crossovera ze sportowym zacięciem. Cennik nowego Forda otwiera kwota 69 900 zł. Auto do jazd testowych jest już dostępne m.in. w gdyńskim salonie FordStore Euro-Car.
Zupełnie nas to nie dziwi, bo przecież mało kto dziś szuka dla siebie ciasnego, dwudrzwiowego coupe (przypomnijcie sobie wygląd pierwszej Pumy), teraz klienci chcą jeździć samochodami bardziej praktycznymi, z większym prześwitem, pojemniejszym bagażnikiem i sportowym charakterem. Wypisz, wymaluj nowa Puma.
Nowy Ford Puma - podobnie zresztą jak jego poprzednik - powstał na bazie Fiesty. Reaktywowany model mierzy 4,19 m długości i jest o 15 cm dłuższy od wspomnianej Fiesty. Puma ma też dłuższy o 9 cm rozstaw osi i o 7 cm szerszy rozstaw kół.
Crossover może się pochwalić naprawdę pojemnym jak na tę klasę samochodów bagażnikiem. Przestrzeń bagażowa pomieści aż 456 l (80 l w schowku pod podłogą).
Salony samochodowe w Trójmieście
Gama silnikowa Forda Pumy obejmuje znane i lubiane silniki benzynowe EcoBoost o pojemności 1 litra i mocach: 95 KM oraz 125 KM. Ofertę "benzyniaków" uzupełnia miękka hybryda, generująca moc 155 KM. W tym układzie silnik spalinowy wspierany jest przez rozrusznik-generator o mocy 11,5 kW, który działa w sieci 48-woltowej.
Alternatywą dla silników benzynowych jest jednostka wysokoprężna EcoBlue o pojemności 1,5 litra i mocy 120 KM. Ta opcja w konfiguratorze Pumy pojawi się prawdopodobnie pod koniec roku.
Wyjściowo nową Pumę wyceniono na 69 900 zł (1.0 i 95 KM). Za mocniejsze silniki trzeba dopłacić. Przykładowo crossover ze 125-konnym silnikiem pod maską kosztuje co najmniej 85 200 zł.
Puma o klientów powalczy m.in. z Oplem Crossland X, Seatem Arona, Volkswagenem T-Cross, Hyundaiem Kona czy Nissanem Juke.
Miejsca
Opinie (75) 6 zablokowanych
-
2020-01-31 22:07
Fajoski
- 1 1
-
2020-01-31 22:06
W życiu nie kupie auta z silnikiem 1.0. Miałam wypożyczoną Ibize z takim oto silnikiem i się nie da jeździć taki sh*tem! Tyle w temacie. Zostaje przy moim 2.0
- 5 2
-
2020-01-31 21:48
Motory słabe
Za słabe silniki. opcja 2.0 tdci 163 km to by rwała, nędza 1.0 trzy cylindry
- 6 1
-
2020-01-31 21:33
piekny dobry samochod polecam
- 2 6
-
2020-01-31 21:19
sruma g...... jakich mało
- 3 1
-
2020-01-31 21:04
Na zdjęciach wersja za ile? Bo wygląda na dobre 100tys zł
- 5 1
-
2020-01-31 21:02
100tys za miejskie auto. Co za czasy
- 4 0
-
2020-01-31 18:17
?????
Ładne ale to wszystko, silniki trzycylindrowe to porażka przy tak dużym ciężkim aucie 2 tony i to cena szkoda
- 6 1
-
2020-01-31 17:36
aż 4 zdjęcia
Dzięki
- 2 0
-
2020-01-31 08:59
Jak cayenna dla ubogich (2)
- 17 4
-
2020-01-31 12:00
wersja z lepszym silnikiem i wyposażeniem to już ok 100 000 zł
Chciałbym byc tak biedny
- 4 1
-
2020-01-31 10:00
lepsze cayenne dla ubogich nowe
niż stary passat dla januszy biznesu
- 18 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.