- 1 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (68 opinii)
- 2 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (256 opinii)
- 3 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (245 opinii)
- 4 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (201 opinii)
- 5 OMT: bajpas nie dla ciężarówek (85 opinii)
- 6 Światła na ostatniej zebrze na Grunwaldzkiej (148 opinii)
SUV-y dla zamożnych i zwykłych kierowców
Wiosenne ofert motoryzacyjne: SUV-y za 40 i z 200 tysięcy złotych, wyścigówka do samodzielnego montażu.
W wersji 4x4, napęd sterowany jest przełącznikiem przejętym z Nissana. Umożliwia on wybór między trzema trybami:
- auto - napęd jest automatycznie rozkładany na przednią i tylną oś w zależności od przyczepności. W normalnych warunkach napędzane są jedynie przednie koła. W przypadku utraty lub pogorszenia przyczepności część napędu jest przenoszona na tylną oś. W ekstremalnych warunkach napęd jest rozdzielany równo pomiędzy obie osie. Rozłożenie napędu zapewnia sprzęgło elektromagnetyczne przejęte z Nissana;
- lock - kierowca może elektronicznie zablokować system tak, aby 50 proc. napędu było stale przenoszone na tylną oś. Tryb ten jest zalecany w przypadku słabej przyczepności (śnieg, błoto, ziemia, piach) i niskiej prędkości
- 4x2 - napędzane są jedynie dwa koła. Ten tryb jest odpowiedni do jazdy po drodze o dobrej nawierzchni i pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa.
Inną atrakcyjną cenowo nowością jest kolejny SUV - tym razem z drugiego końca motoryzacyjnego cennika. Jak dotąd bowiem dobrze skonfigurowany Land Rover Discovery IV kosztował nie mniej, niż ok. 300 tys. zł. Polski importer brytyjskiej marki postanowił to zmienić, wprowadzając właśnie na rynek limitowaną odmianę HSE z silnikiem diesla o pojemności 2.7 litra.
Samochód posiada bardzo bogate wyposażenie - pełny pakiet elektryczny, skórę, lampy xenonowe, pneumatyczne zawieszenie oraz nawigację. Ceny limitowanej serii Discovery zaczynają się od 199 tys. zł. Dotąd, aby kupić tak skonfigurowane auto, trzeba było wydać co najmniej 60 tys. zł więcej.
Skoro jesteśmy przy samochodach z Wielkiej Brytanii: ceny obniżył także Caterham Polska, sprzedający absolutnie unikatowe samochody wyścigowe, których rodowód wywodzi się od słynnego Lotusa Seven. W porównaniu do zeszłego roku polskie ceny zostały obniżone od około 2 tys. funtów (w przypadku modelu Roadsport 120) do 3 tys. funtów (w przypadku topowego modelu Superlight R500). Przy obecnym kursie ceny Caterhama 7 rozpoczynają się od 118 tys. zł brutto za fabrycznie gotowy egzemplarz. W ofercie marki pojawiły się również tzw. kits, czyli zestawy do samodzielnego montażu Caterhama; cena najtańszego zestawu to przy obecnym kursie równowartość 99 tys. zł brutto.
Opinie (31) 6 zablokowanych
-
2010-03-17 12:36
Na polskie drogi...
...tylko monster truck'i sie nadają.
- 5 0
-
2010-03-17 11:01
Dacia mnie poztywnie zaskoczyła!! za to discovery negatywnie!!
jak widac mozna robic tanie auta dla ludzi i drogie dla snobów !!
- 3 5
-
2010-03-17 01:53
w lotka zagralem (1)
- 6 0
-
2010-03-17 09:12
powodzenia!
- 2 0
-
2010-03-16 19:58
toyota rav 4 autem dla lanserek po 50tce!!! (2)
Tymi autami to jezdza same nadziane paniusie w czarnych futerkach i wielkich czarnych okularach na pol twarzy .Zdarza sie ze obwieszaja swe cialko zlotem .No i najwazniejszy element toyoty rav 4 :sopocka rejestracja:)
- 25 5
-
2010-03-17 02:35
prrrry!!!!
i co w związku z tym? zajmij się sobą.
- 1 1
-
2010-03-16 21:50
oj, zazdrośniku!!! Gwoli ścisłości nadziane paniusie jeżdżą raczej lexusami czy beemkami, ravki są dla tych, którzy chcą się POCZUĆ nadzianymi paniusiami. To słabe auta
- 5 5
-
2010-03-16 17:13
A dream come true
Ech...i skąd ja biedny mam wziąć 199 tyś zł...to jest auto marzenie :)
- 4 1
-
2010-03-16 16:26
fajny ten Duster...
Technologia z Renault/Nissan w bardziej ubogim opakowaniu.
No ale samochodzik nowy i cena bardzo fajna- 20 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.