• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Świetny rok Toyoty Walder. Blisko 1800 sprzedanych aut

20 stycznia 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Toyota Walder w roku 2017 sprzedała blisko 1800 samochodów japońskiej marki. To wielki sukces trójmiejskiego dealera. Toyota Walder w roku 2017 sprzedała blisko 1800 samochodów japońskiej marki. To wielki sukces trójmiejskiego dealera.

Trójmiejski przedstawiciel marki Toyota, firma Walder, podsumowała bardzo udany rok 2017. Tylko w ubiegłym roku dealer sprzedał blisko 1800 samochodów japońskiej marki i umocnił się na pozycji największego przedstawiciela Toyoty w północnej Polsce.



W roku 2017 z salonów Toyoty Walder w Chwaszczynie zobacz na mapie Gdańska i Rumi zobacz na mapie Gdyni wyjechało 1767 egzemplarzy. To o 229 samochodów więcej niż w roku 2016.

- Miniony rok wyraźnie pokazał, że nasza pozycja lidera sprzedaży Toyoty w północnej Polsce pozostaje niezagrożona - wyjaśnia Aneta Janczewska z firmy Walder.
Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż blisko 500 sprzedanych pojazdów to hybrydy. Klienci coraz częściej inwestują w te ekonomiczne pojazdy, a szczególnie widać to na przykładzie modeli RAV4 oraz C-HR.

Bestsellerowa Toyota C-HR, która zadebiutowała na rynku pod koniec 2016 roku, sprzedała się w nakładzie 260 egzemplarzy. 64 proc. tych samochodów stanowiły hybrydy. Podobnie wygląda sytuacja z modelem RAV4. Aż 61 proc. całkowitej sprzedaży stanowiły jednostki z napędem hybrydowym.

Wśród klientów indywidualnych największą popularnością cieszyła się Toyota Yaris, natomiast klient biznesowy najczęściej decydował się na zakup Toyoty Auris. W sumie salony Toyoty Walder opuściło 406 Aurisów i 398 Yarisów.

Wyszkolona kadra specjalistów - to jeden z kluczy do sukcesu dealera. Wyszkolona kadra specjalistów - to jeden z kluczy do sukcesu dealera.
Co wpływa na tak dobre wyniki sprzedaży Toyoty Walder?

- Na rynku jesteśmy od blisko 30 lat. Był to czas intensywnej pracy. Budowania krok po kroku zaufania klientów. Toyota Walder ma to szczęście, że oferuje swoim klientom solidny, niezawodny produkt marki Toyota. Jednak dopiero w połączeniu z zaangażowaniem dobrze
wyszkolonych pracowników, ekspertów w swojej dziedzinie, jest on gwarancją sukcesu sprzedażowego - dodaje.

Kluczem do sukcesu jest również wyszkolona kadra specjalistów. W roku 2017 zespół sprzedażowy Toyoty Walder wyraźnie się powiększył.

- Nasze szeregi zasiliły nowe osoby w dziale sprzedaży dla klienta indywidualnego. Zatrudniliśmy także trzech nowych doradców klienta biznesowego. Ponadto bardzo mocno zainwestowaliśmy w rozwój sprzedaży samochodów używanych, a otwarcie nowego placu sprzedaży samochodów używanych w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 270 zobacz na mapie Gdańska spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących sprawdzonych pojazdów z rynku wtórnego - tłumaczy Janczewska.
Jakie plany firma Walder ma na rok 2018?

- Tradycyjnie, początek roku to dla nas intensywny i gorący okres wyprzedaży rocznika. Po jej zakończeniu będziemy sukcesywnie wdrażać kolejne elementy starannie zaplanowanej strategii sprzedażowej. Nie mamy wątpliwości, że będzie to dla nas rok kolejnych rekordów sprzedażowych, a także intensywnej ekspansji marki Toyota Walder - zakończyła.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (47) 1 zablokowana

  • Ogolnie ok ale (3)

    Ta wyszkolona kadra specjalistów, wprowadziła klienta w błąd, za późno wypowiedziała w imieniu klienta umowę ubezpieczenia OC przez co musiałem ponieść dodatkowe koszty, a dealer nie poczuwa się do odpowiedzialnosci za błąd swoich pracowników, wielka szkoda, popsuło to Wam wizerunek

    • 10 2

    • Bzdura

      Nikt nie może wypowiadać polisy OC w kogoś imieniu. Bzdura totalna

      • 0 0

    • ?? (1)

      A co ma dealer do twojej polisy OC? Każdy odpowiedzialny jest za swoje ubezpieczenie, co ma dealer do tego?

      • 2 2

      • Ma tyle do tego że przez 3 lata kupuję się u niego polise, OC i AC gdy auto jest na gwarancji, dealer jest również agentem ubezpieczeniowym.

        • 0 1

  • Sam lubię wypożyczać nowe modele Toyoty w Panek. Dobrze mi się nimi zarówno jesli chodzi o komfort jazdy jak i o same możliwości ich modeli.

    • 0 0

  • Miałam okazję odwiedzić ten salon (4)

    Obsługa-pierwsza klasa. Pozdrawiam

    • 19 9

    • -dorzuce swoje 3 grosze ,mialem toyote e12 i pozniej nowsze ,ale powiem szczerze,corolla e12 to byla (3)

      ostatnia ,ktora sie nie psula,wszystkie nowsze to zwykle g.......no robione tylko po to ,zeby jezdzic do serwisu.

      • 0 2

      • Dziwne... (1)

        Od prawie 4 lat mam w firmie 10 Toyot-od Aygo po Avensis, mają średnio po 60-80 tyś. przebiegu. Serwisuje różnie...raz w Toyocie innym razem w prywatnym warsztacie. Nie zepsuła mi się jeszcze żadna. Silniki benzynowe i diesla.

        • 1 1

        • -wszystkie sie sypia po 2 latach i przebiegu ok 200k km

          -zawiecha wybita ,cieknie ze wszystkiego itd auta we flocie

          • 0 0

      • bywa różnie

        mój siostrzeniec ma CHR, 100 tkm od maja zrobił i żadnej usterki
        wadą toyot jest paskudny wygląd i ogólnie kiepska jakość wnętrza - to już nie to samo co np. w camry sprzed 15 lat...

        • 0 0

  • Bardzo dobry serwis Walder (4)

    W mojej rodzinie jeździmy Toyotami od lat 80 gdy kupowało się te auta w Pewexie, w między czasie pojawiały się inne marki ale zawsze wracaliśmy do Toyoty.
    Obsługa serwisowa i zrozumienie klienta to jak na razie niedościgniony wzór na rynku Trójmiasta.
    Obecnie nie posiadam TOYOTY od 3 miesięcy bo pokusił mnie inny samochód ale już po pierwszej wizycie w serwisie mogę pomarzyć o takim jaki miałem w Toyota Walder.

    • 10 16

    • Maciek daj juz spokoj (3)

      I nie gon pracownikow do wystawiania komentarzy, lepiej popraw obsluge klienta, a nie oprawiaj padaczkowatego marketingu.

      • 12 3

      • Właśnie! (2)

        Kawę musiałem sam sobie zrobić! Powinienem dostać ją od panienki z serwisu! W dodatku zimno tam jak w psiarni! I oszukują na serwisie wystarczy popatrzeć oleju mi jie zmienili!

        • 3 2

        • "Panienki" to chyba szukaj w innej branży... (1)

          • 3 0

          • np. w branży prawniczej...ale to nie o tym artykuł.

            • 0 0

  • Mialem Toyote miedzy 2001 a 2010.

    Doswiadczenie z serwisem (Chwaszczyno) bardzo dobre.
    Co prawda naprawy mialem raptem dwie czy trzy, ale potrafili sie zachowac.
    Podejscie do napraw gwarancyjnych - inni mogliby sie uczyc od Toyoty (nie wiem jak jest teraz).

    Docenilem to co mialem po pozniejszych doswiadczeniach z ASO Forda I obecnie Mazdy.
    Gdyby tak jeszcze Toyota zaczela robic interesujace samochody I dynamiczne.... (wyjatkiem CHR).

    • 1 0

  • Co sadzicie o Zdunek (1)

    Renault, Dacia ?

    • 2 1

    • Polecam

      • 0 2

  • obsluga badziewna

    Jedno naprawia, a dwa zepsuja. Jak najdalej od tej ekipy

    • 1 1

  • Nie polecam działu sprzedaży

    samochodów używanych . Mimo programu sprzedaży samochodów gwarantowanych przez Toyotę , odniosłem wrażenie , że obsługa tego programu uczyła się "sztuki" sprzedaży od kaszubskich "ekspertów"kilkaset metrów dalej , to znaczy na giełdzie w Chwaszczynie.

    • 1 2

  • Artykuł sponsorowany

    Co walder auta nie schodzą ze płacisz za reklamę

    • 5 2

  • (1)

    Od ponad 10-ciu lat korzystam z usług salonu Toyota w Rumii. Aktualnie posiadam już drugą toyotę Yaris kupiona w styczniu 2015 r. Oczywiście wszystkie naprawy i przeglądy w serwisie w Rumii. Mam zaufanie do pracowników salonu i mechaników. to profesjonaliści w swoim zawodzie.

    • 17 15

    • Rumi

      • 3 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Jakie zwierzę widnieje w herbie Peugeota?

 

Najczęściej czytane