• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Toyota Hilux do zadań specjalnych

mJ
14 lutego 2017 (artykuł sprzed 7 lat) 
Transformacja Hiluxa trwa co najmniej kilka tygodni. Transformacja Hiluxa trwa co najmniej kilka tygodni.

Przebudowane, wzmocnione i odpowiednio doposażone - trójmiejski przedstawiciel Toyoty, dealer Carter zobacz na mapie Gdańska, oprócz sprzedaży katalogowych modeli japońskiej marki, specjalizuje się w przystosowywaniu swoich "terenówek" do ciężkiej pracy. Innymi słowy: zwykłe auta terenowe zamienia w samochody do zadań specjalnych.



Kilka dni temu dealer przekazał firmie Energa cztery egzemplarze wyspecjalizowanego modelu Toyoty Hilux. Przebudowa takiego samochodu to niełatwe i pracochłonne zadanie. Przygotowanie jednego pojazdu trwa z reguły kilka tygodni.

- Średnio raz na pół roku przekazujemy firmom i instytucjom floty Hiluxów. Odbiorcami tych wyspecjalizowanych pojazdów są przede wszystkim firmy energetyczne, ale również służby mundurowe - zdradza Maja Lesińska z Toyota Carter Gdańsk.
Czytaj także: Toyota Hilux. Wciąż twarda

Dodatkowe wyposażenie specjalistycznych Hiluxów dla energetyki obejmuje m.in. wyciągarkę, wzmocnione haki holownicze, kompozytową zabudowę przestrzeni ładunkowej ze specjalnymi modułami, drabinę z demontowanym stabilizatorem, dodatkowe złącza 12V, szperacz, dodatkowe oświetlenie, osłony silnika oraz skrzyni biegów, a także niezależne ogrzewanie typu Webasto.

- Zabudowy z Toyota Carter Gdańsk są obecnie wzorcem takich realizacji dla całej sieci Toyoty. Zdjęcia naszych aut trafiają do oficjalnych katalogów naszej sieci. To dla nas spore wyróżnienie - dodaje Arkadiusz Lelukiewicz z Cartera.
mJ

Miejsca

Opinie (21) 2 zablokowane

  • Auta pod dobra opieka

    Energa została zawierzona opatrzności, mam pytanie czy jest planowanie święcenie samochodów?

    • 25 1

  • (7)

    A oponki na asfalt ot takie wydanie kasy.. Jesli sa takimi pojazdami to do jazdy w teren..czyli opony szutrowe na grzeskie tereny a nie zaraz wjada w bagno i wroca ze spalonym sprzeglem bo przysiadl i mimo mielenia na wszystkie oski i tak nie wyjechal.
    Po co im dodatkowe osw silnika, skrzyni? Znaczy sie szybko siadaja maszyny?
    W zderzaku powinny miec conamniej dwa gniazda 12V 230V oraz wyjscie na szybkie ladowanie.. Wyciagarka powinna byc na linie a nie na taniej lince.. Amortyzatory i sprezyny wzmocnione pojazd ciezki i zaladunkiem do terenu..na masce halogeny dalekosiezne.. a po bokach ledowe halogeny oswietlajace pojazd do okolo podczas prac w tereni i dwa szperacze na wysiegnikach do prac w tereni aby oswietlach miejsca pracy ekipy..a to to taniocha. I teraz chwalipiectwo wychodzi..spojrzcie na L200 w wersji specjalnej z duzymi kolami kostka progami dodatkowymi podwyzszonym zawieszeniem wzmocionymi amortyzatorami i sprzezynami z wyciagarka hakiem holowniczym stacja multimedialna z nawigacja..a reszta to ekstra na doposazenie..takie wozy sa w firmach zajmujacych sie obsluga gazociagow..CRDIA czy jakos tak..

    • 9 2

    • A opony zostaly jak na asfalt. Nie ladnie.. Jesli sa takimi pojazdami do zadan specjalnych w terenie niech wygladaja jak wozy do tego..zazwyczaj prad ginie w ciezkich warunkach atmosferycznych gdzie to specjalne ekipy musza dojechac na miejsce usterki..a wiec taki pojazd powinnienien byc wyposazony w opony szutrowe na grzeskie tereny(kostka)a nie tak jak teraz gdzie to tak zaraz wjada w bagno i wroca ze spalonym sprzeglem bo przysiadl i mimo mielenia na wszystkie oski i tak nie wyjechal.
      Po co im dodatkowe osw silnika, skrzyni? Znaczy sie szybko siadaja maszyny?
      W zderzaku powinny miec conamniej dwa gniazda 12V 230V oraz wyjscie na szybkie ladowanie.. Wyciagarka powinna byc na linie a nie na taniej lince.. Amortyzatory i sprezyny wzmocnione pojazd ciezki i zaladunkiem do terenu..na masce halogeny dalekosiezne.. a po bokach ledowe halogeny oswietlajace pojazd do okolo podczas prac w tereni i dwa szperacze na wysiegnikach do prac w tereni aby oswietlach miejsca pracy ekipy..a to to taniocha. I teraz chwalipiectwo wychodzi..spojrzcie na L200 w wersji specjalnej z duzymi kolami kostka progami dodatkowymi podwyzszonym zawieszeniem wzmocionymi amortyzatorami i sprzezynami z wyciagarka hakiem holowniczym stacja multimedialna z nawigacja..a reszta to ekstra na doposazenie..takie wozy sa w firmach zajmujacych sie obsluga gazociagow..CRDIA czy jakos tak..

      • 2 1

    • (2)

      widzę że świetnie się na tym znasz, od kiedy wykonujesz takie modyfikacje?

      • 1 5

      • pewnie od oglada tvn turbo i tata dal dostep do neta

        • 1 4

      • Od 20 roku zycia.. a mam teraz 30 lat.
        Policz sobie..jestem zawodowym montazysta elektrykiem. Elektromechanikiem samochodowym.
        Mam zaplecze wiedzy..

        • 0 2

    • Te auta w aż taki bagnisty teren nie wjeżdżają, więc zwykłe opony starczą. (1)

      Na bagnistych grząskich terenach nie ma sieci energetycznych więc...
      A osłony silnika, skrzyni + wyciągarka to na wszelki wypadek, bo może się zdarzyć wiele rzeczy, czasem boczne leśne drogi lub polne drogi przez pola są bardzo wyboiste i można sobie uszkodzić podwozie. Kiedyś pracowałem w Operatorze, co prawda nie w terenie, ale wiem, jak taka typowa praca Pogotowia Energetycznego wygląda.

      • 4 1

      • Dobrze gada. Każdy kto jeździł w terenie wie, że podstawa to opony. MT to bylaby przesada, bo faktycznie w bagnach nikt słupów nie stawia, ale AT to mus na pomorskie lasy o piaszczystym podłożu. W razie napotkania głębokich kolein wystarczy wyciągarka, ale w komplecie z kotwicą, bo na polach drzew brakuje, żeby się o nie zapiąć a do słupa może lina nie sięgnąć albo ten będzie właśnie leżał.

        Powinni podać kto im robi te mody, bo przecież nie ASO ;)

        • 3 0

    • "ledowe halogeny" LOL

      i pewnie diesel na benzyne.

      • 2 0

  • Dali toyke? (2)

    Dealer przekazał w sensie sprezentowal? Czy po prostu sprzedal po adaptacji do wymagan kupujacego?

    • 11 1

    • (1)

      A niby dlaczego mial sprezentowac? W jakim swiecie zyjesz?

      • 0 3

      • A czytac ze zrozumieniem umiesz?

        • 3 1

  • super przeróbka

    "dodatkowe złącze 12 V"...
    Padłem

    • 11 1

  • Opony kupa. Szkolenie kierowcow by sie przydalo zeby umieli wykorzystac 4x4 z reduktorem.

    • 7 0

  • (1)

    A płyta montażowa wciągarki jakiej jest grubości?

    • 2 0

    • takiej jak alufolia z kurczaka

      • 1 0

  • Niezniszczalne uato (1)

    Miałem kiedyś w pracy firmowego Hiluxa. To auto było niezniszczalne. Można było nim dojechać wszędzie. Najlepsza terenówka.

    • 3 1

    • Dojechać tak

      Sztuka polega na tym, żeby wrócić ;-)

      • 3 0

  • Zderzak ladny, ale czy ma homologacje?

    Jeśli tak, to co to za firma? Poważnie się interesuje, chciałbym taki sobie zamontować do Hiluxa.

    • 1 0

  • 4x4with lsd (1)

    Trenuje juz trzeciego hiluxa kazdy po 300 tys w gospodarstwie rolnym przelatal.jedyna modyfikacja to opony typu AT bo na tych salonowych to mozna na trawniku pod biedronka zostac;)

    • 1 0

    • Na trawniku się nie parkuje. Wróć na gospodarstwo.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

4MATIC to napęd na wszystkie koła stosowany w autach marki:

 

Najczęściej czytane