- 1 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (246 opinii)
- 2 Chwarznieńska do obwodnicy już gotowa (134 opinie)
- 3 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (211 opinii)
- 4 Burza o "nowy" parking, który już istnieje (253 opinie)
- 5 Dodatkowy lewoskręt odkorkuje Trasę WZ? (222 opinie)
- 6 138 policjantów z drogówki na torze (26 opinii)
Trójmiejski przedstawiciel marki BMW, dealer Zdunek, zaprasza wszystkich zainteresowanych na premierę zupełnie nowego modelu bawarskiego producenta - X2. Crossovera będzie można zobaczyć na żywo w tę sobotę w gdyńskim salonie przy ul. Druskiennickiej 1 .
Długo kazał na siebie czekać, ale w końcu jest. Mowa oczywiście o zupełnie nowym crossoverze w ofercie bawarskiego producenta - modelu X2. Ofercie, która zyskała brakujące ogniwo, bo przecież teraz BMW dysponuje przebogatą gamą modelową crossoverów i SUV-ów - od X1 do X6.
Ceny nowego BMW X2 rozpoczynają się od kwoty 164 100 zł.
W aktualnej ofercie X2 klienci znajdą trzy czterocylindrowe silniki o pojemności 2 litrów: jeden benzynowy i dwa diesle. Jedynym "benzyniakiem" na liście jest sDrive20i, który generuje moc 192 KM. Jednostka została zestrojona z 7-biegową skrzynią Steptronic z dwoma sprzęgłami i napędem wyłącznie na przednią oś.
Alternatywą są dwie jednostki wysokoprężne - xDrive20d (190 KM) i xDrive25d (231 KM). Oba te silniki współpracują z napędem na cztery koła i 8-stopniową skrzynią Steptronic. W niedalekiej przyszłości oferta silnikowa zostanie rozszerzona o dodatkowe jednostki: trzycylindrowe sDrive18i oraz czterocylindrowe xDrive20i, sDrive18d i xDrive18d.
Jak już wspomnieliśmy, BMW X2 zadebiutuje w gdyńskim salonie Zdunek Premium 3 marca. Auto będzie można podziwiać w godz. od 9 do 15. Wstęp jest wolny.
Ambasadorem wydarzenia jest OESU, którego prace będzie można zobaczyć na żywo. Nie zabraknie także dodatkowych atrakcji przygotowanych z myślą o paniach i dzieciach.
Miejsca
Wydarzenia
Opinie (80) 4 zablokowane
-
2018-03-02 08:18
(6)
Pierwotnie miałem nie komentować tego artykułu, bo w sumie nie ma czego. BMW X2 to takie BMW jak z czerwonego czy czarnego Johnnie Walkera whisky. Czyli niby jest, ale jednak spory niesmak pozostaje. BMW tak naprawdę rozpoczyna się od serii 3, a dopiero seria 5, 6 i 7 dają jako takie wyobrażenie o marce. Podobnie w X-ach. Mniejsze modele to jedynie namiastka BMW czy się to komuś podoba czy nie.
Ktoś tu pisał o trzeszczących plastikach. Przyznam, że najpierw brzuch mnie rozbolał ze śmiechu, a później postanowiłem napisać, że od prawie 20 lat jeżdżę samochodami BMW kupowanymi jako nowe i użytkowanymi przez ok. 3-5 lat, choć prawda jest taka, że nawet w 10-letnich nic nie powinno skrzypieć i tak w istocie jest - w zadbanych samochodach panuje cisza. Wracając do moich doświadczeń - nigdy w życiu nic mi nie skrzypiało, nie trzeszczało, nie zgrzytało. Ani plastiki ani zawieszenie, nic! Bo co ma trzeszczeć? Obszyta skórą deska? Drewno i wysokiej jakości tworzywa bardzo często wspomagane swego rodzaju zamszem (m.in. po to, aby wyeliminować ryzyko dźwięków pochodzących od ocierających się elementów)? Plastiki to masz jeden z drugim w Skodzie czy innym Fordzie. W BMW masz takie materiały, że one nie mają prawa wydawać żadnych dźwięków nawet przy 30-stopniowym mrozie, nawet po demontażu i ponownym montażu (w przeciwieństwie do np. demontażu elementów Peugeota gdzie najpierw połamie się 3/4 spinek, przy montażu nie idzie tego spasować, a na końcu wszystko skrzypi i zgrzyta). W BMW kompletna cisza i idealne spasowanie nawet po wielokrotnym demontażu. Jeżeli zatem komuś coś trzeszczało to najwyraźniej pomylił marki albo jechał 15-letnią taksówką po trzech wypadkach i powodzi.
Druga sprawa to tzw. "buraki" czy dresy. Gdzie wy widzicie takie zjawiska w nowych BMW? Tacy może się znajdą w 18-letnich zabytkach, ale też nie zawsze. Rozejrzyjcie się lepiej, bo największe buraki jeżdżą popularnymi markami i jeśli tego nie zauważacie to albo jesteście ślepi albo z przekory nie chcecie przyznać, że mam rację.- 2 4
-
2018-03-02 08:55
(3)
Jeszcze raz: yt -> "BMW X1 2016 creaky plastics"
FABRYCZNIE NOWE BMW, tyle w temacie, moze nascie lat temu to trzymali jakas jakosc, teraz w BMW to samo co we wspomnianym Peugeotcie, choc nie wykluczone, ze nawet gorzej. :)- 0 0
-
2018-03-02 11:02
(2)
X1 i tyle w temacie. Już pisałem - kup sobie prawdziwe BMW, a nie podróbkę BMW dla ubogich. W serii 5, 7 i 6, a takie posiadałem/posiadam nic nie trzeszczy.
- 0 1
-
2018-03-02 12:55
(1)
Albo trzeszczy, tylko nie chcesz slyszec, jak ludziom co kupili mieszkania w Szadolkach nic nie smierdzi. :)
- 1 0
-
2018-03-02 14:27
Tak się składa, że akurat ucho mam bardzo czułe i nie znoszę żadnych niepożądanych dźwięków w pojeździe. Po prostu nie trzeszczy, bo co niby ma trzeszczeć? To nie Polonez.
- 0 1
-
2018-03-02 10:19
(1)
X1 i X3 to była padaka, wszystko twarde, ta skóra o której piszesz grubości serwetki gastronomicznej, zgrzyty i trzaski .
Kierowca ty masz smutne życie, żeby takie wywody robić na portalu....- 1 0
-
2018-03-02 11:03
X1 i X3 - patrz wyżej.
- 0 0
-
2018-03-04 21:36
Rozczarowanie
czekałem zobaczyłem dziękuję jakieś klockowate nieproporcjonalne nijak sie ma do zgrabnej sylwetki Mercedesa GLA czy Volvo QX 40
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.