• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Trójmiejski debiut BMW X2

mJ
1 marca 2018 (artykuł sprzed 6 lat) 
Nowe BMW X2 Nowe BMW X2

Trójmiejski przedstawiciel marki BMW, dealer Zdunek, zaprasza wszystkich zainteresowanych na premierę zupełnie nowego modelu bawarskiego producenta - X2. Crossovera będzie można zobaczyć na żywo w tę sobotę w gdyńskim salonie przy ul. Druskiennickiej 1 zobacz na mapie Gdyni.



Długo kazał na siebie czekać, ale w końcu jest. Mowa oczywiście o zupełnie nowym crossoverze w ofercie bawarskiego producenta - modelu X2. Ofercie, która zyskała brakujące ogniwo, bo przecież teraz BMW dysponuje przebogatą gamą modelową crossoverów i SUV-ów - od X1 do X6.

Ceny nowego BMW X2 rozpoczynają się od kwoty 164 100 zł.

W aktualnej ofercie X2 klienci znajdą trzy czterocylindrowe silniki o pojemności 2 litrów: jeden benzynowy i dwa diesle. Jedynym "benzyniakiem" na liście jest sDrive20i, który generuje moc 192 KM. Jednostka została zestrojona z 7-biegową skrzynią Steptronic z dwoma sprzęgłami i napędem wyłącznie na przednią oś.

Alternatywą są dwie jednostki wysokoprężne - xDrive20d (190 KM) i xDrive25d (231 KM). Oba te silniki współpracują z napędem na cztery koła i 8-stopniową skrzynią Steptronic. W niedalekiej przyszłości oferta silnikowa zostanie rozszerzona o dodatkowe jednostki: trzycylindrowe sDrive18i oraz czterocylindrowe xDrive20i, sDrive18d i xDrive18d.

Jak już wspomnieliśmy, BMW X2 zadebiutuje w gdyńskim salonie Zdunek Premium 3 marca. Auto będzie można podziwiać w godz. od 9 do 15. Wstęp jest wolny.

Ambasadorem wydarzenia jest OESU, którego prace będzie można zobaczyć na żywo. Nie zabraknie także dodatkowych atrakcji przygotowanych z myślą o paniach i dzieciach.

  • Nowe BMW X2
  • Nowe BMW X2
  • Nowe BMW X2
  • Nowe BMW X2
mJ

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (80) 4 zablokowane

  • (6)

    Pierwotnie miałem nie komentować tego artykułu, bo w sumie nie ma czego. BMW X2 to takie BMW jak z czerwonego czy czarnego Johnnie Walkera whisky. Czyli niby jest, ale jednak spory niesmak pozostaje. BMW tak naprawdę rozpoczyna się od serii 3, a dopiero seria 5, 6 i 7 dają jako takie wyobrażenie o marce. Podobnie w X-ach. Mniejsze modele to jedynie namiastka BMW czy się to komuś podoba czy nie.

    Ktoś tu pisał o trzeszczących plastikach. Przyznam, że najpierw brzuch mnie rozbolał ze śmiechu, a później postanowiłem napisać, że od prawie 20 lat jeżdżę samochodami BMW kupowanymi jako nowe i użytkowanymi przez ok. 3-5 lat, choć prawda jest taka, że nawet w 10-letnich nic nie powinno skrzypieć i tak w istocie jest - w zadbanych samochodach panuje cisza. Wracając do moich doświadczeń - nigdy w życiu nic mi nie skrzypiało, nie trzeszczało, nie zgrzytało. Ani plastiki ani zawieszenie, nic! Bo co ma trzeszczeć? Obszyta skórą deska? Drewno i wysokiej jakości tworzywa bardzo często wspomagane swego rodzaju zamszem (m.in. po to, aby wyeliminować ryzyko dźwięków pochodzących od ocierających się elementów)? Plastiki to masz jeden z drugim w Skodzie czy innym Fordzie. W BMW masz takie materiały, że one nie mają prawa wydawać żadnych dźwięków nawet przy 30-stopniowym mrozie, nawet po demontażu i ponownym montażu (w przeciwieństwie do np. demontażu elementów Peugeota gdzie najpierw połamie się 3/4 spinek, przy montażu nie idzie tego spasować, a na końcu wszystko skrzypi i zgrzyta). W BMW kompletna cisza i idealne spasowanie nawet po wielokrotnym demontażu. Jeżeli zatem komuś coś trzeszczało to najwyraźniej pomylił marki albo jechał 15-letnią taksówką po trzech wypadkach i powodzi.

    Druga sprawa to tzw. "buraki" czy dresy. Gdzie wy widzicie takie zjawiska w nowych BMW? Tacy może się znajdą w 18-letnich zabytkach, ale też nie zawsze. Rozejrzyjcie się lepiej, bo największe buraki jeżdżą popularnymi markami i jeśli tego nie zauważacie to albo jesteście ślepi albo z przekory nie chcecie przyznać, że mam rację.

    • 2 4

    • (3)

      Jeszcze raz: yt -> "BMW X1 2016 creaky plastics"

      FABRYCZNIE NOWE BMW, tyle w temacie, moze nascie lat temu to trzymali jakas jakosc, teraz w BMW to samo co we wspomnianym Peugeotcie, choc nie wykluczone, ze nawet gorzej. :)

      • 0 0

      • (2)

        X1 i tyle w temacie. Już pisałem - kup sobie prawdziwe BMW, a nie podróbkę BMW dla ubogich. W serii 5, 7 i 6, a takie posiadałem/posiadam nic nie trzeszczy.

        • 0 1

        • (1)

          Albo trzeszczy, tylko nie chcesz slyszec, jak ludziom co kupili mieszkania w Szadolkach nic nie smierdzi. :)

          • 1 0

          • Tak się składa, że akurat ucho mam bardzo czułe i nie znoszę żadnych niepożądanych dźwięków w pojeździe. Po prostu nie trzeszczy, bo co niby ma trzeszczeć? To nie Polonez.

            • 0 1

    • (1)

      X1 i X3 to była padaka, wszystko twarde, ta skóra o której piszesz grubości serwetki gastronomicznej, zgrzyty i trzaski .

      Kierowca ty masz smutne życie, żeby takie wywody robić na portalu....

      • 1 0

      • X1 i X3 - patrz wyżej.

        • 0 0

  • Rozczarowanie

    czekałem zobaczyłem dziękuję jakieś klockowate nieproporcjonalne nijak sie ma do zgrabnej sylwetki Mercedesa GLA czy Volvo QX 40

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

4MATIC to napęd na wszystkie koła stosowany w autach marki:

 

Najczęściej czytane