Wiadomości

Usługa door-to-door w salonach samochodowych

W celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa w większości salonów samochodowych wprowadzono usługę door-to-door. To duże ułatwienie dla klientów i potencjalnych nabywców, którzy nie muszą osobiście odwiedzać dealera, ponieważ to dealer odwiedza ich.



Jak często korzystasz z auta w czasie pandemii?

w zasadzie to w ogóle nie korzystam z samochodu 13%
z racji na pracę z domu korzystam z auta zdecydowanie rzadziej 28%
raczej porównywalnie do okresu przed pojawieniem się wirusa 16%
jeżdżę tak samo często, jak przed pandemią 30%
teraz robię więcej kilometrów niż wcześniej 13%
zakończona Łącznie głosów: 366
Trudna sytuacja gospodarcza daje w kość niemal każdej branży. Łatwo nie maja dealerzy samochodowi, którzy robią wszystko, aby zachować ciągłość pracy. W tym celu większość z nich wprowadziło do swojej oferty usługę door-to-door.

To dzięki niej klient nie musi tak naprawdę wychodzić z domu. Wystarczy, że przekaże kluczyki kierowcy, który przyjedzie po jego auto. Wyjątkiem jest oczywiście jazda testowa.

Najpopularniejszą opcją door-to-door są usługi serwisowe. Pracownik firmy dealerskiej najpierw odbierze auto spod domu klienta, następnie dostarczy je do serwisu, a po zakończonej naprawie odstawi samochód w to samo miejsce.
Niektórzy dealerzy odbierają i odstawiają auta pod dom klientów swoimi lawetami.
Niektórzy dealerzy odbierają i odstawiają auta pod dom klientów swoimi lawetami. fot. Michał Jelionek / Trojmiasto.pl
Door-to-door to także wspomniane jazdy testowe nowymi, ale i używanymi samochodami oferowanymi przez dealerów. Jak to wygląda w praktyce? Klient dzwoni do dealera, wybiera egzemplarz, który go interesuje, a następnie doradca handlowy podstawia auto pod wskazany adres.

Niektóre firmy dostarczają swoje samochody lawetami. Jazda testowa odbywa się z reguły indywidualnie, bez obecności doradcy handlowego. Taka przejażdżka trwa zazwyczaj około 30 minut.

Salony samochodowe w Trójmieście


Trzecią możliwością jest zakup samochodu bez wychodzenia z domu. To bardzo proste: klient najpierw konfiguruje swój egzemplarz on-line, następnie zdalnie dopełnia wszelkich formalności z doradcą, no i czeka na dostarczenie auta lawetą pod dom. Oczywiście w przypadku indywidualnej personalizacji - czas oczekiwania na swój samochód będzie dłuższy niż w przypadku zamówienia egzemplarza dostępnego "od ręki".

Oczywiście w każdym z powyższych przypadków zachowywane są wszelkie środki ostrożności. Auta każdorazowo są dezynfekowane i zabezpieczane foliami ochronnymi (koło kierownicy, drążek zmiany biegów i fotele).

Dealerzy z reguły nie pobierają za tę usługę dodatkowych opłat.

Wiele firm po wykonanej usłudze serwisowej albo jeździe testowej ozonuje wnętrze pojazdu.
Wiele firm po wykonanej usłudze serwisowej albo jeździe testowej ozonuje wnętrze pojazdu. fot. Michał Jelionek / Trojmiasto.pl

Opinie (63) 8 zablokowanych

Dodaj opinię
Walczymy z przemocą słownąKasujemy opinie obraźliwe i nie na temat

Dodaj opinię

Odpowiedz

Dodając opinię akceptujesz regulamin dodawania opinii.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Trojmiasto.pl Sp. z o.o.. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce prywatności.

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Sprawdź się

Co to jest ABS?