- 1 Kredkami w kierowców przy przejściu (102 opinie)
- 2 Rondo w Kowalach i niezrozumiały wyjazd (29 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (317 opinii)
- 4 Pod prąd uciekał przed policją (282 opinie)
- 5 Spore zainteresowanie Pomorskimi Targami Autokosmetyki (29 opinii)
- 6 Tak organizowano Rajd Monte Carlo w Gdańsku (25 opinii)
Vectra GTS – najszybszy Opel wszechczasów
7 sierpnia 2002 (artykuł sprzed 21 lat)
Zewnętrzna stylizacja Vectry GTS jest w pełni zamierzonym odbiciem jej dynamicznego charakteru. Konstrukcja łączy w sobie mocny i pewny siebie charakter z naturalną elegancją. Patrząc z boku można dostrzec nisko pochyloną linię szyby przedniej i opadający dach, rodem z samochodów coupé. W przedniej części uwadze nie mogą ujść sportowe aspiracje wersji GTS wyrażone w przyciemnionych reflektorach, dużym, przypominającym plaster miodu wlocie powietrza i okrągłych światłach przeciwmgielnych. Sportowy charakter można także dostrzec w tylnej części pojazdu, gdzie widać owalne zakończenie rury wydechowej (podwójne w wersji z silnikiem 3.2 V6) i przyciemnione światła. Dynamiczny charakter, podkreślony dużymi felgami i obniżoną karoserią, jest odczuwalny nawet, gdy samochód stoi. Na uwagę zasługują również drobne szczegóły modelu GTS , jak np. szczeliny w bocznej części przedniego zderzaka, progi w kolorze karoserii czy małe, trójkątne okienka z tyłu.
W nowym Oplu GTS mamy do wyboru cztery dynamiczne i nowoczesne silniki z rodziny ECOTEC. Czołową jednostką w tej grupie jest mocny silnik V6 o mocy 155 kW (211 KM) i pojemności 3,2 litra, osiągający moment obrotowy 300 Nm przy 4000 obrotów na minutę. Vectra GTS 3.2 V6 rozpędza się od 0 do 100 km/h w zaledwie 7,5 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 248 km/h. Pozostałe jednostki benzynowe to silnik o pojemności 1,8 litra (90 kW/122 KM) i 2,2 litra (108 kW/147 KM). Wszystkie silniki spełniają wymagania surowej normy poziomu emisji spalin Euro 4, łącząc dużą moc z niskim zużyciem paliwa.
Tak jak w przypadku każdego modelu Opla, inżynierowie z Międzynarodowego Ośrodka Rozwoju Technicznego (ITDC) poświęcili szczególną uwagę kwestiom związanym z bezpieczeństwem. Oprócz systemu IDS, zabezpieczenie pasażerów przed obrażeniami w razie wypadku wspomaga wszechstronny system bezpieczeństwa. Standardowy pakiet bezpieczeństwa obejmuje pełnowymiarowe przednie i boczne poduszki powietrzne, pełnowymiarową kurtynę powietrzną z przodu i z tyłu, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkich fotelach (z regulacją wysokości, napinaczami pirotechnicznymi i ogranicznikami siły nacisku na czterech zewnętrznych fotelach), opatentowany system odłączania pedałów i udoskonalone aktywne zagłówki z przodu, zmniejszające ryzyko urazów szyjnych.
Źródło: Opel
Opinie (23) 1 zablokowana
-
2008-11-12 21:54
Jestem wierny tej marce
Miałem dużo aut ale za każdym razem był to OPEL.Obecnie mam VECTRE 2.2DTI GTS czarną.Jest to samochud który przykuwa wzrok.Stylizacja auta to niedośćigniony wzór.A
- 0 0
-
2014-01-30 02:08
"Stylistyka bochenka chleba na kółkach, jak zresztą wszystkie nowe "JEŻDZIKI", w środku jak by się jechało szybkim
Jak zarobić 79 dolarówdziennie?
Po strategia rejestracji wyśle zarobki.
Możesz również reklamować swój projekt ponad 2.359.258 członków.
ojooo.2bj.ru- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.