• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Debiut Peugeota 508

mJ
18 września 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych. Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych.

Ciekawie zapowiada się koniec tygodnia dla motomaniaków. Fani czterech kółek będą mieli szansę odbyć jazdy testowe debiutującymi modelami Peugeota - gorąco zapowiadanym 508 i następcą Partnera, czyli Rifterem.



W piątek i w sobotę trójmiejski przedstawiciel marki Peugeot, dealer JD Kulej, zaprasza wszystkich zainteresowanych na jazdy testowe drugą generacją modelu 508. Trzeba przyznać, że to jeden z ciekawszych tegorocznych debiutów na motoryzacyjnym rynku.

Peugeot od jakiegoś czasu - głównie za sprawą atrakcyjnie wyglądających SUV-ów - coraz głośniej przypomina o swoim istnieniu. Teraz, dzięki modelowi 508 na pewno o francuskiej marce będzie mówiło się jeszcze częściej.

Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota. Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota.
Światowa premiera Peugeota 508 miała miejsce w tym roku podczas salonu samochodowego w Genewie. Nowy model spod znaku lwa to przedstawiciel bardzo mocnego segmentu D, w którym o przychylność klientów powalczy z m.in. Mazdą 6, Kia Optimą, VW Passatem czy Oplem Insignią.

W porównaniu do swojej pierwszej generacji Peugeot 508 II zmienił się diametralnie. Przede wszystkim jest krótszy i szerszy od poprzednika. Wyróżnia go awangardowy wygląd zewnętrzny z oryginalnie poprowadzonymi, pionowymi światłami do jazdy dziennej, a także interesującą stylistyką pasa tylnego. We wnętrzu zderzymy się z futurystycznym stylem, który wyróżniają trzy elementy: duży ekran multimedialny, cyfrowe zegary i spłaszczone koło kierownicy.

W bazowej wersji Peugeot 508 drugiej generacji jest 5-drzwiowym liftbackiem. Model w tym nadwoziu trafi do salonów w pierwszej kolejności. Za jakiś czas do gamy dołączy również kombi.

  • Cennik nowego Peugeota 508 otwiera kwota 123 900 zł.
W ofercie silnikowej znajdziemy jednego "benzyniaka" i dwa diesle, w kilku wersjach mocy. Podstawowa jednostka benzynowa 1.6 THP rozwija moc 180 KM, natomiast w bardziej drapieżnym wariancie GT - 225 KM. Alternatywą są silniki diesla - 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 BlueHDi (160 KM i 180 KM). Jednostki mogą współpracować ze standardową skrzynią manualną bądź - opcjonalnie - z automatyczną przekładnią EAT8.

Ceny Peugeota 508 w podstawowej wersji wyposażenia Active z silnikiem 1.5 BlueHDI (130 KM) pod maską i manualną skrzynią biegów startują od kwoty 123 900 zł.

Trójmiejski debiut Peugeota 508 potrwa dwa dni, a przedpremierowa prezentacja w gdyńskim salonie JD Kulej przy ul. Chwaszczyńskiej 178 zobacz na mapie Gdyni zostanie połączona z jazdami testowymi dla klientów.

Jazdy próbne będą dostępne w godzinach pracy salonu: w piątek (od 8 do 18) i w sobotę (od 9 do 16). Osoby zainteresowane odbyciem jazdy testowej powinny w pierwszej kolejności wypełnić internetowy formularz dostępny tutaj.

To nie koniec nowości w JD Kulej. Jednocześnie z przedpremierowym pokazem 508, dealer pokaże następcę doskonale znanego Partnera - model Rifter.

Nowy Peugeot Rifter. Nowy Peugeot Rifter.
mJ

Wydarzenia

Premiera Peugeot 508 i Peugeot RIFTER

pokaz

Miejsca

Opinie (114) 3 zablokowane

  • Jestem zaskoczony

    Że przez 3 strony komentarzy jeszcze nikt nie napisał nawet słowa o warunkach pracy u tego dealera

    • 0 0

  • wszystko od nissana biora ha ha ha i dobrze ! tak jak hunday od hondy ! kazdy o kazdego ! dobre (6)

    toyota lexus i honda acura - reszta to smiech na sali ! cala technologia od nich wychodzi- potem niemcy biora od kazdego po trochu i t d ! i tak od lat ! tylko benzyna zadnych diesli , hybryd to przyszlosc . pa.

    • 3 50

    • oooooooo tak (1)

      zgadzam się co do hybryd. sam jedną mam i jestem mega zadowolony. auris sprawdza się znakomicie. na światłach czerwone, potem żółte, zielone i CYK ruszamy, nie ślimaczy się tylko płynnie jedzie.

      • 0 0

      • passat w gazie to nie hybryda

        • 1 0

    • Popatrz jaki marki wygrywają w motospprcie w ostatnich 10 latach (1)

      A będziesz wiedział, gdzie jest technologia i kto ją ma. Podpowiem Ci nie są Japończycy :)

      • 1 1

      • zależy o jakiej technologii mówisz

        co innego konstrukcje silników a co innego organizacja produkcji. W tej drugiej japońce nie mają sobie równych. Konstrukcyjnie natomiast taka Mazda, w tej chwili, wypuszcza najnowocześniejsze benzyniaki. Motorsport natomiast rządzi się innymi prawami. Po pierwsze kasa. Od tego trzeba zacząć. Im więcej kto wyłoży tym lepszy zaprojektuje bolid (choćby roboczogodziny na opracowanie aerodynamiki). Druga sprawa to badania z zakresu materiałoznawstwa i dzięki temu lepsze silniki. Ale nie łudź się że cokolwiek z tego trafi w najbliższych latach do aut popularnych, to znacznie bardziej długotrwały proces. Motorsportem nie możesz mierzyć zaawansowania modeli popularnych. Natomiast co do gościa, któego komentujesz. Nie ma pojęcia o czym mówi.

        • 0 0

    • podpis znakomicie komponujący się z zawartością wpisu...

      • 5 1

    • Weź się..

      ..powstrzymaj od generalizacji
      Peugeot to dobre auta, jeżdżę nie psują się tylko dbam, A ty czym śmigasz, że uważasz, że śmiech?

      • 7 1

  • Passat oklepany wiadomo , ale za podstawową wersję 508 kupi się Passata w wersji Highline z DSG, 2.0 TDI 140 KM!!! (17)

    Ktoś kompletnie na głowę upadł. Insygnia startuje od 99 tys i to się dość kiepsko sprzedaję, 508 nie będzie hitem i to nawet w swojej ojczyźnie z taką ceną. Mimo wszystko życzę powodzenia, ale przewiduję po kilku miesiącach rewizję cen przynajmniej na poziomie - 20%. Sukcesu poprzedniej generacji 508 z taką polityką cenową z pewnością nie powtórzy.

    • 14 1

    • Sprzedaż styczeń-lipiec 2018 (10)

      Volkswagen Passat - 5505 szt.
      Skoda Superb - 4811 szt.
      Opel Insignia - 2961 szt.
      Ford Mondeo - 2255 szt.

      • 1 2

      • (9)

        No i ? Dacie tez kupuje najwiecej osob, nie oznacza ze jest to najlepszy samochod.
        Cytujac klasyka, wolałbym pchac Forda niz jezdzic VW.

        • 3 3

        • (7)

          No i tyle, że ktoś wyżej napisał, że "Insignia kiepsko się sprzedaje" - a tak nie jest.

          • 0 0

          • Kiepsko się sprzedaje , nawet bardzo kiepsko (6)

            Miałem na myśli całą Europę,miał to być model co z kopyta pociągnie całego Opla a tak nie jest. Można śmiało postawić tezę, ze na rynkach państw Europy zachodniej to samochód niszowy. Passat, Superb, później długo nic, dlaej Mondeo, Mazda 6, Avensis i dalej nie widać Insygni w zestawieniach sprzedaży.

            • 0 0

            • Bzdura (4)

              Passat w 2017 - 183 tys. sztuk
              Superb w 2017 - 81 tys. sztuk
              Insignia w 2017 (nowy model w sprzedaży od wiosny 2017) - 72 tys. sztuk
              Mondeo w 2017 - 56 tys. sztuk
              Mazda 6 w 2017 - 23 tys. sztuk
              Peugeot 508 w 2017 - 23 tys. sztuk
              Avensis w 2017 - 25 tys. sztuk
              (zestawienie Avensisa w tym gronie jest pomyłką)

              Czyli omawiana Insignia sprzedała się w 3-krotnie większej liczbie niż Mazda 6, Peugeot 508 czy Avensis. W tym roku sprzedaż wyniesie 70-80 tys. szt. (w pierwszym półroczu sprzedano 40 tys.) Tyle w temacie

              • 0 0

              • Rzeczywiście przepraszam z Insignią nie maiłem racji. (1)

                • 0 0

              • no i OK

                • 0 0

              • Podaj źródło (1)

                • 0 0

              • Pokombinuj a sam znajdziejsz

                Np. http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/opel-vauxhall/
                Dla innych marek analogicznie

                • 1 0

            • Insygni nie zobaczysz, fakt

              analfabeto

              • 0 1

        • Czego byście tu nie napisali, czego byście tu nie wymiślili to VW w Europie gniecie konkurencję sprzedażą. A ceny wcale najniższej nie ma. Teraz możecie wrócić do zaklinanania rzeczywistości.

          • 1 0

    • A tak wyglada konkurencja Peugeota 508 w cenie od 124 tys (1)

      1) Mercedes C klasa sedan 124 tys
      2) BMW 3 sedan 132 tys
      3) Audi A4 sedan 154 tys

      i cala masa innych aut jak Mazda 6, Avensis, Insignia, Passat itd

      • 4 0

      • Konkurencja?

        To inna liga.

        • 0 0

    • 2.0 TDI ma 150 koni (3)

      Passat w sensie Highline z DSG - 7 biegów .

      • 2 0

      • (2)

        Pasek B8 może i oklepany ale po 4 latach nadal stanowi wzór nie do pokonsnia dla reszty. Tu wygląda jakby wyszedł po tej „nowości”.Peżicik bardziej w segment budżetowy celuje, tylko cena lekko z kosmosu.

        • 1 2

        • (1)

          Wzór, hahaha na pewno. W kwestii bycia nijakim, czy może w kwestiach awaryjności silników?

          • 3 5

          • To podaj samochód z segmentu, który jest wg ciebie „jakiś” i co powoduje że taki właśnie jest. Tylko obiektywnie, bo nie każdego kręcą ilości kiczowatych przetłoczeń i niby agresywnych przeciągnięć.

            • 0 0

  • (14)

    Szczerze za 124k wybrałbym full opcje skody octavi RS 230km sedan i niebieski kolor piekne auto

    • 5 21

    • Mazda 6 (2)

      Ale to inna liga niz pezot

      • 5 7

      • jaka ciężka bzdura (1)

        to jest dokładnie ta sama liga i ten sam segment. i mówię to jako osoba właśnie kupująca mazdę:)

        • 3 1

        • A ja jezdzilem pezotem i mazda

          Podtrzymuje

          • 0 0

    • Szkoda

      Skodziarze to inna nacja.

      • 2 1

    • nie ten segment aut to raz...a dwa proponuję najpierw Skodą się przejechać (2)

      jeździłem VRS z 184 konnym dieslem i większego g...a nie widziałem za takie pieniądze.

      • 0 1

      • rs z dieslem (1)

        to oksymoron. to nie jest zły samochód, ale za ta cenę jest masa lepszych. w tym ten peugeot:D

        • 0 1

        • Dokładnie fatalny samochó za 40 tys €....tyle w Niemczech kosztuje

          i dolewki litr oleju na każde 3-5 tys km to standard w Octavii RS 2.0 TDI 184 KM..

          • 0 2

    • za 124k nie kupisz rsa (1)

      po za tym zawsze chyba będą jakieś rabaty;)

      • 2 3

      • za 124

        rs to już z automatyczna skrzynią dostaniesz.
        za to jeśli chodzi o rabaty, obecnie największy minus peugeota to super wysokie ceny i brak rabatów. na wiosnę oglądałem 3008 benzyna, max wyposażenie- cena ok. 170k. pan zaproponował rabat 2k. na moją uwagę, że za ta cenę mam podobnie wyposażone x1 po rabacie>10% myślał, liczył i zaproponował rabat 6k...podziekowałem i więcej nie wróciłem. ich nowe samochody są super, ale za drogie o jakieś 20% w stosunku do konkurencji.

        • 5 0

    • (4)

      Octavia i piękne auto.. buahaha
      Zajrzyj sobie do środka i na jakość materiałów A następnie porównaj z pezotem. Niebo A ziemia

      • 14 3

      • (2)

        Prawda troche plastikowa ale żona nie narzeka choć tu się zgodze jak przesiadam się z rsa do mojego Arteona różnica jest

        • 0 2

        • (1)

          Arteona... 1.5 TSI :)

          • 4 4

          • 2.0 280km ;)

            • 3 0

      • biedny i biedniejszy

        spierali się który biedowóz lepszy

        • 2 7

  • BOLO (6)

    fajne autko

    • 4 1

    • (5)

      żle o tym autku pisze tylko bieda. Jest oki

      • 26 8

      • (4)

        123 tys zl za nowe auto.
        rzeczywiscie, bogactwo.
        nawet dobry zegarek jest drozszy niz ten luksusowy pojazd

        • 2 5

        • (1)

          Odezwał się Bogacz co nosi zegarki po 100 tysięcy

          • 0 0

          • taaa boliwarów

            • 0 0

        • dobre zegarki są zarówno droższe jak i dużo tańsze

          natomiast różnicę możesz zauważyć tylko na plakacie nad twoim łóżkiem

          • 0 0

        • I tak cię nie stać

          Ani na jedno ani na drugie.
          Więc po co pierniczysz.

          • 2 0

  • Za 124 000 pln mozna kupic dopracowana Toyote Avensis z bogatym wyposazeniem i gwarancja 3 lata (14)

    Fakt, ze Avensis konstrukcyjnie ma juz 10 lat ale jest dopracowany i bedzie bardziej bezproblemowy niz Peugeot.

    • 16 56

    • Tyle to g kosztuje? (2)

      Mialem 206 i co chwike byly jaja z zawieszeniem. Jakosc wykonania franuska. Ale auto za 120???

      • 4 7

      • Peugeot startuje od 124 tys co jest zenujace. Ta marka jak i Citroen powinny tyle kosztowac jako max. (1)

        Za ok 126 tys mozna kupic nowa C klase w podstawie czyli za tyle co Peugeota. I porownaj ile beda warte te auta za np 5 lat. Peugeot moze 30-40 tys a Mercedes C jakies 60-70.

        • 4 4

        • spokojnie, nie wiemy nic o wyposażeniu

          może w podstawie dadzą już tyle że cena przestanie dziwić.

          • 0 0

    • (4)

      Toyota zaczęła akurat ten model produkować dla dziadków. Gratuluję wyboru.

      • 4 1

      • Ty sam jestes dziad w swoim Citroenie Xsara (3)

        • 2 2

        • (1)

          20 lat temu miałem Xarę 1.4 Benz. Jako służbową. Bardzo fajne auto.

          • 3 1

          • wszystkie służbowe to fajne autka

            • 2 0

        • I jeszcze dla taksówkarzy. Głowica jeszcze nie pękła?

          • 1 0

    • głupoty

      • 0 0

    • Toyota...to jak Skodę, powinno dodawać się do paliwa na stacji benzynowej. (2)

      • 7 5

      • Alex naprawiles juz blachy w swoim Hyundaiu I20? A rdze w nadkolu zaszpachlowales? (1)

        • 4 1

        • Nigdy nie miałem i mieć nie będę auta spoza Europy

          • 3 3

    • Ten aktualny Avensis (1)

      to się zatrzymał w rozwoju jakieś 20 lat temu a podniecać się nim chyba tylko mogą korpo-paniusie twierdzące że jest "premium".

      • 16 2

      • Hmmm jak fajnie jest czytac odpowiedzi na pytania czy stwierdzenia, ktore nie padly hahaa

        Ktos pisal o premium? A to Peugeot jest premium? 20 lat temu chlopcze z gilem pod nosem to byly Golfy III i duze Fiaty, ktorego nawet nie mial nikt w Twojej rodzinie

        • 3 0

  • 508 (7)

    Jeżdżę obecnie P508 z 2013 i powiem Wam, że z miłą chęcią przesiadek się do nowego modelu. Wszystkie "Niemcy" i "Japonce" mogą tylko pozazdrościć jakości jazdy tym samochodem. Polecam P508.

    • 43 18

    • Znafca od 508 (2)

      I tu widać gdzie Twoje doświadczenie motoryzacyjne się kończy. Na pełgocie i to pewnie szwagra.

      • 7 6

      • (1)

        twoje pewnie na pługu albo 30 letnim golfie jak kolega pożyczy

        • 5 3

        • Nie oceniaj swoją miarą. Wracaj na Mazury gdzie twój pług i golf na ciebie czeka.

          • 1 2

    • co to jest "jakość jazdy"...??? (2)

      Konkurencja ma modele i szybsze, i lepiej prowadzące się i obszerniejsze. Od razu powiem, nic do 508 nie mam, ale dla mnie Passat jest pod każdym względem autem lepszym, pospolitym to fakt, nudnym to także fakt, ale z pewnością pewniej się prowadzi, jeździ szybciej i wbrew pozorom nie psuje się aż tak bardzo, jakby wszyscy chcieli. Ustępuje 508 urodą, ale z pewnością nie właściwościami jezdnymi. Mogę coś o tym napisać, bo zanim stałem się posiadaczem Passata, sporo podróżowałem 508 i to w wersji Allure, którą ma mój przyjaciel z pracy.

      • 6 8

      • Czy pastuch jest nudny to kwestia gustu. Fakt, nie jest cyrkowozem z milionem udziwnień, które się za cwilę opatrzą.

        • 1 1

      • Nic dodać...ale panel nawigacji to także nieporozumienia

        W aucie za taką kasę, koszmar. Komfort w 508?....czy Ty jechałeś jakimś innym samochodem, porównywałeś?...Ten nudny jak flaki z olejem Passat jeżeli chodzi o komfort to przepaść względem 508, nie wspominając o przestronności wnętrza. Cena startej 508 była adekwatna do tego co oferował, cena startowa nowego 508 jest astronomiczna, aż sam się przejdę, żeby przekonać się za co Francuzi chcą takie pieniądze.

        • 3 1

    • twoja subiektywna opinia, wlasnie przedstawiles typowego wlasciciela peugeota - janusza

      • 8 11

  • peugeot????

    Mój wujek który od lat 90 jest delerem peugeota heździł tuzinem aut i żaden nie był peugeotem. Miał, ma swoje zdanie na temat tej marki

    • 2 2

  • Cena z kosmosu (1)

    tym bardziej, że to francuz, dobierając automat i 180KM dizla cena pewnie wskoczy na 170k a to już sporo bo w tej cenie można już Superb L&K 4x4 z DSG 190KM dizla mieć.

    • 3 1

    • Tia, Superba, chyba z placu, już zarejestrowanego na dealera

      Na razie żaden Superb nie ma homologacji wymaganej dla nowozarejestrowanych po 01.09.2018 aut. Nie przeszły jeszcze testu dopuszczającego dla normy EURO 6d-TEMP, ewentualnie 6c.

      • 0 0

  • Tylko idiota kupuje peżota (5)

    • 20 64

    • Pezot

      Za te 500+ napewno nie kupisz tego cacka.Wiec rozmnazaj sie dalej moze cos innego kupisz kosztem dzieciakow.

      • 1 0

    • No jo !

      Jak się wozi VW, np Golf i to jeszcze na blachach gwe, gks, gka, to dopiero frajda !!!

      • 0 0

    • A co taki jak ty mądry kupuje

      Wypierdzonego wieswagena od
      Niemca w którym turecki handlarz przeprowadził tuning i o 100 tys licznik cofnął. Polski handlarz o kolejne 100 tys bo mądry Polak kupuje z przebiegiem do 200 tys bez względu na wiek

      • 3 0

    • oj Polacy (1)

      biedny polakówu. Nie pij już i nie bij tej biednej żony

      • 12 5

      • Wytrzeźwiej półgłówku

        • 2 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Firma Walder to trójmiejski przedstawiciel:

 

Najczęściej czytane