• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Debiut Peugeota 508

mJ
18 września 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych. Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych.

Ciekawie zapowiada się koniec tygodnia dla motomaniaków. Fani czterech kółek będą mieli szansę odbyć jazdy testowe debiutującymi modelami Peugeota - gorąco zapowiadanym 508 i następcą Partnera, czyli Rifterem.



W piątek i w sobotę trójmiejski przedstawiciel marki Peugeot, dealer JD Kulej, zaprasza wszystkich zainteresowanych na jazdy testowe drugą generacją modelu 508. Trzeba przyznać, że to jeden z ciekawszych tegorocznych debiutów na motoryzacyjnym rynku.

Peugeot od jakiegoś czasu - głównie za sprawą atrakcyjnie wyglądających SUV-ów - coraz głośniej przypomina o swoim istnieniu. Teraz, dzięki modelowi 508 na pewno o francuskiej marce będzie mówiło się jeszcze częściej.

Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota. Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota.
Światowa premiera Peugeota 508 miała miejsce w tym roku podczas salonu samochodowego w Genewie. Nowy model spod znaku lwa to przedstawiciel bardzo mocnego segmentu D, w którym o przychylność klientów powalczy z m.in. Mazdą 6, Kia Optimą, VW Passatem czy Oplem Insignią.

W porównaniu do swojej pierwszej generacji Peugeot 508 II zmienił się diametralnie. Przede wszystkim jest krótszy i szerszy od poprzednika. Wyróżnia go awangardowy wygląd zewnętrzny z oryginalnie poprowadzonymi, pionowymi światłami do jazdy dziennej, a także interesującą stylistyką pasa tylnego. We wnętrzu zderzymy się z futurystycznym stylem, który wyróżniają trzy elementy: duży ekran multimedialny, cyfrowe zegary i spłaszczone koło kierownicy.

W bazowej wersji Peugeot 508 drugiej generacji jest 5-drzwiowym liftbackiem. Model w tym nadwoziu trafi do salonów w pierwszej kolejności. Za jakiś czas do gamy dołączy również kombi.

  • Cennik nowego Peugeota 508 otwiera kwota 123 900 zł.
W ofercie silnikowej znajdziemy jednego "benzyniaka" i dwa diesle, w kilku wersjach mocy. Podstawowa jednostka benzynowa 1.6 THP rozwija moc 180 KM, natomiast w bardziej drapieżnym wariancie GT - 225 KM. Alternatywą są silniki diesla - 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 BlueHDi (160 KM i 180 KM). Jednostki mogą współpracować ze standardową skrzynią manualną bądź - opcjonalnie - z automatyczną przekładnią EAT8.

Ceny Peugeota 508 w podstawowej wersji wyposażenia Active z silnikiem 1.5 BlueHDI (130 KM) pod maską i manualną skrzynią biegów startują od kwoty 123 900 zł.

Trójmiejski debiut Peugeota 508 potrwa dwa dni, a przedpremierowa prezentacja w gdyńskim salonie JD Kulej przy ul. Chwaszczyńskiej 178 zobacz na mapie Gdyni zostanie połączona z jazdami testowymi dla klientów.

Jazdy próbne będą dostępne w godzinach pracy salonu: w piątek (od 8 do 18) i w sobotę (od 9 do 16). Osoby zainteresowane odbyciem jazdy testowej powinny w pierwszej kolejności wypełnić internetowy formularz dostępny tutaj.

To nie koniec nowości w JD Kulej. Jednocześnie z przedpremierowym pokazem 508, dealer pokaże następcę doskonale znanego Partnera - model Rifter.

Nowy Peugeot Rifter. Nowy Peugeot Rifter.
mJ

Wydarzenia

Premiera Peugeot 508 i Peugeot RIFTER

pokaz

Miejsca

Opinie (114) 3 zablokowane

  • bleeee

    oj nie kuppę

    • 2 1

  • Czas zmienić Atecę, na Pedzia 508 :)

    • 1 3

  • Passat oklepany wiadomo , ale za podstawową wersję 508 kupi się Passata w wersji Highline z DSG, 2.0 TDI 140 KM!!! (17)

    Ktoś kompletnie na głowę upadł. Insygnia startuje od 99 tys i to się dość kiepsko sprzedaję, 508 nie będzie hitem i to nawet w swojej ojczyźnie z taką ceną. Mimo wszystko życzę powodzenia, ale przewiduję po kilku miesiącach rewizję cen przynajmniej na poziomie - 20%. Sukcesu poprzedniej generacji 508 z taką polityką cenową z pewnością nie powtórzy.

    • 14 1

    • A tak wyglada konkurencja Peugeota 508 w cenie od 124 tys (1)

      1) Mercedes C klasa sedan 124 tys
      2) BMW 3 sedan 132 tys
      3) Audi A4 sedan 154 tys

      i cala masa innych aut jak Mazda 6, Avensis, Insignia, Passat itd

      • 4 0

      • Konkurencja?

        To inna liga.

        • 0 0

    • 2.0 TDI ma 150 koni (3)

      Passat w sensie Highline z DSG - 7 biegów .

      • 2 0

      • (2)

        Pasek B8 może i oklepany ale po 4 latach nadal stanowi wzór nie do pokonsnia dla reszty. Tu wygląda jakby wyszedł po tej „nowości”.Peżicik bardziej w segment budżetowy celuje, tylko cena lekko z kosmosu.

        • 1 2

        • (1)

          Wzór, hahaha na pewno. W kwestii bycia nijakim, czy może w kwestiach awaryjności silników?

          • 3 5

          • To podaj samochód z segmentu, który jest wg ciebie „jakiś” i co powoduje że taki właśnie jest. Tylko obiektywnie, bo nie każdego kręcą ilości kiczowatych przetłoczeń i niby agresywnych przeciągnięć.

            • 0 0

    • Sprzedaż styczeń-lipiec 2018 (10)

      Volkswagen Passat - 5505 szt.
      Skoda Superb - 4811 szt.
      Opel Insignia - 2961 szt.
      Ford Mondeo - 2255 szt.

      • 1 2

      • (9)

        No i ? Dacie tez kupuje najwiecej osob, nie oznacza ze jest to najlepszy samochod.
        Cytujac klasyka, wolałbym pchac Forda niz jezdzic VW.

        • 3 3

        • (7)

          No i tyle, że ktoś wyżej napisał, że "Insignia kiepsko się sprzedaje" - a tak nie jest.

          • 0 0

          • Kiepsko się sprzedaje , nawet bardzo kiepsko (6)

            Miałem na myśli całą Europę,miał to być model co z kopyta pociągnie całego Opla a tak nie jest. Można śmiało postawić tezę, ze na rynkach państw Europy zachodniej to samochód niszowy. Passat, Superb, później długo nic, dlaej Mondeo, Mazda 6, Avensis i dalej nie widać Insygni w zestawieniach sprzedaży.

            • 0 0

            • Insygni nie zobaczysz, fakt

              analfabeto

              • 0 1

            • Bzdura (4)

              Passat w 2017 - 183 tys. sztuk
              Superb w 2017 - 81 tys. sztuk
              Insignia w 2017 (nowy model w sprzedaży od wiosny 2017) - 72 tys. sztuk
              Mondeo w 2017 - 56 tys. sztuk
              Mazda 6 w 2017 - 23 tys. sztuk
              Peugeot 508 w 2017 - 23 tys. sztuk
              Avensis w 2017 - 25 tys. sztuk
              (zestawienie Avensisa w tym gronie jest pomyłką)

              Czyli omawiana Insignia sprzedała się w 3-krotnie większej liczbie niż Mazda 6, Peugeot 508 czy Avensis. W tym roku sprzedaż wyniesie 70-80 tys. szt. (w pierwszym półroczu sprzedano 40 tys.) Tyle w temacie

              • 0 0

              • Podaj źródło (1)

                • 0 0

              • Pokombinuj a sam znajdziejsz

                Np. http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/opel-vauxhall/
                Dla innych marek analogicznie

                • 1 0

              • Rzeczywiście przepraszam z Insignią nie maiłem racji. (1)

                • 0 0

              • no i OK

                • 0 0

        • Czego byście tu nie napisali, czego byście tu nie wymiślili to VW w Europie gniecie konkurencję sprzedażą. A ceny wcale najniższej nie ma. Teraz możecie wrócić do zaklinanania rzeczywistości.

          • 1 0

  • Wszedlem w konfigurator Peugeota i zakonczylem konfiguracje kiedy cena osiagnela ok 230 tys pln

    Sorry ale u brokera kupuje za ta kase nowa E klase Mercedesa z dodatkami i silnikiem ok 200KM

    • 7 1

  • Stracił charakter, wtopił się w dalekowschodni design, a cena z innej planety. Porażka będzie. (1)

    I po co pchać do niego silniki 1,5D? To ledwo daje radę w 308. To samo z 1,6B. No i smartfon na desce do palcowania. Dokąd zmierza motoryzacja?

    • 7 1

    • Kupić, poużywać, wyrzucić, kupić, poużywać, wyrzucić, kupić, poużywać..itd..

      acha, i jeszcze żadnej benzyny tylko na prąd z zasięgiem 300km żebyś nie mógł państwu za szybko uciec

      • 0 0

  • 1.6 THP - bedzie sie dzialo.....

    • 1 3

  • Przód copy/paste z nowej Hondy Civic

    • 4 0

  • Cena z kosmosu (1)

    tym bardziej, że to francuz, dobierając automat i 180KM dizla cena pewnie wskoczy na 170k a to już sporo bo w tej cenie można już Superb L&K 4x4 z DSG 190KM dizla mieć.

    • 3 1

    • Tia, Superba, chyba z placu, już zarejestrowanego na dealera

      Na razie żaden Superb nie ma homologacji wymaganej dla nowozarejestrowanych po 01.09.2018 aut. Nie przeszły jeszcze testu dopuszczającego dla normy EURO 6d-TEMP, ewentualnie 6c.

      • 0 0

  • peugeot????

    Mój wujek który od lat 90 jest delerem peugeota heździł tuzinem aut i żaden nie był peugeotem. Miał, ma swoje zdanie na temat tej marki

    • 2 2

  • Jestem zaskoczony

    Że przez 3 strony komentarzy jeszcze nikt nie napisał nawet słowa o warunkach pracy u tego dealera

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Do którego koncernu należy marka Lexus?

 

Najczęściej czytane