• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Wystartowała przedsprzedaż nowej Toyoty RAV4

14 grudnia 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Nowoczesny design najnowszej Toyoty RAV4. Nowoczesny design najnowszej Toyoty RAV4.

W salonach Toyoty Walder w Chwaszczynie i Rumi wystartowała przedsprzedaż najnowszej Toyoty RAV4. Na rynku europejskim nowa odsłona modelu będzie dostępna w hybrydowej odmianie z silnikiem o pojemności 2,5 litra i mocy 218 KM. Cennik piątej generacji japońskiego SUV-a otwiera kwota 159 900 zł.



Nowy design, dynamiczna sylwetka, jeszcze wyższy poziom komfortu, zaawansowane funkcje bezpieczeństwa i oczywiście oszczędność - to cechy, które wyróżniają nową Toyotę RAV4 na tle poprzedników.

SUV został zbudowany na nowoczesnej platformie TNGA, co przełożyło się na jego rozmiary. I choć jest minimalnie krótszy od poprzedniej generacji, to rozstaw osi jest większy o 3 cm. Dzięki czemu kabina jest przestronniejsza, a bagażnik pojemniejszy. Przestrzeń bagażowa wzrosła do 580 litrów.

Poza tym platforma TNGA zapewnia o 60 proc. sztywniejsze nadwozie, niżej położony środek ciężkości i bardzo dobre właściwości jezdne.

RAV4 łączy w idealnych proporcjach płynne linie nadwozia z masywnością sylwetki samochodu SUV, tworząc auto pełne charakteru. Design zaczyna się wraz z przednimi lampami Bi-LED-owymi. Także w pasie tylnym znajdziemy LED-owe oświetlenie podkreślające dynamiczne linie nadwozia.

Elegancko skrojone wnętrze RAV4. Elegancko skrojone wnętrze RAV4.
Wszystkie wersje nowej RAV4 będą wyposażone w najnowsze systemy Toyota Safety Sense. Będą też posiadały funkcję połączenia alarmowego eCall. W ofercie przedsprzedażowej oferujemy dwie najwyższe wersje wyposażenia - Selection oraz Executive.

RAV4 Selection wyróżnia się dwukolorowym nadwoziem z dachem w kolorze fortepianowej czerni. W tym samym kolorze są również 18-calowe felgi aluminiowe, zderzaki, nadkola i progi, a także tylny dyfuzor. Auto wyposażone jest w reflektory w technologii LED oraz przednie i tylne czujniki parkowania.

We wnętrzu znajdziemy wygodne fotele z profilowanym podparciem bocznym, elektryczną regulację fotela kierowcy, podgrzewaną kierownicę, przednią szybę i fotele przednie, a także oraz stację do bezprzewodowego ładowania telefonu w konsoli centralnej. Niebieskie przeszycia tablicy rozdzielczej oraz czarna podsufitka podkreślają stylowe wnętrze.

W przedsprzedaży RAV4 Selection jest oferowany z napędem hybrydowym 4x2.

Cennik RAV4 w ofercie przedsprzedażowej startuje od kwoty 159 900 zł. Cennik RAV4 w ofercie przedsprzedażowej startuje od kwoty 159 900 zł.
Toyota RAV4 w wersji Executive została wyposażona w monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (Panoramic View Monitor), system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA) z funkcją automatycznego hamowania.

Wentylowane i podgrzewane fotele mają elektryczną regulację i pamięć ustawień fotela kierowcy. Podgrzewane są również skrajne siedzenia na tylnej kanapie. Skórzana tapicerka z perforacją jest dostępna w trzech kolorach do wyboru: czarnym, beżowym lub jasnoszarym. RAV4 Executive w przedsprzedaży dostępny jest z napędem hybrydowym 4x2.

Ceny wersji Selection rozpoczynają się od kwoty 159 900 zł, natomiast Executive od 169 900 zł. W regularnej ofercie nie zabraknie oczywiście pozostałych wersji wyposażenia, silnika benzynowego i napędu na wszystkie koła.

Wszystkich zainteresowanych nowym modelem Toyoty, dealer zaprasza do swoich salonów zlokalizowanych w Chwaszczynie przy ul. Oliwskiej 58 zobacz na mapie Gdańska oraz w Rumi przy ul. Jana 3 Sobieskiego 28 zobacz na mapie Gdyni (kontakt mailowy: aneta.janczewska@toyotawalder.pl).

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (83) 8 zablokowanych

  • Przereklamowana wersja hybrydowa (13)

    Mialem okazje jazdy dwiema toyotami rav z Gdanska do Warszawy. Ten caly bajer z oszczednoscia jest w wiekszosci chwytem marketingowym. Na autostradzie samochod korzysta tylko z silnika benzynowego. Ruszając zatankowanym autem do Warszawy i spowrotem musialem 2 razy tankowac!! Zasieg to ok 350km przy oszczednej jezdzie.. Na codzien jezdze dieslem i tankuje co 800-900km. Kto co lubi ;)

    • 27 5

    • (2)

      W ogóle nie kumasz sensu hybrydy, a już w napewno tego nie że są różne ich rodzaje.

      • 1 1

      • (1)

        hybryda na miasto i hybryda na trasę?

        • 0 0

        • A dlaczego by nie? Wiadomo, w miastach hybryda jest lepsza bo widzać oszczędności, na trasy też sie nadaje, tylko tam spalanie masz niewiele mniejsze niż w czysto spalinowych wersjach, Nie mam akurat rav4, tylko aurisa hybrid ale zasada jest podobna

          • 1 0

    • i dziwi cię to że na autostradzie nie korzysta z silnika elektrycznego? (3)

      to nie jest chwyt marketingowy, w mieście to faktycznie czuć, ale w mieście. Dziwi mnie to ze ludzie jeszcze nie skumali jak ten system funkcjonuje.

      • 3 1

      • (2)

        Skumali dlatego to auto powinno być reklamowane do miasta max 30 km dziennie ale wtedy to warto melexy golfowe zabudować!!!

        • 2 0

        • no to fakt, reklamowane może i być w ten sposób powinno (1)

          ale czy to oznacza że bez reklamy ludzie już nie myślą? Czy to oznacza że wszystko można im wcisnąć? Chyba nawet tak działa demokracja i wszelkie kampanie polityczne.

          • 0 1

          • jak to wszystko wcisnąć? przecież niedługo nie będzie wyboru.

            • 0 0

    • (3)

      To faktycznie tandeta.
      Jakbym miał wolne pieniądze kupiłbym cos nowego z V6/V8 benzyna i miał w d..... te wynalazki.
      Za chwilę już nie będą produkować normalnych silników

      • 7 1

      • to samo było w latach 80 (2)

        90 itd.... downsizing to nic nowego. i nic złego. może w pierwszych latach "skoku" silnikom doskwierają bolączki młodości, ale potem jest oki. 20 lat temu ludzie pukali się w głowy, że te diesle z turbinami to zaraz będą się rozpadać. albo cooo, z 1.6litra benzyny 100 koni?! panie, to się rozsypie. no i popatrz... się nie sypie, w każdym razie nie jakoś nadzwyczajnie.

        a dla tych co napiszą o legendarnych przebiegach 500 tys. - no tak, były. i było grzebanie ze szwagrem przy silniku. były remonty, były, ale pod hasłem - no to się wymiania, to prosta rzecz.

        • 2 4

        • (1)

          Nie porównuj g*wna do twarogu. Mam Octawię 1.4 150 koni około i to auto jedzie ok. Mam również 2.0 diesel Passat b8 i to jedzcie płynniej ,mniej pali. Pracownicy mają super!!! 1.0 nowość Skody i 1,2 , stróż obiektu ma starą Skodę 12 lat i pali mniej niż te nowe więc gdzie ochrona środowiska pytam??

          • 3 1

          • bo pałuje, tak mają silniki turbo

            jak pałujesz to na wysokich obrotach zmienia mieszankę na bogatą żeby ją schłodzić i żeby nie wystąpiło spalanie stukowe. Gdyby użytkownik wiedział jak korzystać z auta to by spaliło mniej. Na długie trasy turbo jest super, na krótkie i dynamiczne do niczego.

            • 0 1

    • oszczędna jazda i 350 km to trochę Cię poniosło (1)

      W ciągu roku zrobiłem ponad 10 tys Rav4 w hybrydzie. Przy normalnej jeździe w mieście albo zwykłymi drogami da się zejść do 6 litrów ale przyjemność z jazdy równa zeru. Generalnie średnio wychodzi ok. 8-9. Gorzej na autostradzie bo przy tempomacie ustawionym na 140km/h ciężko się zmieścić w 10 litrach.
      Podsumowując - jak chcesz być eko to na pewno nie kupuj Rav4 z hybrydą.

      • 3 2

      • Dokładnie to samo mam w hybrydzie żony, taniej samolorem niż tym złomem jechać. Moja ciężka noga do Wawy na lotnisko średnio 11 litrów w nocy prędkość spora. Ta sama droga powrót ni raz ponad 180km noc i VW diesel spalenie 7,5. Czysta ekologia jak żona dzieci wozi do przedszkola 4 km wtedy ok!!@

        • 3 0

  • Fuj (7)

    Ale beznadzieja! Ohyda. Merc dla murzyna. Tak się mówi o tej marce w USA

    • 21 29

    • znasz się jak...

      rav4 jest zdecydowanie ładniejsza niż wielkie bezkształtne bryły od niemca... toyota i tak plusuje dostępnością hybryd w większości swoich modeli, czym inne marki nie mogą się pochwalić

      • 1 0

    • transformers

      czy inny pokrak....?

      • 0 0

    • Wygląda nieźle w tych dwóch kolorach. chociaż mi i tak bardziej podobają się jego osiągi 218 koni w układzie przy 2,5l silniku, obiecująco się zapowiada

      • 0 1

    • (1)

      Byłeś kiedyś w Stanach?

      • 4 1

      • no widzisz.... A ja...znam kogoś kto BYŁ!

        • 12 0

    • ..

      Tak mówi ktoś kto całe życie jeździ komunikacją miejską buahahaha

      • 3 3

    • pochylenie przedniej szyby to jakieś nieporozumienie, widoczność dla kierowcy prawie zerowa

      • 4 2

  • godny uwagi

    cena akceptowalna do tego co oferuje ta rav4, wielu narzeka ale jak dla mnie design jak i cena są ok wiadomo też, ze nowa generacja musi kosztować. Sam celowałbym w silnik hybrydowy 2.5

    • 0 2

  • (13)

    Ceny nie dla uczciwych Polaków

    • 45 37

    • (5)

      Typowo robolskie myślenie. Jak się weźmiesz do pracy zamiast bąki zbijać to będzie cię stać na takie auto.

      • 9 9

      • Andi robila fachowca szybciej stać na takie auto niż ciebie

        • 0 0

      • być może robolskie (2)

        ale założenie, że ktoś, kto tak myśli zbija bąki, i jak tylko weźmie się do pracy to też go będzie stać na auto za 150k świadczy o bardzo ograniczonym toku rozumowania

        • 8 2

        • ograniczone jest to że nie masz firmy tylko siedzisz na stołku u kogoś... (1)

          dlatego nigdy nie będzie stać ciebie na dobre auto...

          Ale lepiej ponarzekać..jakie to polskie

          • 2 2

          • obaj macie po trosze racji

            niemniej od roboty u kogoś to sie można garba co najwyżej dorobić. Jak się chce zarabiać to najlepiej na swoim. Taka toyota w leasingu kosztuje 2 tys miesięcznie brutto.

            • 1 4

      • Nie obrażaj ludzi pracy
        Zwłaszcza że sam jesteś nierobem na utrzymaniu matki

        • 10 6

    • dla prawników to bólka z masłem

      • 0 2

    • Nikogo w życiu nie oszukałem (4)

      Pracowałem odkąd tylko istniała dla mnie taka możliwość i mogę sobie pozwolić na takie auto, jeśli nawet nie za gotówkę to korzystając z leasingu lub kredytu. Więc nie wiem skąd taki wniosek i się z nim nie zgadzam.

      • 32 14

      • Bo to mentalność cebulaka... (3)

        Jak cie stać na dobre auto to na pewno nakradłes...takie myślenie w naszym cebulskim kraju...

        Ale ja prowadzę firmę 24h i lubię chociaż w takiej formie pozwolić sobie na coś dobrego a nie 1,9 td z 95. I nie kradnę tylko zapier^%am aby coś w życiu mieć

        • 30 14

        • to kiedy odrabiasz (1)

          lekcje??

          • 10 10

          • odrabiałem jak ty jeszcze w worku u starego siedziałeś

            • 7 4

        • To chyba nie masz pojęcia na czym polega prowadzenie firmy. Czyli śpisz, spacerujesz, bawisz się ,wychowujesz dzieci,robisz zakupy itd itp będąc w pracy o ty to nazywasz prowadzeniem firmy?

          • 12 4

    • Nie mierz ludzi swoją miarą.

      • 9 1

  • (10)

    Odezwali sie marzyciele i teoretycy jezdzacy 10 letnimi astrami czy innymi samochodami dla ludu

    • 27 11

    • (4)

      Najlepsze jest to że nowe diesel dzięki wysokim rysrykcja ekologicznymi ifiltrami dpdf są bardziej ekologiczne od benzyny. Lecz eko Szambo niedługo zabroni ich i wmowi wszystkim że lepiej w tym czasie wyprodukować 2,000 000 benzyniakow 1.0 bo przeciesz huty są na prąd nie na węgiel. Żenada i ogłupianie ludzi!

      • 4 3

      • nie są (2)

        zarówno jeśli chodzi o koszt wytworzenia, serwisowania w czasie życia pojazdu, jak i sapanie cząstkami stałymi czyt. sadzą.

        • 2 1

        • I udowadniać całemu światu ze dizel lepszy jest dla świata niż beznzyniak.

          • 0 0

        • Ale Krajan najbardziej lubi być kontrowersyjny!

          • 0 0

      • niewiele bardziej

        i tylko dzięki tym restrykcjom. Jak zaczną te wszystkie filtry ładować do benzyn to diesle znów będą tylko kopciuchami. Przez cenę tych wszystkich ulepszaczy sprzedaż diesli poleciała na pysk.

        • 2 0

    • (2)

      Cena kosmos.wcale nie jezdze snochodem dla ludu.mam 2 calkien nowe auta.i nie mam czego zazdroscić...

      • 6 1

      • (1)

        Ok
        Tu każdy na forum ma nowe auta.
        Z minimum v6
        Nic nowego

        • 5 1

        • ja mam 2 trzycylindrowe :)

          Matiz i vw fox

          • 2 0

    • (1)

      A ja jeżdzę samochodem dla ludu. Takim na jakie mnie aktualnie stać. Niski prestiż, za to nowe. Chwalić się nie ma czym, ale mi na tym nie zależy. Za to nie stresuje się że nie odpali.
      Miłego dnia wszystkim:)

      • 9 1

      • Ale co to wnosi do tematu?
        Kogo to obchodzi?

        • 3 4

  • Bardziej paskudna niż Renault Thalua...dramatyczne...

    • 3 0

  • Znowu maszkara. (5)

    Czy japończycy nie potrafią zrobić ładnego auta? Pomijając Infiniti i niektóre modele Lexusa, japońska motoryzacja straszy (zarówna na zewnątrz, jak i w środku).
    Paskudne nadjola w nowej Rav4 powodują, że nawet felga 19 będzie wyglądać groteskowo. A hybryda i skrzynia cvt... przemilczę.

    • 15 5

    • Moja Auriska jest najpiekniejsza

      • 0 0

    • Jak lubisz german style ala krasnal to polecam skody i golfy. Dla mnie wygląda spoko i odróżnia się (2)

      od niemieckich wynalazków grupy VW gdzie wszystko wygląda na jedno kopyto. Pomijam szok jak wsiadłem kiedyś do jakiegoś audi gdzie wszystko świeciło się na czerwono jak jedna wielka awaria - nastrój z buredeli na St. Pauli w Hamburgu.
      Niemce to mają gust. A tak z innej beczki to golf, audi 80, passat i wiele innych wyszedł z ręki włoskiego projektanta Giugiaro.
      O gustach się nie dyskutuje, ale jeżeli określić poziom to Niemcy mają raczej prosty gust - popatrz na ich kuchnię i sztukę. Poszerz horyzonty

      • 3 5

      • Zdania są podzielone jak zawsze , całe życie mam auta służbowe i zawsze nowe. Nie jestem zauroczony niemieckimi autami ale komfort jazdy, materiały, wykonczenie np. obecnie Passat b8 to inna liga niż Toyota ,Mazda ,Nissan (piszę o autach nowych którymi zrobiłem po 200 tyś w 2-3 lata). Piszę o średnim aucie nie o Audi BMW czy Mercedesie. Jaj ktoś jeździ po Trójmieście to i Skoda będzie ok , ale jak ktoś jedzie do Wawy i z powrotem jednego dnia to nigdy nie wybierze wymienionych powyżej marek. Żona się upadła ba C-HR to jest jakiś dramat auto dla księgowych które jeżdżą pi 7km dziennie.

        • 1 0

      • dodałbym

        renault. tam też widać, że ktoś to zaprojektował. koreańskie i japońskie to robili fani mangi i anime. efekt - przejaskrawione, na afere, pokraczne toyoty, hyundaie, kia.

        • 5 0

    • Potrafią, toyota bardzo odważnie podchodzi do stylistyki swoich aut i mi się to podoba. O hybrydzie warto mówić, toyota od lat je produkuje a niektórzy producenci dopiero raczkują w tym temacie. Sam mam aurisa hybrid i nie mogę złego słowa o cvt powiedzieć. Jak się jeździ to dopiero wtedy widać, ze bezstopniowa skrzynia nie jest taka straszna

      • 1 3

  • Mitsubishi jest o wiele lepsze

    • 2 2

  • Naiwnych szukaja

    Trzeba reklamy by to za tyle sprzedac Cena z kosmosu a szalu nie ma Chyba trzeba powiedziec ze dla idiotow

    • 4 2

  • Pewnie się będzie sprzedawać ale z cenami to już firmy przesadzają 160 tyś podstawa za auto średniej klasy!!! To toyota z blachy grubości puszki do piwa i plastiki jak w Daewoo!!!!

    • 7 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Sprawdź się

Sprawdź się

Firma Walder to trójmiejski przedstawiciel:

 

Najczęściej czytane