Trójmiejscy dealerzy mogą pochwalić się bardzo zdolnymi mechanikami. Kilka dni temu pracownik Toyoty Walder otrzymał tytuł "Mechanika Roku 2018", natomiast kilka tygodni temu jeden ze specjalistów firmy Intervapo wywalczył złoty medal podczas Mistrzostw Świata Ekspertów Technicznych Grupy PSA.
Jak oceniasz poziom jakości w autoryzowanych stacjach obsługi?
W tym roku w eliminacjach rywalizowało ponad 200 mechaników z 41 serwisów Toyoty. Do wielkiego finału awansowała najlepsza dziesiątka, w tym pan Grzegorz Michalczuk, pracownik firmy Walder z Chwaszczyna. I to właśnie pan Grzegorz wykazał się największą wiedzą z zakresu profesjonalnej obsługi aut marki Toyota, w tym m.in. znajomością zaawansowanej techniki japońskiej marki, procedur przeglądowych i naprawczych czy prawidłowością zastosowania procedur producenta.
Tym samym mistrz serwisu Toyota Walder został pierwszym laureatem tego konkursu z Pomorza w jedenastu dotychczasowych edycjach.
Niemały sukces osiągnął również Tomasz Sosik, który na co dzień pracuje w firmie Peugeot Intervapo. Mechanik podczas drużynowych Mistrzostw Świata Ekspertów Technicznych Grupy PSA zdobył złoty medal. Nasz kraj reprezentowała czteroosobowa grupa specjalistów, w której znalazł się właśnie pan Tomasz. Drużyna wybierana była na podstawie szczegółowej selekcji. Złożyło się na nią wiele czynników, w tym m.in. czynny udział w szkoleniach, duża aktywność oraz oczywiście umiejętności.
- Medal Tomasza Sosika to dla naszej firmy wielka nagroda za całokształt pracy. To również dowód, że naszym klientom jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższy poziom wiedzy specjalistycznej i jakości obsługi serwisowej - wyjaśnia Wojciech Sadoch, współwłaściciel spółki Intervapo.
Mechanik związany jest z Intervapo od 11 lat. Do 2015 roku zatrudniony był w firmie na stanowisku mechanik/mistrz zmiany, a następnie został ekspertem technicznym w serwisie dealera.
Złota drużyna polskich mechaników.
fot. Intervapo