• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Poznaj ceny Alfy Romeo Giulia

Michał Jelionek
20 maja 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Trzeba przyznać, że Alfa Romeo Giulia prezentuje się doskonale. Trzeba przyznać, że Alfa Romeo Giulia prezentuje się doskonale.

Bez dwóch zdań, Alfa Romeo Giulia to jedna z ważniejszych i najbardziej wyczekiwanych premier tego roku. Krajowy importer uchylił rąbka tajemnicy i zdradził, ile będzie kosztował włoski sedan w polskich salonach. Ceny rozpoczynają się od 139 tys. zł.



Alfa Romeo Giulię już teraz można zamawiać w kilku krajach Europy, m.in. we Włoszech, Niemczech, Francji, Hiszpanii czy Austrii. Klienci z Polski na złożenie pierwszych zamówień będą musieli poczekać do 23 maja, wówczas oficjalnie ruszy krajowa sprzedaż. Auto do trójmiejskich salonów wjedzie na przełomie czerwca i lipca.

Włoski sedan będzie oferowany w trzech wariantach wyposażenia: Giulia, Super oraz topowym Quadrifoglio.
ALFA ROMEO GIULIA
WERSJAPOJEMNOŚĆPALIWOKMPRZEKŁADNIACENA
Gulia2.2diesel150manualna139 000
Gulia2.2diesel150automatyczna149 000
Super2.2diesel150manualna145 500
Super2.2diesel150automatyczna155 500
Super2.2diesel180manualna153 300
Super2.2diesel180automatyczna163 300
Quadrifoglio2.9benzyna510manualna359 000
*ceny brutto
Bazowym silnikiem nowej Alfy Romeo będzie 2.2-litrowy diesel o mocy 150 KM współpracujący z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Za tę opcję klienci zapłacą 139 tys. zł. A za dopłatą 10 tys. zł będą mogli wyposażyć auto w ośmiostopniowy automat.

Osoby decydujące się na zakup bogatszej wersji Sport będą wybierać pomiędzy 150- a 180-konnym dieslem o tej samej pojemności. Ceny Giuli z mocniejszym silnikiem rozpoczynają się od 153 300 zł.

Wisienką na torcie w ofercie tylnonapędowej Alfy Romeo Giulia będzie najbardziej wyżyłowana opcja Quadrifoglio z benzynowym silnikiem V6 o pojemności 2.9 litra i mocy bagatela 510 KM. Auto będzie wyposażone w manualną, sześciostopniową skrzynię biegów. Cena to 359 tys. zł.

Dodajmy, że włoska Giulia będzie rywalizowała przede wszystkim z reprezentantami niemieckiej motoryzacji: BMW serii 3, Mercedesem-Benz Klasy C oraz Audi A4.

Przyjrzeliśmy się cenom konkurencji. Za BMW 318 z 2-litrowym silnikiem diesla o mocy 150 KM zapłacimy 144 tys. zł, ceny Audi A4 również z 2-litrowym, 150-konnym dieslem pod maską rozpoczynają się od 150 tys. zł, natomiast Mercedes-Benz Klasy C z 2-litrową jednostką wysokoprężną o mocy 136 KM to wydatek rzędu 144 900 zł.

W Trójmieście Alfę Romeo Giulię będzie można kupić w salonach: Auto Plus oraz Auto-Mobil.

  • Alfa Romeo Giulia w mocarnej wersji Quadrifoglio.
  • Włoski koncern wiąże z modelem Giulia ogromne nadzieje.
  • Trzeba przyznać, że Alfa Romeo Giulia prezentuje się doskonale.

Miejsca

Opinie (49)

  • Ta benzynka 510km chętnie bym kupił :) (6)

    Ale.... Moze za 30 lat odkładania

    • 28 3

    • Nie odkładaj (1)

      Nie odkładaj marzeń na później. Kup sobie na kredyt. A spłatą będziesz się martwił później. Jakoś to będzie :) Najważniejsze, żeby sąsiad zzieleniał :)

      • 21 1

      • wez we frankach

        a pozniej ci umorza

        • 8 3

    • Załóż start-up, poświęć się mu

      i rozwijaj. Jak jak się uda, to po 2 latach będziesz mógł taki wziąć sobie w leasing.

      • 7 1

    • (2)

      W tej cenie to można mieć m3/4, MB C amg

      • 1 4

      • bo to bezpośrednia konkurencja, (1)

        do tego ładniejsza. i na pewno nie wolniejsza:)
        ja mając taką kasę nawet bym sie nie zastanawiał i wziął alfę. albo dorzucił 2 czy 3 razy tyle na wraitha/dbs/continentala:D

        • 2 0

        • A za 5 lat (niestety) wartość drastycznie w dół w porównaniu z m3 ...

          • 0 1

  • Hejt start (2)

    Piękny model, zacieram rączki :D no i oczywiście czekam na komentarze zawstydzonych posiadaczy aut z przebłysku "geniuszu" niemieckich inżynierów w stylu; pojeździ ale na lawecie, pod a nawet obok i że kierowcy witają się dopiero w serwisie.

    • 23 3

    • Nie witają sie w serwisie (1)

      Tylko sie nie witają bo wiedzieli sie rano w serwisie

      • 2 2

      • Dokładnie

        Tak to leciałoooo

        • 1 2

  • 140 tys. zł za Alfę ? (1)

    Przesada.

    • 14 24

    • To nie kupuj

      • 12 2

  • Od czasów Alfy 75, 155 czy 164 (1)

    ... jedno z ładniejszych aut tej firmy.

    • 12 1

    • a 159?

      • 12 0

  • (2)

    Ładne. Kupiłbym.

    • 19 1

    • Ładne ???

      Z której strony?

      • 1 10

    • Janusze jeżdżą skodami!

      • 4 0

  • mazda 6 wyglada lepiej (6)

    choc nadal alfa ladniejsza od niemieckiej konkurencji

    • 11 31

    • Mazda 6? Przereklamowana (4)

      Hałaśliwa, siermiężna, ot, taka japońska prosta zabawka. Co z tego, że ładna? Godzinę temu uśmiechnąłem się na parkingu, widząc taką jedną - felgi 19 cali, a za nimi tarcze hamulcowe wielkości talerzyków z serwisu kawowego. Dawniej taki MPS budził szacunek, a dzisiejsza "6" GJ to samochód o wyglądzie dalece przewyższającym faktyczne możliwości.

      • 12 4

      • Najlepszy kilo dla Mazdy to rudy.

        • 0 4

      • Talerzyki kawowe

        Jhhaaahhhaaaaa

        • 3 1

      • Ale facet pitoly piszesz (1)

        Jezdziles?
        Mazda w testach z silnikiem 2.2 175 koni i 400nm przy swojej wadze w testach redakcji AS czy Motor ale i Bild czy Motor sport UK w przeciwienstwie do twojej opini zyskala wiecej niz dobre recenzje .
        Te talerzyki" na tylnych kolach tak hamuja jak w nowym passacie o srednicy patelni dla szescioosobowej rodziny.Awiesz dlaczego tak jest ?Masa!!!! Dzis to najwazniejszy aspekt !Dlatego tez Mazda 6 przyspiesza ponizej 7sec
        Poczytaj ,poje

        • 5 1

        • Chyba nie

          Ta Mazda ma poniżej 8 sekund do setki a nie jak piszesz

          • 0 0

    • przecież to wygląda jak audi i standardowo kopia swistel

      • 3 2

  • Diesel? W Alfie?!? Pewnie jeszcze z AdBlue... (2)

    Tak, wiem, że Fiat robi najlepsze diesle, sam zresztą 5 lat cieszyłem się Vectrą z silnikiem wysokoprężnym z Fiata i Alfy 159, no ale to była niemiecka taczka, a nie piękna, subtelna Alfa Romeo. Brakuje wersji benzynowej, takiej 2.0-2.2 i ok. 250 KM, oczywiście manual, koniecznie z opcją 4x4.

    • 27 4

    • Nie martw się w najbliższym czasie ma się pojawić i takie cudo ;)

      • 6 0

    • podobno będzie w okolicach września

      • 0 0

  • (2)

    Dramat z tą paletą silników żadnej benzyny oprócz topowej wersji.. Miałem 147 i 159 to dobre auta.

    Jak pojawi się jakaś wersja 280-400 koni to biorę w ciemno.

    • 8 2

    • (1)

      Dobrze prawisz. Europa odchodzi od diesli, a oni walą praktycznie same diesle, bo ten V6 to będzie promil sprzedaży. Brakuje jakiegoś 2.0 200KM. Może niech poproszą VW o jakiś silnik, jak sami nie mają?

      • 2 1

      • Sam se odpowiem. Ponoć będzie 2.0 200KM oraz 280KM. Ale i tak dziwnym jest startowanie z ofertą z silnikami diesla.

        • 5 0

  • 150KM z 2.2, czemu tak mało? To jakiś błąd? (4)

    ?

    • 1 11

    • Po co więcej.

      W dieslu liczy się moment obrotowy a nie moc.

      • 8 1

    • (2)

      Norma u dzisiejszych producentów aut. Po prostu zdławiona programowo żeby se Mirki w leasingu przytulili. Pojedziesz do jakiegoś v-techa albo innego tunera i ci za tysiąc pinćset zrobi ci te 180 a nawet i 220 kuni jak ładnie poprosisz ;)

      • 10 3

      • (1)

        Potem pewnie wytniesz DPF, zamienisz dwumasę na zwykłe sprzęgło i może jeszcze pojeździsz te 70 tys.

        • 8 4

        • 2.0 TDI 225 tkm- Fabryka 148 koni 332 nm

          Takie parametry zza nowosci mial moj TDI z roku 2008.
          Po s-hamowaniu w Wawie w jednym z profesjonalnych warsztatow zrobilo sie 175 koni i 370nm .Tak mialo byc.Niektorzy maja wiecej lub mniej jak kto woli i do czego ma sluzyc auto.
          Efektem tych zabiegow przesunięto moment obrotowy przy czym turbo dziura zrobila sie mniejsza oraz przyrost mocy sie wyplaszczyl w niskim zakresie obrotow.A ma to ogromny wplyw na zywotnosc podzespolow o ktorych napisales kolego...
          Dzis mam 226 tkm...bez naprawy zadnej z powyzszych wymienionych przez ciebie czesci!!!! Ba, od nowosci jest ta sama turbina!!! Na szczescie fabrycznie nie bylo jeszcze DPFu.
          Umiejetny tuning oraz olej w glowie podczas jazdy ma ogromne znaczenie.
          Dlatego tez tacy jak ty zawsze bede mieli takie opinie i awaryjne samochody.Poduczyć należało by sie sie jeszcze troszke zanim innych wprowadzisz w blad.

          • 1 0

  • czy w tych dieslach trzeba lać adblue ?

    • 1 3

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

Okrągły znak z czerwoną obwódką i białym tłem oznacza:

 

Najczęściej czytane