• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Znane osoby reprezentujące salony samochodowe

Michał Jelionek
26 marca 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Mateusz Borek zmienia samochody jak rękawiczki. Średnio co trzy miesiące przesiada się do nowego modelu BMW. Mateusz Borek zmienia samochody jak rękawiczki. Średnio co trzy miesiące przesiada się do nowego modelu BMW.

Co łączy aktorkę Katarzynę Figurę, pięściarza Krzysztofa "Diablo" Włodarczyka i komentatora sportowego Mateusz Borka? Po pierwsze, każda z tych osób jest znana, a po drugie, każda z nich pełni rolę motoryzacyjnego ambasadora trójmiejskiego dealera samochodowego. Poznajcie znane osobistości, które na co dzień jeżdżą autami dostarczanymi przez lokalne salony.



Duże nazwiska przyciągają jak magnes, są gwarantem sukcesu. Dlatego też, bardzo często na szklanym ekranie goszczą sławne osoby użyczające swojego wizerunku w spotach reklamowych. To norma i doskonała forma promocji. Coraz częściej podobną ścieżkę reklamy obierają firmy motoryzacyjne, które "zatrudniają" ambasadorów marki, czyli nierzadko osoby z pierwszych stron gazet.

Krzysztof Głowacki, zawodowy mistrz świata organizacji WBO. Krzysztof Głowacki, zawodowy mistrz świata organizacji WBO.
Twarzą salonu samochodowego wcale nie musi być osoba związana z motoryzacją. I też często nie jest. Ambasadorzy reprezentujący dealerów to zazwyczaj znani sportowcy i aktorzy. Ich zasadniczym obowiązkiem - oprócz oczywiście codziennej jazdy udostępnionym modelem - jest promowanie dealera i identyfikowanie się z marką producenta.

Samochody ambasadorów zmieniane są jak rękawiczki, zwykle co kilka miesięcy. Starszy model zastępowany jest przez nowy, świeższy, lepiej doposażony.

W Trójmieście bezapelacyjnym liderem w angażowaniu i werbowaniu motoryzacyjnych ambasadorów jest firma Zdunek, przedstawiciel marek: BMW, Renault, Mini, Dacia, a od niedawna również Nissan.

Katarzyna Figura od roku jeździ samochodami Mini. Katarzyna Figura od roku jeździ samochodami Mini.
Piotr Myszka jest aktualnym żeglarskim mistrzem świata w klasie RS:X. Piotr Myszka jest aktualnym żeglarskim mistrzem świata w klasie RS:X.
Bez wątpienia, największą gwiazdą reprezentującą trójmiejskiego dealera jest Katarzyna Figura, która współpracuje z Mini Zdunek od kwietnia 2015 roku. Aktualnie aktorka jeździ Mini Cooperem S All4 Countryman z benzynowym silnikiem o pojemności 1.6 litra i mocy 190 KM. To już trzecie Mini "testowane" przez Katarzynę Figurę.

Innym znanym reprezentantem dealera jest Mateusz Borek. Komentator sportowy jest twarzą BMW Zdunek. Do tej pory dziennikarz jeździł BMW X5 i X6, a niedawno przesiadł się do najnowszej "siódemki".

- Mateusz Borek jest z nami już od dwóch lat, a średnio co trzy miesiące przesiada się do nowego BMW. Jako, że Mateusz praktycznie większość roku spędza w podróży, udostępniamy do jego użytku obszerniejsze modele, które poniekąd stanowią jego mobilną "garderobę" - wyjaśnia Agnieszka Moczyńska z BMW Zdunek.
Zdecydowanie najliczniejszą rodziną ambasadorów może pochwalić się Renault Zdunek. Do familii należą: aktor Mirosław Baka, windsurfer Piotr Myszka i aż trzech pięściarzy - Krzysztof "Diablo" Włodarczyk, Krzysztof GłowackiTomasz Adamek.

Pierwszym ambasadorem firmy Zdunek był Mirosław Baka, który współpracuje z dealerem od 2011 roku. Aktualnie aktor korzysta z modelu Koleos. Żeglarski czempion w klasie RS:X, Piotr Myszka, na zawody jeździ Renault Espace. Flagową limuzynę francuskiego koncernu, czyli model Talisman, "testują" bokserscy mistrzowie - Tomasz Adamek i Krzysztof Głowacki. Natomiast, "Diablo" podróżuje Kadjarem.

Aurisy sopockich siatkarek. Aurisy sopockich siatkarek.
Co prawda, Toyota Walder i Auto-Mobil nie mają swoich indywidualnych przedstawicieli, ale również są reprezentowani przez znane osoby... i to przez całe drużyny sportowe. Bo to właśnie wspomniani dealerzy dostarczają auta trójmiejskim klubom. Siatkarki PGE Atomu Trefl Sopot na co dzień poruszają się Toyotami Auris. Z kolei koszykarze Asseco Gdynia na treningi dojeżdżają niewielkimi Yarisami.

Fiaty 500 należące do siatkarzy: Marco Falaschi i Murphy'ego Troya. Fiaty 500 należące do siatkarzy: Marco Falaschi i Murphy'ego Troya.
- Współpraca z klubami sportowymi daje o wiele więcej korzyści firmie niż współpraca z ambasadorem marki. Sponsoring drużyn sportowych nie jest uważany za natarczywą formę reklamy, działa mniej inwazyjnie, ma szansę dotrzeć do szerszej grupy docelowej i jest lepiej przez nią odbierany. Zwiększa się także rozpoznawalność marki - tłumaczy Magdalena Senkowska z Toyota Walder.
Z kolei Fiatami 500 - należącymi do Auto-Mobil - poruszają się siatkarze Lotosu Trefla Gdańsk oraz koszykarze Trefla Sopot.

- Z Treflem Sopot współpracujemy już od trzech lat, a z Lotosem Trefl Gdańsk od dwóch. W tym sezonie przekazaliśmy sportowcom w sumie 12 aut. Siatkarze otrzymali sześć Fiatów 500 i jednego Fiata 500X, natomiast koszykarze cztery Fiaty 500 i jednego Hyundaia - zdradza Barbara Cyniak z Auto-Mobil.
"Szupryk" za sterami Mitsubishi Lancer Evo X. "Szupryk" za sterami Mitsubishi Lancer Evo X.
Sport wspiera również salon używanych aut luksusowych - Unique Cars. W ubiegłym roku firma rozpoczęła współpracę z Tomaszem Szupryczyńskim, utalentowanym kierowcą rajdowym z Trójmiasta, który stał się twarzą Unique-Cars Rally Team. Wiele osób o tym młodym chłopaku jeszcze nie słyszało, ale jest duża szansa, że już niebawem usłyszą.

- W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę z Tomkiem, bo uwierzyliśmy w jego talent. W 2015 roku był najmłodszym kierowcą, który wziął udział w Barbórce. Jest również chwalony przez profesjonalnych rajdowców. Nie przestaje nas zadziwiać wygrywając większość rajdów. Po prostu nie mogliśmy podjąć innej decyzji - wyjaśnia Magdalena Cieślak z Unique Cars.

Miejsca

Opinie (103) 3 zablokowane

  • Bogatemu, to sam diabeł dzieci kołysze.

    Niech im na zdrowie pójdzie... Każdy ma to, na co sam zapracował, zasłużył bądź ukradł..., a co poniektórzy mają jeszcze szczęście...

    • 5 2

  • borek za darmo dostaje bmw a dealer musi rozłożyc koszty sprezentowanego samochodu na potencjalnych klientów, to bardziej zniecheca niz zacheca do zakupu, ja bym nie kupił

    • 9 0

  • Hmmm..

    Mateusz Borek, twarzą BMW - trąci cwaniactwem, idealnie pasuje do tej roli..

    • 9 0

  • Borek,Figura... takie pospolite, chłopskie nazwiska i ta słoma z gumowców tatowych wyłażąca...

    • 8 1

  • (2)

    Tak to juz jest. Biedak zbiera na szrota latami, a bogatemu podstawiaja fury za darmo.

    • 1 1

    • (1)

      Czego tu zazdrościć?
      Mentalności dzi..ki?
      Bo chyba nie robią tego by mieć na lekarstwa dla dziecka.

      • 2 1

      • Zawiść jest gorsza i widać ją w twoim poście. Taka toksyczna zjadliwość.

        On tylko sobie westchnął.

        Poza tym Borkiem i Figurą co jeżdżą BMW i Mini, to ja się dziwię że ktoś chce brać te g**ne Reanult, małe Toyoty czy Fiaty. Tych ludzi chyba stać na lepsze auta, skoro mnie stać.

        • 0 2

  • Po wpisach pod tym artykułem zastanawiam się kto bardziej zyskuje na rozpoznawalności

    BMW na Borku, czy bardziej odwrotnie ?

    • 7 0

  • ale głupota

    jak przeciętny obywatel widzi że znany i bogaty jets pchany do reklam to co robi??? NIE KUPUJE I OMIJA Z DALEKA

    • 7 1

  • I co mnie to...

    ... obchodzi, że jakiś celebryta jeździ takim czy innym autem. Lansują się dzięki złodziejom dilerom, portfele już im się nie mieszczą w kurtkach, a pusty portal zamieszcza takie artykuły w Wielką Sobotę! Na rowery ich posadzic, do roboty zagonic, nierobów, cwaniaków!

    • 5 2

  • mieszkania dla prezydeta

    Tylko w Polsce. Celebracji w reklamach występują ...
    Kim jest borek nędznym komentatorem ....

    • 5 0

  • Zapomnieliście?! SoPOcki celebryta Jacek K. reprezentuje znanego dealera samochodów...

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Nissan Leaf to samochód z napędem:

 

Najczęściej czytane