- 1 Uniewinnienie ws. śmiertelnego potrącenia (363 opinie)
- 2 Naprawią uszkodzoną jezdnię obwodnicy (43 opinie)
- 3 Czy paliwo dalej będzie tanieć? (103 opinie)
- 4 Dla kogo Obwodnica Metropolitalna? (219 opinii)
- 5 Seria awarii na Migowskiej. Przez Jaśkową (140 opinii)
- 6 Rozbudują ul. Unruga za 30 mln zł (163 opinie)
Zwężenie na ul. Słowackiego: tymczasowe, ale świetne rozwiązanie
Od kilku tygodni kierowcy zjeżdżający z trójmiejskiej obwodnicy na wysokości IKEA w kierunku centrum nie mogą narzekać. Dzięki tymczasowemu zwężeniu ustawionemu na wiadukcie na ul. Słowackiego - zjeżdżanie z obwodnicy jest bezkolizyjne.
Co ciekawe, od kilku tygodni, od rozpoczęcia remontu na ul. Budowlanych, na wiadukcie nad obwodnicą w kierunku centrum zastosowano testowe, tymczasowe zwężenie do jednego pasa. Zwężenie kończy się tuż przed wspomnianym wyżej zjazdem z "ekspresówki". Dzięki czemu kierowcy opuszczający obwodnicę mogą swobodnie wjeżdżać w ul. Słowackiego. To tymczasowe, ale i bardzo dobre rozwiązanie.
Zatem jest szansa, że to tymczasowe, ale jakże bezpieczne rozwiązanie zostanie z kierowcami na stałe. Przypomnijmy, że zmiany w ruchu związane z remontem ul. Budowlanych mają potrwać do września.


Miejsca
Opinie wybrane
-
2023-03-02 12:14
Dodatkowy pas rozbiegowy (10)
Tam potrzebny jest dodatkowy pas rozbiegowy, który przechodzi w zjazd na stację benzynową.
Inaczej po remoncie Słowak od strony Budowlanych zakorkuje się.- 179 9
-
2023-03-02 12:57
bez jaj (5)
Skoro nie blokuje się teraz, to czemu po remoncie ma byc inaczej?
- 8 10
-
2023-03-02 13:01
Czegoś nie rozumiesz? (1)
Ruchu został przeniesiony w inne miejsce. Jak wróci to zwężka nie podoła.
Niech budują pas rozbiegowy i po sprawie.- 18 5
-
2023-03-02 13:18
przecież już zrobili :)
- 3 10
-
2023-03-02 14:57
Bo ruszą z Budowlanych, heloł
- 9 2
-
2023-03-02 15:11
Bo na budowlanych jest teraz jednokierunkowa? Od strony lotniska teraz jadą tylko samochody z lotniska i Matarni. Czyli tylko ułamek normalnego ruchu. Jak otworzą dwukierunkowo albo odwrócą ruch to na wiadukcie zrobi się wąskie gardło. To jakby zwolnić połowę lekarzy i powiedzieć, że ludzie mniej chorują bo jest mniej wystawianych recept.
- 11 2
-
2023-03-02 15:55
Pracujesz w ZDiZ?
- 3 1
-
2023-03-02 13:28
100 % racji a nie blokowanie na stałe jednego pasa !!!
- 7 0
-
2023-03-02 16:16
W ankiecie 53% jest za pozostawieniem zwężenia Słowackiego po remoncie. I tacy kierowcy mają prawa wyborcze. O ogarnianiu przepustowości dróg, nie wspomnę.
- 4 5
-
2023-03-02 22:30
To wsiadziesz w pkm
- 3 1
-
2023-03-05 18:50
z powodu braku tego pasa rozbiegowego tam już kiedyś zginoł motocyklista
a miasto dalej z tym nic nie zrobiło przez wiele lat
- 0 1
-
2023-03-02 13:24
Tak jak ktoś napisał w jednym z komentarzy, wystarczy zamiast trawnika zbudować odcinek pasa rozbiegowego w kierunku stacji benzynowej i na zawsze kłopot znika. Obecne rozwiązanie jest tymczasowe i załatwiło sprawę z powodu wprowadzenia ruchu jednokierunkowego na Budowlanych gdy skończy sie ta inwestycja wszystko wróci do normy czyli do korków.
- 68 5
-
2023-03-02 11:54
(3)
lol, wycięty ruch od strony Budowlanych i wszyscy szczęśliwi że korka nie ma.
Wszystko się jakoś równoważy, więcej samochodów z obwodnicy to dłuższa kolejka od strony lotniska. jak kolejka będzie sięgać zjazdu na obwodnicę na południe (czyli 100, 200m od tego zwężenia) to nagle staną w niej też samochody, które nigdy nie stały - wtedy już chwila moment i korek od budowlanych.- 67 5
-
2023-03-02 12:53
Paradoks Braessa (1)
twierdzenie matematyczne orzekające, że czasy podróży pojazdów mogą ulec wydłużeniu po dodaniu do sieci drogowej nowego połączenia. Likwidacja dodatkowego połączenia zwykle skraca czas podróży. Kierowcy nigdy tego nie zrozumieją. Zawsze będą chcieli więcej dróg, więcej pasów, więcej skrótów i dodatkowych połączeń.
- 4 4
-
2023-03-02 14:07
Likwidacja dodatkowego połączenia zwykle skraca czas podróży. Nasza komunikacja zbiorowa stosuje tę zasadę. Skutki widać.
- 4 0
-
2023-03-02 18:54
Udrożnianie ruchu PO Gdańsku ;)
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.