- 1 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (158 opinii)
- 2 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (98 opinii)
- 3 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (377 opinii)
- 4 Hamowanie przed autem to bandyterka (172 opinie)
- 5 Nie będzie podatku od aut spalinowych (169 opinii)
- 6 Korytarz życia i... cwaniacy (95 opinii)
To trudny czas dla Hondy nie tylko w Trójmieście, ale i w Polsce oraz Europie. Prezes jej polskiego oddziału wierzy jednak, że ten okres się kończy. Czy ofensywa Hondy na naszym rynku ma jednak szansę na powodzenie? Rozmowa z Wiesławem Kołodziejem, prezesem Honda Motor Europe Oddział w Polsce.
Wiesław Kołodziej: Rynek rzeczywiście ma spory potencjał, a dotychczasowi dealerzy nie spełniali naszych oczekiwań. Teraz po otwarciu salonu Honda Gdynia liczymy, że ta sytuacja się zmieni. Negocjacje z nowym przedstawicielem trwały bardzo długo, nie chcieliśmy angażować się we współpracę z kimś, kto nie spełniałby standardów wymaganych przez Hondę. Tym bardziej, że nasz koncern nie stawia obecnie na otwieranie kolejnych punktów sprzedaży. Nasza polityka w skali całego kraju zakłada w tej chwili umacnianie już istniejących przedstawicielstw, a nie otwieranie kolejnych. Honda Gdynia to pierwszy nowy dealer w Polsce i od bardzo długiego czasu, bo 2010 roku.
Dobry sprzedawca to jedno, a produkt to drugie. Marka cieszy się zasłużoną, dobrą opinią, jednak obecna oferta Hondy jest nawet więcej niż skromna. W 2015 roku ma zakończyć się produkcja obecnie sprzedawanego modelu Hondy Accord. O tym, by następca tego popularnego modelu pojawił się także w Europie, na razie nie słychać.
Jednak przyszły rok pokaże zarówno siłę nowego dealera, potrafiącego dobrze zaprezentować i sprzedać obecną ofertę marki, dzięki wsparciu centrali. Z nowości tegorocznych na polskim rynku pojawił się chociażby model Civic Tourer. Jednak przełomowy dla marki w Europie będzie przyszły rok, 2015. Wszyscy wiemy, że główny rynek dla Hondy to Stany Zjednoczone, jednak do Europy w przyszłym roku także trafią nowe, ciekawe modele. Wprowadzamy także na polski rynek zupełnie nową wersję modelu Jazz, do polskich salonów "wjedzie" ponadto nowy Civic Type R, jak również NSX z silnikiem V6, współpracujący z hybrydowym układem napędowym czterech kół Sport Hybrid SH-AWD. Zobaczymy także zupełnie nowego małego miejskiego suva. Jestem przekonany, że taka oferta w połączeniu z trzema elementami, które zawsze świadczyły o sile marki, czyli sportowym charakterem, zaawansowaną technologią i satysfakcją klienta, sprawią, że odzyskamy dobrą pozycję na rynku.
Jak wygląda potencjał trójmiejskiego rynku? Ile sztuk nowych Hond może wyjechać na trójmiejskie drogi dzięki nowej stacji dealerskiej?
Nie chciałbym podawać konkretnych liczb, jednak nasze plany sprzedażowe w Trójmieście są ambitne i uważam, że realne do wykonania. Jeszcze w tym roku z nowego salonu powinna wyjechać satysfakcjonująca nas liczba samochodów. Trójmiasto zresztą zawsze było przyjazne Hondzie, jest tu wiele ciekawych, także starszych modeli naszej marki, co ucieszy zapewne także doradców serwisowych.
Miejsca
Opinie (48) 3 zablokowane
-
2018-08-29 19:21
HRV
Też tak sadziłam kupując drugie auto Hondy .w hrv przez uszczelki w drzwiach leci woda do wnętrza auta .
Co Honda na to .!? Otóż uwaga tak ma być w tym modelu .To nie jest wada fabryczna- 0 0
-
2018-08-29 19:29
Uzupełnienie do HRV
Auto kupione w maju 2018 a od czerwca walka z Importerem Hondy i aso .reklamacja odrzucona.
Reasumując jeśli chcecie mieć kłopoty to kupujcie Hondę HRV .
Z informacji uzyskanych od ASO jest więcej takich egzemplarzy , ale Honda problemu nie widzi .
Usterki nie potrafi usunąć ,gorzej jest problem ze zdiagnozowaniem a klient pozostawiony z problemem .- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.