- 1 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (124 opinie)
- 2 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (98 opinii)
- 3 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (369 opinii)
- 4 Hamowanie przed autem to bandyterka (171 opinii)
- 5 Nie będzie podatku od aut spalinowych (167 opinii)
- 6 Rondo w Kowalach i niezrozumiały wyjazd (46 opinii)
Oferta wersji turbo diesel Common Rail Laguny II pojawiła się po raz pierwszy w styczniu 2001, wraz z wprowadzeniem silnika 1.9 dCi 120 KM / 270 Nm z turbodoładowaniem ze zmienną geometrią. W wersji tej zastosowano mechaniczną skrzynię biegów o 6 przełożeniach, opracowaną przez Renault.
Zapowiadana już w chwili wprowadzenia do sprzedaży Laguny II, nowa wersja 1.9 dCi Common Rail 100 KM, z 5-biegową skrzynią mechaniczną, będzie dodatkowym uzupełnieniem oferty. Silnik o mocy 100 KM (74 kW) przy 4000 obr./min. osiąga maksymalny moment obrotowy 200 Nm już przy 1500 obr./min. Zużywając 5,4 l paliwa na 100 km (150 g CO2 na kilometr) w cyklu mieszanym CEE, ta nowa wersja Laguny zalicza się do najbardziej ekonomicznych modeli w swojej kategorii.
W silniku 1.9 dCi 100 KM wprowadzono te same zmiany, co w wersji 120 KM Laguny II, mające na celu w szczególności ograniczenie hałasu w kabinie i zwiększenie komfortu jazdy, poprzez obniżenie poziomu drgań zakłócających: pompa wody wbudowana w blok silnika, połączenie silnika ze skrzynią biegów przy pomocy zwiększonych powierzchni przylegania i sterowanie skrzynią biegów przy użyciu linki.
Laguna II 1.9 dCi 100 KM będzie dostępna w dwóch poziomach wyposażenia Authentique i Expression, jako limuzyna i kombi, po atrakcyjnej cenie od 74 100 złotych brutto.
W pierwszym półroczu 2002, gama wersji turbo diesel Laguny II zostanie również wzbogacona o wersję z 16-zaworowym silnikiem 2.2 dCi o mocy 150 KM.
Opinie (87) 5 zablokowanych
-
2010-09-20 12:28
2.2cdi (1)
Ja wiem ze w espace 2.2 dci to porażka na zachodzie 2005 rok można kupić jezdzaca za 3tys euro , 60% espace wystawionych na necie ma uszkodzony silnik ( rozzad albo jakieś trybiki w misie olejowej )
Maja średnio 120tys klm z silnikiem 2.0 i 1.9 są droższe.- 0 1
-
2010-12-07 20:32
19 dci
moja lala to już trzecia lagunka z tym silnikiem poza tym czasem zakopci to silnik bez zarzutów wada tych samochodów polega na złej elektronice a nie elektryce]
- 0 0
-
2011-02-23 12:07
lLalunia 1,9 2002 107 km
Lalunia musi być kręcona ,nie wolno jej mulić choć też nie ma co przesadzac z obrotami bo faktycznie turbina padnie , tak jak juz ktos pisal przed wylaczeniem silnika odczekać chwile jesli chodzi o porownaie silnika 1,9 dci do 2,2 dci hmmm kazdy swoje chwali ale prawda jest taka ze 2,2 jest awaryjny jesli chodzi o 1,9 dci trzeba patrzec z jakim jest osprzętem chodzi o pompe wtryskową pompo wtryski tam musi byc koniecznie BOSCH a prawda jest taka jak bedziesz dbal tak bedziesz jezdzil tylko ja tu jechac po naszych bruzdach
- 1 0
-
2011-03-13 15:24
Renault Laguna 1,9 DCI 2002 r. kombi
Auto jet wygodne komfortowe a co do turbin to trzeba dbać o samochód
Trzeba troche rozgrac silnik zanim sie ruszy a jak sie ruszy to jechac spokojnie dopuki silnik nie rozgrzeje sie calkowicie.
Zanim zgasisz silnik odczekaj 30 sek jazda normalna po mescie
i minute - poltorej jak chcesz zgasic silnik po zjezdzie z trasy na cpn i t.d.
Każdy potrafi tylko narzekać, przeklinać i t.d.
Nie wymagaj tylko i wylacznie od swojego auta, dbaj o nie- 0 0
-
2011-06-15 16:10
Opinia
Witam wszystkich mam ochote kupic lagune z 2005 r 1.9 dci o mocy 120 koni od dluzszego czasu szukam opini na temat tego autka slyszalem o niej wiele zlego jak i dobrego wiec nie wiem kogo tak wlasciwie sluchac sam mysle ze jak sie dba o autko to potrafi sie ono odwdzieczyc wiec prosze o jakies opinie od osob które maja takie autka podam mojego meila olowek2@op.pl z Góry dziękuje
- 0 0
-
2012-01-14 23:16
skrzynka
kupilem wczoraj niby fajne autko, po przejechaniu trzech kilometrow szlak trafil skrzynie i mnie. wiec pojezdzone
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.