- 1 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (342 opinie)
- 2 Korytarz życia i... cwaniacy (92 opinie)
- 3 Nie będzie podatku od aut spalinowych (87 opinii)
- 4 Rondo w Kowalach i niezrozumiały wyjazd (44 opinie)
- 5 Kredkami w kierowców przy przejściu (107 opinii)
- 6 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (318 opinii)
Pięć milionów przeglądów używanych samochodów i werdykt: najbardziej niezawodne auto to... Fiat 500. Tak wynika z badań Niemieckiego Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego GTU. Udział w sukcesie "pięćsetki" mają też Polacy.
Na podstawie przeanalizowanych raportów z przeglądów technicznych eksperci stuttgarckiej organizacji kontroli i rzeczoznawców GTU (Niemieckie Stowarzyszenie Nadzoru Technicznego) ustalili mocne i słabe strony 215 popularnych modeli aut. Raporty GTU na temat samochodów używanych powstają w celu ułatwienia decyzji zakupowych dla potencjalnych klientów.
Wśród samochodów segmentu A i B - w rankingu jakości pojazdów w wieku 1-3 lat - Fiat 500 zajął pierwsze miejsce, wyprzedzając Toyotę Yaris i Mazdę 2.
Według Niemieckiego Automobilklubu ADAC w rankingu niezawodności samochodów segmentu A i B za rok 2008, inny model włoskiego koncernu - Fiat Panda - zajął pierwsze miejsce, pozostawiając za sobą Toyotę Aygo i Peugeota 206.
W tym samym rankingu, Fiaty Punto i Grande Punto zostały sklasyfikowane na czwartym miejscu. Także za rok 2009 Fiat Panda został uznany przez ADAC za najbardziej niezawodny model na rynku w klasie samochodów małych, wyprzedzając VW Foxa (w klasyfikacji samochodów, które zostały po raz pierwszy zarejestrowane w roku 2009).
Tyska fabryka Fiat Auto Poland uznawana jest za jedno z najlepszych przedsiębiorstw tego typu na świecie, co potwierdziło wiele prestiżowych nagród przyznanych przez niezależne instytucje.
Do końca września b.r. Fiat Auto Poland wyprodukował 1,8 mln Pand i prawie 600 tys. Fiatów 500, głównie na eksport.
Opinie (84) ponad 10 zablokowanych
-
2010-10-23 13:34
ja też jestem zadowolony ze swojej włoszki (1)
suche fakty:
fiat brava 1.6 16V
rok produkcji: 1999
przebieg: 271 tys
ilość poważnych awarii czy też wizyt na lawecie: 0
spalanie średnie: trasa (do 120 km/h) 6,0l /100 km, miasto ~7,5 - 8l/100 km
najpoważniejsze problemy to:
uszkodzenie rozrusznika 250 tys
przepalenie orginalnego tłumika 240 tys
nie bierze oleju...
zawsze odpala za pierwszym razem- 6 2
-
2010-10-24 11:50
No a badania spalin miałeś robione bo bravia ich nie przejdzie przy takim przebiegu :-(
a w Polce tez to będzie kontrolowane wkrótce
- 1 1
-
2010-10-23 17:55
na polskich drogach sprawdzaly sie plastikowe Trabanty i wyzszej klasy Wartburgi (1)
Skoda 1000 Mb to byl krzyk mody,a wiekszosc marzyla o Syrenie 105 ,Zaporozcu albo Fiacie 126 p!
Ja kogos bylo stac na Fiata 131 Mirafiori z Pewexu to byl "krolem szos".
W tamtych czasach Opel Rekord albo Ford Taunus to byly auta z wyzszej polki.
Mercedesami jezdzili tylko dyplomaci i...Violetta Villas :)
A potem przyszla moda na "garbusy" VW 1303 ,kultowe autko do dzis.- 0 0
-
2010-10-23 18:28
Byl y jeszcze
Fiaty 127.niezbyt w Polsce popularne,128 Sport i 132 to taka dosc luksusowa limuzyna od Fiata.
- 1 0
-
2010-10-23 18:38
Nie powinno być forum pod artykułami działu moto
Coraz więcej wpisów jest poniżej krytyki, jeden drugiego wyśmiewa, hasła jakby czytać forum kibiców: "Lecha pany" "Tylko Arka" - poziom podstawówki. A tu: "Tylko Niemiec" "Francuz to syf" itp. A i tak miłośnik niemca zostanie przy swoim, francuza obśmieje niemca i zdania nie zmieni a japońca obśmieje pozostałych.
Ile kierowców i aut, tyle opinii. I gitara, jest kolorowo.- 5 0
-
2010-10-25 12:46
Nie jeździłem nigdy 500-tką,
miałem za to do czynienia z Pandą. Faktycznie całkiem bezawaryjne autko, dobre do miasta i funkcjonalne. Fiat faktycznie podniósł jakość.
- 1 0
-
2010-11-05 14:33
Oby tak dalej!
Widzę, że większość piszących to miłośnicy szmelcwagena, no cóż... Skoro jest się tak ograniczonym i wierzy nadal w jakąkolwiek niezawodność niemieckich samochodów to tylko współczuć. Brawo dla Fiata, mam nadzieję, że będzie się spisywał coraz lepiej.
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.