• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Serwis Haller zadowolony z minionego roku

Mart
5 stycznia 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
Opel Astra (tu wersja GTC poprzedniej generacji) cieszyła się największym zainteresowaniem klientów. Opel Astra (tu wersja GTC poprzedniej generacji) cieszyła się największym zainteresowaniem klientów.

Partner Sieciowy General Motors Poland - Serwis Haller - zajął pierwsze miejsce w sprzedaży wśród pomorskich salonów Opel w 2015 roku. To już siódmy raz z rzędu, kiedy Serwis Haller utrzymuje pozycję lidera w Polsce Północnej w ujęciu rocznym.



Podsumowując wyniki sprzedaży od stycznia do grudnia minionego roku, najstarszy i największy przedstawiciel General Motors Poland w Polsce Północnej zanotował 41-proc. wzrost sprzedaży samochodów Opel oraz imponujący, przeszło 450-procentowy wzrost sprzedaży samochodów dostawczych Opel. Kumulatywnie Serwis Haller osiągnął rok do roku najwyższą w Polsce dynamikę sprzedaży, która zaowocowała wypracowaniem przez trójmiejskiego dealera udziału w sprzedaży niemieckiego producenta na Pomorzu Gdańskim w wysokości 50 proc. i blisko 60 proc. w samochodach dostawczych Opel.

- W minionym roku konsekwentnie utrzymaliśmy pozycję lidera, a wypracowanie najwyższego stopnia podium w segmencie samochodów dostawczych Opel to duże osiągnięcie. Szczególnie ważne jest, że z roku na rok wzrasta udział Serwis Haller w sprzedaży marki Opel w rejonie Trójmiasta - mówi dr Józef Haller, wiceprezes Serwis Haller.
Najchętniej kupowanym Oplem 2015 roku okazał się przedstawiciel segmentu kompakt - model Astra z udziałem w sprzedaży w Serwis Haller wynoszącym blisko 25 proc. Kolejne miejsce ex aequo zajęła popularna Corsa oraz miejski SUV niemieckiego producenta, których sprzedaż stanowiła po 20 proc. Czwartym najpopularniejszym modelem okazał się Monocab Meriva z 7-proc. udziałem w sprzedaży. W minionym roku około 55 proc. sprzedaży Serwis Haller dotyczyło klientów flotowych, w tym z segmentu B2B oraz instytucji. 45 proc. sprzedaży stanowili klienci indywidualni.

Serwis Haller odnotował również wzrost sprzedaży usług serwisowych. Klienci częściej korzystali z Autoryzowanego Serwisu Opla trójmiejskiego dealera, co przełożyło się na przeszło 10-procentową dynamikę wzrostu liczby obsługiwanych klientów. Na popularności zyskała też Stacja Kontroli Pojazdów znajdująca się w gdańskim oddziale Serwis Haller.

- Bardzo cieszy mnie fakt odnotowanych wzrostów w obszarze usług serwisowych. Oznacza to, że klienci pozytywnie oceniają fachowość i mają zaufanie do naszych autoryzowanych serwisów, a to dla mnie najcenniejsze. To także zobowiązuje do jak najlepszego służenia swoim klientom w przyszłości - dodaje Józef Haller.

Trójmiejski dealer Opla zwyciężył w Wielkim Teście Salonów, przeprowadzonym przez tygodnik motoryzacyjny Auto Świat w maju. Serwis Haller zdobył maksymalną liczbę 200 punktów, uzyskując najwyższe noty w każdej z kategorii: organizacja salonu 50 punktów, jakość obsługi 100 punktów i jazda próbna 50 punktów.

W czerwcu, dr Józef Haller, wiceprezes zarządu Serwis Haller otrzymał prestiżową Nagrodę Rynku Dealerskiego przyznawaną przez Miesięcznik "Dealer". Jej istotą, jak co roku, było uhonorowanie firm i osób, które swoimi pomysłami, osiąganą dynamiką wzrostu, nowatorskimi koncepcjami oraz skuteczną pracą umacniają renomę polskiej branży dealerskiej. Józef Haller otrzymał nagrodę w kategorii Wschodząca Gwiazda Rynku Dealerskiego.

We wrześniu Serwis Haller przeprowadził oficjalną, polską premierę Opla Astry piątej generacji. Krajowy debiut najnowszego kompaktu w gamie Opla odbył się podczas Trójmiejskich Targów Motoryzacyjnych w gdańskiej Ergo Arenie, równocześnie z trwającą na Salonie Samochodowym IAA we Frankfurcie jego światową inauguracją.

- Wspólnie z całym zespołem mojej firmy zrealizowaliśmy plan, który założyliśmy sobie przed rokiem. Przed nami kolejny, pełen wyzwań rok, w którym obchodzić będziemy 40-lecie obecności na rynku motoryzacyjnym, mamy zatem silny powód do optymizmu i będziemy kontynuowali najwyższej jakości obsługę naszych klientów w 2016 roku - komentuje Józef Haller.
Mart

Opinie (5)

  • jak obsługa miła i ludzie wiedzą jak mają pracować to pocztą pantoflową ludzie polecą.

    Powodzenia na kolejne 40 lat.
    Oby tak dalej, jak pan Haller zarobi to i da swoim ludziom zarobić.
    Teraz będą premie dla mechaników i sprawców.

    • 3 2

  • Wypadało by napisać że ten gniot to artykuł sponsorowany . (3)

    A co do sprzedaży to widać w jakiej kondycji są portfele Polaków skoro kupują takie wozidełka samochodopodobne .

    • 1 2

    • (1)

      Tak zapytam z ciekawości jakie polecasz dobre auto dostawcze skoro piszesz ze to pseudosamochody. Domyślam ze się znasz i udzielisz rzeczowej odpowiedzi?!

      • 0 0

      • Dostawcze ? niestety ze stajni Fiata ....

        Ducato - zawiecho wytrzymuje -np łożyska 400 tyśków , buda porządnie ocynkowana -nie zgnije jak Sprinter , 6 biegowa skrzynka -małe spalanie i 140 z ładunkiem -słabe punkty -łatwo wyciąć katalizator przez parchów niech łapy im same uschną i detale np . zamki które same się otwierają lub puszczają .Jak wyżej ci napisałem nie znoszę Fiata -osobówek bo to szmelc ale dostawczaki dają radę .
        pozdro z drogi

        • 0 0

    • Wozidełka samochodopodobne ?

      A co ty masz do opla? Wiem, nie-VW i nie-AUDI to szajs. Jeżdżę czwarty rok astrą IV i chętnie kupiłbym nową generację, ale poczekam jeszcze 2 lata jak będą lepsze promocje.

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Dni testowe w promotocykle chwaszczyno

dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Sprawdź się

Sprawdź się

Kto był gościem specjalnym podczas gdyńskiej edycji Verva Street Racing w 2019 roku?

 

Najczęściej czytane