- 1 Od soboty spore utrudnienia na A1 (67 opinii)
- 2 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (265 opinii)
- 3 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (72 opinie)
- 4 Apel policji do kierowców aut i motocykli (78 opinii)
- 5 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (360 opinii)
- 6 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (207 opinii)
Biletomat zepsuty - SKM tłumaczy procedury
Nasz czytelnik próbował kupić bilet miesięczny w automacie SKM. Chciał zapłacić za transakcję kartą, ale biletu nie otrzymał. Będąc przekonanym, że automat "zjadł" jego pieniądze, zadzwonił na numer pomocy technicznej. Dowiedział się, że sprawą zajmie się dział reklamacji przewoźnika, a tymczasem... musi kupować pojedyncze bilety na przejazdy.
Rozmowa o awarii
- Byłem zdezorientowany, postanowiłem zadzwonić na numer dla zgłaszających awarie. Mężczyzna, który odebrał, poinformował mnie, że rzeczywiście z tym biletomatem jest problem, ale serwis będzie dopiero w poniedziałek, więc nie może mi wiele pomóc - relacjonuje nasz czytelnik.
Pasażer próbował dowiedzieć się, co stało się z jego pieniędzmi i co powinien w takiej sytuacji zrobić.
- W trakcie rozmowy mężczyzna poinstruował mnie, żebym kupił bilet jednorazowy i chciał mi przekazać numer do działu reklamacji. Tyle, że nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy, tylko wsiąść do kolejki bez obaw, skoro wydawało się, że do zakupu biletu miesięcznego doszło - opisuje sytuację, dodając, że z jego konta do wtorku pieniądze ostatecznie nie zniknęły.
Postępowanie reklamacyjne decydujące
Marcin Głuszek z SKM nie pozostawia wątpliwości, że zawsze w takich przypadkach trzeba zgłosić się z reklamacją. Trzeba też kupić bilety na przejazd.
Czytaj też: Kupił bilet, ale dostał mandat
- Na początku chciałbym przeprosić pasażera za całą sytuację. Mimo wszystko cieszy nas reakcja osoby odbierającej telefon, która starała się tłumaczyć i uspokajać we właściwy sposób. Pasażer musi mieć bilet, bo kontrolerzy nie mają możliwości weryfikacji tego, czy trwa procedura reklamacyjna - opowiada dyrektor ds. marketingu i umów SKM.
Podkreśla, że osoby, które nie mogły kupić biletu w biletomacie, powinny zapamiętać jak najwięcej szczegółów, takich jak stacja kolejowa, rodzaj biletomatu czy dokładna godzina transakcji.
- Będzie nam wtedy łatwiej rozpatrzyć reklamację i - ewentualnie - zwrócić pieniądze. W przypadku płatności gotówką w biletomatach zdarzają się takie sytuacje, ale dokładna ich liczba to tajemnica przedsiębiorstwa. Jeśli chodzi o urządzenia obsługujące karty płatnicze, to jest to pierwsze takie zdarzenie, o którym wiemy - dodaje.
Miejsca
Opinie (79) 3 zablokowane
-
2017-03-29 07:45
(1)
Ankieta :
Brak odpowiedzi "Kupuję w kasie biletowej"
Na końcu artykułu pisze "to jest to". Wystarczy "to jest" lub "jest to"- 2 2
-
2017-03-29 08:35
Jest napisane.
- 3 0
-
2017-03-29 07:42
Pierwsze takie zdarzenie (1)
Jak powiedział Pan Dyrektor:
"Jeśli chodzi o urządzenia obsługujące karty płatnicze, to jest to pierwsze takie zdarzenie, o którym wiemy."
Panie Dyrektorze, proszę nie kłamać, gdyż mam pozytywnie rozpatrzoną reklamację na bilet miesięczny ze stacji Gdańsk Śródmieście przy płatności kartą - dostałem potwierdzenie pobrania środków z konta, natomiast w miejsce biletu została wydrukowana czysta kartka. Chyba, że nie wiecie nic o reklamacjach, które rozpatrujecie pozytywnie.- 23 0
-
2017-03-29 08:28
on pewnie mówił o sobie
Dyrektor, który nie ma pojęcia czym zajmuje się jego spółka, to zwłaszcza w państwowych firmach, dość częsta sytuacja...
- 10 0
-
2017-03-29 08:25
"Biletomaty bywają awaryjne"
Ta.. Bywają... Po prostu są awaryjne.
- 9 0
-
2017-03-29 08:23
a kiedy będzie bilteomat na stacji GD Przymorze Uniwerek???
swoją drogą jakaś nieogarnięta sirota z tego pana Rafała
- 0 5
-
2017-03-29 07:59
jakiś czas temu automat SKM przywłaszczywszy sobie moje pieniądze nie wydał mi biletu
na infolinii uzyskałem informację że muszę zakupić bilet co też uczyniłem i że pieniądze otrzymam "po przeliczeniu" oczywiście jeśli złożę reklamację
do czego zmierzam?
procedura reklamacyjna do dnia odzyskania pieniędzy trwała około 2 miesięcy...
moje kilka złotych to może niewiele ale pomnożone przez lekko licząc kilkuset pasażerów tygodniowo... taki biznes to każdy by chciał prowadzić- 15 0
-
2017-03-29 07:36
w tej firmie nic sie nie moze udac,bydlece wagony,notoryczne spoznienia,awarie i klika przyspawana do stolkow,naprawde za komuny to lepiej funkcjonowalo
- 15 0
-
2017-03-29 07:20
Dlatego nigdy nie kupuje/doładowywuje biletu w biletomacie.
Nie ma pewności, że Ci nie połknie kasy, nie załaduje dobrze karty i zostajesz z niczym, jeszcze dodatkowo musisz płacić za bilety jednorazowe.
- 33 4
-
2017-03-29 07:16
na koniec zamiast zapłać kliknął - anuluj
a teraz afera i wszyscy w koło przepraszać muszą
- 13 25
-
2017-03-29 06:39
Te automaty rzadko działaja
lepiej od razu szukac automatu ztm(tez mozna tam kupic skm) te przy peronach na 90 beda zepsute i bedzie trzeba latac... a kolejka bie czeka
- 26 1
-
2017-03-29 06:21
To samo dotyczy WC, procedury są tam jeszcze bardziej biurokratyczne. Bez biletu można jechać na gapę, a bez WC?
- 36 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.