• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Dealer Opla uruchomił wirtualny salon

mJ
29 listopada 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Dzięki wirtualnej rzeczywistości klienci mogą np. zwiedzić salon. Dzięki wirtualnej rzeczywistości klienci mogą np. zwiedzić salon.

Trójmiejski przedstawiciel marki Opel, Serwis Haller, uruchamia pierwszy w kraju cyfrowy salon niemieckiej marki. Pilotażowy projekt wprowadza nowy format sprzedaży, który jest połączeniem rzeczywistego i wirtualnego salonu Opla. Co to dokładnie oznacza?



"Digital Dealer of The Future" to nazwa eksperymentalnego projektu Serwisu Haller, który w swoim gdańskim oddziale Opla przy ul. Odyseusza 20 zobacz na mapie Gdańska, na powierzchni 250 m kw. stworzył specjalną przestrzeń wyposażoną w ekran LED, funkcję wirtualnej rzeczywistości VR oraz multimedialną ściankę z telewizorem zintegrowanym z opcją wyboru modelu dostępnego od ręki. Całość uzupełnia strefa relaksu dla klientów.

Dzięki wirtualnej rzeczywistości widzianej przez specjalne gogle VR, klienci mogą odbyć podróż po cyfrowym salonie oraz wybrać samochód dla siebie. Technologia pozwala "wsiąść" do auta i przyjrzeć się poszczególnym elementom wyposażenia danego modelu Opla.

Specjalna strefa cyfrowego salonu Specjalna strefa cyfrowego salonu
Nowoczesny projekt pozwala na zaprezentowanie pełnej gamy modelowej Opla oraz akcesoriów w technologii cyfrowej z fizycznym doświadczeniem podczas prezentacji wybranego modelu i jazdy testowej, w której klientowi towarzyszy doradca handlowy.

- Projektując nasz koncepcyjny, cyfrowy salon Opla, kierowaliśmy się przede wszystkim zmieniającymi się oczekiwaniami i przyzwyczajeniami naszych klientów w zakresie robienia zakupów. Nasze rozwiązanie ma na celu sprawienie, by kupno samochodu było bardziej swobodne, nowoczesne i proste, a system obsługi jasny, przejrzysty i bardzo intuicyjny - tłumaczy Józef Haller, prezes Serwisu Haller.
W przyszłym roku planowane jest uruchomienie kolejnych cyfrowych funkcjonalności, dzięki którym goście salonu będą mogli nie tylko skonfigurować i obejrzeć swoje wymarzone auto, ale także dopasować formę finansowania, wycenić swój dotychczasowy samochód i sfinalizować umowę kupna za pomocą kilku kliknięć.
mJ

Opinie (41) ponad 10 zablokowanych

  • (3)

    Opel dobre fury. Mam drugiego i jest ok

    • 4 7

    • (1)

      Piec osób uważa, że Twoje auto nie jest ok. Też mam Opla, drugą astrę, i nie narzekam. Jak się kupuje nowe z salonu to nie ma co się psuć.

      • 1 1

      • Bo ja wiem. Nowka z salonu, juz na pierwszej nierownosci zastukala weslo ukladem kierowniczym

        Po 3ch latach korozja na wylot. Po prostu szrot

        • 0 0

    • Minusy od zwolenników bjedakow od szrotow.
      Tak..
      Mam drugiego Opla od nowości i jest ok

      • 4 1

  • Chora polityka wobec klijentów (2)

    Jak na razie to widzę że w komentarzach siedzą sami funkcyjni opla, bo firma jest cacy a tak nie jest. Zamiast przyjrzeć się że może negatywne komentarze nie są atakiem bezpodstawnym na formę to sami zamieniacie się w troli. Powodzenia.

    • 7 3

    • A może gwarą starej Warszawy: klyentów? :) (1)

      Wróć do podstawówki lub kup sobie słownik ortograficzny :)

      • 4 4

      • Ty tez. W słowniku nie ma takich znaków jak „:)”

        • 1 3

  • Popieram

    To sie nazwya XXI wiek, wychodzicie frontem do Klientow mlodego pokolenia, Brawo!

    • 2 11

  • No super (1)

    A czy wirutalne auto dostane? Bardzo chetnie przeleje Panstwu wirutalnie pieniadze

    • 9 2

    • bardzo chętnie przyjmiemy te Bitcoiny

      • 0 3

  • tiaaaaa..

    a potem ja im wirtualny przelew zrobię i pieniądze będą mogli zobaczyć tylko przez okulary VR

    • 17 4

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Urus to SUV marki:

 

Najczęściej czytane