• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Elektryczny Ford Mustang z wizytą w Trójmieście

mJ
8 grudnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.

Mamy świetną informację dla fanów motoryzacji. Pod koniec tego tygodnia, 11 i 12 grudnia, będzie można na żywo zobaczyć głośno zapowiadanego Forda Mustanga... na prąd. W piątek demonstracyjny egzemplarz Mach-E zaparkuje w gdańskim salonie Ford Plichta, a w sobotę w gdyńskiej stacji Euro-Car. Będą to pierwsze pokazy nowego Forda w Polsce.



Ford Mustang Mach-E to bez wątpienia jedna z ciekawszych premier tego jakże dziwnego roku. Co ciekawe, do Trójmiasta przyjedzie jedyny dostępny w Europie egzemplarz Mach-E, który właśnie odbywa międzynarodowe tournee.

Pierwsza trójmiejska prezentacja odbędzie się 11 grudnia w Gdańsku w salonie Plichta przy ul. Lubowidzkiej 50Mapka. Auto będzie można oglądać w godz. od 10 do 19. W sobotę, 12 grudnia, Mach-E zaparkuje w gdyńskim obiekcie Euro-Car przy ul. Owsianej 13Mapka. "Elektryk" będzie dostępny w godz. od 10 do 17.

Demonstracyjny Mach-E, którego na własne oczy zobaczą motomaniacy z Trójmiasta, posiada napęd na wszystkie koła i jest w kolorze Rapid Red.

Więcej na temat aut elektrycznych



Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.
Mustang Mach-E dostępny w kilku wariantach mocy i zasięgu:

  • Tylny napęd i mniejsza bateria (RWD Standard Range) - 269 KM mocy i 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 440 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Tylny napęd i większa bateria (RWD Extended Range) - 294 KM mocy, 430 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 610 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 6,2 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i mniejsza bateria (AWD Standard Range) - 269 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 75,7 kWh, zasięg: do 400 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,6 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (AWD Extended Range) - 351 KM mocy, 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (wersja First Edition) - 351 KM mocy i 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Bateria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 540 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,1 s, prędkość maksymalna: 180 km/h.
  • Napęd na wszystkie koła i większa bateria (topowa wersja GT) - 487 KM mocy i 860 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Baeria o pojemności 98,8 kWh, zasięg: do 490 km. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 3,7 s, prędkość maksymalna: 200 km/h.

Bateria o mniejszej pojemności może być ładowana prądem stałym o mocy 115 kW, natomiast większa aż o 150 kW. Czas ładowania w przedziale od 10 do 80 proc. to odpowiednio: 45 i 38 minut przy wykorzystaniu maksymalnej mocy ładowania.

Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście. Elektryczny Ford Mustang Mach-E w Trójmieście.
mJ

Wydarzenia

Mustang Mach-e wjeżdża do Ford Plichta

dni otwarte

Przedpremierowa wizyta Forda Mustang Mach-E

dni otwarte

Miejsca

Zobacz także

Opinie (88) 3 zablokowane

  • Może coś przeoczyłem, ale czy to są jakieś zawody ostatnio wsród producentów (4)

    o to kto stworzy jak najbardziej przeciętne i anonimowe auto, które nie ma żadnej cechy wyróźniającej, innej niż duże srebrne litery z nazwą modelu na tylnej klapie? A o tym czy auto jest CACY czy BE decyduje wielkość felg i wielkość tableta?

    • 42 10

    • Niestety Europa nie ma impulsu indywidualności już dawno. Obecnie skupiają się na walce ze wschodem Europy choć sami obrywają baty. Nie ma europejskich telefonów, komputerów, baterii do aut, itd, itd.

      • 3 2

    • ja tam nie potrzebuję się wyróżniać (2)

      ważne by auto było ładne, a to mi się nawet podoba

      • 5 4

      • Tyle tylko ze ten samochod jest brzydki (1)

        Ladny to byl mustang z 1969.

        • 4 2

        • ale nie tylko on był ładny, było wiele ładnych samochodów

          ten jak na dzisiejsze czasy jest ładny, choć Mustangiem to bym go nie nazwał.

          • 1 1

  • Jedyny egzemplarz w Europie? Co za bzdura.

    W Norwegii są już setki tych aut, stoją na placach dealerów, w halach garażowych i czekają na klientów. Do tego sporo lawet wozi je po całym kraju.

    Jedyny w Europie hhehehehehe

    No chyba, że Norwegia to Afryka, to ok.

    • 2 2

  • Auta dla impotentów w rurkach

    • 7 0

  • (1)

    A jaka jest cena tych samochodów

    • 5 1

    • Cena Mustanga E-Mach

      Cena w Niemczech najtańszej wersji to 46,500 Euro, czyli u nas zapewne sporo powyżej 200 k PLN.

      • 1 0

  • Nowe nie znaczy lepsze (6)

    Kto wymyślił te ogromne ekrany na kokpicie... Następnym krokiem będzie telewizor zamiast przedniej szyby z wyświetlanym obrazem z przedniej kamery.

    • 25 3

    • Dokładnie tak będzie, a nawet więcej (4)

      W środku będą same ekrany pokrywające całe wnętrze do linii szyb razem z sufitem. Szyby odejdą w niebyt, szklane szyberdachy też. Wyświetlający sie na wyświetlaczach o realistycznej rozdzielczości (zapewne 16 lub 24K) obraz zewnętrza będzie pozbawiony martwych stref i widocznośc zawsze będzie doskonała z każdej strony. Podczas cofania będziemy widzieli to co się dzieje z tyłu i przed zderzakiem. Podczas skrętu będziesz widział cały bok pojazdu. To nieunikniona przyszłość, a dzięki temu projektanci będą mieli wolną rękę w projektowaniu kształtu karoserii, co z kolei na pewno pozytywnie wpłynie na aerodynamikę, poziom hałasu wewnątrz, wygląd i przede wszystkim bezpieczeństwo. Będzie można stworzyć prawie niezniszczalną skorupę chroniącą pasażerów.

      • 1 2

      • Raczej stawialbym na ekrany w szybach

        Coś na kształt hid. Ekran jako cała szyba jest zbyt zawodny i w gruncie rzeczy bezsensowny. Pojedyncze wstawki np. do kamery cofania jak najbardziej.
        Ale jak dla mnie fizycznych przycisków żadne panele dotykowe nie zastąpią.
        Czekam tylko aż każdy pojazd będzie częściowo autonomiczny i samochody będą wzajemnie komunikować się ze sobą/ o swojej obecności- na matołków wyprzedzających na trzeciego lub na ostatnią szansę to idealne

        • 1 0

      • myślę że nie aż tak drastycznie (2)

        nie ma potrzeby wstawiać ekranu zamiast szyberdachu, tak samo szyba przednia i boczne nimi zostaną bo i tak sobie pod pachę nie zajrzysz, a na pewno nie będzie to niczyja jakaś istotna potrzeba. Więcej kamer na pewno, ekranów też ale bez przesady. Ekologia na to nie pozwoli.

        • 0 1

        • Zobaczymy. Już teraz słupki są tak grube, że stanowi to duży problem (1)

          Myślę, że zacznie się od "owijania" słupków wyświetlaczami, a potem będa się one pojawiac wszędzie.

          • 1 0

          • ze słupkami to całkiem prawdopodobne

            • 1 0

    • Aż w końcu dojdziemy do tego że będziemy siedzieć w domu i oglądać na ekranie widoki

      Tak jak byśmy naprawdę gdzieś jechali.

      • 5 0

  • dramat ble, to nie jest ford mustang !!

    • 2 0

  • No i koniec legendy

    • 6 0

  • Może to i ford, ale na pewno nie mustang...

    smutne czasy, najgorsza wiadomość tego roku - mustang się skończył.

    • 7 0

  • przyjechal na lawecie

    tak gesto mamy stacje ladowania

    • 5 0

  • Mustang ? (4)

    W tym momencie to juz nie Mustang .

    • 43 3

    • (2)

      Ja bym dodał, że w momencie gdy powstał elektryczny mustang zakończyła się motoryzacja.

      • 8 2

      • 21.12.20

        to był oficjalny koniec świata w kalendarzu majów, nie 2012, ale właśnei 2020 (pomyłka w odczycie). Wiąże sie to oczywiście z elektrycznym mustangiem.

        • 1 0

      • Koniec kalendarza

        • 1 0

    • ja wiem, jedyny prawdziwy mustang to ten rozbity ecoboost ściągnięty z US przez naszych domorosłych milionerów w kredycie. O tym tutaj opisywanym prawie wszyscy tu komentujący mogą tylko pomarzyć

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Patrol to terenówka marki:

 

Najczęściej czytane