• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Firma Janisz wyróżniona znakiem jakości

14 czerwca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Firma Janisz znana jest przede wszystkim ze świadczenia usług blacharsko-lakiernczych. Firma Janisz znana jest przede wszystkim ze świadczenia usług blacharsko-lakiernczych.

Grupa Janisz, która od blisko 25 lat z powodzeniem świadczy usługi z zakresu napraw samochodowych, właśnie została wyróżniona znakiem jakości Dekra. Sukces jest znaczący, gdyż firma z Pruszcza Gdańskiego jako pierwszy w Polsce specjalistyczny warsztat blacharsko-lakierniczy otrzymała prestiżowy certyfikat.



Certyfikat "Dekra Znak Jakości", który w marcu otrzymała Grupa Janisz. Certyfikat "Dekra Znak Jakości", który w marcu otrzymała Grupa Janisz.
Grupa Janisz na lokalnym rynku działa od 1993 roku. Początkowo firma kojarzona była przede wszystkim z naprawami blacharsko-lakierniczymi, jednak z biegiem czasu, rozwijającymi się technologiami i zwiększającą się grupą zaufanych klientów, zakres usług rozszerzono o kompleksową obsługę mechaniczną. Aktualnie przedsiębiorstwo, którego siedziba mieści się w Pruszczu Gdańskim przy ul. Batalionów Chłopskich 5, obsługuje ponad 3,5 tys. klientów, zarówno indywidualnych, jak i firm.

Najlepszym dowodem potwierdzającym rzetelność usług świadczonych przez Grupę Janisz jest niedawno otrzymany certyfikat "Dekra Znak Jakości". Firma z Pruszcza Gdańskiego została wyłoniona przez zespół ekspertów spośród wszystkich warsztatów w Polsce. Zaledwie kilka obiektów w naszym kraju otrzymało takie wyróżnienie, Grupa Janisz była pierwszym z nich.

- Przyznanie naszej firmie certyfikatu jakości to ogromny powód do dumy. Sukces zawdzięczamy rzetelnej i ciężkiej pracy nad dostosowywaniem standardów obsługi klienta i standardów naprawy do wymogów rynku. Cieszymy się, że nasze działania w tej kwestii zostały zauważone przez tak znaną instytucję certyfikującą. Jesteśmy po prostu i zwyczajnie szczęśliwi. Ten znak to dodatkowe potwierdzenie, że firma Janisz jest godnym zaufania partnerem przy naprawach samochodów - zdradza Krzysztof Janisz, prezes Grupy Janisz.
Dekra to niezależna jednostka certyfikująca, która poprzez ekspertyzy, testy i audyty ocenia systemy zarządzania, jakość usług oraz kompetencje pracowników wybranych przedsiębiorstw. W przypadku spełnienia wszystkich wymogów, organizacja wystawia pisemne zaświadczenie w formie certyfikatu.

Audyt certyfikacyjny w Grupie Janisz składał się z dwóch części - weryfikującej i certyfikującej. Specjaliści skrupulatnie sprawdzili wszystkie procesy napraw wykonywanych w warsztacie, ale również jakość obsługi klienta. Ponadto Dekra wyróżniła firmę za zaplecze techniczne, gdyż warsztat jest wyposażony we wszystkie niezbędne narzędzia do właściwych i efektywnych napraw najnowocześniejszych modeli aut.

- Podczas szczegółowego audytu weryfikowane były najdrobniejsze zagadnienia związane z wykonywaniem naprawy, począwszy od przyjęcia klienta oraz jego auta, poprzez proces zgłaszania szkody, oględzin, zamówienia i dostawy części, samej naprawy podzielonej na etapy, aż do finalnego wydania pojazdu. Uzyskanie certyfikatu wymagało nakładu pracy - zakończył.
Flota zastępczych aut Grupy Janisz. Flota zastępczych aut Grupy Janisz.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Opinie (49) 7 zablokowanych

  • Gratulacje (10)

    Korzystam, polecam wszystkim.
    Obsługa miła i fachowa warsztatu a i zajrzą wszędzie przy okazji żeby wykryć wcześniej potencjalną awarię.
    Ceny przystępne. Nie kręcą jak to bywa w niektórych warsztatach.

    • 6 34

    • Nieźle cię naszło pisać takie komentarze o 3:20 (6)

      to bardzo wiarygodne

      • 13 3

      • czekał, aż będzie wpis, żeby być pierwszy

        • 9 1

      • (1)

        Niektórzy pracują w nocy.
        Słyszałeś o czymś takim?

        • 4 7

        • To pracują czy piszą komentarze?

          • 1 1

      • czekal na artykul do 3:) (2)

        • 0 0

        • szef kazal to czekal (1)

          • 4 0

          • Pewnie dostał za to rafaello

            • 1 0

    • odlecieli (2)

      chciałem oddać u nich auto warte ok 20 tys w ramach naprawy z OC sprawcy - jakaś debilka która odebrala telefon wyslala mi smsa, ze transport z GD do siedziby przekroczy wartosc auta....

      • 4 1

      • (1)

        pewnie dlatego, że musieliby wyciagnąć za nie 30000 za naprawę

        • 3 1

        • bo to

          są prawdziwi

          • 2 0

  • Naiwny (4)

    Ile zarabiają pracownicy? Naj niższa reszta pod stolem a może wszystko na legalu? Tylko rzetelni pracodawcy powinni być nagradzany. Man nadzieję że janisz dba o pracowników tylko tacy mają umnue szacunek.

    • 15 6

    • Radem (3)

      A języka polskiego i poprawnej pisowni kiedy się nauczysz ?

      • 3 3

      • GL (2)

        Jezyk piszemy z duzej litery.
        Taki z Ciebie fachowiec!

        • 0 7

        • (1)

          obserwator, weź ty może wziernik i sprawdź co cię gniecie

          • 0 0

          • Widac ze doswiadczony jestes w tych sprawach ha ha

            • 0 0

  • (2)

    Parę lat temu kozystalem z ich usług byłem zadowolony .
    Polecam

    • 6 13

    • (1)

      ja natomiast korzystałem i nie byłem zadowolony

      • 8 1

      • A ja średnio

        • 0 0

  • (1)

    Solidna firma. Mam do nich zaufanie.

    • 4 20

    • również jestem synkiem szefa i uważam, że tata ma dobra firmę

      • 8 2

  • warsztat jak każdy inny. (7)

    szału nie ma.

    • 19 2

    • samochód stał 10 minut i okazało się że jest połowa auta do wymiany. (1)

      taki przegląd porządny.

      • 12 0

      • doceń to, że dostałeś go z powrotem i miał swoje drzwi

        • 3 1

    • panie Włodku.. (1)

      jak stukało tak stuka,szkoda tych paru stów.

      • 5 0

      • Stukanie to Włodek ma na nazwisko

        • 0 0

    • (1)

      Ale se reklame strzelili w trójmiasto,trochę na siłe.

      • 13 1

      • reklama jak każda inna, ale tu przynajmniej ludzie się wypowiedzą

        • 2 0

    • jo, co prowda to prowda, szwagier lepiej klepie

      • 0 0

  • (3)

    Są drodzy, sztywni za biurkami jakby im kije od szczotek z tyłu wystawali. Szkoda czasu na nich...

    • 23 1

    • (1)

      fakt, kołki

      • 3 1

      • W oczy

        Powiedz im to w oczy skoro uwazasz ze są kołki.. a jesli juz to prosze napisz o jaką naprawę chodziło...blacharsko-lakierniczą czy dotyczyło naprawy Mechanicznej?

        • 1 5

    • Rzeczywiście- najważniejsze u mechanika to czy obsługa to sztywniacy czy luzacy

      • 2 2

  • Firma Janusz (2)

    Kompany

    • 15 1

    • Kąpany jak już

      • 4 0

    • Grupa Janusz S.A.

      • 1 0

  • zrobiłem u nich szkodę (1)

    polecam i tyle mieszkaniec Pruszcza

    • 1 10

    • Jaką?
      Wjechałeś w drzwi czy zbiłeś szybę?
      he he he

      • 4 0

  • Dostałem od nich auto zastępcze, które rozkraczyło się po 10 km :D

    • 13 1

  • (1)

    Personel obsługi klienta powinien przejść solidne szkolenie. Zachowanie niektórych panów pozostawia wiele do życzenia.

    • 12 1

    • Jaki dział

      Jak w temacie.. firma Janisz posiada parę działów. Bez informacji czego dotyczyła naprawa.. lub o jaki dział chodzi nie mozna ustalic o co dokładnie chodzi.

      • 2 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

W którym roku został założony Automobilklub Morski?

 

Najczęściej czytane