- 1 Światła na ostatniej zebrze na Grunwaldzkiej (133 opinie)
- 2 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (3 opinie)
- 3 OMT: bajpas nie dla ciężarówek (82 opinie)
- 4 15-latek autem na minuty uciekał policji (118 opinii)
- 5 Wojskowa flota aut wyprzedała się na pniu (86 opinii)
- 6 Zwężenie na Estakadzie Kwiatkowskiego (38 opinii)
Honda ujawniła cennik nowego Civika
Pod koniec lutego w gdyńskim salonie Hondy zaparkują pierwsze egzemplarze dziesiątej generacji Civika. Polski importer odkrył karty i przedstawił cennik kultowego modelu. Ceny rozpoczynają się od 69 900 zł.
W nowym Civiku debiutują dwa doładowane silniki benzynowe VTEC Turbo. Bazową jednostką będzie 3-cylindrowy "benzyniak" o pojemności 1 litra i mocy 129 KM (200 Nm maksymalnego momentu obrotowego). Mocniejszą alternatywą jest 4-cylindrowy silnik o pojemności 1.5 litra, który legitymuje się mocą 182 KM (240 Nm maksymalnego momentu obrotowego). Widać, że Japończycy poszli z duchem czasu i położyli mocny nacisk na modny w ostatnich latach downsizing.
Civic będzie oferowany w różnych opcjach wyposażenia. Słabsza jednostka napędowa będzie występowała w czterech wariantach: S (ceny od 69 900 zł), Comfort (od 79 500 zł), Elegance (od 89 100 zł) i Executive (od 97 100 zł). Z kolei drugi z silników będzie dostępny w trzech konfiguracjach wyposażenia: Sport (ceny od 97 500 zł), Sport Plus (od 106 000 zł) oraz Prestige (111 000 zł).
Silniki zostały zestawione z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Istnieje jednak możliwość dokupienia bezstopniowej automatycznej przekładni CVT. Za automat należy dopłacić 5 tys. zł.
Czytaj także: Nadjeżdża Alfa Romeo Stelvio
Warto podkreślić, że Japończycy wzięli sobie do serca bezpieczeństwo swoich klientów. Już w najtańszej, podstawowej wersji S lista systemów jest imponująca. A znalazły się na niej m.in. rozpoznawanie znaków drogowych, system ostrzegający przed kolizją, asystent utrzymujący odstęp między pojazdami, system ostrzegający przed zjeżdżaniem z pasa ruchu, inteligentny ogranicznik prędkości czy tempomat adaptacyjny ACC.
Niestety, coś za coś. Na rzecz bezpieczeństwa podróżujących ucierpiał ich komfort jazdy, bo w bazowej wersji na próżno szukać... radia, klimatyzacji, elektrycznych i podgrzewanych lusterek czy chociażby tylnej wycieraczki.
W bogatszych wersjach wyposażenia znajdziemy m.in. reflektory LED, skórzaną tapicerkę, system multimedialny z nawigacją czy układ adaptacyjnego tłumienia.
Gdyński dealer już teraz przyjmuje zamówienia na Hondę Civic X. Pierwsze egzemplarze trafią do szczęśliwych nabywców w połowie marca.
Miejsca
Opinie (131) 4 zablokowane
-
2017-01-26 17:23
Moja nowa Honda...
... brzydsza niż wygląda!
- 1 1
-
2017-01-26 15:20
Japoniec to....
japoniec...lać do baku i jechać chociaż prawdziwy japoniec powinien byc składany u nich a nie w UK ale takie czasy.
- 3 1
-
2017-01-25 18:25
Boczna linia tej Hondy (2)
przypomina boczną linię nowej Mazdy 3.
- 21 4
-
2017-01-25 21:15
Tylko, że Mazda ładniejsza (1)
- 12 4
-
2017-01-26 12:19
ale linia tyłu nadwozia to padlina totalna
przód to dla mnie mercedes. Ogólnie słabiutko się prezentuje. Zestawienie czerwonego z czarnym zawsze przykuwa wzrok, ale niestety ta wersja hondy jest bardzo, bardzo słaba.
Do Mazdy się nawet nie umywa.
A silniki...następne pożal się Boże. z jednego litra z turbo 129 koni? 20 lat temu bez turbo dawali radę wyciągnąć 100 koni z litra a teraz ledwie z turbo...ehhhh...
Uwielbiam Hondy, ale chyba pozostanę przy starszych rocznikach...- 3 1
-
2017-01-26 11:54
W Castoramie kosiarki do trawy ....
...można kupić znacznie taniej .....
Powaliło ich żeby opcją był 4 cylindrowy silnik za ponad 100 koła .- 5 0
-
2017-01-26 10:12
Brzydal... (1)
Niech zatrudnia dobrych stylistow..
- 4 1
-
2017-01-26 10:30
No właśnie np Audi w ogóle nie zatrudnia stylistów i sprzedaje:-)))))
- 0 0
-
2017-01-25 19:30
Słabe to... wizualnie (2)
Poprzedni model był słaby ale i tak widać teraz że lepszy niż nowy.
- 19 7
-
2017-01-26 08:51
Krzycz Trybson!
No tak, daleko mu do najpiekniejszych, jak Skoda Golf albo Audi Octavia.
- 2 0
-
2017-01-25 21:58
Zderzak z tyłu dziurawy i opony widać.
- 1 3
-
2017-01-26 08:44
Miałem kiedyś Civica z1,6 TVEC
był mocniejszy sprawniejszy od nowego Cvica i pewnie dał by mu baty tylko ze miałby teraz 22 lata .
- 4 0
-
2017-01-26 08:33
wróżę małą sprzedaż
- 6 0
-
2017-01-26 08:00
Ostrzeżcie Sopot!
- 4 0
-
2017-01-26 07:00
VAG i Ford powoli wycofują się z downsizingu, bo to przestało się opłacać
Małe silniczki owszem są dobre ale tylko na miasto, przykład, proszę podczas testów Skody Roomster na niemieckiej autostradzie samochód z silnikiem 1.2 TFSI przy prędkości 180 km/h zadowalał się skromnymi 22 litrami benzyny/100 km!!. Małe silniki wcale tak mało nie palą, jeżeli chcemy pojechać nim a nie tylko przetoczyć się z miejsca na miejsce.
Co do Hondy to szkoda, że nie widać następcy Accorda, w tym roku będę zmieniał samochód i Accord załatwiłby temat a tak trzeba się zastanowić, Mazda 6, Mondeo czy Peugeot 508.- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.