- 1 Od soboty spore utrudnienia na A1 (58 opinii)
- 2 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (72 opinie)
- 3 Apel policji do kierowców aut i motocykli (65 opinii)
- 4 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (358 opinii)
- 5 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (257 opinii)
- 6 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (207 opinii)
Hyundai i40 przedpremierowo w Gdańsku
Do Gdańska trafił pierwszy i póki co jedyny w Polsce, przedpremierowy egzemplarz Hyundaia i40. W sobotę 4 czerwca będzie jedną z wielu atrakcji towarzyszących imprezie z okazji dwudziestolecia firmy Margo, trójmiejskiego przedstawiciela marki.
W piątkowy poranek, prosto ze statku i40 trafił do gdańskiego salonu Hyundaia. W ten sposób centrala koreańskiego koncernu wykonała miły gest w kierunku lokalnego dealera.
- Cieszymy się, że tak ważny model możemy pokazać jako pierwsi mieszkańcom Trójmiasta - mówi Marek Kuźmicki z firmy Margo. - Na lokalnym rynku istniejemy już 20 lat. Byliśmy związani z Seatem i 18 lat z Mitsubishi. Z Hyundaiem współpracujemy od 1995 roku. Koreańska marka dobrze się u nas zadomowiła. Wyniki sprzedaży Hyundaia możemy uznać za naprawdę satysfakcjonujące.
Przedpremierowego i40 będzie można oglądać w sobotę, 4 czerwca od godziny 11 do 14 w salonie Margo przy ul. Grunwaldzkiej 250. Najnowszy Hyundai będzie towarzyszył festynowi z okazji dwudziestolecia firmy.
A sam i40? Kombi debiutuje u nas jako pierwsze, na sedana poczekać musimy do jesieni. i40 jest samochodem bardzo przestronnym ze sporą i praktyczną powierzchnią bagażową. Jego konstrukcja opiera się na zmodyfikowanej płycie podłogowej nowej Sonaty.
Hyundai konsekwentnie też projektuje kolejne modele pod gusta mieszkańców starego kontynentu. Nie inaczej jest z i40. Stworzono go w ośrodku badawczym w Rüsselsheim. We wnętrzu wszystko jest pod ręką i ergonomiczne. Jakość użytych materiałów sprawia dość pozytywne wrażenie. Koreańczycy postawili sobie ambitne plany konkurowania z tuzami klasy średniej m.in. z Citroenem C5 czy VW Passatem. Czy się uda? Wizualnie Hyundai dość blisko trzyma się europejskiej konkurencji, jednak jego prawdziwym atutem będzie pewnie cena.
Do i40 trafiają dwa silniki benzynowe i dwoma wysokoprężne. Hyundai twierdzi, że najpopularniejszą wersją będzie 1,7-litrowy silnik diesla, o mocy 136 KM.
Hyundai i40 ma także nowy silnik benzynowy o pojemności dwóch litrów. Cztery cylindry, 177 KM i 213 Nm momentu obrotowego. Do tego sześciobiegowa, manualna skrzynia biegów. Przyśpieszenie do setki i40 z tym silnikiem ma zająć autu 9,7 sekundy.
Opinie (18) 1 zablokowana
-
2011-06-04 10:06
pozdro Koza;D
- 0 5
-
2011-06-04 09:52
cały OPEL ASTRA
przód, kierownica...
- 2 6
-
2011-06-04 07:42
Ty spec, ty porownujesz Sonate do i40??? Piszesz ze mozesz ja miec za pol ceny, ale pol ceny w porownaniu do czego? Bo ja nie widze ile i40 bedzie kosztowac w Polsce, spec od siedmiu bolesci...
- 10 2
-
2011-06-04 00:44
ładne auto
- 17 1
-
2011-06-03 23:54
hmmm
ladne połączenie opla astry z focusem ;)))
- 7 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.