- 1 Od soboty spore utrudnienia na A1 (80 opinii)
- 2 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (74 opinie)
- 3 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (266 opinii)
- 4 Apel policji do kierowców aut i motocykli (81 opinii)
- 5 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (360 opinii)
- 6 Dziki parking taksówek przy stacji PKM (137 opinii)
Jeep Wrangler. Ostatni Amerykanin?
Lipiec i sierpień to w przemyśle motoryzacyjnym czas na prezentację zmian, które pojawią się w samochodach, w ramach tak zwanego "roku modelowego".
Pojęcie to pojawiło się bardzo dawno, bo jeszcze przed II Wojną Światową w USA i z czasem zastąpiło na całym świecie rok produkcji. Tak bardzo czczony cały czas nad Wisłą.
Piętno "roku modelowego", odcisnęło się ostatnio na popularnym i u nas Jeepie Wranglerze. Z zewnątrz zmienił się wykrój tylnych okien i detale wykończenia. Prawdziwa rewolucja miała za to miejsce wewnątrz. Projektanci zmienili całkowicie wygląd centralnej konsoli i podłokietników Popracowano nad wygłuszeniem kabiny. Zamontowano wielofunkcyjną kierownicę i zwiększono liczbę schowków. W ten sposób Wrangler, zbliża się coraz bardziej, jeżeli chodzi o komfort i wyposażenie, do typowych SUV-ów.
W Polsce Wrangler dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia: Rubicon, Sahara i Sport. Pod maską wszystkich odmian drzemie 2.8 litrowy, sześciocylindrowy turbodiesel o mocy 199 KM. Jest on sprzęgnięty z sześciobiegowym manualem, lub pięciobiegowym automatem. Najtańszy Wrangler to obecnie wydatek 123 903 złotych.
Jeep to być może ostatnia z marek należących do Chryslera, która przetrwa nie zmieniona na polskim rynku kolejny rok modelowy. Mówi się bowiem o tym, że już niedługo prawdziwe "amerykany" z pod znaku Chryslera i Dodge, zaczną znikać z europejskiego rynku. Stanie się tak zaś za sprawą fuzji Chryslera i włoskiego Fiata.
Opinie (48)
-
2010-09-06 10:10
Jeden z bardzo dzisiaj nielicznych prawdziwych samochodów terenowych. (4)
Nie jakaś limuzyna na większych kołach, ale prawdziwa terenówka, któremu ani błoto, ani piach, ani doły nie podołają. Jeden Defender może się z nim równać.
- 14 0
-
2010-09-06 16:55
Defender tak (3)
ale jak akurat nie stoi w warsztacie:-))))))))))))))
- 8 0
-
2010-09-06 18:27
jak z land rovera... (2)
nic nie cieknie i nie piszczy to znaczy, ze zepsuty i na podnosniku stoi...ale Wrangler i Def(metal)ender to klasyka muzyki punk rockowej tj. offroadowej...
zacne auta...ostatnii mohikanie- 4 0
-
2010-09-06 22:58
chyba żartujesz (1)
Jeep czy Def to to auta dla lanserów z TVN, do seriali i innych tego typu "wydarzeń" offroadowych. Jedyne prawdziwe auto co zostało w mało zmienionej formie, prawdziwa terenówka, to HZJ Toyoty produkowany do dziś, absolutna legenda 4x4. Każdy inny to tylko namiastka.....
- 0 2
-
2010-09-07 11:09
czemu "chyba żartujesz"
Grand Cheerock czy nowe Disco albo Range to sa lansy z TVN choc potrafia wiecej w terenie niz Kaszkaj czy Autlander a wrangler i def sa rily ok, fucked o HZJ-ocie zapomnialem a zgadzam sie, ze to klasyk...
- 2 0
-
2010-09-06 22:58
zacznijmy od tego ze auto zostało zaprojektowane i wykonane dla zwykłych ludzi (2)
Miało byc przede wszystkim tanie i proste w produkcji oraz wytrzymałe. Terenówka dla kazdego kowboja czy farmera ze wsi. A co ztego zostało? Co to kurde ma byc auto dla nowobogadzkiego buraka do lansu na monciaku?
Za 130 tysiecy złotych!! Za takie pieniadze własnie tacy ludzie kupuja takie auta.- 5 1
-
2010-09-07 09:09
(1)
Nawet wczesniejsze wersje byś okreslił ,że są dla buraków do lansu, bo sie wyróżniają i są uważane za drogie, bez względu ile rzeczywiście kosztują.
- 0 2
-
2010-09-07 10:06
widziałem wczesniejsze wersje jak i wszystkie wersje wyprodukowane od samego poczatku
jak widze niemasz zielonego pojecia oczym piszesz.
- 1 0
-
2010-09-06 20:33
nie widze w nim gałki do sterowania pługiem i innymi urządzeniami rolniczymi :)
ogólnie widziałem rubicona istny traktor coś pięknego
- 2 0
-
2010-09-06 09:28
najciekawsze jest to ze auto w Polsce jest 5 razy drozsze niz gdzie indziej (1)
- 17 0
-
2010-09-06 18:56
przeciez to polsko logiczne
zarabiamy przecież 5 razy mniej
- 4 0
-
2010-09-06 15:41
Jak terenufka (1)
To Golfik w tdiku najlepiej trujka i tyle w temacie.
- 3 5
-
2010-09-06 16:00
a ja myślałem, że Twój plecak z zeszytami i książkami z gimnazjum
- 5 1
-
2010-09-06 14:08
on ma stały napęd, czy jakieś dołączane cuda?
- 0 4
-
2010-09-06 09:28
Offrołdnoj Miegadrajw (1)
Taka deska rozdzielcza!? Ortodoksi spluną na taki design. Jak nie ma blachy ryflowanej i fury przełączników z traktora, to sie nie liczy ;-))) Etos musi być! Kazy szanujący się offroader, każdą próbę oddalenia konstrukcji od idei ciagnika rolniczego, uzan za zamach na tzw. dzielność i styl bycia;-)))
Dla mnie ok. Natomiast z tym komfortem to autor przesadził - dwa sztywne mosty to daaaaaaaleko od Suv'ów czy crossoverów czy kundli...- 19 2
-
2010-09-06 12:28
ale tylko w dizlu? i co z tym robić zimą na dalekim wschodzie?? gorsze paliwo, kilka chłodniejszych dni i stoimy....
- 1 0
-
2010-09-06 09:57
(2)
my się tu podniecamy a w stanach samochody i benzyna za śmieszne pieniądze, a takim kajtkiem to się ludzie na wybrzeżu lansują ale pewnie ze średniej meksykańskiej biedoty
- 12 1
-
2010-09-06 10:12
Takim samochodem rajcują się ci, którym nie straszne niewygody życia z dala od cywilizacji. Idealny wóz na wakacje w terenie
- 3 1
-
2010-09-06 10:07
To jak będzisz w stanach to się nie będziesz podniecał, a u nas jest to ciekawa pozycja i nie dla biedoty, nawet jakby kosztował połowe tej ceny...
- 2 2
-
2010-09-06 08:56
ciekawe czy nowe wnętrze da sie skonfigurować w beżach lub jasnych szarościach? (1)
;))
- 4 0
-
2010-09-06 09:21
Jasne, że się da. MOżesz też dostać oryginalny szlauch do zmywania tego ;-)))
- 0 0
-
2010-09-06 08:38
w wersji rubicon
wrangler jest niezlym terenowym wymiataczem, szczegolnie jezeli porownamy go do nowych terenowych aut konkurencji, np. do patrola 2010.
- 16 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.