Koniec Citroena w Gdyni. Zamiast ASO 11 nowy warsztat

Najnowszy artukuł na ten temat Nowy salon Land Rover i Jaguara otwarty
Centrum obsługi pojazdów Fred zamiast salonu i serwisu Citroena.
Centrum obsługi pojazdów Fred zamiast salonu i serwisu Citroena. fot. Michał Jelionek / Trojmiasto.pl

Od połowy września w Gdyni nie ma już salonu marki Citroen. Dealer ASO 11 zakończył działalność. Salon zlokalizowany przy al. Zwycięstwa 175Mapka przejęła niezależna firma Fred Centrum Obsługi Pojazdów.



W ciągu ostatnich kilku lat głośno było wokół marki Citroen w Trójmieście. Zawirowania rozpoczęły się w roku 2016, po tym jak autoryzację Citroena straciła firma Auto-Postek. Wówczas jedynym trójmiejskim przedstawicielem tej francuskiej marki był dealer ASO 11 z Gdyni. I to przez dwa lata. W końcu, w 2018 roku na trójmiejskiej mapie motoryzacyjnej pojawiły się dwa nowe salony Citroena - JD Kulej w Rumi i Zdunek w Gdańsku. I aktualnie to jedyni przedstawiciele Citroena w Trójmieście.

Nieoficjalnie mówi się, że powodem rezygnacji ASO 11 z autoryzacji Citroena były niekorzystne warunki współpracy. Firma wypowiedziała umowę dealerską.

Trójmiejskie salony samochodowe


Co stało się z kompleksem ASO 11? Został wykupiony przez firmę Fred Centrum Obsługi Pojazdów. Właściciel warsztatu postanowił także przejąć większość załogi, która pracowała dla dealera Citroena.

W ciągu kilku tygodni zniknęły szyldy Citroena, kompleks został odświeżony, salon przearanżowany na punkt obsługi klienta, natomiast stanowiska serwisowe doposażono w nowszy sprzęt.

Warsztaty samochodowe w Trójmieście


Firma Fred debiutuje w Trójmieście, bo do tej pory kojarzona była przede wszystkim z miejscowością Bojano. Warsztat samochodowy w swojej ofercie ma m.in. serwis samochodowy, autoalarmy, pomoc drogową, sklep z częściami, samochody zastępcze oraz przegląd auta przed zakupem.

Czytaj także: Nowy salon Peugeota w Gdańsku



Opinie (89) 8 zablokowanych

  • Turbo kamera

    Chyba nie szkoda. Tam kiedys 2 babkom przy sprzedazy zamienili citroeny. Jeden byl chyba z silnikiem 1.1 a drugi 1.4.
    A winnego oczywiscie nie bylo.

    • 40 5

  • Ten salon Citroena był tam chyba ze 20 lat, pamiętam że naprawiałem tam swoje pierwsze auto.

    • 35 0

  • Zmieniamy się dla Was

    Pamiętam stare aso i byłem tam teraz po tych rewolucjach. Widać, że ktoś w końcu zna się na prowadzeniu nowoczesnego, profesjonalnego warsztatu. Odmienione i odświeżone biuro obsługi, lakiernia, stanowiska z nowymi podnośnikami i urządzeniami do geometrii 3D oraz wulkanizacją. No i odnowiona i ładnie wyglądająca myjnia ręczna. Polecam wszystkim.

    • 24 27

  • to, co napisałeś, wskazuje na wysoką estetykę, a jak z funkcjonowaniem to się okaże. Oby na plus. DObrych warsztatów nigdy za wiele.

    • 13 0

  • Czym się różni serwis autoryzowany od nieautoryzowanego? Cenami. To jedyne kryterium, które odróżnia

    takie dwa serwisy. Jeżdżę nowym autem, które w ramach gwarancji muszę serwisować w ASO, ale ostatnio wymieniałem klocki i tarcze hamulcowe i zdecydowałem się na wymianę w lokalnym warsztacie. Efekt? Efekt ten sam, co w ASO, tylko cena....o połowę, literalnie, niższa.

    • 76 6

  • Właściciele Skowroński i Gerlach w końcu poszli na emeryturę i sprzedali dawne ASO 11 w latach 90 odbywałem tam trzy letnie praktyki uczniowskie jako przyszły mechanik.W tedy była era malucha ,trabanta ,wartburga,Barkasa łada i tawria i wtedy to się tam naprawiało.Mechanicy elektrycy i blacharz super fachowcy dużo się nauczyłem od nich!!! Jak było już przez ostatnie 20 lat nie wiem ale wtedy dobra szkoła mechaniki.

    • 47 3

  • Różnica Aso a niezależny

    Nie ma różnicy pod warunkiem że takowy ma wyszkolony Zespół z doświadczeniem. Aso to wymieniacze części tam mechanicy nie myślą co i jak wymienić bo płatnikiem jest gwarant. W przypadku błędnej diagnozy wymieniają dalej bo jest płatnik. W serwisie niezależnym w większości pracują ludzie mający zdolności diagnozowania i myślenia bo płatnikiem jest zawsze Klient. Poza tym ceny w aso to kosmos nie polecam. Chyba że lubisz płacić dużo za np wymianę oleju i wizytę ponad 300 zł za godzinę wg normatywów a np w bmw 500 zł za 1rbg

    • 50 7

  • Żadna strata

    Citroen i tak nie ma nic do zaoferowania w chwili obecnej. Jeśli nawet jakiś model nas zainteresuje to oferta silnika czy pakiety wyposażenia odrzucają. Niestety bo kiedyś uwielbiały Citroeny.

    • 28 40

  • Efekt Macrona?

    • 14 4

  • kiedyś myślałem ze ASO jest pewniejsze w tym sensie

    że, jak trzeba reklamacje zlozyc na naprawę to to uznają. A prawda jest taka, ze ASO dojedzie Cie sztabem prawników jak będziesz miał jakiś problem do nich. Tak więc wolę kłóccić się z lokalnym mechanikiem. Rzecz jasna nie mówię tu o serwisowaniu najnowszej S klasy tylko raczej o pięcioletnim struclu-passacie

    • 19 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ogłoszenia polecane

Wydarzenia

MotoWOŚP - Pomagamy! 2022
MotoWOŚP - Pomagamy! 2022
imprezy i akcje charytatywne
sty 30
niedziela, g. 15:00
Gdańsk

Sprawdź się

Sprawdź się

Czym jest immobilizer?

 

Najczęściej czytane