- 1 Hamowanie przed autem to bandyterka (153 opinie)
- 2 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (10 opinii)
- 3 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (367 opinii)
- 4 Nie będzie podatku od aut spalinowych (165 opinii)
- 5 Korytarz życia i... cwaniacy (95 opinii)
- 6 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (328 opinii)
W czasie, gdy przez lata kolejne koncerny motoryzacyjne przeprowadzały tzw. "rebranding" połączony ze zmianą logo, Skoda zachowywała kamienny spokój i nie zmieniała swojego firmowego znaku. Nawet gdy przejął ją Volkswagen. Teraz jednak przyszedł czas i na nią. Już niedługo na maskach aut pochodzących od naszych południowych sąsiadów zobaczymy "prawie" nowy znaczek.
Złośliwy uwielbiają porównywać znaczek Skody do kury, choć z drobiem nie ma on nic wspólnego. Jego geneza to XIX-wieczne podróże do Ameryki Emila Szkody, założyciela marki. Miał on za przewodnika Indianina. Logo Skody przedstawia więc indiańską strzałę i związaną z nią szybkość i wolność.
Obecnie logo Skody warte jest w przeliczeniu na złotówki około kilkuset milionów złotych. O tym, że będzie zmieniane, mówiło się już od kilku lat, teraz jednak przedsięwzięcie zdaje się nabierać rozpędu. Przez media przetoczyła się w ostatnich dniach informacja, że koncern zorganizował tajne spotkanie, m.in. z dealerami marki z całego świata i pokazał im nowy projekt. Pod groźbą bardzo wysokich kar, zakazał jednak o tym informować. O zrekonstruowanie nowego logotypu pokusili się dziennikarze czeskiego dziennika "Lidove Noviny". Ma ono mieć nową barwę, inne tło, sama strzała będzie zaś zielona. Zniknie też napis "Skoda Auto". Jak będzie wyglądało w rzeczywistości? O tym podobno mamy przekonać się już niedługo.
Będzie to pierwsza zmiana logo od czasu pojawienia się marki Skoda. Rebranding połączony ze zmianą logotypu co jakiś czas stosuje większość światowych korporacji, począwszy od sieciowych restauracji, wytwórców odzieży, koncerny paliwowe i oczywiście producentów samochodów. Najbardziej chyba zapamiętane w ostatnich czasach takie zmiany w branży moto to rebrandingi Fiata czy najnowszy Citroena.
Opinie (104) ponad 10 zablokowanych
-
2011-02-23 19:56
Skodula (1)
Zielona kura.pseudo autko klasy Dacki czy Taty,zero prestizu.
- 2 7
-
2011-02-23 22:54
ta, bo główny cel kupowania samochodu, to zdobycie uznania w twoich oczach
- 3 1
-
2011-02-23 20:30
Trójmiasto.pl pokazuje złe logo. Srebrna strzała na czarnym tle to nowe logo
Skody.- 3 0
-
2011-02-23 19:47
tylko czemu nadal zielony ?
- 1 1
-
2011-02-23 17:56
(1)
forumowym znawca nie jestem ale do Twojego opisu probowalbym dopasowac Subaru.
- 0 1
-
2011-02-23 17:57
nie tutaj mialo wyladowac;/
- 0 1
-
2011-02-23 16:37
O co chodzi w podpisie grafiki? To które logo jest lepsze wg managerów Skody?
- 0 0
-
2011-02-23 14:26
Niestety
Ale ani to ladne(Skoda),ani tak naprawde tanie ,ani jakos szczegolnie malo awaryjne,ot taki sobie przecietny samochodzik.W podobnej cenie sa naprawde ciekawsze propozycje,dla myslacych i tych ktorym chce sie rozejrzec.
- 3 3
-
2011-02-23 14:19
byłoby lepsze gdyby było srebrne
po co te kolorki.
A o marce Skoda - ma wozić, jest OK.- 6 2
-
2011-02-23 11:40
znaczek i tak nic nie zmieni bo kalectwa dalej beda jezdzic tym szajsem (2)
- 17 45
-
2011-02-23 12:34
Koniecznie musisz się nam pochwalić co trzymasz na parkingu pod blokiem. (1)
Niech zgadnę ... ciotowaty Peugeot 207 w gazie?
- 11 6
-
2011-02-23 13:36
Tramwaj na przystanku ;)
Ew. autobus.
- 6 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.