• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mały Smart i duże Volvo. Ile kosztują?

Mart
14 listopada 2014 (artykuł sprzed 9 lat) 

Volvo ogłosiło dokładne ceny poszczególnych wersji silnikowych nowego, flagowego suva XC90. 22 listopada do pierwszych klientów trafią auta z drugiego bieguna, czyli Smarty najnowszej generacji.



Dla Volvo, XC90 to obecnie najważniejszy i przełomowy model. Na nowo definiuje to, z czym Volvo chce się kojarzyć: solidnością, luksusem, bezpieczeństwem oraz innowacyjnymi rozwiązaniami. Oprócz nowinek technicznych i nowej stylistyki, Volvo oferuje też spory prześwit, od 24 aż do 28 cm, w wersji z regulowanym zawieszeniem. To ważne dla tych, którzy od czasu do czasu chcieliby zjechać luksusowym suvem z utwardzonych dróg.

Teraz wiemy, ile musimy zapłacić za poszczególne wersje. Co prawda samochód można było zamawiać już od września br., jednak pierwsze egzemplarze trafią do klientów dopiero w kwietniu przyszytego roku. Najpierw będą to wyłącznie wersje przednionapędowe: diesel D5 o mocy 225 KM oraz doładowany silnik benzynowy T6, osiągający moc 320 KM.

Ile trzeba zapłacić za pozostałe warianty? Wszystkie wersje napędowe nowego XC90 będą dostępne wyłącznie z 8-stopniową skrzynią automatyczną Geartronic. Poszczególne warianty wyposażenia to Kinetic, Momentum, Inscription oraz R-Design. Silnik D4 2.0/190 KM: wersja wyposażenia Kinetic: od 229 900 złotych, Momentum: od 257 300 złotych, Inscription: od 277 700 złotych, R-Design: od 278 700 złotych.

Silnik D5 AWD 2.0/225 KM, wersja wyposażenia Kinetic: od 245 800 złotych, Momentum: od 273 200 złotych, Inscription: od 293 600 złotych oraz R-Design: 294 600 złotych.

Benzynowy silnik T5 AWD 2.0/254 KM: Kinetic: od 264 500 złotych, Momentum: od 291 900 złotych, Inscription: od 312 300 złotych, wersja wyposażenia R-Design: od 313 300 złotych.

Silnik T6 AWD 2.0/320 KM: Kinetic: od 276 200 złotych, Momentum: od 303 600 złotych, Inscription: od 324 000 złotych oraz R-Design: od 325 000 złotych.

W ofercie Volvo nie zabraknie także wersji hybrydowej z silnikiem T8 AWD 2.0/320+80 KM w wersji siedmiomiejscowej. Wersja wyposażenia Momentum zaczyna się od 344 700 złotych, Inscription: od 360 300 złotych oraz R-Design: 361 300 złotych

Wydawać by się mogło, że do olbrzymiego Volvo bez problemu zapakujemy małego Smarta. Nową odsłonę miejskiego malucha po raz pierwszy poznaliśmy w lipcu, na premierze w Berlinie. Jeszcze w listopadzie pierwsze Smarty wyjadą także na nasze ulice.

Sprzedawany obecnie w 46 krajach świata, Smart znalazł od 1998 roku ponad 1,5 miliona nabywców. Obecnie największą popularnością model cieszy się na rynkach Niemiec, Włoch i Chin.

Jak wyglądają ceny autka w Smart Center Gdynia, czyli u przedstawiciela marki? Poszczególne wersje wyposażenia nowego Smarta to - oprócz bazowej - Passion, Prime, Proxy oraz Edition #1.

Linia Smart Fortwo z silnikiem 71 KM, bazowa: 47 500 zł, Passion: 53 300 zł, Prime 54 485 zł, Proxy 58 872 zł oraz Edition #1 58 660 zł. Smart Forfour z silnikiem o tej samej mocy kosztuje odpowiednio: bazowa 49 000 zł, Passion: 54 800 zł, Prime: 57 592 zł, Proxy 62 990 zł oraz Edition #1: 62 727 zł.

Już bazowa wersja Smarta - Fortwo i Forfour dysponuje solidnym wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa i komfortu. Jego lista obejmuje m.in.: LED-owe światła do jazdy dziennej, zdalnie sterowany centralny zamek, immobilizer, tempomat z ogranicznikiem prędkości, wskaźnik temperatury zewnętrznej z funkcją ostrzegania przed mrozem, monochromatyczny wyświetlacz LCD na panelu wskaźników oraz elektrycznie sterowane szyby przednie.

Mart

Miejsca

Opinie (25) 10 zablokowanych

  • W tej cenie Jeep Grand Cherokee lepszy... (1)

    Ładniejszy, lepiej wyposażony i nie trzeba czekać pół roku...

    • 1 1

    • ładny ale nie ładniejszy, nie jest lepiej wyposażony i nie jest lepszy

      jedynie to że nie trzeba tak długo czekać jest pozytywem

      • 0 0

  • Za cenę smarta możnaby kupić kilkuletnią limuzynę na wypasie. (8)

    • 20 9

    • to sobie kup (1)

      jak jesteś głąb !! nikt normalny nie kupuje używanych limuzyn bo to skarbonka bez dna. Może i tani w zakupie, ale na utrzymanie to trzeba na dwa etaty tyrać.
      No ale jeden z drugim kupi takiego złoma bo przecież trzeba sie pochwalić na dolnej oruni hehehe

      • 0 0

      • pełno takich ale zapominasz tez o tych ktorych stac ale nie sa rozrzutni

        • 0 0

    • albo Fiata Multiplę (3)

      • 16 1

      • jaki jest szczyt rozrzutności? (1)

        załozyć alarm do Multipli :-)

        • 15 1

        • fabrycznie Multipla powinna miec czarne szyby

          z przednią włącznie lub kominiarke dla nieszczęśnika kierowcy

          • 7 0

      • ...trochę się zagalopowałeś...

        • 12 0

    • Wóz drabiniasty, parę

      siwków i zapas siana do końca eksploatacji.

      • 9 1

    • albo nowe TWINGO - to te same auta

      • 17 1

  • Naprawdę?

    2.0 i 320 koni?
    Downsizing na maxa, bez sensu.
    Resurs silnika pewnie po 250 tys. przebiegu.
    Chora polityka silnikowa.

    • 3 0

  • Ile kosztują???? Dla Polaka o wiele za drogo.

    A dla człowieka z zachodu to normalne nic nie znaczące toczydło co ma wozić tyłek na 4 lata a potem do Polski bo się zacznie sypać.

    • 5 1

  • 2 volvo i 3 smart poproszę. (3)

    • 10 0

    • (1)

      a ja dwa razy to co kolega i fryty na wynos...hehe

      • 1 1

      • a ja prosz,4 volvo a smarta na wynos zapakować

        • 1 1

    • w całości czy luzem?

      netto bez kości

      • 1 1

  • Czy warto kupić V70 (3)

    V70 D4 181 KM jeździ super, szczególnie z automatem 8-mio biegowym, sczerze polecam!

    • 3 0

    • Nie warto (1)

      Potem wsiądziesz do innego, niemieckiego auta i się zdziwisz jak samochód może być wyciszony,ja się przesiadłem na Mercedesa chociaż w domu miałem S60 i S80 z silnikiem D5

      • 2 2

      • zapomniałem dodać

        I te cholerne w Volvo wibracje silnika diesel przenoszone do kabiny zoszczędzisz na funkcji masażu;)

        • 2 0

    • ja tez sczerze polecam !

      • 2 0

  • Czy warto kupić nowe v70 z silnikiem D4? (2)

    • 2 8

    • Tylko 850 T5-R'akieta

      • 5 0

    • nie

      Nie warto

      • 10 0

  • Smart ma jeden problem

    Jest nim przygotowane w kooperacji właśnie ze smartem Renault Twingo.
    Istotnie rozmiarami konkuruje ze smartem ForFour, ale cenowo zmiata go. Zaskakujące ile elementów we wnętrzu Smarta pożyczono od Renault :) Co więcej, Renault już oferuje dynamiczny silniczek 0.9 TCe, zaś Smart na chwilę obecną jedynie wolnossącego 1.0 70km

    • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Bentayga to SUV marki:

 

Najczęściej czytane