- 1 Jesienią zamkną węzeł Gdańsk Południe (120 opinii)
- 2 Śmierć na hulajnodze. Sprawa wraca do sądu (176 opinii)
- 3 Amerykańskie klasyki przy sopockim molo (29 opinii)
- 4 Co ważniejsze: przepisy czy korki? (143 opinie)
- 5 Po alkoholu jechał motocyklem 190 km/h (86 opinii)
- 6 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (87 opinii)
Mały Smart i duże Volvo. Ile kosztują?
Volvo ogłosiło dokładne ceny poszczególnych wersji silnikowych nowego, flagowego suva XC90. 22 listopada do pierwszych klientów trafią auta z drugiego bieguna, czyli Smarty najnowszej generacji.
Dla Volvo, XC90 to obecnie najważniejszy i przełomowy model. Na nowo definiuje to, z czym Volvo chce się kojarzyć: solidnością, luksusem, bezpieczeństwem oraz innowacyjnymi rozwiązaniami. Oprócz nowinek technicznych i nowej stylistyki, Volvo oferuje też spory prześwit, od 24 aż do 28 cm, w wersji z regulowanym zawieszeniem. To ważne dla tych, którzy od czasu do czasu chcieliby zjechać luksusowym suvem z utwardzonych dróg.
Teraz wiemy, ile musimy zapłacić za poszczególne wersje. Co prawda samochód można było zamawiać już od września br., jednak pierwsze egzemplarze trafią do klientów dopiero w kwietniu przyszytego roku. Najpierw będą to wyłącznie wersje przednionapędowe: diesel D5 o mocy 225 KM oraz doładowany silnik benzynowy T6, osiągający moc 320 KM.
Ile trzeba zapłacić za pozostałe warianty? Wszystkie wersje napędowe nowego XC90 będą dostępne wyłącznie z 8-stopniową skrzynią automatyczną Geartronic. Poszczególne warianty wyposażenia to Kinetic, Momentum, Inscription oraz R-Design. Silnik D4 2.0/190 KM: wersja wyposażenia Kinetic: od 229 900 złotych, Momentum: od 257 300 złotych, Inscription: od 277 700 złotych, R-Design: od 278 700 złotych.
Silnik D5 AWD 2.0/225 KM, wersja wyposażenia Kinetic: od 245 800 złotych, Momentum: od 273 200 złotych, Inscription: od 293 600 złotych oraz R-Design: 294 600 złotych.
Benzynowy silnik T5 AWD 2.0/254 KM: Kinetic: od 264 500 złotych, Momentum: od 291 900 złotych, Inscription: od 312 300 złotych, wersja wyposażenia R-Design: od 313 300 złotych.
Silnik T6 AWD 2.0/320 KM: Kinetic: od 276 200 złotych, Momentum: od 303 600 złotych, Inscription: od 324 000 złotych oraz R-Design: od 325 000 złotych.
W ofercie Volvo nie zabraknie także wersji hybrydowej z silnikiem T8 AWD 2.0/320+80 KM w wersji siedmiomiejscowej. Wersja wyposażenia Momentum zaczyna się od 344 700 złotych, Inscription: od 360 300 złotych oraz R-Design: 361 300 złotych
Wydawać by się mogło, że do olbrzymiego Volvo bez problemu zapakujemy małego Smarta. Nową odsłonę miejskiego malucha po raz pierwszy poznaliśmy w lipcu, na premierze w Berlinie. Jeszcze w listopadzie pierwsze Smarty wyjadą także na nasze ulice.
Sprzedawany obecnie w 46 krajach świata, Smart znalazł od 1998 roku ponad 1,5 miliona nabywców. Obecnie największą popularnością model cieszy się na rynkach Niemiec, Włoch i Chin.
Jak wyglądają ceny autka w Smart Center Gdynia, czyli u przedstawiciela marki? Poszczególne wersje wyposażenia nowego Smarta to - oprócz bazowej - Passion, Prime, Proxy oraz Edition #1.
Linia Smart Fortwo z silnikiem 71 KM, bazowa: 47 500 zł, Passion: 53 300 zł, Prime 54 485 zł, Proxy 58 872 zł oraz Edition #1 58 660 zł. Smart Forfour z silnikiem o tej samej mocy kosztuje odpowiednio: bazowa 49 000 zł, Passion: 54 800 zł, Prime: 57 592 zł, Proxy 62 990 zł oraz Edition #1: 62 727 zł.
Już bazowa wersja Smarta - Fortwo i Forfour dysponuje solidnym wyposażeniem z zakresu bezpieczeństwa i komfortu. Jego lista obejmuje m.in.: LED-owe światła do jazdy dziennej, zdalnie sterowany centralny zamek, immobilizer, tempomat z ogranicznikiem prędkości, wskaźnik temperatury zewnętrznej z funkcją ostrzegania przed mrozem, monochromatyczny wyświetlacz LCD na panelu wskaźników oraz elektrycznie sterowane szyby przednie.
Miejsca
Opinie (25) 10 zablokowanych
-
2014-11-14 14:08
Czy warto kupić nowe v70 z silnikiem D4? (2)
- 2 8
-
2014-11-14 14:18
nie
Nie warto
- 10 0
-
2014-11-14 23:48
Tylko 850 T5-R'akieta
- 5 0
-
2014-11-14 14:10
Za cenę smarta możnaby kupić kilkuletnią limuzynę na wypasie. (8)
- 20 9
-
2014-11-14 14:14
albo nowe TWINGO - to te same auta
- 17 1
-
2014-11-14 14:18
albo Fiata Multiplę (3)
- 16 1
-
2014-11-14 15:19
...trochę się zagalopowałeś...
- 12 0
-
2014-11-14 19:39
jaki jest szczyt rozrzutności? (1)
załozyć alarm do Multipli :-)
- 15 1
-
2014-11-16 00:40
fabrycznie Multipla powinna miec czarne szyby
z przednią włącznie lub kominiarke dla nieszczęśnika kierowcy
- 7 0
-
2014-11-14 14:36
Wóz drabiniasty, parę
siwków i zapas siana do końca eksploatacji.
- 9 1
-
2014-11-17 16:47
to sobie kup (1)
jak jesteś głąb !! nikt normalny nie kupuje używanych limuzyn bo to skarbonka bez dna. Może i tani w zakupie, ale na utrzymanie to trzeba na dwa etaty tyrać.
No ale jeden z drugim kupi takiego złoma bo przecież trzeba sie pochwalić na dolnej oruni hehehe- 0 0
-
2014-11-18 13:36
pełno takich ale zapominasz tez o tych ktorych stac ale nie sa rozrzutni
- 0 0
-
2014-11-14 16:52
2 volvo i 3 smart poproszę. (3)
- 10 0
-
2014-11-15 13:20
w całości czy luzem?
netto bez kości
- 1 1
-
2014-11-15 17:50
(1)
a ja dwa razy to co kolega i fryty na wynos...hehe
- 1 1
-
2014-11-16 00:41
a ja prosz,4 volvo a smarta na wynos zapakować
- 1 1
-
2014-11-14 18:01
Smart ma jeden problem
Jest nim przygotowane w kooperacji właśnie ze smartem Renault Twingo.
Istotnie rozmiarami konkuruje ze smartem ForFour, ale cenowo zmiata go. Zaskakujące ile elementów we wnętrzu Smarta pożyczono od Renault :) Co więcej, Renault już oferuje dynamiczny silniczek 0.9 TCe, zaś Smart na chwilę obecną jedynie wolnossącego 1.0 70km- 6 0
-
2014-11-15 10:48
Czy warto kupić V70 (3)
V70 D4 181 KM jeździ super, szczególnie z automatem 8-mio biegowym, sczerze polecam!
- 3 0
-
2014-11-15 14:33
ja tez sczerze polecam !
- 2 0
-
2014-11-15 18:33
Nie warto (1)
Potem wsiądziesz do innego, niemieckiego auta i się zdziwisz jak samochód może być wyciszony,ja się przesiadłem na Mercedesa chociaż w domu miałem S60 i S80 z silnikiem D5
- 2 2
-
2014-11-15 18:36
zapomniałem dodać
I te cholerne w Volvo wibracje silnika diesel przenoszone do kabiny zoszczędzisz na funkcji masażu;)
- 2 0
-
2014-11-16 19:56
Ile kosztują???? Dla Polaka o wiele za drogo.
A dla człowieka z zachodu to normalne nic nie znaczące toczydło co ma wozić tyłek na 4 lata a potem do Polski bo się zacznie sypać.
- 5 1
-
2014-11-16 23:12
Naprawdę?
2.0 i 320 koni?
Downsizing na maxa, bez sensu.
Resurs silnika pewnie po 250 tys. przebiegu.
Chora polityka silnikowa.- 3 0
-
2014-11-17 23:19
W tej cenie Jeep Grand Cherokee lepszy... (1)
Ładniejszy, lepiej wyposażony i nie trzeba czekać pół roku...
- 1 1
-
2014-11-18 13:39
ładny ale nie ładniejszy, nie jest lepiej wyposażony i nie jest lepszy
jedynie to że nie trzeba tak długo czekać jest pozytywem
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.