• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Mitsubishi outlander wersja trzecia. Ładny?

Mart
8 czerwca 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Mitsubishi outlander 2012. Jak go oceniacie? Mitsubishi outlander 2012. Jak go oceniacie?

Dla Mitsubishi z pewnością będzie to gorąca końcówka lata. We wrześniu w salonach pojawi się zupełnie nowy outlander. Kolejna generacja modelu niesie ze sobą spore zmiany, przede wszystkim stylistyczne.



Pierwszy outlander przypominał mocno przerośnięte kombi. Mało wyszukane kształty całkowicie rekompensował jednak dobry i dopracowany układ przeniesienia napędu oraz wysoka trwałość.

Druga generacja outlandera kusiła designem nazwanym przez stylistów "jet fighter", który trafił w gusta europejskich klientów, poszukujących niebanalnej i wyrazistej stylistyki.

Wydaje się, że trochę szkoda, iż outlanderowy "jet figter" odlatuje w niebyt wraz z trzecią generacją popularnego suva. Kto widział wcześniej koncepcyjny model PX-MiEV II, absolutnie nie powinien być zdziwiony. Outlander 2012 przypomina go bardzo mocno. Producent zdefiniował auto jako "proste, solidne i bezpieczne". Czy to jednak wystarczy? Można zastanawiać się czy tym razem Japończykom udało się wczuć w gusta klientów z naszego kontynentu.

Samochód mierzy 465 cm długości, 180 cm szerokości i 168 cm wysokości. Jest o 1 cm dłuższy i 4 cm niższy od poprzednika. Nie zmieniła się za to szerokość wnętrza i rozstaw osi.

Polski oddział Mitsubishi nie zdecydował się na przedpremierowe pokazy, gdzie "fizycznie" można by zapoznać się z samochodem. Zamiast tego, w salonach marki zorganizowano cykl multimedialnych prezentacji mających przygotować klientów na premierę samochodu. Czego w związku z tym możemy się spodziewać?

- Przede wszystkim mniejszego spalania dzięki efektywnym silnikom benzynowym i jednostkom wysokoprężnym z rodziny Clean Diesel - mówi Małgorzata MalawskaMotor Centrum, przedstawiciela marki w Trójmieście. - Możemy wybierać pomiędzy dwulitrowym benzynowym MIVEC o mocy 150 KM oraz również 150konnym dieslem o pojemności 2,2 litra. W obu wersjach Outlander ma napęd 4x4 lub na jedną oś. Silnik benzynowy współpracuje z pięciobiegową skrzynią manualną lub bezstopniową przekładnią CVT. Diesel z sześciostopniową skrzynią ręczną lub nowym sześciobiegowym automatem.

Do tego Mitsubishi oferuje kilka opcji niedostępnych w poprzednim modelu, np. adaptacyjny tempomat, asystenta pasa ruchu czy zaawansowane reflektory ksenonowe. W późniejszym terminie ma zadebiutować hybrydowa wersja pojazdu.

Znamy już polskie ceny mitsubishi outlandera. Te zaczynają się od 115 190 zł za podstawowy model z silnikiem benzynowym, skrzynią CVT i napędem 4x4. Diesel z manualną skrzynią i napędem na obie osie to wydatek minimum 158 490 zł. Ci którzy outlandera polubili poprzez multimedialne ekrany w salonach, do 21 czerwca mogą liczyć na kilkutysięczne upusty.

Mart

Opinie (22) 5 zablokowanych

  • czekam na nową Hondę CRV i wtedy zobaczymy

    • 3 0

  • a ja czekam na nowe Santa Fe

    i wtedy zobaczymy,robi się gorący koniec lata,konkurencja bedzie duża więc ceny spadną u dilerów o minimum 10-15%

    • 0 2

  • Szkoda

    brak silnika 2.0 Turbo benzyny oraz stosowanie automatu CVT (soko wirówka i uczucie przypalanego sprzęgła jak trzyma na obrotach non stop i biegi zmienia, nienaturalne, - nie polecam ! ) czynią te wóz beznadziejnym bo co teraz ma przemawiać za zakupem tego wozu ? lepiej sięgnąć po tańszego Forda Kuge który ma rewelacyjne silniki EcoBoost, lepszą stylistykę oraz automat na poziomie.

    • 1 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Distinguished Gentleman's Ride (1 opinia)

(1 opinia)
w plenerze, zlot, imprezy i akcje charytatywne

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Sprawdź się

Sprawdź się

Stelvio to model z oferty którego producenta?

 

Najczęściej czytane