• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Taksówkarz: będziemy dalej ścigać "uberów"

Piotr
19 grudnia 2020 (artykuł sprzed 3 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Kontrolowali uberowców, 60 wykroczeń
Nielegalnych przewoźników regularnie kontroluje policja oraz ITD. Zgłaszający ich taksówkarze zapowiadają, że nadal będą organizować zasadzki na łamiących prawo. Nielegalnych przewoźników regularnie kontroluje policja oraz ITD. Zgłaszający ich taksówkarze zapowiadają, że nadal będą organizować zasadzki na łamiących prawo.

- Większość korporacji taxi już dawno ma aplikacje. Będziemy więc nadal łapać nielegalnych kierowców Ubera i Bolta, bo nie tylko są nieuczciwą konkurencją, ale też zagrożeniem na drogach, o czym świadczy liczba wypadków z ich udziałem - pisze taksówkarz z Gdańska w odpowiedzi na zamieszczony 14.12.2020 r. list czytelnika.



Korzystasz z tradycyjnych taksówek czy nowych przewoźników?

Przypomnijmy: przed kilkoma dniami zamieściliśmy artykuł czytelnika dotyczący konfliktu taksówkarzy z nielegalnymi przewoźnikami. Ponad 200 komentarzy to jednak nie wszystko. Dostaliśmy też list od jednego z taksówkarzy, który punktuje, dlaczego nielegalni przewoźnicy wciąż są zagrożeniem nie tylko dla taksówkarzy zrzeszonych w "tradycyjnych" korporacjach, ale też wszystkich użytkowników dróg. Oto przemyślenia pana Piotra:

***


1. Okres ochronny dotyczy tylko pośredników, czyli Ubera i Bolta, którzy do końca roku jeszcze mogą bezkarnie oddawać zlecenia kierowcom bez uprawnień, za co sami nie ponoszą odpowiedzialności. Kierowcy i właściciele samochodów ponoszą odpowiedzialność cały czas, w przeciwieństwie do spółdzielni wabiących nieświadomych ludzi do pracy.

2. Cały czas wymagana jest licencja. I nie jakakolwiek, tylko tożsama z wykonanym kursem. Licencja na Gdynię nie obowiązuje na terenie Gdańska i Sopotu, chyba że kurs rozpoczyna się lub kończy w Gdyni. Kurs w całości po Sopocie na licencji gdyńskiej jest kursem bez licencji, czyli tak, jakby usługa była wykonana zwykłym autem, a takich aut - jak na razie - w Uberze i Bolcie jest zdecydowana większość.

Czytaj także: Postulaty protestujących taksówkarzy na biurkach prezydentów



3. Na dzień dzisiejszy w taxi - a Uber i Bolt to też usługa taxi - oprócz licencji wymagany jest taksometr i podłączona do niego kasa fiskalna oraz obowiązkowe jest wystawianie paragonu bez względu na formę płatności. Spółdzielnie wprowadzają natomiast swoich kierowców (często z zagranicy) w błąd, twierdząc, że przy płatności przez apkę nie trzeba nabijać na kasę. E-kasa i aplikacja certyfikowana jest w powijakach od kilku lat pomimo wzmianki w ustawie. Kasa sklepowa bez taksometru to też jeszcze nie to.

4. Kary za jazdę bez licencji i taksometrów wynoszą do 12 tys. zł dla przedsiębiorcy i do 2 tys. zł dla pracownika, czyli kierowcy. Kierowca zatrudniony jest najczęściej na fikcyjnej śmieciówce za 200 zł i albo płaci za wypożyczenie auta swojemu "pracodawcy", albo oddaje mu połowę utargu.

5. Branża taxi się zmienia w zakresie popularności zamawiania przez aplikację. Wiemy o tym. Sami jeździmy na aplikacjach firm, ale zatrudniających tylko legalnych taksówkarzy, a więc niełamiących prawa, tak jak Uber i Bolt. Są to m.in.: iTaxi.pl, 3taxi.pl, Taxi Trójmiasto, TAXI FIXY ŁÓDŹ, tel. 800111111 - tradycyjne korporacje, takie jak Neptun Taxi Gdańsk czy @citi taxi też od dawna mają już swoje aplikacje. Przestańmy więc usprawiedliwiać łamanie prawa innowacyjnością.

20 tys. zł kar dla dwóch kierowców Ubera



6. Tak. Będziemy nadal łapać nielegalnych kierowców Ubera i Bolta, bo nie tylko są nieuczciwą konkurencją, ale też zagrożeniem na drogach, o czym świadczy liczba wypadków z ich udziałem. Nie znają kraju, miasta, w którym wożą ludzi, zażywają narkotyki, żeby móc jeździć całą dobę, jeżdżą bez prawa jazdy, często na fałszywych dokumentach. Oszukują klientów, podbijając mnożniki, w wyniku których ceny są często wyższe od cen maksymalnych ustalonych przez rady miast Gdańska czy Sopotu. Dobijają opłaty za rzekome zabrudzenie auta czy przywłaszczają rzeczy pozostawione w autach przez klientów, głównie telefony.

Niestety pani prezydent Aleksandra Dulkiewicz i Miasto Gdańsk nie podejmują żadnych inicjatyw w kierunku zniwelowania tego zjawiska.
Piotr

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Opinie (524) ponad 50 zablokowanych

  • Odp.do Piotra (7)

    Pkt.5- reklama korporacji.
    O zagrozeniach bym dyskutowal,poniewaz b.wielu tradycyjnych taksiarzy jezdzi w Uberze lub Bolcie Znam takich osobiscie.Natomiast po zmianie ustawy lex uber,wielu kierowcow kupilo licencje /bo licencje sie kupuje w w UMiast/,koguty I rozszerzylo o free now niemiecka firme .Rzeczywiscie zauwazylem,Sporo rozbitych AUT oklejonych free now.O jakosci kierowcy czyli bezpieczenstwie decyduja jego kwalifikacje .Wniosek,- taksowkami winning jezdzic tylko zawodowi kierowcy z kat.C,D oprocz B,z duza praktyka.Taksometr i kasa w aplikacji juz jest dopracowana I przechodzi praktyczne proby wsrod wybranych kierowcow.Za opoznienie w tym temacie nalezy karac decydentow a nice kierowcow,bo oni nie maja wplywu .Konkludujac, moim zdaniem nalezy przeprowadzic weryfikacje wszystkich taxi I zgodnie z Pana uwaga o bezpieczenstwie ,przeegzaminowac ,sprawdzic wypadkowosc,podniesc wymogi kategorii prawa jazdy I wprowadzic obowiazek podawania ceny z gory!

    • 13 8

    • Korporacja aplikacja wolny strzelec?

      Analizując setki opinii klientów i normalnych taxi generalnie zgadzam się z negatywnym osądem tej grupy zawodowej ale należę do tej części prawdziwych taksówkarzy szanujących uczciwość rzetelność bezpieczeństwo wlasne i innych - priorytet to kultura i profesjonalizm, szacunek do klienta, czysty i komfortowy samochód- środowisko nasze eliminuje tych, którzy pod znakiem Taxi oszukują pasażerów. Dziękuję tym internautom za wyważone i rozsądne opinie - to niestety Państwo swoimi ustawami jest odpowiedzialne za sytuację na rynku Taxi prawie 6 lat oszukiwany jest fiskus przez właścicieli aplikacji najwyższy czas zweryfikować licencje uprawnienia pośredników wypisy z licencji prawo do wykonywania zawodu--- nie tylko cena jest wyznacznikiem dobrej usługi pozdrawiam normalnych Taxi

      • 0 0

    • (2)

      Ale to się będzie równało z podniesieniem cen.
      To tak jakbyś chciał zrewidować cała branże ochroniarską, łącznie z " ochroniarzami" w Biedronce. Jakbyś miał mieć wszędzie wykwalifikowanego ochroniarza to większość sklepów stwierdziłoby że lepiej niech małolaty ukradną kilka towarów niż płacić 6000-7000 za jednego ochroniarza.

      • 0 1

      • Profesjonalista zawsze kosztuje (1)

        Dobry glazurnik weźmie 600 zł/dzień, pijaczkowi trzeba zapłacić 120 zł/dzień takiej samej roboty. Ale glazurnik wykona perfekcyjnie całą pracę a pijaczek rozwali kafelki i zrobi 1/10 powierzchni (i to źle).

        Tak samo jest z kierowcami zawodowymi. Taksówkarz taki jak ja (prawo jazdy wszystkich kategorii, uprawnienia egzaminatora PJ, kursy jazdy ekonomicznej, kursy jazdy w poślizgu, perfekcyjna znajomość topografii trójmiasta) ma znacznie mniejsze prawdopodobieństwo uczestnictwa w wypadku niż kierowca amator ze świeżym prawem jazdy kat B (badania na pozostałe kategorie są znacznie bardziej restrykcyjne, nie dopuszcza się wad wzroku poza korekcją w okularach) który ledwo umie obsługiwać łatwe auto osobowe, bez doświadczenia, rozpraszany obecnością klienta, telefonem, brakiem znajomości topografii, zestresowany "ocenami".

        I to ta magiczna kwestia liczby rozbitych aut i niebezpiecznych sytuacji. Po prostu im niższa cena za kurs tym proporcjonalnie większe ryzyko uczestnictwa w wypadku drogowym.

        A co ważniejsze - bezpieczeństwo, pewność, jakość usługi czy niska cena jest kwestią klienta. Jak kogoś nie stać na usługę świadczoną przez kogoś wykwalifikowanego, korzysta z tańszego (najczęściej znacznie gorszego).

        I tak jest w każdej dziedzinie gospodarki :)

        • 1 3

        • Po co kierowcy taksówki prawo jazdy na motocykl

          Z tym bezpieczeństwem to też bym nie przesadzał. Dobrze wiemy, że taksówkarze jeżdżą bardzo agresywnie.

          • 2 0

    • Ciesze sie,mam 6 minusow Trafione!

      • 2 0

    • Idealne rozwiązanie spotkałem we Lwowie. Po telefonie do firmy przychodzi SMS z informacją o punkcie rozpoczęcia i zakończenia kursu, modelu auta i nr rejestracyjnym oraz o cenie za kurs. Jak się coś nie zgadza można odwołać.

      • 4 0

    • Z tego co wiem, a mogę sie mylić, bo nie chce mi sie sprawdzać, to free now to tez marka aut na wynajem/na minuty : ) wiec cieżko ocenić kto je rozbija :)

      • 3 1

  • (5)

    Panie Piotrze, rozumiem, że wybrał Pan sobie taką pracę - ja nie oceniam mężczyzny po tym, jak zarabia na życie, ale jak dba o rodzinę i czy jest uczciwym człowiekiem. Ocena postronnej osoby, użytkownika drogi: większość z Was nie stosuje się do przepisów PORD min. znaku zakaz zatrzymywania się i postoju (bo czeka na klienta/klient kazał się tu wysadzić). Ostatni raz skorzystałem z taksówki 10 lat temu, od tego momentu tylko jeżdżę uberem i i podobnymi, z uwagi na BRAK opłaty za trzaśnięcie drzwiami (ciekawe dlaczego ;) ) 2.7PLN za kilometr to sobie możecie (zmowa cenowa?) - w Warszawie legalne korporacje mają około 1.4 PLN. Niby tłumaczenie że większe dystanse - widocznie jest Was za dużo.
    Teraz najlepsze - niezrzeszeni nadal łupią turystów/przyjezdnych (polecam postój dworzec PKS - mnie tam oszukali, gdyż "udawałem" mieszkańca innego miasta - poszło zgłoszenie do urzędu i mam nadzieję, że kierowca stracił licencję) i nic z tym nie robicie.
    Przegrywacie bo jest alternatywa z której ludzie bardzo chętnie korzystają. W waszej ocenie nielegalna, w mojej, jak najbardziej prawidłowa - jestem przeciwnikiem jakiekolwiek regulacji w tym zakresie. Mówienie o braku odpowiedzialności to sobie możecie wsadzić - klienta interesuje dostępność i cena. Nic więcej. Zatem, reasumując albo model Nowojorski (jednolite, żółte kolory taksówek) albo wolna amerykanka - tak działa kapitalizm. Jak się nie podoba to proszę zmienić profesję - jest niedobór dobrych fachowców min. w zakresie kładzenia gładzi czy hydrauliki - ja na swoją ekipę musiałem czekać miesiąc. Kosztowało krocie.

    • 6 4

    • Czy to, że jesteś przeciwnikiem jakiegoś prawa (4)

      upoważnia Cię do jego łamania?
      Jeśli wszyscy przewoźnicy będą jeździli zgodnie z prawem na takich samych zasadach to wtedy wybierzesz sobie takich co nie mają opłaty za " trzaśnięcie drzwiami " ( dojazdowej ). Na razie korzystasz z nielegalnych przewozów, które właśnie dlatego, że są nielegalne nie pobierają tej opłaty. 1,40 w Warszawie? - co za bzdura

      • 1 1

      • (3)

        Zamknij japę.

        Sprawdź sobie:
        Taxi Number One
        Taryfa 1
        (w godz. 6-22 w dni powszednie)
        1,39 zł / km

        Walą mnie przepisy - ma być szybko, tanio i komfortowo. Dlatego taksówki przegrały.

        • 0 3

        • walą to prawda, mówią na mieście

          że gwint masz zerwany

          • 0 0

        • Chamska odzywka ale czego się po Tobie spodziewać

          • 1 0

        • Taka sama lewizna jak b i u

          • 1 0

  • Chcialem sprobowac tego Ubera. Zaladowalem apke. (7)

    Oczywiscie zawieszala sie co chwila i spowalniala mój telefon. Wreszcie zadzwonilem do Halo Taxi i spokojnie dojechalem na lotnisko.

    Roman

    • 9 22

    • (4)

      Dodaj że spokojnie chodziłeś po lotnisku, bo zapłaciłeś tyle za kurs, że nawet jakby Cię chcieli napaść i okraśc jacyś wandale, to już nie mieliby z czego.

      • 7 1

      • Zaplacilem troche wiecej niz pozkazywala apka ale (3)

        wiem ze kierowca po kursie topografi i spelnia wszystkie wymogi przewozu osob. Za bezpieczenstwo się płaci.

        Roman

        • 1 8

        • Hahaha (2)

          Kurs topografii, co to za komuna XD

          • 5 1

          • (1)

            Jestem ciekawy jak zna topografie nowych
            Osiedli na południu Gdańska haha

            • 4 1

            • na południu same słoje mieszkają

              słoje tylko uber albo z kapcia no i na kocie oczywiście

              • 0 0

    • Smoki też były w tej opowieści?

      • 8 1

    • roman jaki masz numer boczny to moze na ciebie kiedys trafie

      • 7 0

  • Konkurencja zawsze nie mile widziana

    Jeżeli opłaca się jeździć w Uberze czy Bolcie to znaczy że można tanio i dobrze. Z początku Pruszcza do centrum Wrzeszcza w sobotę o 3 rano 22zł

    • 0 2

  • Prl taxi

    Precz koniec taxi prl

    • 0 0

  • Gdańsk - Pruszcz Gdański

    Dworzec PKP godzina 22.30 proszę o kurs do Puszcza, pytam ile wyjdzie... Niecałe 50 zł słyszę... jedziemy 11 km, bo tyle mam do domu, na miejscu gość mówi 78 zł bo jeszcze jakaś strefa, inna taryfa... To był mój ostatni kurs TAXI i nigdy więcej na mnie nie zarobicie, cwaniaczki :)

    • 0 0

  • Licencja na wykonywany kurs (40)

    Po prostu PRL

    • 515 51

    • jakim Matołkiem trzeba być żeby zostać kierowcą ubera

      żenada, i brak brak szacunku do siebie

      • 0 1

    • To może U autokar szkolny lub dentysta, skoro licencja to PRL? (8)

      Licencja nie jest po to, aby zablokować dostęp tylko po to, aby zweryfikować kompetencje i nielegalne praktyki.
      Bzdury? To zastanówmy się nad poniższym:
      1. W jedną stronę na apce jedziesz za 15pln, w drugą wracasz za 45pln (mnożnik) - i kto tu jest nadciągaczem, "cierpy", czy apka??
      2. 30% prowizji od kierowcy i przymus do pracy po zaniżonej stawce - chcielibyście, aby Wasz "szef" co pół roku obcinał Wam wynagrodzenie o 10% robiąc "promocję" dla swoich klientów??
      Chcą się promować - super, tylko dlaczego kosztem podwykonawców?
      Dlaczego nie mają swoich pracowników i swojej floty aut?
      Dlaczego nie prowadzą biznesu zgodnie z przepisami, jak wszystkie inne firmy w kraju?

      Inowacja? NIE - plantacja niewolników w najczystszej postaci, ludzie charują, a korpo nabija kieszenie!

      • 12 12

      • a jakie to kompetencje weryfikuje licencja na Gdynię która nie jest na Gdańsk? (1)

        znajomość topografii to żadna kompetencja w dzisiejszych czasach

        • 7 0

        • synku ty bez GPS do piwnicy byś nie trafił

          • 0 1

      • I z tego serdecznego współczucia będziecie ich "łapać" :-D (3)

        Skoro tak pracują, widocznie im to odpowiada i wuj ci do tego. Zajmij się swoją robotą, zamiast cudzą.

        • 24 2

        • będziemy łapać, żebyś się nie napasł na krzywdzie

          • 0 1

        • Do wozenia ludzi wystarczy prawo jazdy (1)

          Ja wożę kolegę do pracy bez licencji.

          • 23 3

          • skąd ty jesteś że tak głupio myslisz szkoda mi ciebie jesteś bardzo głupi

            • 0 3

      • Ad.1 - prawo rynku, czyli popyt i podaż. W dodatku cenę znasz z góry, więc to jest uczciwe w przeciwieństwie do stosowania licencji na miasto, czy stref w obrębie Trójmiasta

        • 1 0

      • Uwaga, Janusze z taksi walcza o rownosc spoleczna poprzez podpie*dolke na policje albo ITD.

        • 4 0

    • Złotowa mówi o obowiązku wystawiania paragonu. (8)

      Kto w taksówce otrzymał taki paragon bez upominania się? Dodawanie impulsów do taksometru to standard. Ile razy to cena jest pidbijana mimo że auto stoi? A ponoć za km się płaci? Ja w uberze wiem ile zapłacę przed kursem. A po kursie dostaję fakturę na maila. Sorry ale wy złotowy zatrzymaliscie się w PRL'u.

      • 49 14

      • (5)

        Poczytaj jak działa taksometr, gdy srednia predkosc spada poniżej 20km/h wlacza sie taryfa czasowa czyli 50zl/h . Uber tego nienalicza w ten sposób łamie prawo

        • 5 35

        • Niedouczony (4)

          To pewnie jeden z tych mądrych inaczej co przychodzi do taksówki i pyta ile będzie kosztował 2 kilometrowy kurs? Pytając się pewnie nie zauważa, że przed pyskiem ma cennik korporacji i jak ktoś ma problem by pomnożyć 2*2,60 to niech do szkoły wraca, a nie normalnymi taksówkami jeździ.

          • 2 22

          • (2)

            Wykonujesz usługę nadęty chamie. Wyrażaj się przynajmniej reprezentując swoją branżę w internecie. Niby złotówy, a za grosz nie macie kultury, gdy ktoś grzecznie pyta o cenę - nie z powodu tego ze nie potrafi policzyć, a właśnie z obawy za nadużycie, uszanuj to i wytłumacz. Dziwisz sie potem ze wolimy Ubera? Pajacuj dalej, obrazaj i szczekaj - wszyscy widzimy.

            • 1 0

            • bose antki z prowincji, przyjechali do Gdańska

              budują nowy Świat, uber McDonald, to ich rzeczywisto#ć, nie chcą wracać na swoje pipidówy, chyba że po słoiki i weki,

              • 0 0

            • taxi nie jest dla uberpatologi

              • 0 0

          • No wlasnie w ten sposob walczycie o klienta. To nie PRL Janusz.

            • 9 0

      • Wow ale nowoczesny pan.

        • 1 0

      • Jeśli taksometr jest włączony to paragon jest zawsze.
        Jeśli taksometr jest nie włączony podczas kursu, to na końcu wysiadasz i nie płacisz
        Proste

        • 12 2

    • Złotówą w głowach się przewraca.Z Ikeia do Gdyni w Opti zapłaciłem 65 Zł a w korporacji taksówkowej miało być 130 zł. (11)

      • 24 6

      • to nie jest kwestia pieniędzy (5)

        do mnie wsiadają i płacą robię 2 kursy i zarabiam tylko co kierowca ubera po 20 kursach, on żeby utrzymać się przy życiu musi zarobić na swojego Pana i pośrednika nieroba, jest niewolnikiem i zasówa po 20 godzin dziennie, wytrzymują 3 mce i biorą nowego naiwnego, a cwaniaki właściciele takiej stajni się opierdalają a kasa z murzyna leci

        • 11 18

        • (3)

          Jeszcze chwila i uwierze, ze walczycie o rownosc spoleczna i wolnosc dla kierowcow Ubera i Bolta. O wybawco ty moj!

          • 9 0

          • tak walczymy z lewizną (2)

            • 0 3

            • (1)

              Tak walczycie z lewizna? Nikt o to nie prosi, i mało komu na was zależy. Proszę spojrzeć na wynik ankiety pod artykułem. Ludzie mają was gdzieś, ba i uwielbiają tą "lewiznę" a wy dalej wysiadujecie d*pogodziny brzydko mowiąc

              • 1 0

              • Trollu, rozpisujecie się o Januszach, widać że to pisze jeden troll

                już niebawem, od stycznia koniec ochronki dla lewych przewozów

                • 0 1

        • Robisz 2 kursy na dobę,

          ale też siedzisz kilkanaście godzin na dobę pod dworcem, czy centrum handlowym w oczekiwaniu na klienta. A to kusi, żeby - zamiast zająć się robotą - kombinować, jak dodać sobie 5, 10, czy 50 zł do kursu

          • 3 0

      • Co, najlepiej byłoby pojechać za daaaaarmo 3 letnim mercedesem??? (2)

        • 3 2

        • (1)

          3 letniego Mercedesa to mozna spotkac w Uberze albo Bolcie. U Janusza z pozolklym wasem mozesz co najwyzej pojechac 20 letnia E-klasa.

          • 8 0

          • buhhhaa ha, w bolcie ino fabie

            • 2 3

      • (1)

        Wedlug przepisów jadąc z gdańska do gdyni powinno sie wlączyć taryfe 3 albo 4 , opti tego nierobi , w ten sposób łamie prawo

        • 4 23

        • No chyba że kierowca ma licencja na Gdańsk i Gdynię.
          Np jak w ASie

          • 1 5

    • nie, nie w tym rzecz (2)

      takie jest obecnie prawo

      • 9 25

      • (1)

        To zmienic prawo.

        • 26 2

        • właściciele stajni Uberowskich

          piszczą jak myszki, już coraz więcej wyłapujemy lewizny, Itd i KAS biorą się za was,

          • 0 3

    • ale złotówy kochają PRL .... (1)

      • 82 2

      • Bo to byli milicjanci

        • 2 1

    • Właśnie dlatego ze zniesiono (3)

      wszelkie licencje, uprawnienia i certyfikaty we wszystkich branżach jesteście niewolnikami korpo za kilka misek ryżu.

      • 14 19

      • niewolnikiem jesteś przez licencje i ograniczenia

        a nie na odwrót

        • 4 0

      • Sam jesteś niewolnikiem siebie b.....!

        • 0 0

      • co za bzdety właśnie koropo wymyślają te wszelkie certyfitaky i inne g

        • 10 3

  • do taksowkarzy: (2)

    konkurujcie jakoscia, cena, estetyka i odnowcie tabor...poza tym wasz brak kultury na drodze zniecheca i wole przejsc piechota kilka przecznic, niz skorzstac z uslugi.
    ps. wiem, ze sa wyjatki, ale wiekszosc kreuje negatywne opinie i jeszcze ta zajadlosc "bedziemy scigac", czas zobaczyc swoje przewiny.

    • 14 4

    • do magistratow: (1)

      zlikwidowac postoje TAXI w miescie lub objac oplata parkingowa, wykluczyc mozliwosc korzystania z BUSpasow, bo to nie jest transpor zbiorowy i do tego prywatny wiec skad ta darmowa promocja?

      • 1 2

      • do magistratów

        dobre, co za dzban z prowincji

        • 0 0

  • (2)

    No tak, biorą narkotyki żeby jeździć cała dobę....

    A co w takim razie biorą taksówkarze żeby jeździć cała dobę?

    • 116 5

    • Taksówkarze nie jeżdżą cała dobę. (1)

      Większość czasu spędzają na postoju. Śpią, pierdzą, jedzą, palą szlugi, oczywiście w samochodzie i myślą, że jak powieszą trzy wunderbaumy na lusterku, to nic nie czuć.

      • 14 0

      • Ubermensch jaki słodki głuptasek jesteś

        Miło poczytać co wypociłeś, aż na duszy gra, naprawdę bobasku. zastanawiające kto spłodził takiego benkarta

        • 0 0

  • Ojojoj..., konkurencja daje popalić? (9)

    a my jeździmy taniej, i to jest wolny rynek

    • 393 33

    • Krzysiu słońce ty moje,

      ujołeś mnie,

      • 0 0

    • po ile trawke macie w uberkach?

      po ile dropsy w dostawach ?

      • 2 2

    • wolny? lewy rynek, jak dilerka (4)

      • 6 26

      • No tak zapomniałem że wolicie komunę (3)

        • 21 3

        • Uczciwie zarabiający taksówkarz (2)

          mówi Tobie, że z komuną to Ty się chyba do łóżka kładziesz. Nie masz człowieku pojęcia o prawdziwym rynku przewozów, a się wypowiadasz. Życzę Tobie, by w twoją branżę weszła tak nieuczciwa konkurencja jak UBER czy BOLT, choć nie zdziwię się jak pracujesz przy sprzątaniu magazynów bądź wogóle jesteś osobą bezrobotną. Nie masz pojęcia o czymś to się nie wypowiadaj. Pana do taksówki nie zapraszamy - natomiast UBER i BOLT proponują przejazdy z atrakcjami: kradzieże, gwałty i naciąganie klientów, którzy twierdzą że taksiarze to barany, zaś jest zupełnie odwrotnie - klienci tych korporacji to barany wspierające szarą strefę!!

          • 2 10

          • Wiekszą hańbą jest praca na taksówce

            Większość taksiarzy to kryminaliści lub UB'cy, czyli ludzie bez honoru i zasad

            • 6 2

          • A co sprzątanie magazynów to jakaś hańba?

            • 9 1

    • nie korzystam z ubera , czesto odjezdzali długo się czeka , naliczali opłaty (1)

      lepiej zamówić np jedną z sieci taxi i człowiek ma pewność a nie że jedzie z jakimś małolatem który nawet nie ma umowy zlecenia od własiciela

      • 6 20

      • od razu neptuna zamawiaj gdzie na postojach opowiadaja jak skroic frajera po imprezie

        • 8 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Premiera Volvo EX90 (1 opinia)

(1 opinia)
dni otwarte

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

W którym roku został założony Automobilklub Morski?

 

Najczęściej czytane