• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa Insignia debiutuje w Opel Konocar

22 czerwca 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 

Po dziewięciu latach od pojawienia się na rynku debiutanckiej odsłony Opla Insignii, w końcu doczekaliśmy się drugiej generacji flagowego modelu niemieckiego producenta. W najbliższy weekend odbędzie się ogólnopolska premiera zupełnie nowej Insignii. Auto będzie można podziwiać w gdańskim salonie Opel Konocar przy al. Grunwaldzkiej 303 zobacz na mapie Gdańska.



Podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie odbyła się oficjalna światowa premiera nowego Opla Insignii. Niemcy pochwalili się światu modelem w dwóch wariantach nadwozia: Grand Sport (liftback) i Sports Tourer (kombi). Po blisko czterech miesiącach od tamtego wydarzenia, oba samochody będzie można zobaczyć na żywo w Gdańsku. Wystarczy w ten weekend, 23-25 czerwca, wybrać się do salonu Opel Konocar. Na gości dni otwartych czekać będą atrakcje, w tym jazdy testowe nowym modelem.

- W trakcie dni otwartych nowej Insignii klienci będą mieli możliwość zobaczenia pojazdu w wariancie Sports Tourer w najbogatszej wersji wyposażenia Elite, który zaparkuje w naszym salonie. Ponadto wszystkich zainteresowanych zapraszamy do odbycia jazd próbnych samochodem demonstracyjnym w nadwoziu Grand Sport wyposażonym w jednostkę wysokoprężną. Fani większych silników benzynowych będą mogli zapisać się na testy debiutującej jednostki o mocy aż 260 KM z zupełnie nową, 8-biegową przekładnią automatyczną oraz napędem na cztery koła - zapewnia Rafał Konowałek, szef sprzedaży w Opel Konocar.
Ople Insignia w nadwoziach: Sports Tourer i Grand Sport Ople Insignia w nadwoziach: Sports Tourer i Grand Sport
Jaka jest nowa Insignia? Opel zapewnia, że pod każdym względem lepsza od swojej poprzedniczki. Rzeczywiście, należy oddać Niemcom, że odrobili prace domowe i poprawili wszelkie niedociągnięcia pierwszej generacji. Teraz nowa Insignia może pochwalić się eleganckim i dynamicznym wyglądem, ale również praktycznym wnętrzem. Auto zostało zbudowane na nowej płycie podłogowej, dzięki czemu udało się nieznacznie powiększyć jego rozmiary, ale przede wszystkim odchudzić jego masę nawet o 200 kg.

Niemieckim projektantom zależało na sportowym charakterze nowej Insignii. Dlatego zdecydowali się na kilka zabiegów, dzięki którym udało się osiągnąć zamierzony cel, to m.in. zwiększony rozstaw osi, spłaszczone reflektory przednie, obniżony grill, ciekawe przetłoczenia na drzwiach i wyraźnie opadająca linia dachu niczym w coupe.

Nowy Opel Insignia prezentuje się bardzo korzystnie. Nowy Opel Insignia prezentuje się bardzo korzystnie.
Nowa Insignia oferowana jest w trzech wersjach wyposażenia: Enjoy, Innovation i Elite. Trzeba przyznać, że już samo wyposażenie podstawowe robi wrażenie. Klienci kupujący Insingię z bazową konfiguracją otrzymają auto z m.in. systemem ostrzegania przed kolizją z funkcją wykrywania pieszych, asystentem utrzymywania pojazdu w pasie ruchu, wspomaganiem hamowania przy małych prędkościach w celu uniknięcia potencjalnej stłuczki, monitorowaniem odległości od poprzedzającego auta czy systemem automatycznego hamowania awaryjnego.

Dzięki bardzo bogatemu wyposażeniu dodatkowemu, Insignia bez żadnych kompleksów może aspirować do segmentu premium. Auto można doposażyć w ciekawe rozwiązania i gadżety, takie jak: matrycowe reflektory adaptacyjne Opel IntelliLux LED z 32 diodami o zasięgu 400 metrów, wyświetlacz przezierny (Head-Up Display), system multimedialny Navi RF900 IntelliLink, czujniki wykrywające ruch poprzeczny z tyłu oraz przeszkody z boku (rozwiązanie szczególnie przydatne podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego), kamerę 360 stopni, fotele z funkcją masażu i 8-kierunkową regulacją położenia, elektryczne odmrażanie przedniej szyby, kamerę "Opel Eye" rozpoznającą znaki drogowe czy adaptacyjny układ zawieszenia FlexRide.

Stonowane wnętrze nowej Insigni.

Stonowane wnętrze nowej Insigni.
W ofercie silnikowej klienci znajdą w sumie aż 15 pozycji. To trzy "benzyniaki" i cztery diesle w różnych konfiguracjach. Podstawową jednostką napędową jest 1.5-litrowy "benzyniak" Turbo Ecotec o mocy 140 KM. Na osoby szukające wrażeń czeka najmocniejszy, zupełnie nowy silnik benzynowy o pojemności 2 litrów i mocy 260 KM. Miłośnicy jednostek wysokoprężnych będą wybierać między CDTI o pojemnościach 1.6 i 2.0. Mniejsze pojemności generują moce 110 KM i 136 KM, natomiast większe jednostki odpowiednio - 170 KM i 210 KM.

Cennik nowej Insignii otwiera kwota 99 900 zł za egzemplarz w wersji Enjoy ze wspomnianym silnikiem benzynowym 1.5 (140 KM).

Dni otwarte nowej Insignii w salonie Opel Konocar

Godziny otwarcia:
23 czerwca (piątek) - od 9 do 18
24 czerwca (sobota) - od 10 do 16
25 czerwca (niedziela) - od 10 do 16

Program:
- prezentacja walorów nowej Insignii
- jazda testowa
- konfiguracja własnego egzemplarza oraz przygotowanie indywidualnej oferty
- poczęstunek dla klientów
  • Nowy Opel Insignia.

* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (163) 3 zablokowane

  • Polecam Konocar

    • 2 3

  • Odradzam ten salon! (1)

    Jeśli możecie to omijajcie ten salon! Pan Konowałek... Brak słów na niego jakim jest człowiekiem...

    • 2 4

    • zazdrosna konkurencja

      Oj Pani Eryko musi Pani byc niezwykle ważna skoro obsluguje Panią sam własciciel, skoro ma od tego personel i dyrektora zarządzającego .Po prostu bzdury wypisuje konkurencja,która ma coraz gorszą opinie.

      • 2 1

  • Kupiłem kilka aut w Konocarze. Zawsze byłem zadowolony z obsługi salonu jak i serwisu. Ople w ostatnim czasie bardzo polepszyly design. Nie rozumiem krytyki tej marki.

    • 5 4

  • Ten samochód ma same zalety i tylko jedną wadę... (10)

    ... to opel.

    • 43 32

    • Mam i jest OK (1)

      Mam już kilka miesięcy poprzednią generację Insigni z 2011 roku. Jedyną jej wadą jest masa i zbyt słabe hamulce oraz przeciętne audio. Bardzo wygodny samochód. Zrobiłem nią 10.000 km i nic się nie popsuło - oby tak dalej:) Bryłę tego auta uważam za ponadczasową. Z największych zalet to światła adaptacyjne Xenon oraz silnik 2.0 CDTI - 160KM. Rewelacyjne spalanie i osiągi. Śmiało można polecić!

      • 6 3

      • Rewelacyjne osiągi to ma audi rs7 a nie 160 klekot w ciężkim nadwoziu :)

        • 5 2

    • najwiekszy szaj niemiecki (4)

      psuje sie co 1000 km

      • 4 9

      • Proszę nie pisać, że to niemiecki szajs. Z Niemcami insignia nie ma prawie nic wspólnego. (2)

        I generacja, to płyta podłogowa z USA (współpraca z General Motors), fiatowski silnik diesla, czyli z Włoch, który Opel nazywa sobie CDTI. Ten samochód z Niemcami ma wspólne tylko markę i logo.
        Do tego dochodzi wykupienie przez francuski koncern PSA (Citroen, Peugeot) marki OPEL w tym roku. Ale marketingowcy w reklamach używają starych, sprawdzonych haseł działających na Polaków, kiedy ustami Marcina Dorocińskiego mówią o Insigni 2 generacji jako o "niemieckiej technologii".

        • 6 1

        • Insignia B została zaprojektowana zanim PSA przejęło Opla (1)

          Faktycznie, jest to samochód niemiecko-amerykański, rozważając w kategoriach myśli technicznej i narodowości projektantów.
          Skrzynia biegów automatyczna jest japońska (Aisin), a nowoczesny napęd 4x4 (Twinster) pochodzi z koncernu GKN - "globalnego". Silnik 2.0T to konstrukcja z USA przygotowana na rynek europejski.
          Niemieckie są przynajmniej fotele z certyfikatem AGR (te lepsiejsze) i reflektory matrycowe LED.
          Kurde, nawet opony na nowej Insignii widziałem już Hankook... Moja Insignia A z fabryki wyjechała przynajmniej na Goodyear'ach...

          • 2 1

          • ale linię montażową robił Thyssen Krupp

            • 1 0

      • mam dwa ople, trafiły mi się akurat, nie szukałem specjalnie

        i wiesz co? Wcale się nie psują. Mają 10 i 13 lat już. Oba kupione jako 3 latki. Przyszedł czas by je sprzedać, ale trochę szkoda kiedy auto tak pewne

        • 10 1

    • Największą zaletą Insignii było i będzie zawsze to, (1)

      że nie jest Passatem

      • 13 5

      • ani autobusem

        • 2 0

    • Tutaj samo koneserzy i wybredni, za to jak się spojrzy na drogi to Jako s tego nie widać

      • 7 3

  • po co kupować opla? (4)

    a zwłaszcza nowego?
    skoro można kupić golfa albo passata?

    • 5 6

    • po co kupować VW albo Opla

      skoro można mieć porządne japońskie auto, albo taniego fiata

      • 1 0

    • Ok
      Ale Kaszuby to nie jedyny rynek zbytu samochodów i producenci średnio się przejmują faktem, iz VW to kultowa marka tam, zwłaszcza z silnikiem tdi

      • 3 0

    • No wlasnie.

      Pelna zgoda. Nie bez przyczyny firma od lat nie mogla wyjsc z dolka i trafila we francuskie rece.

      • 0 0

    • Ta a kto by chciał pasatem albo golfem jeździć chyba wiesniak z kartus

      • 4 2

  • (2)

    Grill ściągnięty od mazdy???

    • 37 4

    • Cały przód skopiowany od Mazdy 6. Zbieżność bardzo duża. (1)

      Tylko że Mazda 6 jeździ tak już od 2012 roku.

      • 4 0

      • teraz wszystkie auta podobne

        nie to co kiedyś, nissan projektował glonojady - np. Almera Tino, BMW karpia - 7 projektowana przez Bangla, Peugeot kretyńsko uśmiechniętego 307, itd.

        • 3 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Debiut nowego Opla Insignii

    opel fajne auto ale jeśli jest droższe od passata i mazdy 6 to kto będzie chciał to kupić :> chyba tylko miłośnik marki o ile tacy są

    • 3 1

  • Co z tego że nowy model, każde kolejne nowe auto które kupuję jest coraz gorsze jakościowo.

    Producenci szukają oszczędności więc tną na wszystkim , a auta przeważnie coraz droższe.

    • 4 0

  • Badziew (15)

    Plastikowy badziew , do tego drogi jsk by to buli bmw , a przeciez to tylko opel

    • 19 19

    • (14)

      A Ty i tak u siebie w B5 na zestawie chinskich wahaczy z allegro

      • 9 2

      • B5 w serwisie bedzie raz na rok celem wymiany oleju (13)

        Z dowolnym oplem bedziesz tam co tydzien. Od razu mozesz szukac blacharza, bo od 3ciego roku korozja jest w pakiecie.

        • 3 12

        • Auto dopiero debiutuje, a ty już wiesz, że po 3 latach będzie korozja? Ty jesteś jak ten wróżbita Maciej. (9)

          • 12 0

          • Bazuje na tym co wiedze na drodze. (7)

            Opel zwykle jest pordzewialy.

            • 0 12

            • mieszkasz koło złomowca? (6)

              albo ostatni kontakt z motoryzacją miałeś 20 lat temu jak poszedłeś siedzieć

              • 8 0

              • Skad te nerwy. Rozumiem, ze jestes jakos emocjolanie zwiazany z Oplem. (5)

                Ale tak spokojnie rozejrzyj sie wokol siebie. 75% Opli jest skorodowanych. Pozostale 25% bedzie za rok, dwa.

                • 0 10

              • Akurat na drogach widać sporo Vectry C (1)

                Samochód przeżył renesans - ludzie sprowadzali Vectry jak skończyły się wiaty przystankowe, znaczy się Passaty. Jak na auta 10-15 letnie, to te Vectry często wyglądają zaskakująco dobrze.

                • 7 0

              • no ba

                ale gość woli powtarzać utarte, w zeszłym wieku, opinie że hople rdzewieją i jako dowód poda vectrę z lat 90 :D

                • 3 0

              • a gdzie wkleiłem emocjonalną emotikonkę? (2)

                Pracuję w salonie Suzuki na Miałkim Szlaku. Dzielimy plac z salonem Opla. Mogę skoczyć na parking i zrobić zdjęcia na twoje zamówienie. Jaki detal chcesz bym sfotografował i w jakim modelu? Na żadnym nie ma rdzy, a bywają tutaj nawet starsze modele jak Corsa C. Dawaj, co ci sfotografować? Ty rzucasz bezpodstawnym stwierdzeniem. Ja ci rzucę dowodem. A żebyś się nie przyczepił że znalazłem jeden egzemplarz bez rdzy mogę sfotografować kilka.

                • 6 0

              • (1)

                Typ jest pewnie na etapie szwagrowej vectry a

                • 5 0

              • No co Ty...

                Typ jest na etapie szpachlowania Calibry :)

                • 3 0

          • Poprzednia generacja 2 lata po kupnie rdza łapała przy klamkach

            • 0 3

        • Hah

          Typowy, oburzony przedstawiciel Pastucha B5 !

          • 2 0

        • ten Opel nie jest dla kogoś kogo stać na B5

          konkurencji poszukaj wśród marek takich jak Łada. One też są w sumie trwałe

          • 5 1

        • Hehe
          I takie mądrości nadal czytam w 2017

          • 11 0

  • Opinia do filmu

    Zobacz film Debiut nowego Opla Insignii

    przestan machac lapac!!!

    przestan machac lapac!!!

    • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

Wystawa amerykańskich aut zabytkowych "Made in USA 2"

zlot

Sprawdź się

Sprawdź się

Stelvio to model z oferty którego producenta?

 

Najczęściej czytane