• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowa Toyota C-HR teraz ze 184-konnym silnikiem

Michał Jelionek
20 stycznia 2020 (artykuł sprzed 4 lat) 
Toyota C-HR doczekała się mocnego silnika. Toyota C-HR doczekała się mocnego silnika.

Po nieco ponad trzech latach od rynkowego debiutu Toyota C-HR doczekała się swojej pierwszej kuracji odmładzającej. Najważniejszą zmianą faceliftingu jest debiut nowej dwulitrowej hybrydy generującej moc 184 KM. Cennik kompaktowego crossovera z tą właśnie jednostką pod maską otwiera kwota 123 900 zł.



Czy podoba ci się stylistyka Toyoty C-HR?

Japończycy stwierdzili, że trzy lata to wystarczająco długi czas na zestarzenie się auta, dlatego postanowili po raz pierwszy odświeżyć swój bestsellerowy model, który w Polsce sprzedaje się bardzo dobrze. Co zmieniło się w nowej odsłonie C-HR?

Bez dwóch zdań zdecydowanie najistotniejszą zmianą jest pojawienie się układu napędowego 2.0 Dynamic Force. Do tej pory osoby zamawiające hybrydowe C-HR skazane były na niezbyt żwawe 122 KM. Nareszcie w ofercie kompaktowego crossovera pojawiła się alternatywa w postaci 2 litrów i 184 KM. A to - trzeba przyznać - spory przeskok mocy. Teraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 8,2 sekundy, a nie... 11 sekund. I jazda od razu staje się przyjemniejsza.

Oczywiście mocniejszy silnik równa się większy apetyt na paliwo. W przypadku hybrydowej odmiany 1,8 średnie spalanie oscyluje w granicach 5 litrów na 100 km. W dwulitrowej hybrydzie, przy dość dynamicznej jeździe w cyklu mieszanym, trzeba się liczyć ze spalaniem w granicach 7 litrów. Gwoli ścisłości dodajmy, że najnowsza hybryda współpracuje z bezstopniową przekładnią e-CVT, a moment obrotowy przekazywany jest wyłącznie na przednią oś.

  • Przemodelowany zderzak - to jeden z nielicznych zabiegów stylistycznych, które zastosowali japońscy projektanci.
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
Efektywniejsze tłumienie nierówności i bardziej precyzyjny układ kierowniczy - to kolejne zmiany, których nie widać gołym okiem, ale które na pewno poczujecie podczas jazdy. Co ważne, japońskim inżynierom udało się zwiększyć wybieranie nierówności przy zachowaniu odpowiedniego poziomu przyczepności kół.

Innym zabiegiem wpływającym na większy komfort podróżowania jest lepsze wygłuszenie kabiny.

Z tyłu pojawił się czarny spojler, który łączy obie lampy. Z tyłu pojawił się czarny spojler, który łączy obie lampy.
Co jeszcze nowego znajdziecie w Toyocie C-HR? Japończycy postanowili odświeżyć system multimedialny z Apple CarPlay i Android Auto na czele. W ofercie pojawiły się nowe opcje wykończenia wnętrza, a także nowe lakiery i wzory felg.

Salony samochodowe w Trójmieście


  • Najważniejszą zmianą w kabinie C-HR jest odświeżony system multimedialny.
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
  • Toyota C-HR po faceliftingu
Nad odważną i dość kontrowersyjną stylistyką Toyoty C-HR nie ma sensu się pochylać. O gustach po prostu się nie dyskutuje. C-HR przez te trzy lata zdążył się opatrzyć i aż tak mocno nie rzuca się w oczy, jak na początku jego przygody. Wciąż, niezmiennie, wygląda świeżo i jest pożądany przez klientów. Sprzedaje się rewelacyjnie, dlatego też nie było sensu go zmieniać. W wyglądzie crossovera zastosowano kosmetyczne zmiany.

Bystre oko dostrzeże przeprojektowany zderzak oraz bardziej "przydymione" reflektory LED. W pasie tylnym pojawił się czarny spojler, który łączy obie lampy. Te z kolei zyskały nieco inny wzór graficzny.

Czytaj także: Nowy XCeed - Kia nie zwalnia tempa

Toyota C-HR po faceliftingu Toyota C-HR po faceliftingu
Pora na cennik nowej Toyoty C-HR. Ceny egzemplarzy wyprodukowanych jeszcze w 2019 roku rozpoczynają się od 84 900 zł. W zamian otrzymacie benzynowy silnik o pojemności 1,2 litra i mocy 116 KM, który współpracuje z manualną skrzynią biegów.

Za egzemplarz z nowym silnikiem pod maską trzeba nieco dopłacić. Cennik topowej hybrydy otwiera kwota 123 900 zł.

Samochód do jazd testowych użyczyła firma Toyota Walder.

Czytaj także: Czy tak wygląda nowy bestseller Mazdy?

Miejsca

Opinie (92) 1 zablokowana

  • W środku klitka jak w Aygo

    • 1 1

  • to nie jest 184 konny silnik tylko hybrydowy uklad napedowy (1)

    a to nie to samo...

    • 1 2

    • Silnik spalinowy ma

      152KM a elektryczny 109KM.

      • 0 0

  • (9)

    Za co tyle pieniędzy?
    Za jednorazowa zabawkę?
    Bez problemu stać mnie na nowy, ale wolę używany np. Vw passat b5, koszty zakupu, utrzymania śmieszne a komfort i osiągi te same lub lepsze.

    • 17 48

    • (6)

      Porównywać samochód produkcji 2019 do VW który był wytwarzany pomiędzy 1996, a 2005...

      • 16 2

      • To jak porównać domowe jedzenie z fast food (3)

        Plastik fantastik ta toyota

        • 9 7

        • ta toyota to jak krewetki w porównaniu do żarcia dla psa którym jest ten plastikowy VW (2)

          • 16 5

          • Żarcie dla psa teraz lepsze i droższe jak dla ludzi. (1)

            I musi spełniać różne normy, co w przypadku żarcia dla ludzi nie jest już wymagane.

            • 1 2

            • taa nie jest wymagane :D

              produkty pochodzenia zwierzęcego wymagają zgody służb weterynaryjnych, a produkty niezwierzęce służb sanitarnych. Musisz mieć na to procedury gmp, ghp, haccp. poza tym masz jeszcze sanepid. Chłopie, nawet urządzenia dopuszczone do przetwórstwa żywności muszą spełniać restrykcyjne normy m.in. szerokie zastosowanie kwasówki. W branży mechanicznej to najtrudniejsza branża jeśli chodzi o zastosowanie materiałów. Nie wiem skąd bierzesz swoje rewelacje.

              • 1 0

      • Tylko toyota pójdzie do utylizacji (1)

        A wiejski wolkswagen dalej będzie klekotać i jeździć

        • 7 9

        • tiaaa

          • 3 3

    • nie karmcie trolla

      nikt tak nie uważa, a gość jątrzy

      • 8 2

    • Ulica to tor wyścigowy?

      • 7 3

  • Popierwsze brakuje najwazniejszych danych,Na ile hybrydowa ona jest ile spala litrów bezndyzny i jaka jest emisja trujacych (1)

    jak wysoka jest emisja jest trujących spalin ,bo od tego zależy czy będzie można nia wjechać co centrów miast zachodnich gdzie zabrania się wjazdu dla tych co truja spalinami co powinno jak najszybciej tez nastąpić w Gdańsku!

    • 4 3

    • tyle samo pali co benzyniak zwykły więc redukcja kosztów żadna

      • 1 2

  • Hybrydowy c-hr z tymi 184 KM robi wrazenie. Fajny wygląd, duża moc. Auto warte uwagi

    • 6 3

  • I tak wygląda lepiej niż batmobil RAV-4 niepodobne do niczego.... (1)

    • 3 5

    • Wygląd to rzecz względna, mi akurat rav4 odpowiada. A jeszcze bardziej podoba mi się silnik 2,5l, 222 koni i niskie spalanie :)

      • 2 0

  • nowe samochody są dla firm żeby móc odliczać koszty .....elementarz (4)

    jak ktoś nie ma firmy to z reguły kupuje używany ..... to nie jest kraj dla ludzi chcących dorobić się - po prostu za duże podatki

    • 12 19

    • (2)

      a jedzenie jest dla grubasów, żeby byli grubi.

      • 5 1

      • McDonalds to też (1)

        "restauracja" przecie. Wmówiono to biednym polakom w latach 90 i tacy jak on nadal w to wierzą i się stołują niczym paniska, ba rodziny "na obiad" tam zaprowadzajo. Oczywiście podjeżdżajo furo co to niemiec jak sprzedawał to płakał, całe 500+ razy 5 na to wydali.

        • 2 1

        • stołówka z tacami

          • 0 0

    • jak nie stać cię to se wmawiaj takie głupoty

      • 7 1

  • (2)

    wolę Ubera

    • 3 15

    • a ja hulajnoge (1)

      • 0 4

      • a ja nie wiem co

        • 1 1

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Distinguished Gentleman's Ride (1 opinia)

(1 opinia)
w plenerze, zlot, imprezy i akcje charytatywne

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Sprawdź się

Sprawdź się

BMG Goworowski to trójmiejski przedstawiciel marek:

 

Najczęściej czytane