• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Nowy 407: Peugeot zmienny jest

Mart
20 października 2008 (artykuł sprzed 15 lat) 
Peugeot 407 po liftingu dodatkowo zyskał na elegancji. Teraz ma m.in. chromowany grill. Peugeot 407 po liftingu dodatkowo zyskał na elegancji. Teraz ma m.in. chromowany grill.

Tej jesieni producenci aut zasypują nas nowościami. Po paryskich premierach nowe modele samochodów systematycznie wchodzą do sprzedaży z mniejszymi lub większymi fajerwerkami. Tymczasem auto pochodzące z kraju eleganckich samochodów już jakiś czas temu zupełnie niezauważenie (może właśnie dlatego) przeszło dyskretny lifting. Dzięki niemu Peugeot 407, bo o nim mowa, zyskał na elegancji. Wypada tylko zadać pytanie czy ładne może być jeszcze ładniejsze?



Dyskretne zmiany objęły także tył auta. 407 ma teraz lampy przypominające nieco wersję coupe. Dyskretne zmiany objęły także tył auta. 407 ma teraz lampy przypominające nieco wersję coupe.
W 407 w wersji sedan zmieniła się kolorystyka tylnych lamp. Teraz przypominają nieco te z wersji coupé. Przemodelowano również tylny zderzak. U jego dołu pojawiła się czarna nakładka pod tablicę rejestracyjną oraz światła stopu. Teraz tył Peugeota zyskał również chromowane dodatki po każdej stronie.

Z przodu auta zmiany są naprawdę kosmetyczne. Nie zmieniono żadnych kształtów, za to grill chłodnicy jest również chromowany. Wszystkie boczne listwy 407 będą teraz lakierowane w takim samym kolorze jak nadwozie.

Peugeot oferuje teraz zarówno do sedana, jak i kombi, nowe wzory felg. Firma na razie nie informuje czy nowe wzory pojawią się także do 407 coupé.

Odświeżona 407 oferuje także nowy silnik. Nowa jednostka napędowa to dwulitrowy Bioflex-motor do którego można lać paliwo E-85.

Nieco zmieniono też parametry doskonale znanego i udanego silnika 2.0 HDi. Obecnie ma on 140 KM (o 3 KM więcej niż poprzednik) i zużywa średnio 5,6 litra oleju napędowego na 100 km. Emisja CO2 do atmosfery wynosi teraz jedynie 150 gram/km i spełnia surowe choć nieobowiązujące jeszcze normy EURO 5.
Mart

Opinie (34)

  • Nigdy pluga lub renowki!!!! (1)

    Cytryna ? No jeszcze ,ale jedno jest pewne do japoncow w tej klasie jest im daleko.
    Wole jezdzic gorzej niz stac i czekac w serwisie albo na poboczu.

    • 0 4

    • Comodo Lyon

      Mam juz 3-cia lagune..zero awarii, a ostatnim egzemplarzem jezdze juz 5 lat..po 25 tys. rocznie.tylko rozrzad na czas i mat. eksploatacyjne..teraz bedzie Laguna 3..

      • 1 0

  • :)

    a ja mam juz 80000 tyś.km peugota 407 ktory na dzien dzisiejszy ma nabite 200tyś i padly mi tylko dwa czujniczki na laczna sume ok 300zł w serwisie
    bo wymienilem sam :)

    • 0 0

  • nie kupujcie peugotów! (2)

    ja mam swojego 6ty rok i juz w pierwszysch miesiacac bylem stalym bywalcem serwisu!!

    • 0 2

    • cymbal?

      skoro tak nie lubisz peugeota to po co jezdzisz nim az 6 lat

      • 2 0

    • taak? I mimo to masz go 6 lat :/

      • 1 0

  • Do amerykańskiego Polaka z lexusem (1)

    W hameryce wszystko jest wielkie, domy, auta, drogi, baby macie wielkie z wielkimi dupami i tylko jedno jest małe - mózg. A lexusa w hameryce moze sobie kupic kazdy cieć, wiec nie ma sie czym chwalic.

    • 1 0

    • brawo też tak myślę

      • 0 0

  • Nie cierpię chromowanych grillów! (2)

    • 0 1

    • chromowany gril bleee!!!

      Ja też!!! A poza tym 407 jest wspaniała, każde auto nawet niemieckie czy japońskie też ma jakieś wady i nie ma co się nimi tak zachwyacać, niedobrze się od tego robi...

      • 0 0

    • jak ja nie cierpię niecierpieć

      też maruda :)

      • 0 0

  • silnik 2.0 HDI (2)

    kupiłem Peugot 407. Skusiła mnie jego sylwetka. Po miesiącu spokojnej jazdy zaczeły sie problemy z silnikiem. Na wolnych obrotach "faluje" od 400 do 1300obr/min i okropnie dymi na czarno. W czasie jazdy szarpie i przerywa. Serwis nie może znaleść przyczyny bo brak błedów w komputerze. Auta też ode mnie nie chce ,abym im go oddał. Nic tylko sądy.

    • 4 0

    • silnik 2.0l 136KM

      mam z nim problem z tym falowaniem. Nie wiadomo kiedy się zacznie i kiedy ustąpi. Niemożność zdiagnozowania przyczyny, brak błędów w komputerze. Może ktoś miał podobną usterke i udało mu się ją naprawić?

      • 0 0

    • faluja obroty

      mam ten sam problem co pan,i prosze napisac czy rozwiazał pan ten problem poniewaz u mnie tez nie moga znalezc przyczyny tej usterki!!!!!!!!!

      • 0 0

  • a ja mam Passata 2.o TDI , 170 KM i ten wariat non stop sie psuje (6)

    na potwierdzenie tego jest obszerny artykul o "moim" Passacie i sami niemcy przynaja sie do awaryjnosci swego wyrobu

    nastepne auto jakie kupie bedzie francuzkie

    juz dawno minely czasy nie mieckiej propagandy a opinie ze francuzy sa zle kraza wsrod wlascicielie "beemek" 5 letnich i innych wynalazkow w typu audi z podobnym stazem oraz zapewne w kregach mlodziezowych

    • 4 0

    • (2)

      150tys. i jestem zadowolony - nigdy mnie nie zawiodl. Jezdzi sie rewelacyjnie. Kolo pasowe, tylne lozyska + belka skretna to slabe punkty (za to jaki komfort jazdy), ale pokazcie mi samochod, ktory po 150tys. po polskich drogach i wiekszosc w miescie, nie wymaga tego typu napraw. Silnik + elektronika - zero problemow. Niestety wzorniczo peugeoty poszly w kierunku, ktory mi nie odpowiada. 407 zaczyna przypominac.. Siene!! :( Jedynie 207 wypada korzystniej niz 206, ale.. tym razem potrzebuje cos wiekszego.

      • 1 0

      • Proncie bardzo.......... (1)

        Mazda 626 225tys km-wymienione kilkakrotnie laczniki i tuleje met.gumowe sworznie amory.I to tyle.............
        Kup sobie Mazde a zobaczysz ze PLUG czyt.Peugeot to raczej niedorob.

        • 0 1

        • 407

          najechane 213 tys km po angielskich drogach full serwis peugeot 407 wnetrze jak nowe silnik jak nowy zawieszenie jak nowe

          • 1 0

    • Przyznam Ci racje

      Niemiecka popaganda robi swoje a zaciemniony narod w VW zapatrzony jak w tabake.
      Minely juz te czasy,na rynkach angielskich czy amerykanskim prym wioda bryczki rodem z Japoni.Dziwne tylko ze kazde porownanie w gazetach "polskich" zawsze niemiec wygrywa ,chocby o 1 czy 2 punkty..........ale wygrac musi.
      Ja powiem tak ,wole jechac japoncem anizeli pilnowac na poboczu niemca czy francuza.

      • 1 0

    • w tej klasie co passat

      sa takie auta jak np mazda 6, honda accord i niebawem nowe legacy- te samochody miazdza passata pod kazdym wzgledem

      • 1 0

    • brawo!

      nareszcie ktoś, kto nie pęka z dumy, że dorobił się w życiu VW Passata - marzenia 75% Polaków! gratuluje! :)

      • 1 0

  • A ja mam Peugeota 206 tke

    i jest GIT!!!! :) tylko opony wymieniam :)

    • 0 0

  • Do felka z U.S.A

    Ja mam japońskie auto i mimo "polskich drog"... spisuje sie dobrze... bez większych wydatków... a tym bardziej problemów...

    • 0 0

  • oj dzieciaki co wy wiecie o autach tam w PL?! SMIAC MI SIE CHCE

    przyjedzcie do usa i zobaczcie jak wygladaja auta i drogi
    ja mam lexusa i nie narzekam nigdy mnie nie zawiodl,powodzenia

    • 0 2

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

W którym roku odbyła się pierwsza edycja Monster X Tour w Polsce?

 

Najczęściej czytane