- 1 Od soboty spore utrudnienia na A1 (65 opinii)
- 2 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (265 opinii)
- 3 Apel policji do kierowców aut i motocykli (78 opinii)
- 4 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (72 opinie)
- 5 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (207 opinii)
- 6 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (360 opinii)
Nowy VW Crafter z wizytą w Trójmieście
Mamy dobre wiadomości dla osób poszukujących ładownych samochodów użytkowych. Przez kilkanaście dni będzie można oglądać najnowszego VW Craftera, który zaparkował przy salonie dealera Plichty w Gdyni przy ul. Morskiej 318 . Auto pozostanie w Trójmieście do 2 stycznia.
Co wyróżnia nowego VW Craftera? Przede wszystkim maksymalna ładowność wynosząca 5,5 tony, zwiększona do 18,4 m sz. przestrzeń ładunkowa, funkcjonalność, a także szeroka paleta silników, napędów oraz wariantów nadwozia.
- Jesteśmy pierwszym dealerem na Pomorzu i jednym z pierwszych w Polsce, który prezentuje nowy model Craftera. To wielkie wyróżnienie dla nas, gdyż - jak można zobaczyć po tablicach rejestracyjnych samochodów - przyjechał do nas prosto z Wolfsburga - zdradza Paweł Niecikowski z VW Plichta.
Druga generacja Craftera, która pod względem stylistycznym nawiązuje do mniejszego brata - Transportera T6, została opracowana całkowicie od podstaw i będzie produkowana w nowej fabryce Volkswagena we Wrześni. Model nowej generacji został stworzony zgodnie z życzeniami użytkowników i wyposażony w liczne innowacyjne rozwiązania oraz w bogaty zestaw systemów asystujących. Warto dodać, że auto otrzymało tytuł Samochodu Dostawczego Roku 2017 (Van of the Year), jeszcze zanim został wprowadzony do sprzedaży.
VW Crafter będzie oferowany w kilku wariantach (w tym także tych o dużym tonażu). W wersji Van oraz Kombi auto będzie dostępne z nadwoziem o długości 5986 mm, 6836 mm lub 7391 mm oraz wysokości 2355 mm, 2590 mm lub 2798 mm. Do tego dochodzą wersje z nadwoziem z pojedynczą lub podwójną kabiną w różnych długościach oraz z możliwością specjalnej zabudowy jak np. pick-up lub z mechanizmem tip-up.
Czytaj także: Ford Transit. Ile jest wart?
Dostawczak w wersji z napędem na przednią oś oferuje maksymalną przestrzeń ładunkową 18,4 m sz., oraz dopuszczalną masę całkowitą od trzech do czterech ton. Szerokość przestrzeni ładunkowej między nadkolami wynosi 1380 mm, a maksymalna długość przedziału ładunkowego może mieć nawet 4855 mm, co daje nowemu Crafterowi najlepszy wynik w klasie.
Załadunek nowego Craftera jest bardzo prosty, dzięki bocznym drzwiom przesuwnym w zakresie 1311 mm, a także progowi załadunku, który znajduje się na wysokości 570 mm (w wersjach z napędem na przednią oś) oraz drzwiom tylnym z możliwością otwarcia do kąta 270 stopni. Nowy Crafter oferuje także bardzo praktyczne rozwiązania z zakresu zabezpieczenia ładunku, może on być chroniony "ze wszystkich stron" w dosłownym tego słowa znaczeniu. Specjalnie zaprojektowane dla modelu oraz opatentowane mocowania, uchwyty i profile zintegrowane są na ścianach bocznych, w ściance działowej, a także w dachu i podłodze.
Ponadto Craftera można doposażyć w liczne systemy bezpieczeństwa oraz wspomagania kierowcy: aktywny asystent pasa ruchu (Lane Assist), asystent parkowania (Park Assist) oraz asystent parkowania z przyczepą (Trailer Assist). Inne systemy, które znajdą się na liście wyposażenia dodatkowego to: aktywny tempomat ACC z funkcją Follow to stop, system Front Assist oraz asystent świateł drogowych Light Assist. W standardzie nowego Craftera znajdziemy system awaryjnego hamowania w mieście oraz asystenta bocznego wiatru. Dostępne do nowego Craftera pasywne systemy bezpieczeństwa zwierają takie elementy jak - przednie, boczne oraz kurtynowe poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, kamerę cofania Rear Assist, system Rear Traffic Alert oraz specjalnie zaprojektowany dla nowego Craftera system czujników chroniących boki auta przed zadrapaniem.
Czytaj także: Salon CityMotors zamiast Fota-Groblewski
Pojazd będzie oferowany z nowym silnikiem diesla o pojemności 2 litrów z serii "EA288 Commercial". Jednostka będzie dostępna w trzech wariantach mocy - 102 KM, 140 KM oraz w wersji BiTurbo o mocy 177 KM. Od połowy 2017 roku, nowy Crafter oferowany będzie w wersjach z napędem na cztery koła 4MOTION (z silnikiem montowanym poprzecznie) oraz napędem na oś tylną (z silnikiem montowanym podłużnie)
Przedsprzedaż nowego modelu w Polsce rozpoczęła się w grudniu bieżącego roku. VW Crafter na stałe do salonów Plichta wjedzie w połowie stycznia.
Miejsca
Opinie (54) 1 zablokowana
-
2016-12-21 20:37
Przyjechał z Wrześni (2)
przez Wolfsburg plichciany "fahofcu".
- 12 0
-
2016-12-21 21:17
Paweł tydzien sie uczyl jak sie pisze Wolfsburg (1)
wiec doceńmy ,ze chcial uzyc tej nazwy.
- 2 0
-
2016-12-22 08:09
hahaha
dobre miszcz normalnie
BTW w plichcie jest nowy casting na fahofcuf- 2 1
-
2016-12-22 01:05
Obrzydliwe pudło
- 1 2
-
2016-12-22 00:00
czyli na kategorię "C"?
- 0 3
-
2016-12-21 16:08
(5)
lepsze t4 z ekipa remontowa budowlana z kaszub na pokladzie
- 39 0
-
2016-12-21 23:56
Chcesz powiedzieć, że w Gdańsku sami prezesi mieszkają? Zresztą to też kaszuby amebo :D hahaha
- 0 6
-
2016-12-21 22:53
(1)
Koniecznie z dziurami od rdzy, z niesprawnym oświetleniem i w środku każdy w ręku dzierży Specjala.
- 5 0
-
2016-12-21 23:43
w puszce...
he he he- 4 0
-
2016-12-21 16:45
(1)
To jest hit obwodnicy. Jadą naj***ani w 3 D**y lewym pasem 80.
- 11 0
-
2016-12-21 18:20
a te ich krzywe szroty powinny nie przejsc badan jakies 10 lat temu
- 6 0
-
2016-12-21 23:16
Wnętrze toporne jak w każdym VW!
Transit, czy Ducato mimo, że starsze o niebo lepsze!
- 5 2
-
2016-12-21 22:59
Śmiesznie wyglądają te malutkie guziczki i pokrętła
Chłop od łopaty, jak ma utrafić w te guziczki na kierownicy.
Jakoś to wnętrze wygląda mało praktycznie jak na dostawczaka- 5 2
-
2016-12-21 22:02
tylko do 2 stycznia bo 3 stycznia by go rdza zjadła
volkswagen oszukiwał klientów, nie kupujcie go trzeba złe firmy karać
- 6 3
-
2016-12-21 21:49
Spoko
Do miasta i tak nie ma sensu. Tu trzeba rower towarowy i zestaw zelówek bo nasza Gdynia i nie tylko promuje zdrowy tryb życia. Precz z blachosmrodami. Tylko rowery towarowe i karetki i straż i policja rowerowa .... ;)
- 2 2
-
2016-12-21 21:40
A czy program oszukujący podczas pomiarów emisji spalin jest zainstalowany?
- 8 2
-
2016-12-21 16:17
(3)
Wszystko ładnie pięknie do pierwszej awarii osprzętu silnika i sprężarki w
bi turbo. Ciekawe jak długo ktoś testował te rozwiązania w praktyce a ile w kompie na biurku. Jeszcze tylko cena żeby była rozsądną a nie jak za limuzynę wkońcu to fura do codziennej pracy na budowie i nie tylko. Pozdrawiam- 3 3
-
2016-12-21 18:02
Praktyka (1)
Pewnie testowali tylko przez 2 tygodnie... Jak się jeździ prawidłowo i nie katuje na zimnym silniku i nie gasi od razu ciepłego silnika, to sprężarka długo wytrzyma. Trzeba mieć trochę kultury technicznej.
- 3 1
-
2016-12-21 19:12
Bywają wady materiałowe. Należy pamiętać ze turbina kręci sie nawet 200 tys obr/min. Mi wymienili cała na gwarancji.
- 2 0
-
2016-12-21 16:46
Nie jestem pewien czy miałeś kiedyś nowe auto.
- 1 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.