- 1 Auto wjechało w pieszych i w budynek (237 opinii)
- 2 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (182 opinie)
- 3 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (109 opinii)
- 4 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (377 opinii)
- 5 Hamowanie przed autem to bandyterka (173 opinie)
- 6 Korytarz życia i... cwaniacy (95 opinii)
Otwarcie nowego salonu Peugeot w Gdańsku
Na połowę listopada zaplanowane jest otwarcie kolejnego trójmiejskiego salonu marki Peugeot. Autoryzację na sprzedaż i serwis tych francuskich samochodów otrzymała Grupa Zdunek.
Oznacza to, że już oficjalnie w skład Grupy Zdunek wchodzą wszystkie marki z koncernu PSA (Peugeot, Citroen i DS Automobiles). A to przecież nie koniec francuskiej motoryzacji w ofercie firmy. Od lat 90. dealer posiada autoryzację Renault.
Salon i serwis Peugeota zlokalizowane są w kompleksie przy al. Grunwaldzkiej 295 w bezpośrednim sąsiedztwie salonu Citroena.
Nowy salon sprzedaży samochodów marki Peugeot ma powierzchnię 270 m kw. i zaparkuje w nim nawet siedem aut spod znaku lwa. Przed salonem wyeksponowana zostanie strefa dla aut dostawczych i usługowych.
Obiekt przy al. Grunwaldzkiej to lokalizacja o charakterze przejściowym, bo plany rozwoju Grupy Zdunek przewidują budowę małego miasteczka francuskich marek przy obwodnicy Trójmiasta. W jednej lokalizacji mają powstać salony i serwisy Peugeota, Citroena, DS Store i Renault. Budowa planowana jest w przyszłym roku.
Firma Zdunek jest trzecim trójmiejskim dealerem Peugeota. Przypomnijmy, że od lat na lokalnym rynku działają dwie firmy: JD Kulej i Intervapo.
Trójmiejskie salony samochodowe
Miejsca
Opinie (89) 8 zablokowanych
-
2020-10-30 14:50
....tylko toyota- hybrid reszta to smieh na sali ! (1)
what ? olaboga !
- 6 10
-
2020-10-31 21:33
hybyda toyoty
potwierdzam 100%
- 0 0
-
2020-10-31 19:28
Peugeot 301 to jest cacko
Francuskie to tylko perfumy!
Jeździłem P301 - cóż mogę powiedzieć 301 problemów. Od problemów z elektronicznym wyświetlaniem stanu paliwa po otwieranie bagażnika tylko z kluczyka lub z przycisku wewnątrz auta.
Nie wspomnę gdzie są przełączniki do otwierania szyb itd.- 3 1
-
2020-10-31 13:31
serwis
dziękuję nie skorzystam....podłączenie programu diagnostycznego do citroena w serwisie 360zł....w nie autoryzowanym serwisie w Kołobrzegu 50 zł w gdańsku 100 zł.....
- 8 1
-
2020-10-30 22:18
Zaraz będzie salon na wynajem (2)
albo na sprzedaż.
Jesteśmy biednym krajem po kiego wafla nam tyle salonów.
Tak samo jak multikina, co centrum handolwe to multi a późńiej płacz że ledwo na siebie zarabiają.- 7 0
-
2020-10-31 10:20
Pewnie
Zaraz Pracownikom opierdzieli pensje jak w kwietniu. Najpierw otworzył salonik DS po starej lakierni potem obciął wynagrodzenia Tygrys
- 3 0
-
2020-10-31 09:00
Floty ratują rynek
- 2 0
-
2020-10-30 13:07
Świetny timing na otwarcie salonu (1)
Z cyklu "przedwojenny ryzykant w akcji"
- 8 1
-
2020-10-31 10:15
Życzę
Panie trochę uczciwości na stare lata wzgl Pracowników. Bo tym starym składek emerytalnych już nie wrócisz
- 2 0
-
2020-10-31 09:07
Czy to prawda?
Francuski samochód zauroczy cię swoją urodą - po czym rozkraczy się na pierwszym skrzyżowaniu
- 3 8
-
2020-10-30 10:30
(5)
jeśli obsługa sprzedażowa i serwisowa będzie na tak niskim poziomie jak dla renault to będzie tragedia.
- 20 2
-
2020-10-30 10:44
(3)
to raczej trend ogólny, ja mam zastrzeżenia do plichty. czy jest ktoś w ogóle zadowolony z ASO?
- 9 1
-
2020-10-30 21:05
(1)
Ja nie narzekalem na Fiat Schewe. Teraz u Zdunka w renault to jakiś koszmar jest. Teraz mam miesięczny termin oczekiwania na wizytę w serwisie z usterką.
- 7 0
-
2020-10-31 09:04
Bo ta Firma
Dobrych Pracowników nie trzyma . Gora w chmurach ma głowy z wielkim wynagrodzeniem. Ujeżdżają tylko bmki firmowe a na dole na halach się wali ! I nikt tego nie widzi . Mało płacą dużo wymagają więc kto coś potrafi ucieka. Na serwisie w gda 1 Doradca w biurze na 15 mechaników . Śmiech
- 4 0
-
2020-10-30 17:36
Aso
To oszuści stawki bajońskie a na przeglądzie w moim Koleosie nawet kół nie zdjeli a na fakturze sprawdzenie klocków tarcz itp
- 6 0
-
2020-10-30 17:34
Taka jest wszędzie w tym Kombinacie
Bo sama młodzież tam pracuje .
Poza tym wyzysk na maxa ludzie zamęczeni- 4 0
-
2020-10-30 08:07
zdunek (1)
zdunek=tragedia
- 66 5
-
2020-10-31 08:57
Zdunek
= drogo = używane auta z kosmiczną marżą w kosmicznej cenie
- 4 0
-
2020-10-30 09:33
miałem w życiu dwa Peugeoty (8)
o dwa za dużo, psuły się na potęgę, 50% ceny nowego samochodu zostawiłem w serwisie, pracownicy serwisu nawet nie ukrywali, że salon utrzymuje się w zasadzie z napraw samochodów po gwarancji...
- 16 30
-
2020-10-30 22:21
lol,
bo jakikolwiek inny salon utrzymuje się ze sprzedaży:)))
rotfl- 3 0
-
2020-10-30 11:42
(3)
W jakich latach i jakie modele.
Dawaj konkrety fachowcu- 7 0
-
2020-10-30 14:33
fachowcu, proszę bardzo, bo widzę, że guma w majtach ci pęka: (1)
206 - rok 1998 1.4 75 KM, 207 - rok 207 1.4 88 KM, 3008 - rok 2017, 2.0 150 KM, C2 - rok 2006 1.3 70 KM, C3 Picasso - rok 2010, 1.4 95 KM
A teraz możesz się zastanawiać długo, bo ciebie stać pewnie na audi A4, ale 18-letnie... fachowcu- 2 6
-
2020-10-30 18:38
Wyluzuj
To nie do Ciebie pytanie tylko do typa od tych dwóch nowych- 2 0
-
2020-10-30 13:11
Zabiorę głos
508 SW 2011 1,6 thp auto tragedia i nie mówię tylko o silniku. Rozważałem teraz nowego Puretech ale osoba co zna się na motoryzacji mówiła - daj spokój to ten sam silnik tylko scięty 1 kolektor albo cylinder ( tego nie pamiętam bo już bełgoty olałem ) . Tak czy siak samochody skończyły się w 2005 r teraz to zabawki z plastiku .
- 3 4
-
2020-10-30 09:39
A ja mialem 3 pugi i 2 ctryny, nówki salonówki (2)
I jakoś żadne auto się nie psuło. Albo miałeś pecha, albo wstawiasz tutaj niezły kit, brachu.
- 19 4
-
2020-10-30 15:03
a ja miałem jedną cytrynę i wszystko było OK, ale u mnie siedział 8 zaworowy diesel 1.6 (1)
znany z trwałości, 440 tys. km bez problemów. Kumpel miał natomiast w C3 1.2 VTI i to był już taki sobie silnik. Co prawda nie stracił na serwisach dużo ale olej ten silnik żarł. Całe szczęście posiadał jedną z późniejszych ewolucji tego motoru, poprawioną względem pierwszych wersji. Ja wcześniej śmigałem toyotami i tutaj czym bym nie jeździł to problemy były rzadkie i po ich usunięciu już się nie powtarzały więc też się bałem kupić cytrynę. Toyotę każdemu bym polecił. Natomiast przy cytrynie zrobiłem mały research żeby się dowiedzieć które silniki są mało awaryjne i zdało to egzamin. Warto czytać i nie kierować się stereotypami.
- 4 0
-
2020-10-30 15:52
Zgadza się, miałem VTi 1.4 w cytrynie
Strasznie żarł olej. Na 1700 km dolewka 1 litr... Poza tym silnik był super, bardzo dynamiczny, cichy, wyprzedzanie super, podjazdy pod górę super.
- 1 0
-
2020-10-30 21:14
I tak ludzie nie będą kupować po kryzys gigant za progiem
- 7 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.