• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Peugeot 207. Szybki brzdąc

Bawo,Mart,Ps
14 grudnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 


Jeśli wydaje ci się, że Peugeot 207 to "babskie" auto i ruszając spod świateł pokażesz mu, gdzie jego miejsce to masz rację: wydaje ci się. Przynajmniej jeżeli chodzi o wersję 150 THP.



Prawie najmniejsze Peugeoty potrafią sprawiać niespodzianki. Dawno temu, 205 mocno zaznaczył swoją obecność w rajdach, a jego następca 206, pokazał, że Francuzi potrafią projektować piękne samochody o ponadczasowych kształtach.

207 w 150-konnej wersji THP też nie wypadł lwu spod ogona. Turbodoładowane, benzynowe 1.6, raczy świetną dynamiką już od najniższych obrotów, niczym diesel z potężnym momentem obrotowym. Do setki startuje w 8,7 sekund, jest cichy gdy trzeba i nieźle brzmi gdy go podkręcić.

  • Peugeot 207 150 THP


Ten 207 nie jest autem sportowym lecz usportowionym. Na zewnątrz świadczy o tym chociażby chromowana końcówka wydechu i spojlery. Wewnątrz mamy m.in. dziurkowane pedały, chromowane obwódki zegarów i metalową kulę - końcówkę dźwigni sześciobiegowej skrzyni. Parzy gdy gorąco, zimą lepiej przez pierwsze minuty zmieniać biegi w rękawiczce. Lubimy seryjny w tej wersji, panoramiczny dach. Lubimy przestronność z przodu, z tyłu nie lubimy jak kolana wbijają się nam w przednie fotele.

Bez znacznego uszczerbku dla komfortu w tej wersji 207 usztywniono zawieszenie. Wiadomo po co i zrobiono to bardzo dobrze. Słabością Peugeotów bywały zbyt gumowe układy kierownicze, tutaj cecha ta prawie nie występuje. Jest też na tyle "twarde", że zapewnia poprawne czucie tego co dzieje się z pojazdem.

Nazywając 207 banalnie lwiątkiem, stwierdzamy, że to dobrze odżywione lwiątko (coś około 1200 kg), więc swoje musi skonsumować. W mieście wypije i 9,5 litrów benzyny, na autostradzie w czasie jazdy z przepisową prędkością, na komputer liczący zużycie paliwa lepiej nie patrzeć. Gdy jedzie się spokojniej, jest oczywiście lepiej, konsumpcja spada do ok. 6 litrów na 100 km.

Jeśli ktoś myśli o miejskim aucie szybszym niż przeciętniaki w swojej klasie, ceni sobie ciekawy design, poukładane wnętrze i jest gotowy na nieco wyższe wydatki na utrzymanie samochodu, powinien poważnie rozważyć propozycję Peugeota. Tym bardziej, że ma szansę rzadko spotkać się z takim samym autem na ulicy. 150 THP jest sprzedawany na indywidualne zamówienie w cenie nieco powyżej 60 tys. zł.
Bawo,Mart,Ps

Opinie (95) ponad 10 zablokowanych

  • dosc ladny ale zeby tyle kasy dac za cos takiego ? ! SZOK ! i w dodatku zeby nie mial AUTOMATA ! TO SKANDAL ! (1)

    kto by chcial wajchowac kijem za takie pieniadze !

    • 0 0

    • cała frajda z tego wjchowania kijem

      • 0 0

  • design a funkcjonalnosc (1)

    ksztalt tego modelu peugota powoduje iż kierowca ma bardzo ograniczoną widoczność - zwłaszcza na boki. Bardzo szerokie słupki podtrzymujące dach powodują wrażenie ograniczenia. A nie jest to tylko wrażenie - po prostu NIC NIE WIDAĆ.

    ja dziekuje serdecznie za taki design

    • 1 0

    • a

      jeździłeś tym autem, że się wypowiadasz? bo na mam wersję 3-drzwiową i jakoś nie odnotowałem braku widoczności, zwłaszcza na boki.

      • 0 0

  • wiecie co wam powiem? (5)

    jak chcecie poznać prawdę to wpiszcie w dowolnej wyszukiwarce słowa pożar i peugeot 207 a w wyniku dostaniecie wszystkie zalety tego auta

    • 9 29

    • To 307 (4)

      Pożary wybuchały w modelu 307. Nie kombinuj, myśl.

      • 11 2

      • w 207 jest dokładnie to samo (3)

        facetowi spłonoł dokładnie tego samego dnia gdy miał przegląd gwarancyjny!!!

        • 1 11

        • spłonoł? (2)

          • 8 1

          • a jak? spuonou? (1)

            Ortografia? To takie nudne.

            • 4 1

            • spuonou?

              toć to nie ortografia, lecz Grek zwyczajowy

              • 1 0

  • stare E36 (4)

    3,2 litra benzynka - 320 kucy.

    W tej klasie trudno znależć nieprzerabiane auto, które ma lepsze wyniki.

    • 7 28

    • (3)

      to juz klasa, ktora wyginela, dres + kilogramowa komóra

      • 16 0

      • wygoda (1)

        dres nigdy nie umrze

        • 2 0

        • noł dres noł stres

          • 1 0

      • bezedura

        moze i drecholska E36 to juz relikt ale sa nowe beemki na ktore dresiarza nie stac a moce maja kosmiczne

        • 0 0

  • peugeot ? nie!!! (3)

    Z francuskich rzeczy to tylko ciastka i seks!!

    • 8 6

    • I klucz

      i klucz

      • 0 0

    • taa (1)

      a dostaniej zajadów zakoli zapalenia gardła i zatka cie cholesterol

      Z francuskich rzeczy to tylko bagietka ale od polskiego piekaża i to rozsadnie dawkowana

      • 0 2

      • jezdzil peugeotem

        Pare lat temu mialem peugota 405 mi 16 4x4 auto dosc fajne nawet ale jak sie posypaly napedy. to w serwisie wmawiali mi na sile ze takich 4x4 nie ma, jak dodalem ze na pneumatycznym zawieszeniu pan z biura obslugi zdebial i powiedzial ze to nie mozliwe...po 2 godzinach znalazl sie ktos kto jednak znalazl ow model.wersja limitowana na indywidualne zyczenie klijenta.. czesci tylko z francji..cena..nie pytajcie... po 3 miesiacach auto dostalo nowe czesci za polowe wartosci auta i smiga moze gdzies w polsce do dzis..ale nigdy wiecej peugeotow!!!

        • 0 0

  • i tak o 100 razy wole toyote corolle czy honde civic z automatem !

    • 0 0

  • Brzydki ten Peżot.

    Ja uważam że dzisiejsze Peżoty są masywne z wyglądu. Przód robią zawsze jakiś wielki. Tył nieproporcjonalnie mały. I każdy wyższy model coraz gorszy. Nic fajnego. A najbrzydszy to jest 407 - Jak patrzy się z profilu na to auto to przód robi wrażenie długiego na 2 metry a tył jakby ktoś ściął. Tragedia! - A w Kombi to już porażka. Z Francuskich aut bardziej chwale za wygląd Citroena, każdy nowy model coraz ładniejszy. Nowe C3 wygląda rewelacyjnie.

    • 1 0

  • miałem 205 następnie 306 teraz mam 207 - wszystko disle - naprawy eksploatacyjne i parę pierdół - to sa fakty - ci którzy naprawdę maja pojęcie o samochodach doskonale wiedzą że to nie marki sa dobre tylko modele - każda "dobra" marka wypuści gniota i każda "słaba" marka czasem trafi

    • 1 0

  • Szybko (5)

    To on zawita do serwisów,kolejny nieudany samochód na F.

    • 14 45

    • zawita z powodu silnika (1)

      bo to syfiasta konstrukcja bmw

      • 4 2

      • taka prawda 1.6 tubro z bmw rozrzady się sypały a jest tam łańcuch

        • 1 0

    • hmm (2)

      a myslalem ze Peugeot jest na P ??

      • 7 2

      • (1)

        na f bo francuski, wszystkie fordy i francuzy to słabiaki podobno

        • 2 7

        • fordy są niemieckie żłobie

          • 0 1

  • (6)

    Moim zdaniem modelom Peugeota brakuje świeżości, od 10 lat te same modele są poddawane liftingowi, mozna znalezc ciekawsze propozycje na rynku

    • 29 31

    • 207 jest podukowany od 2006 gdzie te twoje 10 lat
      Gorzej jest z VW tam od 25 lat liftinguja golfy itd.

      • 1 1

    • nieno moze podobnie wygladaja

      ale w tym tkwi konsekwencja. jednak ten Peugeot rozni sie wieloma aspektami. jest dluzszy, i ma wiekszy rozstaw osi co skutkuje lepsza przestronnoscia w srodku. ma nowe silniki. to nowy model a nie lifting starego

      • 0 1

    • tt (2)

      przykłady poprosze

      • 3 1

      • spójrz sobie na model z +/- 2000 r. i na ten i zobaczysz, ze oprocz swiatel i zderzakow to prawie to samo. Zeby nie być goloslownym, zobacz, jak zmienial się np. Megane w podobnym okresie.

        • 2 0

      • na zdjęciu świeżyna peżot !

        • 1 1

    • na rynek PL wystarczy

      • 5 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Cayenne i Macan to modele aut którego producenta?

 

Najczęściej czytane