- 1 Jesienią zamkną węzeł Gdańsk Południe (78 opinii)
- 2 Śmierć na hulajnodze. Sprawa wraca do sądu (158 opinii)
- 3 Amerykańskie klasyki przy sopockim molo (20 opinii)
- 4 Co ważniejsze: przepisy czy korki? (140 opinii)
- 5 Po alkoholu jechał motocyklem 190 km/h (85 opinii)
- 6 We wrześniu koniec prac na Chwarznieńskiej (86 opinii)
Pięciu chętnych na przebudowę Traktu św. Wojciecha przy Zrembie
Firma MTM złożyła najkorzystniejszą ofertę na przebudowę Traktu św. Wojciecha. Jeśli urzędnicy wybiorą ich ofertę, droga od Zrembu do wiaduktu Biskupia Górka powstanie do 30 września za kwotę 2,7 mln zł.
Najkorzystniejszą cenowo ofertę złożyła firma MTM z Gdyni, która prace na Trakcie św. Wojciecha wyceniła na kwotę 2,708 mln zł. W sumie zostanie wyremontowana jezdnia na odcinku 600 m. DRMG zakłada, że wykonawca upora się z remontem do końca września.
Co zmieni się na tym odcinku? Na istniejącą konstrukcję jezdni zostanie wylana tzw. nakładka bitumiczna wraz z warstwą przeciwspękaniową. Ponadto prowadzone będą inne, standardowe przy tego typu pracach roboty, czyli wymiana krawężników i obrzeży, remont zatok autobusowych, chodników i zjazdów na posesje.
Na remoncie skorzystają nie tylko kierowcy, ale i piesi. Na jedynym przejściu, znajdującym się na tym odcinku, powstanie wysepka, która umożliwi zatrzymanie się przechodniom między jezdniami.
Czytaj też: 11 chętnych do budowy wiaduktu Biskupia Górka
To będzie koniec prac na Trakcie św. Wojciecha
Jeśli uda się zakończyć te prace w spodziewanym terminie, będzie oznaczało to koniec pięcioletnich prac na jednej z najważniejszych dróg wjazdowych do Gdańska. Od wiosny 2012 r. Trakt przeszedł bowiem pięć poważnych modernizacji, których łączny koszt wyniósł w sumie 17,9 mln zł.
Po Trakcie św. Wojciecha codziennie podróżują mieszkańcy południowych dzielnic, a także Pruszcza Gdańskiego. Po otwarciu tunelu pod Martwą Wisłą, Trakt św. Wojciecha przestał być szlakiem tranzytowym do portu w Gdańsku. Tę funkcję pełni teraz Trasa Sucharskiego i obwodnica południowa .
Firma Budowlano-Drogowa MTM SA z Gdyni - 2 708 307,48 zł
WPRD GRAVEL Sp. z o.o. z Gdańska - 2 998 837,80 zł
Eurovia Polska S.A. z Kobierzyc - 3 250 383,44 zł
Konsorcjum firm: Kruszywo Sp. z o.o. i Bituminium Sp. z o.o. z Linii - 2 715 632,77 zł
Strabag Sp. z o.o. z Pruszkowa - 2 866 015,76 zł
Opinie (75) 2 zablokowane
-
2017-06-20 21:35
Kto da wiecej Budyniowi ?
Ten wygra !!!
- 5 10
-
2017-06-20 21:42
Brawo Gdynia!!!
Tu są największe inwestycje od lat, tu są biznesy i tu żyje się najlepiej nie tylko w Polsce ale i na świecie!!!
My mamy tyle marzeń ile nie ma żadne inne miasto!!!
I co gdańszczanie łyso wam?- 14 0
-
2017-06-20 21:43
Uwaga! Otwieram zakłady po jakim czasie studzienki zapadną się od zakończenia prac. (1)
Obstawiam tydzień a później jazdę slalomem między studzienkami.
- 14 4
-
2017-06-21 00:47
konkurencja
Najbardziej regularnie takie pół-zapadnięte studzienki są rozmieszczone na Grunwaldzkiej od Żabianki do Oliwy na prawym pasie, to po porostu nie mógł być przypadek tylko jakaś większa inicjatywa.
- 5 0
-
2017-06-20 21:49
Poprawcie tą mapkę! Kilometrowy odcinek od zjazdu z obwodnicy w stronę Św Wojciecha nie był remontowany.
Ile razy trzeba wam to powtarzać.
- 11 0
-
2017-06-20 22:27
na pewno spowolnią ruch
sorry - uspokoją
- 2 0
-
2017-06-21 00:12
nieżle,wychodzi 1 mln Euro za 1 km,czyli 1000 za 1 metr !!!!!!!!! polskie drogi są rzeczywiście drogie
- 3 2
-
2017-06-21 00:15
Tematy biezace
Znowu zaczyna sie o wykonawce tej traktu swietego wojciecha. Kto da wiecej w lape stara spiewka urzedu miejskiego Gdansk.
- 1 0
-
2017-06-21 01:25
U nas w Gdyni więcej chętnych tylko pieniądzow brak:((
- 4 1
-
2017-06-21 06:02
W pięciu nie dadzą rady Nie możliwe
- 1 1
-
2017-06-21 07:32
W idealnym stanie ?
Hahaha Popatrzcie na asfalt w rejonie zjazdu na obwodnicę południową. Juz dziury były łatane. Przykro mi to stwierdzić, ale za kilka lat Trakt od stony Pruszcza będzie do poprawy. Dlaczego? A no dlatego, że został zrobiony jako pierwszy i dlatego, że nie został zrobiony w droższym projekcie kosztownym, tylko tak aby było, czego skutkiem jest łatanie oraz podwiniety asfalt przy obwodnicy, który też był naprawiany. Tyle w temacie. Dziękuję i pozdrawiam.
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.