- 1 Od soboty spore utrudnienia na A1 (65 opinii)
- 2 Apel policji do kierowców aut i motocykli (72 opinie)
- 3 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (72 opinie)
- 4 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (264 opinie)
- 5 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (359 opinii)
- 6 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (207 opinii)
Popołudniowy paraliż komunikacji tramwajowej we Wrzeszczu
Prawie trzy godziny trwały popołudniowe utrudnienia w ruchu tramwajowej komunikacji miejskiej we Wrzeszczu. Złożyły się na to aż trzy awarie w krótkim odstępie czasu.
Do pierwszego zdarzenia doszło kilka minut po godz. 17, gdy jeden z tramwajów urwał na skrzyżowaniu przy Operze Bałtyckiej pantograf na zwisającej prawdopodobnie z powodu ciepła sieci trakcyjnej. W efekcie został wstrzymany ruch w relacji do Brzeźna, a wciągu al. Zwycięstwa ustawił się sznur tramwajów.
Kolejne zdarzenie miało miejsce kilka minut przed godz. 18. Wtedy tramwaj nr 12 również uszkodził pantograf na wysokości wysepki we Wrzeszczu. Tramwaje stanęły na trasie w kierunku centrum Gdańska. Zarząd transportu Miejskiego wprowadził autobusową komunikację zastępczą na odcinku od Zajezdni Wrzeszcz do Opery Bałtyckiej.
Mimo to setki pasażerów podróż musiało po obu awariach kontynuować poruszając się piechotą. Powód? Nie mogli doczekać się autobusów.
Ostatnia awaria miała miejsce już pod wiaduktem po godz. 19. na al. Hallera . Tam z relacji naszego świadka doszło do wypadnięcia z torów tramwaju. Utrudnienia trwały 20 minut.
Ruch tramwajowy przywrócono na stałe trasy kilka minut przed godz. 20.
Opinie (76) 6 zablokowanych
-
2015-08-04 21:06
rano też
Rano też była jakaś awaria nie kursowały regularnie tramwaje we Wrzeszczu.
- 31 2
-
2015-08-04 21:01
Tramwaje
I oczywiście czeski film czyli nikt nic nie wie czy jest komunikacja zastępcza czy nie zero informacji całe nasze kochane ztm w Gdańsku
- 55 7
-
2015-08-04 20:54
Dzień pieszego pasażera ;-)
Po prostu zgodnie ze świecką tradycją ZKM postanowił zorganizować dzień pieszego pasażera ... Bo pewnie tory się wygły ;-)
- 85 3
-
2015-08-04 20:53
Wcześniej
było jeszcze wyboczenie szyn miedzy Oliwa a Pomorska.No cóż , wyboczeniom i "zwisom" sieci trakcyjnej można przeciwdziałać przez własciwe jej utrzymanie.Niestety,polityka firm odpowiedzialnych,czyli ZTM-u i WPRD Grawel,jest taka: od remontu do remontu i ZERO utrzymania bieżacego, jedynie usuwanie usterek.W ten prosty sposób systematycznie doprowadza sie do degradacji,tego co za cięzkie miliony w ostatnich latach wyremontowano.
- 80 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.