• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Przed konkurencją: Seicento II

8 października 2001 (artykuł sprzed 22 lat) 
Nowa wersja Seicento ma wzmocnić ofertę Fiata w segmencie małych samochodów miejskich. W ten sposób włoski koncern chce ubiec konkurencję, wycofującą z produkcji Forda Ka oraz VW Lupo. Seicento II zastąpi również Fiata Pandę.

Zakłady Fiata w Tychach zostały już zmodernizowane, a linia produkcyjna jest przygotowana do produkcji tego auta. Niestety, cena jego nie jest jeszcze znana, lecz należy zakładać, że pozostanie on najtańszą ofertą Fiata. Nowością w tym modelu będzie bezsprzęgłowa skrzynia biegów automatycznie wyłączająca i uruchamiająca silnik podczas częstych postojów w jeździe miejskiej.

Zamontowane zostaną benzynowe silniki o poj. 1,0 (65 KM), 1,2 (80 KM) oraz nowoczesny turbodiesel 1,2 (60KM), który będzie produkowany w Polsce, w spółce F.A. Powertrain z Bielska, będącej wspólnym przedsięwzięciem General Motors i Fiata.

Seicento II pojawi się najprawdopodobniej w przyszłym roku.

Opinie (25) 1 zablokowana

  • seiteo ok

    jezdze od 2 latek tym autkie poza tym ze jest ciasne to mam dobre zdanie o nim szukam obrotomierza moze ktos ma na sprzedarz????

    • 0 0

  • Ho, ho, ho, ludzie nie straszcie mnie!!! Dzisiaj kupiłem SC 1,1 Go. Niestety na inne autko mnie nie stać. Mam nadzieję, że mi posłuży jakiś czas bez problemów.

    • 0 0

  • to chyba pomyłka ?!

    "Seicento II zastąpi również Fiata Pandę" - że niby co ?! Panda - tak udany i dobrze sprzedający się samochód - miałaby być dostępna tylko przez dwa lata ?

    • 0 0

  • SC to dobre autko

    jak ktos nie umie jeździć albo nie dba o samochód to mu sie nawet mercedes rozkraczy na drodze(znam osobiście takiego jegomościa co ma okularnika i go bez przerwy do serwisu odstawia)ja mam 900 z grudnia 98roku.stoi pod chmurką ma ten sam akumulator od nowości(w zimę nie wyciągam i zapala od razu), przejechałem prawie 70 000km i NIC.byłem w dani, niemczech i słowacji.nigdy mnie nie zawiódł.oczywiście to nie jest limuzyna i na trasę zbytnio się nie nadaje, ale na autobahnie 120 km/h da się cały czas trzymać
    pzdr posiadaczy SC 900 i 1100

    • 0 0

  • Seicento jest bez awaryjne!!!

    Nie mam pojęcia jak wy jeździcie tymi samochodami ale ja ma Seicento 900 od marca 1999 roku, przebieg 50000 km i poza wymianą akumulatora (ale to zrozumiałe jak się garażuje na zewnątrz przez 4 lata) w tym roku nic ale to nic nie mósiałem wymianiać. Mało tego nie przytrafiła mi się do teraz ani jedna ustarka choćby najmniejsza. Więc nie mogę pojąc jak niektórzy piszą że wyjechali z fabryki i już się zepsuło, jak to możliwe??? U mnie drogi też są fatalne a autko się spisuje doskonale. Oleju nie muszę dolewać nigdy bo nie bierze ani trochę i to bez żadnych uszlachetniaczy. Pali do obrotu bez względu na temperarurę na zewnątrz. Życzę wszystkim posiadaczom VW czy Opli takiej awaryjności!!!

    • 0 0

  • Seicento jest GIT !!!

    widzę że opinie zazwyczaj wyrażają tu ludzie po bogatej literaturze ale za to nie po praktyce, albo mielimjak zwykle jakiegoś pecha ja tam jeżdżę fiacikiem ok kwietnia 2003 i złego słowa nie powiem na początku dolałem sobie MotorLife dodatek do oleju i przez 9400km nie dolałem nawet kropli oleju a tu jakieś znajome cwele podniecają się w swoich Super Astrach2 że po 3000 im jeszcze nie ubywa - więc po co te gadki teraz zmieniam na MOBILA1 5W-50 dalej pewnie MotorLife jao ulepszacz metalu i w drogę, - może za wami, ale az to dłużej pożyję a jeździ się sałkim fajowo

    • 0 0

  • Hm....

    Mam wrażenie że wy wszyscy (ci którzy żle piszą o Seicento) to ludzie albo nie dbający o swoje autko lub mówicie o wersji 900 a nie 1,1 !!!!
    Po co piszecie takie brednie że jest gównem Fiat seicento, a zastanówcie sie jak dbaliście o swoje 4 kółka !!!

    • 1 0

  • nowy

    kupilam SEICENTO GO 1.1 dzisiaj i mam nadzieje, ze bedzie sprawowal sie dobrze. Nie moglam kupic innego bo mnie nie stac. Jezdzilam 1.5 roku maluchem i bylo dobrze, tylko trzeba jezdzic ostroznie.

    • 0 0

  • SEICENTO

    SEICENTO TO NAPRAWDE TYPOWY FIAT, JESZCZE NIE WYJEDZIE Z FABRYKI A JUŻ JEST ZEPSUTY. MOJEGO KUPIŁEM W SIERPNIU Z USTERKAMI NIE ZGŁASZAŁEM SIĘ DO ASO, DOPÓKI NIE ZEPSUŁ SIĘ NAWET SPRYSKIWACZ SZYBY, MAM CHYBA SZCZĘŚCIE BO SILNIK JESZCZE PRACUJE, CZASAMI MAM TYLKO WRAŻENIE, ŻE JADE URSUSEM.W SERWISIE TYPOWA SPYCHOLOGIA, WEDŁUG NICH WSZYSTKO JEST W PORZĄDKU A JESLI NIE TO OCZYWIŚCIE MOJA WINA, ALBO, ŻE ZIMA, DZIURY W JEZDNI itd. JESTEM PEWIEN, ŻE PRACOWNICY FIATA SĄ SZKOLENI W ZAKRESIE JAK ZDENERWOWAĆ I OSZUKAĆ KLIENTA.WRAŻENIA JAKICH DOSTARCZYŁ MI FIAT NAPEWNO SPOWODUJĄ, ŻE BĘDE ŻYŁ KRÓCEJ JAKIEŚ 5 LAT.

    • 0 0

  • 80 koników...

    A ja swojemu zapodałem 80 koników i rżę jak osioł stepowy oglądając spoconych ze złości dresów deptająćych po pedałach golfów, żeby chociaż numer z tyłu zobaczyć...
    Śmierci to ja się nie boję!

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Gdańska Liga Rallycross Modeli RC

30 zł
zawody / wyścigi

Distinguished Gentleman's Ride (1 opinia)

(1 opinia)
w plenerze, zlot, imprezy i akcje charytatywne

Event w Audi City Gdańsk

warsztaty, dni otwarte

Sprawdź się

Sprawdź się

Jakiego koloru są "zabytkowe" tablice rejestracyjne?

 

Najczęściej czytane