• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Salon CityMotors zamiast Fota-Groblewski

Michał Jelionek
29 listopada 2016 (artykuł sprzed 7 lat) 
Nowy-stary salon Volkswagena przy ul. Jagiellońskiej 12A. Nowy-stary salon Volkswagena przy ul. Jagiellońskiej 12A.

28 listopada działalność na terenie Trójmiasta rozpoczął nowy dealer - to CityMotors. Firma należąca do grupy PGA Polska przejęła od spółki Fota-Groblewski salon oraz autoryzację na sprzedaż i serwis samochodów marki Volkswagen.



O negocjacjach w sprawie przejęcia salonu przez grupę PGA Polska informowaliśmy na początku listopada. W końcu obie strony doszły do porozumienia. Zatem oficjalnie, od poniedziałku salon przy ul. Jagiellońskiej 12A zobacz na mapie Gdańska ma nowego właściciela. Oznacza to również, że z trójmiejskiej mapy dealerów samochodowych znika firma Fota-Groblewski.

Gdańskim salonem będzie zarządzał dealer CityMotors. To oddział firmy Bohemia Motors należącej do grupy PGA Polska, która z kolei wchodzi w skład PGA Motors - giganta posiadającego ponad 200 salonów różnych marek na terenie Francji, Belgii, Holandii i Polski. Przypomnijmy, że do PGA Polska należy firma Bawaria Motors, która od ponad roku z powodzeniem prowadzi gdańską stację BMW przy ul. Grunwaldzkiej 195 zobacz na mapie Gdańska.

Nowy szyld na fasadzie obiektu. Nowy szyld na fasadzie obiektu.
CityMotors oferuje swoim nowym klientom sprzedaż samochodów osobowych i użytkowych.

- Oprócz pełnej gamy samochodów nowych oferujemy bardzo atrakcyjne samochody używane różnych marek, a także serwis mechaniczny, blacharsko-lakierniczy, sprzedaż części i akcesoriów oraz ubezpieczeń i finansowania - zdradza Magdalena Marks-Jung z PGA Polska.
Nowy dealer uruchomił już swoją stronę internetową, a także profil na portalu społecznościowym. Salon będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. od 9 do 19, oraz w soboty od godz. 9 do 16.

- Dołożymy wszelkich starań, aby być liderem w swoim segmencie. Docelowo zamierzamy wybudować nowy salon wraz z pełną infrastrukturą dla obsługi posprzedażnej, zgodny z najnowszymi standardami marki. Teraz staramy się, aby znana mieszkańcom Trójmiasta lokalizacja zyskała jak największe zaufanie i renomę - dodaje.
Na trójmiejskim rynku bezpośrednim konkurentem CityMotors będzie dealer Plichta, który posiada dwa salony VW w Gdańsku i Gdyni.

Miejsca

Opinie (48) 10 zablokowanych

  • Naprawa lewego boku golfa sportsvana

    W związku z likwidacją szkody jestem pod wrażeniem wiedzy i profesjonalizmu Pani Arlety przyjmującej samochód do naprawy oraz pracowników blacharni, malarni i elektryków którzy naprawiali uszkodzenie. Zaznaczam, że w moim aucie cały lewy bok po kolizji był do naprawy. Odebrałem samochód jak z fabryki. Dziękuję całej ekipie warsztatu i polecam innym klientom korzystanie z wiedzy i fachowości ekipy Citi Motors .

    • 0 0

  • Zerwana antena na dachu Tiguana

    W związku z likwidacją szkody jestem pod wrażeniem wiedzy i profesjonalizmu P . Piotra przyjmującego samochód do naprawy oraz pracowników blacharni malarni i elektryków którzy naprawiali uszkodzenie.Odebrałem samochód jak z fabryki. Dziękuję całej ekipie warsztatu i polecam innym klientom korzystanie z wiedzy i fachowości ekipy Citi Motors .

    • 1 0

  • Szczerze nie polecam

    Auto poszło do naprawy wizualnej, a zostało zepsute technicznie.

    • 0 0

  • Serwis radia rns 510

    Panowie nie mają zielonego pojęcia o serwisie czekałem 3 godziny na naprawę oczywiście usłyszałem że radio nadaje się do wymiany a koszt to jakieś 10 000 zł.
    Znalazłem w internecie firmę która zajmuje się naprawą takich radi "navcar"
    Panowie w dwie godziny doprowadzili radio do porządku fabrycznego.

    • 3 1

  • Trochę szkoda (4)

    Firmy Groblewski i Gajos były jednymi z pierwszych dilerów samochodowych na Wybrzeżu. Swego czasu to giganci. Niestety, błędy w zarządzaniu,lekceważenie konkurencji wreszcie nienadążanie za duchem zmian na rynku doprowadziły do upadku. Umarł król niech żyje król. Dobrze chociaż,że Plichta będzie miał konkurencję. PGA to naprawdę gigant,chociaż na Pomorzu jeszcze mało znany.

    • 19 2

    • Tak, trochę szkoda naszych ziomali (3)

      Kulikowski, Gajos teraz Groblewski to byli pierwsi z prawdziwego zdarzenia nasi dilerzy. U Grobla nawet fajnie się pracowało, stwarzał dosyć dobre warunki. Ale na szczęście teraz Plichta w końcu będzie miał, dużą mocną konkurencję. Może zacznie też bardziej szanować swoich pracowników (chociaż nie wiem czy to są pracownicy, bo wszyscy są na działalnościach gospodarczych). Plichta jako pracodawca to zwykły janusz biznesu z Wejherowa, tam nawet sprzątaczka musi mieć własną miotłę w leasingu;)

      • 21 0

      • Tak dobrze ci bylo u "grobla"

        Bo czy sie pracowalo czy obijalo czy psulo p czy naprawialo to kase sie dostawalo. Olewaliscie nas klientow !!!! To nasze skargi skonczyly ren folwark u grobla

        • 0 1

      • tak było fajnie przez 17 lat, to był b. dobry Pracodawca 1990-2017 dr Einspritz (1)

        • 1 0

        • Umiem liczyć

          Od 1990 do 2017 to 27 lat a nie 17.
          Gdyby Groblewski umiał liczyć poprawnie a nie tak jak Ty to nadal byłby dealerem.

          • 1 1

  • Nic sie nie zmienilo

    Cala ekipa serwisu to dawni z groblewskiego . Lepiej uwazajcie na ten salon.

    • 4 2

  • Użytkownik VW (7)

    Powiem szczerze, jesli zostanie ta sama załoga co u Groblewskiego, to nie wróżę im kariery. Proszę wybrać się do któregokolwiek z salonów marki VW Plichta, aby przekonać się jak wygląda profesjonalna obsługa. Na pewno pozostanę przy marce Plichta

    • 8 28

    • Plichta

      Sądzę, ze gdybyś wiedział jak wyglądają umowy o pracę w Plichcie i jaka panuje tam atmosfera, zmieniłbyś zdanie. Nie bez powodu jest tam spora rotacja pracowników. Z punktu widzenia klienta może wszystko wyglądać OK. Pracowałem tam, czas ten wspominam negatywnie.
      Na niektórych może robi wrażenie nowy budynek, elegancko ubrani pracownicy itp. Na mnie nie gdyż to norma, której wszędzie powinni przestrzegać podobnie jak sposobu obsługi klienta. Teraz zajmuję wyższe stanowiska i jak wspominam pracę w Plichcie i na jakich zasadach to nasuwa mi się stwierdzenie: "kupa ładnie opakowana nadal będzie kupą".

      • 5 0

    • DO Użytkownika VW (2)

      Niestety nie masz racji kolego, załoga w plichcie jest tak stała jak lód na rzece w maju..... Kupujesz auto i jednego handlowca, odbierasz u innego ponieważ tamtego już nie ma, z serwisowaniem jest tak samo.

      • 8 0

      • liczy się lojalność względem Pracodawcy i kasa, to klucz dla dobrego serwisu, bo to ludzie tworzą firmę , Firmę GROBLEWSKI ,

        bo to ludzie tworzą firmę , Firmę GROBLEWSKI , której niestety nie ma dr Eispritz

        • 0 0

      • Do użytkownika vw

        Zgadzam się ekipa u plichty zmienna jak nasza pogoda, ludzie z łapanki. Wielki salon wielkie halo ale to nie wszystko. Ludzi traktuje się jak robota który ma spełniać tabelki aby tylko pięły się w gore.

        Proponuje sprawdzić jakie części sa montowane podczas przeglądów.

        • 4 0

    • (2)

      Dziwne, że Plichta zatrudnił ludzi od Groblewskiego i nie wiem czy tych najlepszych. Buhaha.

      • 5 0

      • Artur kurka przestań z ta zawiscia. .. robisz z siebie debila.

        • 0 0

      • Do artura

        Artur kurka przestań siać farmazony. Zajmij się swoją posadka.

        • 0 0

  • (2)

    No to mamy kolejny efekt podłej zmiany....bo po co wspierać lokalną rodzinną przedsiębiorczość......

    • 11 27

    • Lokalna Przedsiębiorczość

      Pracowałem w lokalnej przedsiębiorczości a raczej byłem przez nią wyzyskiwany - dealer VW przy obwodnicy. Więcej nie chcę i dziękuję. Wolę pracę w globalnym koncernie przestrzegajacym praw pracownika, dającym większe możliwości rozwoju i przyzwoite wynagrodzenie.

      • 3 0

    • CITY MOTORS

      Liczy się ekonomia. Duży może więcej

      • 0 0

  • plichta zatrudnił spady od Groblewskiego

    • 8 2

  • korpo dealer (1)

    Co to za roznica, czy to Plichta, czy CityMoyors? Korporacje maja na celu tylko zysk na kliencie, a nie jego dobro. Wymieniacze czesci dla zarobienia dobrej kasy. Najlepsi mechanicy juz odeszli, a Ci co zostali zaraz odejda. Doradcy serwisowi, co chwila to nowe twarze. Samochody naprawiaja amatorzy. Ale coz jak placa taka praca. Wyzyskiwanie ludzi za 2000 brutto konczy sie zawsze tym samym. Firme tworza ludzie, a nie ladne obiekty. Eksperci zagwarantuja jakosc, ale za godne pieniadze. Klient zaplaci dobrze za profesjonalna naprawe bo bedzie wiedzial, ze mechanik ma 10 lat doswiadczenia i mozna mu zaufac. Zaufanie klienta do biznesu to gwarancja sukcesu! Wiec zadam pytanie do Korpo, kiedy bedzie Was stac na jakosc i szacunek Klienta?

    • 28 0

    • Nigdy ... Bo cebulaki bedziecie pracowac nawet za miske ryzu !

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Czym jest immobilizer?

 

Najczęściej czytane