- 1 Mapa pożarów aut w Trójmieście (95 opinii)
- 2 Auto wjechało w pieszych i w budynek (305 opinii)
- 3 "Podatek od aut spalinowych i tak będzie" (143 opinie)
- 4 Mieszkańcy Bojana naprawili drogę w Gdyni (202 opinie)
- 5 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (378 opinii)
- 6 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (113 opinii)
Kilka dni temu prezentowaliśmy zarys nowego logo Skody. Okazuje się, że oficjalna wersja różni się nieco od tamtej wersji. Nowe logo to jednak nie koniec zmian wizerunkowych u czeskiego producenta aut.
Zobacz porównanie starego logo Skody i poprzedniej - jak się okazało, nieostatecznej - wersji odświeżonego logotypu.
Skoda informuje, że "stoi u progu wielkiej przemiany". Podczas tegorocznej wystawy Geneva Motor Show marka przedstawia kluczowe elementy tworzące nowy, tzw. Corporate Design. Co to oznacza w praktyce?
Zmienia się nie tylko logotyp, ale także wykorzystywana w komunikacji zewnętrznej kolorystyka oraz wygląd stacji dealerskich. Nowy design jest używany we wszystkich wewnętrznych i zewnętrznych nośnikach komunikacyjnych marki. Skoda zaprezentowała też nowe hasło, którym chce komunikować swoje produkty, teraz brzmi ono - "Nowa siła Skody".
Nowe logo Skody ma soczysty, zielony kolor. Poprzedni czarny okrąg wokół strzały został przeprojektowany i jest prostym, chromowanym wzorem, umiejscowionym w większej odległości od strzały. Ma to stwarzać wrażenie, że logo jest teraz bardziej przestronne i budzi "przygodowe" skojarzenia. W okręgu nie ma już legendarnego "Skoda Auto" - zastąpiono je bardzo widocznym słowem "Skoda", umiejscowionym centralnie nad logo.
Wydaje się, że przedstawiciele marki są z tych zmian bardzo zadowoleni. - Skoda zamierza rozpowszechnić swoje nowe wytyczne na arenie międzynarodowej - mówi Jurgen Stackmann, członek zarządu Skody, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
- Od wczoraj nowy design prezentuje się już np. na stronie internetowej koncernu, pozostałe elementy np. zmiany w wyglądzie stacji dealerskich będziemy wprowadzać w ciągu roku - mówi Krzysztof Dietrich z firmy Plichta, trójmiejskiego przedstawiciela marki.
Opinie (8)
-
2011-03-08 21:38
Boże
ale wiadomość
ale się ten projektant napracował.... współczuję tyle pracy- 1 0
-
2011-03-02 09:19
Wolę jednak logo mercedesa (1)
niezmienne od stu lat...
- 8 2
-
2011-03-08 21:37
wcale nie
różnice drobne ale były jego modyfikacje...- 0 0
-
2011-03-02 11:38
logo Skody to emeryt w kapeluszu (1)
.............
- 7 5
-
2011-03-07 18:39
Logo VW
to kopnięta sfastyka
Hail Hitler- 0 0
-
2011-03-06 20:24
haha ZIELONA KUREA hahahah
...
- 0 0
-
2011-03-02 20:11
vw
skoda ales gut
- 0 4
-
2011-03-02 09:50
A ja BMW
Tak samo nie zmienne...
- 5 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.