- 1 Wandale niszczą "auta na minuty" (51 opinii)
- 2 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (218 opinii)
- 3 Nie było ofert na przebudowę Świętojańskiej (236 opinii)
- 4 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (422 opinie)
- 5 Nietypowy remont ulicy. Prace w nocy i weekendy (69 opinii)
- 6 138 policjantów z drogówki na torze (30 opinii)
Śmiertelna ofiara wypadku w Gdyni. Czy radar by pomógł?
W niedzielę wieczorem doszło do wypadku na skrzyżowaniu Trasy Kwiatkowskiego z ul. Podgórską w Gdyni. To nie pierwszy śmiertelny wypadek na tym skrzyżowaniu.
Jak wstępnie ustaliła policja, w niedzielę przed godz. 21, kierujący Dacią jadącą od strony Trasy Kwiatkowskiego skręcając w lewo w ul. Podgórską najprawdopodobniej wymusił pierwszeństwo na jadącym z przeciwka Volkswagenie. W konsekwencji Volkswagen uderzył w bok Dacii, a następnie dachował.
- Trzy osoby znajdujące się w Dacii, w tym kierowca i dwie pasażerki, zostali przewiezieni do szpitala. Niestety w wyniku odniesionych obrażeń jedna z kobiet zmarła - informuje Dorota Podhorecka-Kłos, rzecznik Komendy Miejskiej Policji w Gdyni. - Kierujący pojazdami byli trzeźwi. Wyjaśniamy szczegółowy przebieg zdarzenia.
Niestety nie był to pierwszy tak tragiczny wypadek na tym skrzyżowaniu. - Na przestrzeni kilku ostatnich lat zginęły tam w dwóch wypadkach łącznie trzy osoby. W tym samym czasie doszło do wielu drobniejszych kolizji - przypomina pan Michał, nasz czytelnik i świadek niedzielnego wypadku.
Feralne skrzyżowanie nie jest ani szczególnie skomplikowane, ani wyróżniające się. Jednak ruch w tym miejscu jest bardzo duży, ponieważ droga prowadzi do ludnego osiedla Obłuże Leśne.
- Nie pamiętam aby kiedykolwiek stał tu fotoradar lub badano prędkość. Trzeba było dwóch wypadków śmiertelnych aby na ul. Kwiatkowskiego postawiono znak zakazu zatrzymywania się - do tej pory wszystkie ofiary ginęły po uderzeniu w zaparkowane na poboczu naczepy ciężarówek. Poprawiło to bezpieczeństwo o tyle, że zamiast wypadków były kolizje - tłumaczy nasz czytelnik. - Rodzi się pytanie: czy znowu będzie potrzeba kolejnych ofiar, aby na tym skrzyżowaniu ktoś wreszcie postawił światła i to działające cały czas?
Opinie (312) ponad 50 zablokowanych
-
2011-01-17 16:21
... (16)
Masakra, Widok był straszny, dzisiaj wrzuce zdjęcia z tego wypadku.
- 11 29
-
2011-01-18 06:58
(1)
trzeba byc psychicznie chorym aby zamieszczac jakiekolwiek zdiecia amatorskie z wypadkow w necie...i mówic :ku przestrodze...jakiej czubku przestrodze?
- 2 6
-
2011-01-18 08:26
takiej zebys nie jechal za szybko.
- 3 0
-
2011-01-17 16:33
(7)
http://www.youtube.com/watch?v=RerGDKz6nOQ Fragment, specjalnie nic nie widać, potem bd zdjęcia.
- 3 12
-
2011-01-17 16:57
(5)
to jest chore, że niektórzy filmują i fotografują wypadki i tragedie innych ludzi... Tak samo ostatnio widziałam jak jeden debil robił zdjęcia mężczyźnie który wpadł pomiędzy pociąg a peron... Pełno krwi, mężczyzna nieprzytomny leży pod pociągiem, ale oczywiście psychol zamiast pomóc to tylko wciska ten swój aparat pod pociąg i robi zdjęcia :/ jesteście beznadziejni...
- 38 11
-
2011-01-18 08:17
A pewno sam oglądasz...
- 1 0
-
2011-01-17 19:56
A Ty za kogo się Uważasz skoro sam Oglądasz takie filmy?
Najłatwiej kogoś krytykować. W ogóle po co pisać o tym artykuł i to rozgłaśniać, może jeszcze powinieneś dodać!
- 2 0
-
2011-01-17 17:18
słuchaj nikt nie każe ci oglądać zdjęć, te są ku przestrodze jak kolega napisał, a nie w celu pokazania tragedii ludzkiej..
- 7 2
-
2011-01-17 17:13
Ja uważam, że te foty są ok, Ku przestrodze!
- 7 4
-
2011-01-17 17:08
Tylko zwróć uwagę na to, że nie pokazałam ludzi. Głównie chodziło mi o pokazanie wyglądu samochodu i miejsca zdarzenia...
- 10 1
-
2011-01-17 17:10
A filmik nie jest mój.
- 2 0
-
2011-01-17 19:19
(1)
Domi, ale na filmiku napisalas ze to Estakada Kwiatkowskiego, a wypadek byl na ulicy Kwiatkowskiego - to roznica.
- 1 1
-
2011-01-18 08:16
ale to nie moj filmik!
- 1 0
-
2011-01-17 19:14
kuzwa!!! (3)
psychole pseudo reporterzy!! Jak w stawie utopiłem motorówke mojego dziecka i ją potem w gaciach kraciastych wyciągałem cały w błocie to chyba z 10 "reporterów" i "operatorów" pożal sie boże "dokumentowało"
- 12 2
-
2011-01-17 19:49
(2)
no bo to musial byc fajny widok, sam przyznaj
- 5 0
-
2011-01-18 07:52
Poza tym to jest nielegalne!
- 1 2
-
2011-01-18 07:51
następny gapiszon!
ręce opadają od tej polakowej mentalnosci
- 2 2
-
2011-01-17 21:18
RADA DZIELNICY OBŁUŻE (2)
RADA DZIELNICY OBŁUŻE ZAPRASZA MIESZKAŃCÓW NA SPOTKANIE DOTYCZĄCEGO RUCHU DROGOWEGO NA UL.KWIATKOWSKIEGO.W SPOTKANIU UDZIAŁ WEZMĄ PRZEDSTAWICIELE WŁADZ MIASTA,POLICJI I STRAŻY MIEJSKIEJ.SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 26.01.2011r./ŚRODA/ W SIEDZIBIE RADY DZIELNICY UL.PODGÓRSKA 14 /BUDYNEK SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ/
- 8 1
-
2011-01-18 08:10
W SPRAWIE SPOTKANIA.
SPOTKANIE O GODZINIE 17.
- 0 0
-
2011-01-17 21:53
LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE
Szkoda, że tak późno :( ale może jej śmierć oraz poprzednich ofiar nie pójdą na marne. Trudno skręcić w podgórską to jest fakt i tyle.
- 2 0
-
2011-01-18 08:08
Tak u nas mówiąc o winie nigdy nie słyszałem żeby winny był kretyn w golfie czy BMW któru raczej nie jechał a raczej nisko leciał . Ta tak jak ci z drogówki co po Armii Krajowej jechali 50-tką a rozbili trzy samochody i ich audii.
- 3 0
-
2011-01-17 16:03
Opinia wyróżniona
Postawmy wszędzie światła (15)
co 100m bedzie bezpiecznie i... bez sensu.
Mamy po prostu fatalną kulturę jazdy i nie potrafimy jeździć. Nie potrafimy przewidywać. I jest to co jest. Dopóki drogówka bedzie się tylko po krzakach chowała a nie reagowała na niebezpieczne sytuacje W RUCHU to tak będzie.- 310 9
-
2011-01-17 20:48
Swiatla (7)
Dlaczego? We wszystkich duzych miastach na swiecie sa swiatla i jakos ludzie jezdza. I tak wlasnie ucza sie kultury jazdy. W Kanadzie w miescie nie jezdzi sie wiecej niz 50km/h, a swiatla sa na prawie kazdym skrzyzowaniu i dla skrecajacych w lewo sa osobne linie i swiatla. Do tego na innych skrzyzowaniach sa wszedzie znaki stopu, jesli nie ma swiatel. I jakos jezdzimy, nie ma korkow, a wypadki smiertelne sa bardzo zadkie
- 2 7
-
2011-01-17 23:06
Zlikwidowano światła i znaki na skrzyżowaniu. Rezultat: zero wypadków od 4 lat (4)
WPISZCIE SOBIE W GOOGLE TE SŁOWA Zlikwidowano światła i znaki na skrzyżowaniu. Rezultat: zero wypadków od 4 lat
- 3 1
-
2011-01-18 06:47
KARY , KARY I JESZCZE RAZ KARY !!!!!!!!!!!!!!!!!! (2)
Są kierowcy dla których światła i tak nie mają znaczenia . Regularnie widuje z reguły młodych kierowców przejeżdżających na czerwonym ( nie późnym żółtym , tylko centralnie czerwonym ) . 2 miesiące temu widziałam faceta , który na wysokości Placu Zebrań Ludowych w Gdańsku jadąc w kierunku Gdyni 3 razy nie zatrzymał się na czerwonym . Jak dla mnie w Polsce kary są zbyt małe . Nieuchronność kary i zdrowe przetrzepanie fotela , a także wprowadzenie testów psychotechnicznych i tachometrów dla wszystkich dużo jeżdżących kierowców ( przedstawicieli handlowych ) może coś pomoże .
- 7 0
-
2011-01-18 07:48
prawda...
i teraz słuchaj osób którzy krytykują wolne ruszanie spod świateł...ja ruszam wolno właśnie dlatego że nie chcę być pier... przez oszołoma który na czerwonym zasuwa
- 2 0
-
2011-01-18 06:48
Przepraszam za błąd , nie fotela , a portfela.
- 0 0
-
2011-01-18 00:47
no tak
Ale 10 pojazdów na dobę - to jeździ na ulicach niższej klasy niż Kwiatkowskiego (tam jest co najmniej 3 razy więcej) - no i już widzę to rozwiązanie w Polsce (każdy by przyjeżdżał z siekierą...)
- 0 0
-
2011-01-17 22:48
światła na całym świecie??? (1)
To jakieś bednie.Wystarczy że kierowcy zaczną uważać!!!Zwiedziłem troche swiat i tylke świateł co ostanio w polsce robią to nigdzie nie ma.Wrecz przeciwnie.Światła są celowo wyłączane żeby odkorkować wielkie miasta i poprawić bezpieczeństwo.Tak...Wyłączone światła na skrzyżowaniach poprawiają bezpieczeństwo,gdyż kierowcy instynktownie zwalniają widząc wyłączone światła.Światła doprowadzają tylko do praliżu miast.Tu daje link żebyście sami sprawdzili sobie
- 6 1
-
2011-01-18 00:49
no task
są wyłączane bo nastąpiłby paraliż transportowy...
- 0 0
-
2011-01-17 18:12
WSZYSTKIE świała powinny być wyłączone pomiędzu 23 a 5 rano!!! (1)
- 11 6
-
2011-01-18 00:26
niestety idioci sądzą inaczej to ci sami którzy po każdym wypadku stawialiby radary światła itd co to zmienia czy po wprowadzeniu świateł na 99% przejśc na głównej arterii 3 miasta przestali ginąć idioci poginający przez pasy na czerwonym ludziku?Nie więc dalsze stawianie świateł jest bezsensownym marnowaniem kasy idioci zawsze będą ginąć bo zawsze można wyjechać czy wejść pod jadące auto radar przed tym nie chroni
- 5 0
-
2011-01-17 19:52
(1)
NIE ZGADZAM SIĘ Z BORG-iem. POWINNO SIE UWAŻAĆ I TYLE
- 2 4
-
2011-01-17 22:15
właśnie o tym pisał !!!!!!!
- 4 0
-
2011-01-17 17:13
powinni zrobic zakaz skrętu w lewo jadąc w stronę płk dąbka (2)
oraz drugi zakaz w lewo wyjeżdzając z podgórskiej. i po kłopocie!!!!!!
- 10 7
-
2011-01-17 20:31
Najpierw to niech naprawią chociaż nawierzchnię.Jadąc z góry niezły slalom pomiędzy dziurami,szczególnie jak jest ciemno...
- 8 1
-
2011-01-17 18:57
jakoś nie rozumiem tego wypadku
ten z góry musiał nieźle zapier.alać,
też się lubię tam rozpędzić
ale cały czas ktoś w podgórską chce wjechać
i lepiej tam z górki nie cisnąć,
zwłaszcza, że perspektywa się zmienia jak się z górki patrzy
i pod górkę też, może to jest rozwiązanie zagadki?
Na dodatek duuużo pieszych, widać ich słabo
albo wcale
i lubią przebiegać między samochodami.- 12 2
-
2011-01-18 06:20
czyj to piesek? (1)
tak stoi z boku?
- 0 0
-
2011-01-18 06:48
to misiek
- 1 1
-
2011-01-17 17:50
przykre zdarzenie (5)
moi drodzy prędkość, prędkością ale auto też ma duże znaczenie. Tak właśnie wyglądają skutki zderzenia SAMOCHODU z pojazdem do PRZEMIESZCZANIA SIĘ. Jestem pewny tego że gdyby sytuacja była odwrotna tzn dacia by uderzyła w Passata skutki wypadku były by inne nie ma co się czarować.
Sam miałem poważny wypadek ze skutkiem śmiertelnym i gdybym nie miał porządnego auta w najlepszym wypadku przemieszczałbym się na wózku inwalidzkim.
Dbajmy o nasze bezpieczeństwo !
wszystkim mobilom szerokości życzę !- 10 3
-
2011-01-17 20:22
To może napisz (1)
jakim samochodem miałeś ten wypadek...Marka samochodu to ważna rzecz.
- 0 0
-
2011-01-18 06:27
Mercedesa 124
- 0 1
-
2011-01-17 18:52
nie rozumiem co piszesz i dlaczego piszesz....?
miales powazny wypadek ze skutkiem smiertlenym, to ten komentarz kto napisal, twoj duch?
- 2 0
-
2011-01-17 18:51
no i najlepszy dowod
mobilek i wypadek
- 1 0
-
2011-01-17 18:04
Kup Humera to się lepiej zabezpieczysz;
nawet z dostawczakiem na head-on będziesz mógł pójść
- 2 1
-
2011-01-18 06:08
strasznie to smutne
to i nie ma co sie rozwodzic nad tematem tylko coś zrobic konkretnego z tym pechowym skrzyzowaniem
- 1 0
-
2011-01-18 02:26
Polska to dziki kraj i dzicy ludzie
Dac nam samochod to tak jak malemu dziecku brzytwe do zabawy....i tylko czekac na rozwuj wydarzen.
Zatknieta CB antena na dachu ,znaczek vw i pedal w podloge.W europie mowia na takich polakow jadacych z 3metrowa antena -polish bandit driving.
cos w tym jest- 9 2
-
2011-01-17 19:57
Kobieta za kółkiem = kłopoty (3)
Występują co najmniej dwa rodzaje kobiet kierowców, kobieta samiec oraz kobieta niania. Kobieta samiec stara się naśladować samców alfa, tak bardzo, że wychodzi jej to często lepiej. Tak więc jeśli akurat siedzi Wam na zderzaku na obwodnicy duży terenowy wóz i nie widać kierowcy to na pewno siedzi w nim drobniutka kobietka dla której prowadzenie auta to walka na samczym terenie.
Kobieta niania z kolei zaparkuje auto dokładnie vis a vis sklepu w którym zamierza zrobić zakupy. Nieważne, że dokłądnie równolegle jest zaparkowane inne auto i jezdnia zwęża się tym samym do jednego pasa, a inni kierowcy wychodzą ze skóry. Wspólny mianownik to pewien nabyty nawyk, któremu jesteśmy winni my mężczyźni, szarmancko przepuszczając panie w drzwiach, wręczając kwiaty bez okazji... itp. Panie wyrobiły sobie samopoczucie pierwszeństwa na drodze ponad prawem drogowym. Dlatego też tp one przejeżdżają najczęściej pieszym po piętach na pasach.( Czy te głąby nie widzą, że jadę?)
Piszę to bo właśnie dzisiaj nieomal stałem się ofiarą drogową takiej blondynki. Otóż ja przejeżdżam skrzyżowanie, za skrzyżowaniem po prawej jest podporządkowana droga osiedlowa. Z niej to wyjeżdża nagle wprost na moje auto kobieta niania. Stoi do końca i wyjeżdża w ostatniej chwili jak samobójca pod moje auto jadące 60km/h. Nikomu nie życzę takich sytuacji. Mogę tylko napisać: skok adrenaliny taki, że myśli się 100x szybciej. Za mało miejsca, aby zahamować. Szybko łapię ręczny i skręcam hamując w prawo, w tę samą drogę z której wyjeżdża moja ofiara losu. Bogu dzięki za ABS, normalnie wpadłbym w poślizg na mokrej jezdni. Potem gdy adrenalina opada, rozglądam się, Pani zdążyła już uciec. Aby było śmieszniej, zgadnijcie co zrobiła, gdy zauważyła, że dojdzie do wypadku? Nacisnęła hamulec zamiast gazu i po prostu stanęła na środku jezdni. Pewnie abym już na 100% w nią przywalił. Jeżdżę autem 15 lat i takiego przypadku nie miałem. Może pokłóciła się z mężem? Na koniec: Kobiety za kółkiem nie popełniają błędów, dlatego też nigdy nie mówią: "sorry, moja wina"- 14 26
-
2011-01-18 01:03
Baba to jest baba, rozum ma miedzy nogami a wypełnienie twarzoczaszki używa do koafiury. A już blondynka, w kapeluszu i okularach oraz rękawiczkach to kłopoty murowane. Dobra baba to świeża i drożdżowa.
- 0 2
-
2011-01-17 23:49
miałem 2 tygodnie temu podobną sytuację
panienka seicento wjechała mi na czerwonym świetle przed maskę żwawo i bez zwalniania, lekko rzucając na mnie wzrokiem - jechałem ok. 50 na godzinę. Wyhamowałem jednakże i na następnych światłach wysiadam, grzecznie otwieram jej drzwi i mówię młodej lasce: wymusiła pani na mnie pierwszeństwo na poprzednim skrzyżowaniu! A ona na to - przecież miałam zieloną strzałkę!!! Myślałem, że padnę. LUUUUUDZIE. Poinstruowałem co oznacza mała zielona strzałka i poprosiłem, aby tak nie jeździła, bo zrobi komuś krzywdę. Przeprosiła.
Jeśli taka jest edukacja na kursach prawa jazdy czym jest zielona strzałka, albo jeśli niektórzy nie rozróżniają zielonego światła ze strzałką z zieloną strzałką warunkową, to ja przepraszam - trupy będą.- 4 0
-
2011-01-17 20:17
Zdarza się...
Jeżdżę od 2 lat i miałem identyczną sytuację - blondi w małym autku wyjechała z podporządkowanej (to było na skrzyżowaniu),moja prędkość lekko ponad 60 km/h - hamowanie awaryjne (bez ABS) i zatrzymanie ok. 0,5 m od jej pojazdu.Też naciśnęła hamulec i stanęła pośrodku.
- 1 1
-
2011-01-17 17:48
wczoraj gość na skrzyżowanie grunwaldzkiej z kołobrzeską dojeżdżał mnw. 100 - 120 km/h (1)
...i po heblach. Czy gdyby mu ktoś wtedy wjechał to byłoby wymuszenie ? On oczywiście łgałby w żywe oczy, że jechał 40 na godzinę i takie tam. Polacy wbrew temu, co sądzą na swój temat, to mocno niehonorowy, zchamiony, bolszewicki naród, dlatego nigdy nie będzie u nas porządku na drogach i w polityce też.
- 18 0
-
2011-01-18 00:04
popieram
mialam niedawno taka kolizje w Gdyni .Facet wmawial ze jechal wolno.Oczywiscie to byla moja wina bo wyjezdzalam z podporzatkowanej. Policje nie obchodzilo ze on jechal ok.90 km/h na osiedlowej ulicy
Ja moj samochod naprawilam on on mial skasowany caly przod.- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.