- 1 Od soboty spore utrudnienia na A1 (59 opinii)
- 2 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (72 opinie)
- 3 Apel policji do kierowców aut i motocykli (66 opinii)
- 4 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (358 opinii)
- 5 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (257 opinii)
- 6 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (207 opinii)
Szkolenie strażaków z aut elektrycznych. Poznają 24 modele
Dealer Plichta Electric zorganizuje jakże potrzebne szkolenie z aut elektrycznych dla strażaków z Pomorza. Podczas trzydniowego wydarzenia strażacy będą mieli okazję poznać aż 24 modele elektryczne różnych marek. Szkolenie odbędzie się w dniach 17-19 kwietnia w jednym z obiektów Grupy Plichta w Letnicy.
Podczas trzydniowego szkolenia, którego organizatorami są Plichta Electric i Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA), około 60 strażaków z całego Pomorza pozna tajniki i budowę 24 modeli na prąd. To modele marek, które w swoim portfolio posiada Grupa Plichta:
- Audi: Q4 e-tron, e-tron GT, Q8 e-tron,
- Cupra: Born
- Ford: Mach-e, Transit
- Jaguar: I-Pace
- Kia: EV6, Niro EV
- Maxus: Euniq 5, Euniq 6, Mifa 9, e-Deliver 3, e-Deliver 9
- Skoda: Enyaq
- Seres: 3
- Skywell: ET5
- VW: ID 3, ID 4, ID 5, Buzz, e-Crafter
- Volvo: C40 Recharge
Strażacy na miejscu, pod jednym dachem, będą mogli porównać dane modele.
Czy strażacy potrafią gasić auta elektryczne?
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej oraz praktycznej, którą poprowadzi Artur Rakowski, dyrektor serwisu Audi. Opowie szczegółowo o postępowaniu w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem samochodów elektrycznych.
Grupa Plichta planuje organizację cyklicznych szkoleń w przyszłości.
Karta ratownicza, czyli kawałek papieru, który może uratować życie
Strażacy przez 21 godzin gasili auto elektryczne
Miejsca
Opinie (107) 3 zablokowane
-
2023-04-05 08:40
Przez unijnych ekoterorystów mamy same problemy (2)
kiedy wyjdziemy z tego kołchozu?
- 17 5
-
2023-04-05 08:51
Wystarczy odciąć od koryta skorumpowanych przez ruski kapitał eurourzędasów,
całe to grillowanie Polski to akcja komunistów. Zagranica już to dostrzegła, POlactwo jeszcze nie.
- 3 2
-
2023-04-07 11:47
jak PiS odsuniemy od władzy
- 0 0
-
2023-04-05 08:54
Niedługo ci wszyscy lewacy narzucający innym, czym mają jeździć i co jeść, wylądują w więzieniach za swoją agenturalną pracę na rzecz zbrodniarza Putina.
- 10 0
-
2023-04-05 08:56
Pseudo ekologia (1)
A najlepsze jest to, że prąd do ładowania elektryków w 75-80% pochodzi ze spalania węgla. Już zupełnie pomijając kwestię produkcji i utylizacji baterii.
- 20 4
-
2023-04-05 12:52
Co za bzdury hahaha
Dobrze że silniki spalinowe są produkowane z drewna
- 3 7
-
2023-04-05 09:06
Jak padnie rosja, to skończą się te wszystkie pseudoekologiczne bzdury i ich lobbowanie na szczeblu UE.
to nic innego jak dywersja i atak na zachodnią cywilizację, rok temu teoria spiskowa, a dzisiaj?
- 9 0
-
2023-04-05 09:11
Który samochód pójdzie z dymem na części praktycznej ? (1)
- 7 0
-
2023-04-07 11:46
VW Golf TDI
- 0 1
-
2023-04-05 09:11
w Skandynawii podobno wprowadzili zakaz wprowadzania elektryków na pokłady promów, (11)
świat źle skręcił, ale nic nie dzieje się samoistnie, ktoś ma cel i interes w tym wszystkim.
- 30 7
-
2023-04-05 09:32
Przecież korporacje i obce mocarstwa mają europejskich polityków w kieszeni (2)
to dlatego rosyjskie elity balują we francuskich kurortach a my musimy kupować drogi niemiecki prąd wytworzony z taniego rosyjskiego gazu.
A gdzie zbiegają się interesy polityków i korporacji? W Chinach! Za pieniądze korporacji Chiny korumpują wręcz całe kraje - to nie jest przypadek, że Chiny kontrolują większość krytycznych surowców niezbędnych w klimatycznej donkiszoterii, to także nie był przypadek, że epidemia została zorganizowana i wypromowana przy pomocy Chin.
Kapitaliści dają mamonę a totalitarne systemy narzędzia - tak działa globalna klika.
Gdybyśmy traktowali serio nasze wartości to nigdy nie nawiązywalibyśmy stosunków gospodarczych z krajami takimi jak Chiny czy Rosja - ale demokracja, wolność - to dziś w Europie tylko puste słowa.- 11 5
-
2023-04-05 10:01
powiedz mi jak to wytłumaczyć gawiedzi ślepo zapatrzonej w te właśnie puste hasła, (1)
a czyniących dokładnie na opak. Nawet rodzinę mam skłóconą
- 5 2
-
2023-04-07 07:08
ktoś by musiał im się włąmać do smartfonów
a, czekaj, to już też przecież chińczyki opanowały
- 0 0
-
2023-04-05 10:59
Na jeden prom (5)
na jednej linii, problemem jest sam prom s nie samochód elektryczny .
- 9 6
-
2023-04-05 12:18
(2)
to pomyslmy co sie stanie jak np na promie stena line zapali sie elektryk. nie wiem czy byles na takim promie. tam w ladowni stoja samochod przy samochodzie. nie ma mozliwosci wyciagniecia elektryka i wsadzenia go do kontenera z woda. zapali sie elektryk to systemy gaszace na promie nie dadza rady, w ciagu 15 minut zapala sie wszystkie samochody sasiadujace kolo takiego elektryka.
tylko czekac az stanie sie tragedia- 5 4
-
2023-04-05 12:37
Np Renault
W swoich elektrykach dodaje taki specjalny otwór w bateriach , w celu gaszenia. Nie rozumiem tej paniki związanej z elektrykami. Ktoś kto będzie miał kasę to sobie kupi a przecież nikt nie zabrani dalej komuś jeździć 35 letnim klasykiem passeratti w tdi
- 3 3
-
2023-04-07 11:32
No np Stenaline montuje ładowarki do ładowania ev podczas podróży
idź i powiedz im, że to niebezpieczne hahahah
- 0 1
-
2023-04-05 12:31
nie jeden prom a przewoźnik (1)
i kolejni dołączają, do tego parkingi podziemne
- 5 4
-
2023-04-07 11:32
Twój umysł już dołączył
- 0 1
-
2023-04-06 15:58
Nie podobno tylko na 100% w Norwegii
- 0 1
-
2023-04-07 11:30
Poczytaj zanim skomentujesz
Jeden mikro armator posiadający 4 promy wprowadzil zakaz na jednym promie mieszczącym 9 aut.
I to jest problem dla Polaków hahahhaha- 0 1
-
2023-04-05 11:49
ekolog
gdzie jeździłem autobusem czy rowerem jeżdze samochodem
- 0 0
-
2023-04-05 12:00
pytaa
a gdzie maseczki i obostrzenia covidowe w pociągach i na granicy gdy parę milionów wjeżdżało do kraju???
- 5 0
-
2023-04-05 12:13
(5)
W latach ~1920-1935 samochody elektyczne stanowiły 1/3 rynku wszystkich pojazdów. NY, Chicago i wszystkie duże miasta miały ustawy nakazujące budowe ładowarek na każdej ulicy. Już wtedy były wykorzystywane głównie przez firmy carsharingowe. Tak w latach 20 100lat temu elektryczna dorożka na minuty za monety lub żetony była normalką. Problemy z składowiskami akumulatorów doprowadziły do wielu katastrof ekologicznych, między inny skażenia wielu dopływów Missisipi. Już 100 lat temu ludzkość sprawdziła że pojazd elektryczny oparty o chemiczną baterię nie ma szans być ekologiczny. Najstarsi ludzie to pamietający odeszli w ostatnich latach więc here we go again.
- 9 4
-
2023-04-05 12:37
dlatego tak ważna jest znajomość historii
dlatego komuchy lubują się w takich twierdzeniach jak: to już historia, po co w tym grzebać, trzeba iść naprzód. No, widzimy.
- 9 1
-
2023-04-05 14:58
(3)
Wtedy akumulatorami trakcyjnymi były akumulatory kwasowe, teraz są zasadowe jak np. w telefonach komórkowych. Więc trzeba by zakazać też takich telefonów?
- 2 4
-
2023-04-05 15:04
takie porównania może stosować tylko ktoś skrzywiony lewizną. (2)
nie ta skala konsekwencji.
- 5 2
-
2023-04-05 15:11
(1)
A porównanie akumulatorów kwasowych do zasadowych o jakim skrzywieniu świadczą
- 1 3
-
2023-04-05 23:49
i to i to niebezpieczny i niewygodny odpad
z czym masz problem przygłupie?
- 6 0
-
2023-04-05 12:30
zakazać rejstrowania tego elektrozłomu (3)
i po kłopocie. Konwencjonalne samochody gasi się szybciej, taniej i bezpieczniej
- 13 4
-
2023-04-05 12:48
Na razie to zakazali rejestracji spalino złomu (2)
- 2 3
-
2023-04-06 09:23
Wlasnie NIemcy zarzneli samochody elektryczne i dalej ida w spalinowki. Kto myśli ten skuma ich ruch (1)
Tak samo te pompy ciepła Ursula powoli kasuje ( zły czynnik chłodzący) producenci tego syfu piszczą i wyją, ze nie zdążą ale cóż. Teraz tylko wywalić logistykę produkcji tych pomp guana i padną szybko
- 0 1
-
2023-04-07 11:34
niby cos wiesz ale chyba tyle, że jutro sobota
ev rosną w siłę
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.