- 1 Nie było ofert na przebudowę Świętojańskiej (208 opinii)
- 2 Nietypowy remont ulicy. Prace w nocy i weekendy (66 opinii)
- 3 Wrak nie do usunięcia przez biurokrację (218 opinii)
- 4 Rowerzyści dostali drogę, której nie chcą (420 opinii)
- 5 Wypadki TIR-ów i wojskowej ciężarówki (60 opinii)
- 6 Maj pełen prac drogowych w Gdyni (105 opinii)
W ciągu ostatnich miesięcy otrzymaliśmy sporo sygnałów od naszych czytelników na temat problemów związanych z rejestracją pojazdów w Gdyni. Magistrat postanowił usprawnić działanie wydziału komunikacji. Jak zapewniają urzędnicy - czas na załatwienie sprawy skróci się blisko o połowę.
- Mimo że przepisy rozporządzenia dotyczącego pracy urzędów nadal obowiązują i wciąż możemy wpuszczać do budynku jedynie tyle osób, ile znajduje się w nim stanowisk, to nieustannie poszukujemy możliwości usprawnienia obsługi mieszkańców. Stąd decyzja o zatrudnieniu dodatkowych pracowników, którzy zostali przeszkoleni i uzyskali certyfikaty dostępu do systemu Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców - wyjaśnia Rafał Klajnert, sekretarz miasta i dyrektor Urzędu Miasta Gdyni.
Od 10 maja stanowiska do rejestracji pojazdów działają od godz. 7 do 16. Kolejne osoby są przyjmowane co 20 minut. Do tej pory przy jednym stanowisku można było obsłużyć 25 osób dziennie. Wprowadzone zmiany sprawiły, że liczba dostępnych w tygodniu wizyt zwiększyła się z 420 do 750.
17 maja uruchomiono dwa kolejne stanowiska do rejestracji nowych pojazdów. Dzięki temu teraz można obsłużyć 1560 osób tygodniowo (przy uwzględnieniu wszystkich stanowisk związanych z rejestracją pojazdów). To wzrost o 610 osób.
- Przy skróceniu czasu obsługi mieszkańca jeszcze bardziej istotna jest kwestia punktualności. Każde spóźnienie, nawet o kilka minut, dubluje liczbę interesantów w kolejnym terminie. Stąd gorąca prośba o punktualne stawianie się na umówioną wizytę - dodaje.
Posiadanie Konta Mieszkańca ułatwia rezerwację wizyt w urzędzie oraz pozwala na korzystanie z szeregu funkcjonalności i usług miejskich. Wizytę można również umówić przez infolinię (58 626 26 26) oraz korzystając z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Gdyni.
Miejsca
Opinie (41) 2 zablokowane
-
2021-05-18 11:07
(1)
Urzędnik jak sama nazwa wskazuje ma urządzać życie obywatelowi a nie się przed nim zamykać na domiar tego biorąc wynagrodzenie z podatków wpłaconych przez obywatela.Taka jest etymologia tego słowa. Podobnie jak minister, co z łaciny znaczy nie kto inny jak służący/sługa.
- 29 2
-
2021-05-18 14:07
Chyba obywatel Piszczyk.
- 0 0
-
2021-05-18 14:06
Umawiać na konkretne godziny!
- 1 2
-
2021-05-18 12:27
UM nie uznaje mObywatela i wymagają fizycznego dowodu osobistego.
Jest to bezprawne.
- 12 5
-
2021-05-18 11:59
Brawo!
Skutecznie rozwiązali problem, który sami stworzyli.
Będzie premia!- 42 2
-
2021-05-18 11:06
Biznes
Czyli co biznes firm pośredniczących z urzędnikami należy rozumieć z lekka się urwie.
- 21 1
-
2021-05-18 10:51
Kucyk...jesteś geniuszem
- 28 0
-
2021-05-18 10:36
Dziękuję cesarzu, królu złoty.
- 31 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.