- 1 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (227 opinii)
- 2 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (54 opinie)
- 3 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (188 opinii)
- 4 Światła na ostatniej zebrze na Grunwaldzkiej (146 opinii)
- 5 OMT: bajpas nie dla ciężarówek (85 opinii)
- 6 W trakcie jazdy odpadło mu koło (89 opinii)
Trasa Kwiatkowskiego ma sie ku końcowi...
- Prace komisji przetargowej zakończyły się i po wnikliwej ocenie ofert, jako oferta najkorzystniejsza spośród tych, które spełniają wszystkie wymagania określone w odpowiednich przepisach została uznana oferta polskiej firmy Warbud - mówi Marek Stępa wiceprezydent Gdyni.
Jak dodaje Marek Stępa, wybrana firma nie była najtańsza. Ale inne przedsiębiorstwa, które przedstawiły korzystniejszą pod względem finansowym ofertę, nie spełniały wszystkich wymagań formalno-prawnych.
- Oferta, która nie spełnia wymogów formalnych, nawet jeżeli jest bardzo atrakcyjna pod względem cenowym, czy terminowym, nie może być uwzględniona. Podlega wtedy obowiązkowemu odrzuceniu. Tak się niestety stało z dwiema najtańszymi ofertami, które wykazywał braki formalne. Wygrała zatem oferta, która była jakby trzecia w kolejności proponowanej ceny - dodaje Marek Stępa.
Jeśli w najbliższym czasie inne firmy, które brały udział w przetargu nie odwołają się od decyzji władz miasta do Urzędu Zamówień Publicznych, to prace nad połączeniem Estakady Kwiatkowskiego z Trójmiejską Obwodnicą ruszą już za dwa miesiące. Inwestycja będzie wówczas gotowa do 2008 roku. Warto dodać, że Gdynia zapłaci za nią około 56 milionów złotych. Projekt, aż w 75 procentach jest finansowała z pieniędzy Unii Europejskiej.
Opinie (14) 1 zablokowana
-
2006-04-01 18:47
Albowiem
"W zepsutym kraju ustanawia się wiele praw".- Tacyt (Publius Cornelius Tacitus)
- 0 0
-
2006-04-01 20:41
Tu Gdańsk mówi. To dobra wiadomość, miejmy nadzieje, że pozostali oferenci nie bedą sie teraz odwoływac w nieskończoność. Szkoda, że zrobią tylko zjazd do portu, a wyjazd pozostanie denny jak jest obecnie, ciekawy jestem ile procent tej sumy dodatkowo kosztowałby wiadukt lub tunel, potrzebny do wyjazdu na obwodnicę ?
- 0 0
-
2006-07-14 00:51
trasy nie będzie !
pieniądze poooooszły
- 0 0
-
2006-08-09 22:33
Bez sensu..............
Wystarczyło przedłuzyć obwodnice do ul. Hutniczej i dalej do terminalu konterowego a nie niszczyć Parku Krajobrazowego i przyrody.Dlaczego niszczy się las pomiędzy Gdynią a obwodnicą. Gdzie byli zieloni ? (skorumpowani?) Iwestycja bez sensu.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.