- 1 Od soboty spore utrudnienia na A1 (40 opinii)
- 2 Mamy najdłuższą estakadę w Polsce (72 opinie)
- 3 Apel policji do kierowców aut i motocykli (22 opinie)
- 4 Jechaliśmy Obwodnicą Metropolitalną (254 opinie)
- 5 Będzie łatwiej zaparkować na Świętojańskiej (355 opinii)
- 6 W sobotę półmaraton, zmiany od piątku (201 opinii)
Wiadukt zamknięty zostanie dzisiaj o godz. 19, na nowo wjechać będzie można dopiero w poniedziałek o godz. 4 rano. Kierowcy muszą korzystać z objazdów: ul. 3 Maja lub Jana z Kolna. - Zamknięcie wiaduktu jest konieczne, bo prowadzić będziemy betonowanie remontowanej aktualnie jezdni. By maksymalnie przyspieszyć wiązanie betonu, trzeba wyeliminować wszelkie drgania - tłumaczy Romuald Nietupski, dyrektor Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku.
Nietupski dodaje, że betonowanie trwać będzie prawie dobę. - Potem na wiadukcie nie będzie już widać intensywnej pracy, ale beton cały czas będzie potrzebował spokoju. Mówię to specjalnie, by uspokoić wszystkich, którzy będą musieli omijać obiekt, a nie będą widzieli na wiadukcie intensywnej pracy - dodaje dyrektor.
Remont wiaduktu Błędnik zakończyć się ma na przełomie czerwca i lipca. Nie będzie to jednak oznaczać ulgi dla kierowców - od razu rozpocznie się remont położonej tuż obok Błędnika ul. Podwale Grodzkie (na odcinku od wiaduktu do skrzyżowania Hucisko).
Opinie (23)
-
2006-05-30 23:10
Drogowi partacze
Pomorskie drogi są niebezpieczne 17:45 30.05.2006
wtorek
Wszystkie ze 107 odcinków dróg skontrolowanych w 2005 r. przez inspektorów ZUW Urzędu Wojewódzkiego zawierały błędy w oznakowaniu i konstrukcji wpływające na bezpieczeństwo - poinformował we wtorek PAP.
Inspektorzy ds. transportu i infrastruktury z Wydziału Rozwoju Regionalnego ZUW oceniali m.in. organizację ruchu i oznakowanie dróg wojewódzkich, powiatowych i gminnych, szczególnie w miejscach, gdzie najczęściej dochodzi do wypadków.
Najczęstsze są błędy w oznakowaniu dróg wskazujących pierwszeństwo przejazdu lub nakazujących ustąpienie pierwszeństwa, a także w oznakowaniu niebezpiecznych łuków i przejść dla pieszych - powiedział Pieleszek.
Inspektorzy zwracają również uwagę na nieprawidłowości w geometrii niektórych dróg, np. gdy przebieg zakrętu na drodze umożliwia kierującemu rozwinięcie dużych prędkości, co przy niewłaściwej nachyleniu drogi, złej widoczności lub umieszczeniu za zakrętem przejścia dla pieszych powoduje zagrożenie - dodał.
Jego zdaniem, braki w oznakowaniu oraz złe rozwiązania inżynieryjne wynikają przede wszystkim z nieodpowiedniego nadzorowania przez zarządzających ruchem i niewykonywania odpowiednich analiz. Takie analizy, jak wyjaśnił, prowadzono jedynie w pięciu na 21 skontrolowanych jednostek samorządu terytorialnego.
Efektem kontroli są wystąpienia wojewody do władz samorządowych o usunięcie nieprawidłowości. Inspektorzy zapraszają również lokalne zarządy dróg do udziału w programie Ministerstwa Transportu i Budownictwa pod nazwą "Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych na Drogach", który polega m.in. na współfinansowaniu przez resort i samorząd lokalnych robót drogowych- 0 0
-
2006-05-31 12:48
Najsmutniejsze jest to, że nawierzchnia pewnie niedługo rozpłynie się pod wpływem temperatury (jak to zwykle u nas) i obciążeń i znowu trzeba będzie robić remoncik i tak w kółko.
Czy można gdzieś obejrzeć (dez)organizacje ruchu na czas tego remontu i jak długo on potrwa?- 0 0
-
2006-06-02 08:16
do gdanskaaa
mieszkam w Rumi tuż przy wiadukcie na ul. grunwaldzkiej i widziałam tamten remont (również przy ruchu, a pobliskie rondo jest najczęściej używanym skrzyżowaniem w województwie).Tam robota, aż się paliła, to był koszmar....dla mieszkańców, hałas i ciągły ruch jak w ulu. Za to remont błyskawiczny. Tak się pracuje!!!!
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.