- 1 Hamowanie przed autem to bandyterka (144 opinie)
- 2 Po ośmiu godzinach otwarto obwodnicę (366 opinii)
- 3 Nowy Ford Mustang już w Trójmieście (2 opinie)
- 4 Nie będzie podatku od aut spalinowych (156 opinii)
- 5 Korytarz życia i... cwaniacy (95 opinii)
- 6 "Popis" tego kierowcy to kiepska reklama dla marki BMW (328 opinii)
Ciekawie zapowiada się koniec tygodnia dla motomaniaków. Fani czterech kółek będą mieli szansę odbyć jazdy testowe debiutującymi modelami Peugeota - gorąco zapowiadanym 508 i następcą Partnera, czyli Rifterem.
W piątek i w sobotę trójmiejski przedstawiciel marki Peugeot, dealer JD Kulej, zaprasza wszystkich zainteresowanych na jazdy testowe drugą generacją modelu 508. Trzeba przyznać, że to jeden z ciekawszych tegorocznych debiutów na motoryzacyjnym rynku.
Peugeot od jakiegoś czasu - głównie za sprawą atrakcyjnie wyglądających SUV-ów - coraz głośniej przypomina o swoim istnieniu. Teraz, dzięki modelowi 508 na pewno o francuskiej marce będzie mówiło się jeszcze częściej.
Światowa premiera Peugeota 508 miała miejsce w tym roku podczas salonu samochodowego w Genewie. Nowy model spod znaku lwa to przedstawiciel bardzo mocnego segmentu D, w którym o przychylność klientów powalczy z m.in. Mazdą 6, Kia Optimą, VW Passatem czy Oplem Insignią.
W porównaniu do swojej pierwszej generacji Peugeot 508 II zmienił się diametralnie. Przede wszystkim jest krótszy i szerszy od poprzednika. Wyróżnia go awangardowy wygląd zewnętrzny z oryginalnie poprowadzonymi, pionowymi światłami do jazdy dziennej, a także interesującą stylistyką pasa tylnego. We wnętrzu zderzymy się z futurystycznym stylem, który wyróżniają trzy elementy: duży ekran multimedialny, cyfrowe zegary i spłaszczone koło kierownicy.
W bazowej wersji Peugeot 508 drugiej generacji jest 5-drzwiowym liftbackiem. Model w tym nadwoziu trafi do salonów w pierwszej kolejności. Za jakiś czas do gamy dołączy również kombi.
W ofercie silnikowej znajdziemy jednego "benzyniaka" i dwa diesle, w kilku wersjach mocy. Podstawowa jednostka benzynowa 1.6 THP rozwija moc 180 KM, natomiast w bardziej drapieżnym wariancie GT - 225 KM. Alternatywą są silniki diesla - 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 BlueHDi (160 KM i 180 KM). Jednostki mogą współpracować ze standardową skrzynią manualną bądź - opcjonalnie - z automatyczną przekładnią EAT8.
Ceny Peugeota 508 w podstawowej wersji wyposażenia Active z silnikiem 1.5 BlueHDI (130 KM) pod maską i manualną skrzynią biegów startują od kwoty 123 900 zł.
Trójmiejski debiut Peugeota 508 potrwa dwa dni, a przedpremierowa prezentacja w gdyńskim salonie JD Kulej przy ul. Chwaszczyńskiej 178 zostanie połączona z jazdami testowymi dla klientów.
Jazdy próbne będą dostępne w godzinach pracy salonu: w piątek (od 8 do 18) i w sobotę (od 9 do 16). Osoby zainteresowane odbyciem jazdy testowej powinny w pierwszej kolejności wypełnić internetowy formularz dostępny tutaj.
To nie koniec nowości w JD Kulej. Jednocześnie z przedpremierowym pokazem 508, dealer pokaże następcę doskonale znanego Partnera - model Rifter.
Wydarzenia
Miejsca
Opinie (114) 3 zablokowane
-
2018-09-19 08:37
Przód copy/paste z nowej Hondy Civic
- 4 0
-
2018-09-19 07:28
1.6 THP - bedzie sie dzialo.....
- 1 3
-
2018-09-18 23:30
Stracił charakter, wtopił się w dalekowschodni design, a cena z innej planety. Porażka będzie. (1)
I po co pchać do niego silniki 1,5D? To ledwo daje radę w 308. To samo z 1,6B. No i smartfon na desce do palcowania. Dokąd zmierza motoryzacja?
- 7 1
-
2018-09-19 06:43
Kupić, poużywać, wyrzucić, kupić, poużywać, wyrzucić, kupić, poużywać..itd..
acha, i jeszcze żadnej benzyny tylko na prąd z zasięgiem 300km żebyś nie mógł państwu za szybko uciec
- 0 0
-
2018-09-18 20:05
Uczciwy człowiek nie zarobi na taki samochód. (4)
- 4 13
-
2018-09-18 20:06
jak masz dział gosp (3)
to bierzesz w najmie i rata robi koszt odliczenie vat...
- 1 4
-
2018-09-18 20:29
No i co? (2)
W najmie spłacasz utratę wartości + odsetki. Przez 3 lata spłacisz mniej więcej równowartość połowy ceny samochodu.
Odliczenia? Przy użytku mieszanym i podatku liniowym z każdych zapłaconych 100 zł wydajesz realnie 73 zł. Czyli np. rata 3500 zł/m-c (leasing+serwis+ubezpieczenie), a ponad 2500 zł trzeba realnie wydać miesięcznie. Cudów nie ma, trzeba mieć pieniądze, przynajmniej te 2500 zł miesięcznie, by leasingować (wynajem) samochód średniej klasy w dobrej specyfikacji.- 2 3
-
2018-09-18 21:06
I co to te 2,5k? (1)
Nie mierz wszystkich swoją miarą
- 2 2
-
2018-09-19 04:46
No to, że trzeba je mieć
A nie "bierzesz w najmie" i wydaje się, że problem znika. Tak mogliby niektórzy pomyśleć. Poza tym trzeba pracować na DG, a to może 10%. Pozostałe 90% zaraz otworzy usta, że to "nieuczciwe".
Czwarty rok wynajmuję, teraz już drugi samochód, o wartości katalogowej ok. 200 tys. zł brutto, więc dobrze wiem jakie są zalety i wady takiego podejścia. Niektórzy sądzą, że "odliczam", więc mnie stać. No nie wiem czy dlatego - 90 tys. zł wydane przez 3 lata i zostanie bez samochodu - chyba nie każdy by się zdecydował na taki wydatek. Inna sprawa, że w tej cenie jest ubezpieczenie i pełen serwis, to zalety. No i jeździ się nowym, a nie wytłuczonym. A niektórzy za takie 2500 zł to muszą przeżyć, tak więc "najem długoterminowy" nie jest rozwiązaniem magicznym. No ale dla takich są auta używane. Ale ogólnie nowe samochody, w relacji do zarobków, są bardzo drogie - nawet w klasie średniej (nie premium). Taki Peugeot jest tego przykładem. A i premium czasem cztery litery ściska, bo co to za premium za 200 tys. gdy pod maską 150 KM, koła 17", a fotele płaskie i powleczone tkaniną.- 1 0
-
2018-09-18 18:50
Przód jak Fiat tipo (1)
- 16 15
-
2018-09-18 22:27
Tak. Identyczny.
- 3 0
-
2018-09-18 22:14
Wszedlem w konfigurator Peugeota i zakonczylem konfiguracje kiedy cena osiagnela ok 230 tys pln
Sorry ale u brokera kupuje za ta kase nowa E klase Mercedesa z dodatkami i silnikiem ok 200KM
- 7 1
-
2018-09-18 19:23
(6)
Fajne auto. Pamietam jak ponad 20 lat temu jeździł po Gdańsku taki Peugeot limuzyna lata 70?lata 80? Brązowy z jasnym welurowym wnetrzem. Był przepiekny.
- 16 2
-
2018-09-18 19:45
Przepiękny. I tylko to. Mechanicznie i elektronicznie są do niczego nadal (5)
- 2 5
-
2018-09-18 20:02
Silniki Peugeot ma bardzo dobre (4)
Diesle Peugeota uważane są za najlepsze. Nie warto kierować się stereotypami ;)
- 8 2
-
2018-09-18 21:56
Daj spokoj, piszesz do ludzi ktorzy widza tylko VAG i TDI, szkoda zuzywac klawiatury...
Volvo docenilo te jednostki i montowalo je u siebie w paru modelach, ale janusze i andrzeje z Polski i tak wiedza lepiej, a Ci z Volvo zdebilali :)- 2 3
-
2018-09-18 20:22
Haha diesle. No to trafiłeś :-) (2)
- 1 3
-
2018-09-18 20:32
Diesle byly sa i beda (1)
Lobby oszolomow naciska na hybrydy
- 3 1
-
2018-09-18 21:27
A kto mówi o hybrydach?
Popytaj, poczytaj statystyki. Sprzedaż diesli spadła o połowę, a benzyny o połowę wzrosła.
- 3 0
-
2018-09-18 19:18
Autko do rozbicia (1)
- 2 13
-
2018-09-18 21:54
z toba w srodku
- 3 1
-
2018-09-18 21:13
plastikowe głano na ... (1)
...5 lat ...
- 3 5
-
2018-09-18 21:54
Masz chyba na myśli wszystko prócz audi co stoi u dealera co ma nazwisko na P, a kończy się na A ? :)
- 0 0
-
2018-09-18 21:50
Czas zmienić Atecę, na Pedzia 508 :)
- 1 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.