• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Debiut Peugeota 508

mJ
18 września 2018 (artykuł sprzed 5 lat) 
Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych. Peugeot 508 to jedna z ciekawszych tegorocznych premier motoryzacyjnych.

Ciekawie zapowiada się koniec tygodnia dla motomaniaków. Fani czterech kółek będą mieli szansę odbyć jazdy testowe debiutującymi modelami Peugeota - gorąco zapowiadanym 508 i następcą Partnera, czyli Rifterem.



W piątek i w sobotę trójmiejski przedstawiciel marki Peugeot, dealer JD Kulej, zaprasza wszystkich zainteresowanych na jazdy testowe drugą generacją modelu 508. Trzeba przyznać, że to jeden z ciekawszych tegorocznych debiutów na motoryzacyjnym rynku.

Peugeot od jakiegoś czasu - głównie za sprawą atrakcyjnie wyglądających SUV-ów - coraz głośniej przypomina o swoim istnieniu. Teraz, dzięki modelowi 508 na pewno o francuskiej marce będzie mówiło się jeszcze częściej.

Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota. Nieco futurystyczne wnętrze nowego Peugeota.
Światowa premiera Peugeota 508 miała miejsce w tym roku podczas salonu samochodowego w Genewie. Nowy model spod znaku lwa to przedstawiciel bardzo mocnego segmentu D, w którym o przychylność klientów powalczy z m.in. Mazdą 6, Kia Optimą, VW Passatem czy Oplem Insignią.

W porównaniu do swojej pierwszej generacji Peugeot 508 II zmienił się diametralnie. Przede wszystkim jest krótszy i szerszy od poprzednika. Wyróżnia go awangardowy wygląd zewnętrzny z oryginalnie poprowadzonymi, pionowymi światłami do jazdy dziennej, a także interesującą stylistyką pasa tylnego. We wnętrzu zderzymy się z futurystycznym stylem, który wyróżniają trzy elementy: duży ekran multimedialny, cyfrowe zegary i spłaszczone koło kierownicy.

W bazowej wersji Peugeot 508 drugiej generacji jest 5-drzwiowym liftbackiem. Model w tym nadwoziu trafi do salonów w pierwszej kolejności. Za jakiś czas do gamy dołączy również kombi.

  • Cennik nowego Peugeota 508 otwiera kwota 123 900 zł.
W ofercie silnikowej znajdziemy jednego "benzyniaka" i dwa diesle, w kilku wersjach mocy. Podstawowa jednostka benzynowa 1.6 THP rozwija moc 180 KM, natomiast w bardziej drapieżnym wariancie GT - 225 KM. Alternatywą są silniki diesla - 1.5 BlueHDi (130 KM) i 2.0 BlueHDi (160 KM i 180 KM). Jednostki mogą współpracować ze standardową skrzynią manualną bądź - opcjonalnie - z automatyczną przekładnią EAT8.

Ceny Peugeota 508 w podstawowej wersji wyposażenia Active z silnikiem 1.5 BlueHDI (130 KM) pod maską i manualną skrzynią biegów startują od kwoty 123 900 zł.

Trójmiejski debiut Peugeota 508 potrwa dwa dni, a przedpremierowa prezentacja w gdyńskim salonie JD Kulej przy ul. Chwaszczyńskiej 178 zobacz na mapie Gdyni zostanie połączona z jazdami testowymi dla klientów.

Jazdy próbne będą dostępne w godzinach pracy salonu: w piątek (od 8 do 18) i w sobotę (od 9 do 16). Osoby zainteresowane odbyciem jazdy testowej powinny w pierwszej kolejności wypełnić internetowy formularz dostępny tutaj.

To nie koniec nowości w JD Kulej. Jednocześnie z przedpremierowym pokazem 508, dealer pokaże następcę doskonale znanego Partnera - model Rifter.

Nowy Peugeot Rifter. Nowy Peugeot Rifter.
mJ

Wydarzenia

Premiera Peugeot 508 i Peugeot RIFTER

pokaz

Miejsca

Opinie (114) 3 zablokowane

  • Przód copy/paste z nowej Hondy Civic

    • 4 0

  • 1.6 THP - bedzie sie dzialo.....

    • 1 3

  • Stracił charakter, wtopił się w dalekowschodni design, a cena z innej planety. Porażka będzie. (1)

    I po co pchać do niego silniki 1,5D? To ledwo daje radę w 308. To samo z 1,6B. No i smartfon na desce do palcowania. Dokąd zmierza motoryzacja?

    • 7 1

    • Kupić, poużywać, wyrzucić, kupić, poużywać, wyrzucić, kupić, poużywać..itd..

      acha, i jeszcze żadnej benzyny tylko na prąd z zasięgiem 300km żebyś nie mógł państwu za szybko uciec

      • 0 0

  • Uczciwy człowiek nie zarobi na taki samochód. (4)

    • 4 13

    • jak masz dział gosp (3)

      to bierzesz w najmie i rata robi koszt odliczenie vat...

      • 1 4

      • No i co? (2)

        W najmie spłacasz utratę wartości + odsetki. Przez 3 lata spłacisz mniej więcej równowartość połowy ceny samochodu.
        Odliczenia? Przy użytku mieszanym i podatku liniowym z każdych zapłaconych 100 zł wydajesz realnie 73 zł. Czyli np. rata 3500 zł/m-c (leasing+serwis+ubezpieczenie), a ponad 2500 zł trzeba realnie wydać miesięcznie. Cudów nie ma, trzeba mieć pieniądze, przynajmniej te 2500 zł miesięcznie, by leasingować (wynajem) samochód średniej klasy w dobrej specyfikacji.

        • 2 3

        • I co to te 2,5k? (1)

          Nie mierz wszystkich swoją miarą

          • 2 2

          • No to, że trzeba je mieć

            A nie "bierzesz w najmie" i wydaje się, że problem znika. Tak mogliby niektórzy pomyśleć. Poza tym trzeba pracować na DG, a to może 10%. Pozostałe 90% zaraz otworzy usta, że to "nieuczciwe".
            Czwarty rok wynajmuję, teraz już drugi samochód, o wartości katalogowej ok. 200 tys. zł brutto, więc dobrze wiem jakie są zalety i wady takiego podejścia. Niektórzy sądzą, że "odliczam", więc mnie stać. No nie wiem czy dlatego - 90 tys. zł wydane przez 3 lata i zostanie bez samochodu - chyba nie każdy by się zdecydował na taki wydatek. Inna sprawa, że w tej cenie jest ubezpieczenie i pełen serwis, to zalety. No i jeździ się nowym, a nie wytłuczonym. A niektórzy za takie 2500 zł to muszą przeżyć, tak więc "najem długoterminowy" nie jest rozwiązaniem magicznym. No ale dla takich są auta używane. Ale ogólnie nowe samochody, w relacji do zarobków, są bardzo drogie - nawet w klasie średniej (nie premium). Taki Peugeot jest tego przykładem. A i premium czasem cztery litery ściska, bo co to za premium za 200 tys. gdy pod maską 150 KM, koła 17", a fotele płaskie i powleczone tkaniną.

            • 1 0

  • Przód jak Fiat tipo (1)

    • 16 15

    • Tak. Identyczny.

      • 3 0

  • Wszedlem w konfigurator Peugeota i zakonczylem konfiguracje kiedy cena osiagnela ok 230 tys pln

    Sorry ale u brokera kupuje za ta kase nowa E klase Mercedesa z dodatkami i silnikiem ok 200KM

    • 7 1

  • (6)

    Fajne auto. Pamietam jak ponad 20 lat temu jeździł po Gdańsku taki Peugeot limuzyna lata 70?lata 80? Brązowy z jasnym welurowym wnetrzem. Był przepiekny.

    • 16 2

    • Przepiękny. I tylko to. Mechanicznie i elektronicznie są do niczego nadal (5)

      • 2 5

      • Silniki Peugeot ma bardzo dobre (4)

        Diesle Peugeota uważane są za najlepsze. Nie warto kierować się stereotypami ;)

        • 8 2

        • Daj spokoj, piszesz do ludzi ktorzy widza tylko VAG i TDI, szkoda zuzywac klawiatury...
          Volvo docenilo te jednostki i montowalo je u siebie w paru modelach, ale janusze i andrzeje z Polski i tak wiedza lepiej, a Ci z Volvo zdebilali :)

          • 2 3

        • Haha diesle. No to trafiłeś :-) (2)

          • 1 3

          • Diesle byly sa i beda (1)

            Lobby oszolomow naciska na hybrydy

            • 3 1

            • A kto mówi o hybrydach?

              Popytaj, poczytaj statystyki. Sprzedaż diesli spadła o połowę, a benzyny o połowę wzrosła.

              • 3 0

  • Autko do rozbicia (1)

    • 2 13

    • z toba w srodku

      • 3 1

  • plastikowe głano na ... (1)

    ...5 lat ...

    • 3 5

    • Masz chyba na myśli wszystko prócz audi co stoi u dealera co ma nazwisko na P, a kończy się na A ? :)

      • 0 0

  • Czas zmienić Atecę, na Pedzia 508 :)

    • 1 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Bezpłatne badania dla kierowców zawodowych (1 opinia)

(1 opinia)
badania

Premiera MINI Cooper F66

Premiera MINI Cooper F66

Sprawdź się

Sprawdź się

Quattro to napęd na wszystkie koła stosowany w autach marki:

 

Najczęściej czytane